quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
Wil de echte Huub nu opstaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account post
Wel jammer.Brian kan dus nog steeds alles maken en wij horen weer niks.Huub kan toch ook wel gewoon zeggen dat die paarderukker van Fries had moeten afblijven,maar ja dat moest weer onder het tapijt.Geen broodje smeren voor Claire was erger dan aan een paard zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat doen wij wel, geef maar een voorzetje af en toe, wij hebben aan een half woord wel genoeg hoor.![]()
Zonder gekheid, je hoeft je niet te verlagen tot hun niveau.![]()
Trouwens, er werd geroepen dat het linkje niet werkt.
Dan wordt het tijd dat Claire zelf ook een account maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kahaarin vermoed dat Claire soms post onder hetzelfde account.....
En wat doe je hier dan? Beetje tegenstrijdig he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Er was nog iemand van FOK! aanwezig. Was dat niet LL?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Ja, nogal. Eentje die nooit zijn gezicht heeft durven laten zien had zelfs mijn nick gebruikt om zich daar aan te melden. Op dit plaatje staat BSOL als vrouw rechts van de heg.
[ afbeelding ]
En dat vond ik dus het leukste van de kooi! De interactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Jouw reactie zegt al genoeg, de streamers weten wel beter, als hij gaat terugschelden wordt het een zandbak wellus-niettus conflict, daar zou ik ook voor passen, ben de zandbak wel ontgroeid inmiddels.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer.Brian kan dus nog steeds alles maken en wij horen weer niks.Huub kan toch ook wel gewoon zeggen dat die paarderukker van Fries had moeten afblijven,maar ja dat moest weer onder het tapijt.Geen broodje smeren voor Claire was erger dan aan een paard zitten
Ik krijg ook wat argwaan, dit is helemaal niet des Huubs of is hij bezopen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account post
Ja die, en nog wel meer, maar ik ben de namen vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er was nog iemand van FOK! aanwezig. Was dat niet LL?
Ja echt je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat doe je hier dan? Beetje tegenstrijdig he?![]()
[..]
Zolang als dat je maar door hebt dat je het doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Huubdgk het volgende:
de site word de komende tijd alleen nog meer interactiever,
@mazaru
huub vind het leuk om af en toe zo te praten
Ik vind hem mooi, goeie kwaliteit ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
wat vinden jullie van de trailer die jaap en huub hebben laten maken? kunnen dat net zo mooi als in de kooi
Er zijn users die je niet al te serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
je naam geeft de inhoud van je topic al weer lol
wat ik bedoel en dan zal ik het ff lekker simpel houden
ik ga niet trash talken over brian en amanda,
voor de rest kan alles gezegd worden, dus wel over zijn gebrekkige kennis van het nederlands terwijl hij deed alsof hij drs in de nederlandse letteren was, maar ga niet in op he huub vond je brian ook zo een *&^&*&^$# snap je?
Ja duhhhhh dat had ik al snel door, ik heb Amanda, Brian en Natasia niet voor niets een junior van Dale gestuurdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
voor de rest kan alles gezegd worden, dus wel over zijn gebrekkige kennis van het nederlands terwijl hij deed alsof hij drs in de nederlandse letteren was, maar ga niet in op he huub vond je brian ook zo een *&^&*&^$# snap je?
Het heeft jou geld gekost?! Had die krent het niet kunnen betalen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
jongens natuurlijk spam ik die trailer heeft mij veel geld gekost samen met japie en zijn er erg trots op,ik ben de enige die onder deze naam post
Volgens mij was dat een briefje waarin zijn nichtje ging klagen over haar ex-vriendje, Brian wilde namelijk ineens die vent 'even spreken' (insert nu een willekeurige enge cap) .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat die rat hier krijgt toestopt
[ afbeelding ]
Dus datte, zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
Hij is ook mooi.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
jongens natuurlijk spam ik die trailer heeft mij veel geld gekost samen met japie en zijn er erg trots op,ik ben de enige die onder deze naam post
LekkerSimpel is MR.D, volgens hem heeft Jaap gewonnen door toedoen van hemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
Gaaf die trailer.Alleen als ik jullie twee weer zie,blijf ik het jammer vinden,dat jullie meer tegen elkaar speelde dan met elkaar.Brian en Jaap samen was echt kromme tenen krijgen en Huub en Jaap samen was leuk.Helaas moest het anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
Bummerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een briefje waarin zijn nichtje ging klagen over haar ex-vriendje, Brian wilde namelijk ineens die vent 'even spreken' (insert nu een willekeurige enge cap) .
