abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59142909
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:29 schreef twi het volgende:

[..]

PSV wordt elk seizoen verzwakt. Tot nu toe nog geen reden om minder hard kampioen te worden daar.
Was ook het eerste wat ik dacht, maar nu met het verschil dat de halve scouting daar is verdwenen.
pi_59142921
Wij zijn begin Maart al kampioen hoor.
pi_59142950
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:29 schreef twi het volgende:

[..]

PSV wordt elk seizoen verzwakt. Tot nu toe nog geen reden om minder hard kampioen te worden daar.
Maar de overtuiging wordt steeds minder. Eerst op één doelpunt, nu op drie punten (één wedstrijd).

Ik moet het nog maar zien; Gomes vond ik de laatste jaren belangrijker dan Cocu, Alex en Farfán. Nu vertrekken er dus weer twee belangrijke basiskrachten. Dat moet ook allemaal opgevangen worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:35:04 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143001
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:58 schreef Cheiron het volgende:
Als Huntelaar weg gaat moet je naar mijn idee op zoek naar een meevoetballende spits. Huntelaar heeft een geweldig goalgevoel, maar ik vind het toch niet het soort spits dat bij Ajax hoort. En Koevermans hoort hier al helemaal niet genoemd te worden
Ik snap niet zo goed waarom hij mee zou moeten voetballen, die spits. Je hebt een spelmaker (Perez, De Jong) en twee creatieve spelers (als Sulejmani komt). Dan heb je voorin gewoon iemand nodig die de ballen erin ramt. Al staat hij paaltje te pissen, zolang hij er 30 in trapt is dat mooi.
pi_59143002
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar de overtuiging wordt steeds minder. Eerst op één doelpunt, nu op drie punten (één wedstrijd).

Ik moet het nog maar zien; Gomes vond ik de laatste jaren belangrijker dan Cocu, Alex en Farfán. Nu vertrekken er dus weer twee belangrijke basiskrachten. Dat moet ook allemaal opgevangen worden.
En Piet is natuurlijk ook weg, ik weet niet hoe ze dat moeten op gaan vangen hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59143022
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waar heb je gelezen dat Farfán weggaat dan? Als ze dat niet compenseren verwacht ik ook wel dat ze volgend seizoen een heel zwaar seizoen krijgen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:36:17 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143037
Voorlopig doen ze het beter op de transfermarkt dan wij, ondanks hun 'beroerde scouting'.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:36:30 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143046
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Waar heb je gelezen dat Farfán weggaat dan? Als ze dat niet compenseren verwacht ik ook wel dat ze volgend seizoen een heel zwaar seizoen krijgen.
Op VI.nl
pi_59143080
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef twi het volgende:
Voorlopig doen ze het beter op de transfermarkt dan wij, ondanks hun 'beroerde scouting'.
Hoezo? Ze hebben een verdediger gehaald die 3 minuten nodig heeft om zijn as te draaien. En Amrabat vind ik ook niet veel soeps
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59143085
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En Piet is natuurlijk ook weg, ik weet niet hoe ze dat moeten op gaan vangen hoor
Piet is ook maar zwaar overrated.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59143099
Hallooooooo Ajaaaax.
pi_59143116
quote:
Amrabat en die Mexicaanse verdediger tot nu toe toch? Of heb ik wat gemist.
pi_59143135
quote:
Hm ze hebben Amrabat gekocht en een Mexicaan waar veel mensen hun twijfels over hebben.
Ajax heeft alleen Cvitanich nog gekocht dus lijkt me nou niet echt dat psv het zoveel beter doet op de transfermarkt dan Ajax.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:39:15 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143141
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoezo? Ze hebben een verdediger gehaald die 3 minuten nodig heeft om zijn as te draaien. En Amrabat vind ik ook niet veel soeps
En een talentvolle Peruviaan (Manco?) en volgens mij hebben ze nog een speler gekocht, geen idee meer wie.

Voorlopig komen wij niet verder dan Cvitanich, waarvan niemand eigenlijk weet wat we er precies mee moeten, en een hand vol geruchten van spelers die een vermogen kosten en niet weg mogen....
pi_59143185
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef twi het volgende:

[..]

Voorlopig komen wij niet verder dan Cvitanich, waarvan niemand eigenlijk weet wat we er precies mee moeten, en een hand vol geruchten van spelers die een vermogen kosten en niet weg mogen....
Vind ik iets te gemakkelijk. Als PSV met Cvitanich was aangekomen was het een Romario in spé.
pi_59143288
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef twi het volgende:

[..]

En een talentvolle Peruviaan (Manco?) en volgens mij hebben ze nog een speler gekocht, geen idee meer wie.

Reimond Manco ja een aanvaller van 1.70 en 50kg die ook nog niets bewezen heeft. En zoals al zei een back met een draaicirkel van een olifant

Cvitanich is hetzelfde verhaal als Reimond Manco je weet niet hoe ze het gaan doen.
En dan kan je zelfs nog zeggen dat wij het beter gedaan hebben, Cvitanich werd ook gevolgd door Atletico Madrid, Reimond door nog helemaal geen club.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:43:52 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59143301
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Concurrent PSV wordt ook aardig verzwakt met Gomes en nu Farfán.
Gomes is nog niet weg hoor.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:44:16 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59143317
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Vind ik iets te gemakkelijk. Als PSV met Cvitanich was aangekomen was het een Romario in spé.
Zoals wij die Mexicaan van PSV nu weer afkraken dat hij 3 minuten nodig heeft om te draaien. Lijkt me dat je wel wat kunt wanneer je Mexicaans International bent en bij een goede Mexicaanse club speelt.
pi_59143419
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gomes is nog niet weg hoor.
Gomes is al een paar weken weg, de vraag is alleen of ie nog terug komt.
pi_59143422
Pranjic schijnt op de Kroatische tv te hebben gezegd graag naar Ajax te willen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:48:47 #296
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59143443
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef toma het volgende:

[..]

Gomes is al een paar weken weg, de vraag is alleen of ie nog terug komt.
heheh
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_59143467
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
Pranjic schijnt op de Kroatische tv te hebben gezegd graag naar Ajax te willen...
Ik zit zelf niet echt op Pranjic te wachten.
pi_59143475
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoef hem er niet bij te hebben hoor
pi_59143484
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zit zelf niet echt op Pranjic te wachten.
Ik weet niet. Geef voorlopig de voorkeur aan verdedigers.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59143503
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik weet niet. Geef voorlopig de voorkeur aan verdedigers.
Het is meer een soort Engelse winger, die niet echt in het Ajax-systeem zou passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')