+1 Jaap en Brian samen was echt zoo gemaakt en Huub en Jaap hadden gewoon pure lol.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf die trailer.Alleen als ik jullie twee weer zie,blijf ik het jammer vinden,dat jullie meer tegen elkaar speelde dan met elkaar.Brian en Jaap samen was echt kromme tenen krijgen en Huub en Jaap samen was leuk.Helaas moest het anders.
Wanneer komt Claire hier ook posten??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
Groot gelijk, daar mag je ook best even mee spammen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
[..]
LekkerSimpel is MR.D, volgens hem heeft Jaap gewonnen door toedoen van hem
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
Bewijs maar met een potje poker dat jij het bentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
Sorry, het is niet anders.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bummer![]()
Ik dacht minstens een lading pammetjes
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
Daar zit ik ook niet op te wachten hoor.Maar een beetje meer informatie is toch ook leuk voor ons.We hoeven niet meer te weten wat hij drinkt,wat zijn hobby is enzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jouw reactie zegt al genoeg, de streamers weten wel beter, als hij gaat terugschelden wordt het een zandbak wellus-niettus conflict, daar zou ik ook voor passen, ben de zandbak wel ontgroeid inmiddels.
Dat pokerenchatten met de bewoners was top.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bewijs maar met een potje poker dat jij het bent
30k moet kunnen![]()
Ziet er strak en zakelijk uit Huub, mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Huubdgk het volgende:
de site word de komende tijd alleen nog meer interactiever,
@mazaru
huub vind het leuk om af en toe zo te praten
en dat siert je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
* Proestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
[..]
yup en Brian ging ook inene "bruggen bouwen"![]()
Da's waar, maar een vooraankondiging van een vooraankondiging is ook wel cool.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook niet op te wachten hoor.Maar een beetje meer informatie is toch ook leuk voor ons.We hoeven niet meer te weten wat hij drinkt,wat zijn hobby is enzo.
Ze hebben nooit doorgehad dat ze gedisst werden. Amanda kreeg eens een kaartje van iemand die vertelde dat ze haar cavia de naam Amanda heeft gegeven. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha heb jij die junior vna dale gestuurd? (@lekker simpel) humor! ze waren er eerst nog blij mee ook, want hadden het neit eens door dat het een diss was.
Helaas is het filmpje van YT afgehaald. Was een heftigere reactie van hun wat ik had verwacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha heb jij die junior vna dale gestuurd? (@lekker simpel) humor! ze waren er eerst nog blij mee ook, want hadden het neit eens door dat het een diss was.
En iets van: "we moeten het zuiver houden" oid? Wat was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
* Proest, die was ik helemaal vergeten, maar het "bruggen bouwen" gebruik ging al helemaal nergens over
check...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef Huubdgk het volgende:
check rocketmiljonairs.nl trailer van jaap en huub
hij is gaafquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope! http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=3
Trailer nu!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf die trailer.Alleen als ik jullie twee weer zie,blijf ik het jammer vinden,dat jullie meer tegen elkaar speelde dan met elkaar.Brian en Jaap samen was echt kromme tenen krijgen en Huub en Jaap samen was leuk.Helaas moest het anders.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb contact met luc en ga zeker nog wat samen met hem en Vziek producties doen
Klinkt goed, jij achter de piano en LL rappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb contact met luc en ga zeker nog wat samen met hem en Vziek producties doen
VLAARDINGEN DE GEKSTE!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef petraa het volgende:
@Huub, we hebben hier 20 en 21 juni het Loggerfestival! Misschien een tip voor jullie! Lijkt me wel lachen als jullie hier komen optreden!
en dat vind ik van jou dus klasse (stiekem heb ik wel een vermoeden maar terecht dat je dat voor je houdt)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
ff ter info..... lekker simpel is behalve echt lekker simpel.... de jou bekende Mr. D.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
"Kraakhelder" toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef kahaarin het volgende:
En iets van: "we moeten het zuiver houden" oid? Wat was dat ook al weer?
Nou hij is gek als hij die boksbeugel gaat promoten.Die boksbeugel op de radio zeggen dat hij vrienden was van alletwee en paar dagen later viel hij door de mand.Die boksbeugel was een nog grotere sukkel dan Dennis.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:48 schreef Ziet het volgende:
huub: dat nummer met LL, jij op de piano, hij rappen.... gaan jullie daar nog wat mee doen?
dat vond ik zo gaaf
Zie ik het nou goed??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef petraa het volgende:
@Huub, we hebben hier 20 en 21 juni het Loggerfestival! Misschien een tip voor jullie! Lijkt me wel lachen als jullie hier komen optreden!
Hij hoeft de boksbeugel niet te promoten hij kan toch voordeel doen met de samenwerking?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou hij is gek als hij die boksbeugel gaat promoten.Die boksbeugel op de radio zeggen dat hij vrienden was van alletwee en paar dagen later viel hij door de mand.Die boksbeugel was een nog grotere sukkel dan Dennis.
Dan hebben ze zijn naam ook al verkeerd geschreven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
Zie ik het nou goed??
Komt die rat??![]()
![]()
![]()
16.30-17.00 Bryan
http://www.vl-loggerfesti(...)kprogramma-pop-rock/
Neej Dat is Bryan kamphuis geloof ik. HIj zit bij mijn middelste op school, hij heeft in de musical Pietje Bel gespeeld. Schijnt wel aardig te kunnen zingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed??
Komt die rat??![]()
![]()
![]()
16.30-17.00 Bryan
http://www.vl-loggerfesti(...)kprogramma-pop-rock/
Word die boksbeugel alleen maar beter van.Laat hem maar met Brian een plaatje opnemen.Huub kan zat andere krijgen die hem niet achter zijn rug bedonderen .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij hoeft de boksbeugel niet te promoten hij kan toch voordeel doen met de samenwerking?
Het klonk iig heel lekker, waarom niet eens een plaatje opnemen en dan zien wat het wordt?
Trusten voor straks, doe haar de groeten!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
jongens double l is mijn vriend, what can i say, ik ken hem en ken hem goed, heb hem buiten al gesproken en gezien en al mee uitgeweest,
uiteraard gaat dit filmpje naar alle discotheek eigenaren etc maar als iemand nog een leuk festival of tent weet, stuur ze de link van onze site, ik ga of, lekker even met claire knuffelen, was weer een lange dag,
check jullie later!
pffffffffffffff ik wou al wat tomaten gaan kopen, zodat ze over een paar weken precies de juiste substantie zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej Dat is Bryan kamphuis geloof ik. HIj zit bij mijn middelste op school, hij heeft in de musical Pietje Bel gespeeld. Schijnt wel aardig te kunnen zingen.
Jammer, ik had het hem zo gegund......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
pffffffffffffff ik wou al wat tomaten gaan kopen, zodat ze over een paar weken precies de juiste substantie zijn
Doe Claire de groetjes en geniet van je vrije avond.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
jongens double l is mijn vriend, what can i say, ik ken hem en ken hem goed, heb hem buiten al gesproken en gezien en al mee uitgeweest,
uiteraard gaat dit filmpje naar alle discotheek eigenaren etc maar als iemand nog een leuk festival of tent weet, stuur ze de link van onze site, ik ga of, lekker even met claire knuffelen, was weer een lange dag,
check jullie later!
Dan was ik zeker met je meegegaan! Maar ik weet zeker dat dit de RAT niet is!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
pffffffffffffff ik wou al wat tomaten gaan kopen, zodat ze over een paar weken precies de juiste substantie zijn
Luc is vrienden met iedereen waar hij voordeel uit kan halen denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
check jullie later!
Ow, en maak dan ook het logo clickable naar de homepage.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:02 schreef happyme28 het volgende:
@Huub, laat nog even het plaatje bij de Agenda fixen, staat 'n beetje slordig.
Verder fijne avond gewenst
Lief hè? Kun jij dat filmpje met die kikker wel bekijken, @ Kahaarin lukte dat vanmiddag niet?quote:
Nou leuk acteren dan.Krijg echt een nare bijsmaak van die hele kooi.Streamers en kijkers alles laten geloven en die gaan meeleven.Maar ondertussen worden ze goed belazerd,maar ach dat geeft niet,bellen met die hap.Vind het echt sneu voor al die mensen die zelfs hun vakantiegeld hebben opgebeld of hun zuur verdiende centen.En dan hier zeggen de trailer heeft veel geld gekost.Nou Jaap heeft zat,dankzij de gewone mensjes die hebben gebeld.En waarvoor,voor acteurs.Ben echt een beetje boos nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Luc is vrienden met iedereen waar hij voordeel uit kan halen denk ik.
In de kooi zag hij meer voordelen in Brian, of het moet echt allemaal acteer werk zijn geweest.
rustig maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk acteren dan.Krijg echt een nare bijsmaak van die hele kooi.Streamers en kijkers alles laten geloven en die gaan meeleven.Maar ondertussen worden ze goed belazerd,maar ach dat geeft niet,bellen met die hap.Vind het echt sneu voor al die mensen die zelfs hun vakantiegeld hebben opgebeld of hun zuur verdiende centen.En dan hier zeggen de trailer heeft veel geld gekost.Nou Jaap heeft zat,dankzij de gewone mensjes die hebben gebeld.En waarvoor,voor acteurs.Ben echt een beetje boos nu.
Het wordt alsmaar gezelliger, Huub is net weg en streams genoeg om te bekijken. Eigenlijk too muchi streams.quote:
Mooi en niet smssen dit keerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
we kicken af met Huppeltje en bereiden ons voor op DKG II
een weetje: NMNS gaat erin![]()
Echt waar? Gaat NMNS erin?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze Tommy hadden gevraagd.Ben alleen bang dat die zwerver erin komtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
rooie..... pas op je bloeddruk...... en denk het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk acteren dan.Krijg echt een nare bijsmaak van die hele kooi.Streamers en kijkers alles laten geloven en die gaan meeleven.Maar ondertussen worden ze goed belazerd,maar ach dat geeft niet,bellen met die hap.Vind het echt sneu voor al die mensen die zelfs hun vakantiegeld hebben opgebeld of hun zuur verdiende centen.En dan hier zeggen de trailer heeft veel geld gekost.Nou Jaap heeft zat,dankzij de gewone mensjes die hebben gebeld.En waarvoor,voor acteurs.Ben echt een beetje boos nu.
Het was een spel, een soap, geen BB waar men het met elkaar moet zien uit te houden maar een geregisseerde opzet, degene die zich het beste kon conformeren heeft dan ook gewonnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap jij het dan nog.Ik snap het echt niet meer.
Is ook dom,maar vind het wel zielig omdat ze er echt in geloven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef Desii het volgende:
[..]
rooie..... pas op je bloeddruk...... en denk het is maar een spelletje![]()
Mensen die enorme bedragen sms-en zijn zelf dom bezig (tenminste zo zie ik het)
HUUUB HUUUUBquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
check jullie later!
Het is zo rustig op de streams, mis bijna die slabek van Amanda.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar gezelliger, Huub is net weg en streams genoeg om te bekijken. Eigenlijk too muchi streams.
Ik denk dat het voor Huub echt allemaal spel was in de kooi, en dat ligt nu achter hem, dus geen wrok? gevoelens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap jij het dan nog.Ik snap het echt niet meer.
Hij is gewoon te bang om er wat van te zeggen.Net zoals hij in de kooi was.Hij moet nog een pilot opnemen.Slimme zet van ome Johnny.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Huub echt allemaal spel was in de kooi, en dat ligt nu achter hem, dus geen wrok? gevoelens.
Wat ik niet snap is dat hij het niet erg vind hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen tegenover Brian.
En Luc is echt wel een allemansvriendje.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Huub echt allemaal spel was in de kooi, en dat ligt nu achter hem, dus geen wrok? gevoelens.
Wat ik niet snap is dat hij het niet erg vind hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen tegenover Brian.
Ik heb het gezien, top gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef mspoez het volgende:
Is Simpelmans alweer weg? Zit me net het schompes te zoeken naar die post waar hij in zegt dat door hem Jaap heeft gewonnenm gaat ie weg! Wat een sufferd!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
hoe komen de roddels in de wereld.... check dit: Welkom terug DGK_redactie
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt goed zussie...ik heb mij al opgegeven....![]()
Het is wel duidelijk dat Huub niks mag zeggen, dat weten we toch? JdM kan wel zeggen dat niemand zwijgplicht heeft maar we weten wel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
Tegen Claire durfde hij wel lelijk te doen, ws omdat hij niets van haar had te vrezen.
Ik zie nergens staan dat Jaap door mij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef mspoez het volgende:
Is Simpelmans alweer weg? Zit me net het schompes te zoeken naar die post waar hij in zegt dat door hem Jaap heeft gewonnenm gaat ie weg! Wat een sufferd!
Ik snap niet dat jij nog nooit een waarschuwing hebt gehad met je oervervelende gezuig tegen mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, top gedaan, maar denk je nu echt dat hij gaat reageren? Daar is hij te laf voor, geconfronteerd worden met je eigen woorden is net iets teveel voor hem.
Daarnaast geeft ie gewoon toe dat ie goed was in rellen.... Met alle respect voor de mods hier maar ik begrijp niet dat die gast hier nog steeds toegelaten word. Ik vind het een nare achterbakse zuiger. Zonder ook maar enige toegevoegde waarde die keer op keer de sfeer blijft verzieken. Zelfs na DGK....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, top gedaan, maar denk je nu echt dat hij gaat reageren? Daar is hij te laf voor, geconfronteerd worden met je eigen woorden is net iets teveel voor hem.
dankje nog niet gehoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Huub niks mag zeggen, dat weten we toch? JdM kan wel zeggen dat niemand zwijgplicht heeft maar we weten wel beter.
Ilona bij NL.
En meneer vindt dat ik een ban moet krijgen, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef akveor het volgende:
Daarnaast geeft ie gewoon toe dat ie goed was in rellen.... Met alle respect voor de mods hier maar ik begrijp niet dat die gast hier nog steeds toegelaten word. Ik vind het een nare achterbakse zuiger. Zonder ook maar enige toegevoegde waarde die keer op keer de sfeer blijft verzieken. Zelfs na DGK....
quote:
Daar zeg je zowat.quote:
later karinquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, wordt wel duister.![]()
Ik ga er van door, CSI Miami!![]()
Doei schatjes!
Dit Topic was voor mij de druppel.... Amanda's moeder... Maar hoe zit het met Huub???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En meneer vindt dat ik een ban moet krijgen, het moet niet gekker worden.
Scrollen maar weer.
Rare uitspraak dat er bijna 2 week na het einde van DGK Brian nog steeds door het slijk gehaald wordt en dat dat allemaal wel als normaal wordt gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarnaast geeft ie gewoon toe dat ie goed was in rellen.... Met alle respect voor de mods hier maar ik begrijp niet dat die gast hier nog steeds toegelaten word. Ik vind het een nare achterbakse zuiger. Zonder ook maar enige toegevoegde waarde die keer op keer de sfeer blijft verzieken. Zelfs na DGK....
Ik heb het weerbericht maar even van je overgenomen, doei doei.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
Nope, wordt wel duister.![]()
Ik ga er van door, CSI Miami!![]()
Doei schatjes!
Het ging Sjoerd en mij om om Jaap te laten winnen met terror op het internet. Dat waren al die bans zeker waard, want uiteindelijk heeft Jaap gewonnen. En ik voel me toch wel een beetje trots dat ik van het team deel heb mogen uitmaken, Jaap, Sjoerd en MrD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Jaap door mij heeft gewonnen.
komt ook weer hierheen zo te zienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat.![]()
[ afbeelding ]
Er is wel iets onderweg in die richting.
Dat vind ik ook niet te snappen dat hij dat accepteert. Maar ja, wij weten niet alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Tegen Claire durfde hij wel lelijk te doen, ws omdat hij niets van haar had te vrezen.
vertel me dan 1 ding, hoe is Jaap aan meer sms-jes gekomen door jou zgn. internetterror want ik zie hem echt nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Jaap door mij heeft gewonnen.
Ik zeg alleen dat ik me trots voel dat ik van het team deel heb mogen uitmaken. Ik eis nergens persoonlijk de overwinning van Jaap op.
En ik blijf het raar vinden dat als ik persoonlijk op iemand reageer, dat ik meteen een moderator op m'n nek heb met een waarschuwing en dat anderen mij continue persoonlijk kunnen aanvallen.
Tja, die roddel heeft hij dan zélf de wereld in geholpen door te zeggen dat hij zich al aangemeld heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
hoe komen de roddels in de wereld.... check dit: Welkom terug DGK_redactie
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het ging Sjoerd en mij om om Jaap te laten winnen met terror op het internet. Dat waren al die bans zeker waard, want uiteindelijk heeft Jaap gewonnen. En ik voel me toch wel een beetje trots dat ik van het team deel heb mogen uitmaken, Jaap, Sjoerd en MrD.
Nee, je hebt gelijk, het staat er niet.
Iemand herinneren aan zjin woorden, is dat aanvallen?
Wat is in jouw ogen dan een discussie?
*nu naar fotopieltopic gaat*
Zijn dus niet mijn woordenquote:Onze uitspraak is: Jaap terror in de Kooi en Mr. D terror op het internet!!! Niet alles wat Mr. D doet kan door de beugel, maar alle Jaap-fans houden van shockeren en dat willen we jullie niet onthouden!!! Jaap himself zal na de Kooi zelf hier weer stukjes gaan schrijven, so STAY TUNED. Adiosssssssss
Ik vind jouw niet onderbouwde commentaar op mij ook strontvervelend. En nu?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:37 schreef Desii het volgende:
[..]
vertel me dan 1 ding, hoe is Jaap aan meer sms-jes gekomen door jou zgn. internetterror want ik zie hem echt niet![]()
Ik vind jou posten altijd strontvervelend
Zie jij maar eens iets van de laatstse 2-3 maanden van mij te vinden waar ik Brian door het slijk haal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rare uitspraak dat er bijna 2 week na het einde van DGK Brian nog steeds door het slijk gehaald wordt en dat dat allemaal wel als normaal wordt gezien.
En als je dan anti-Huub dingen zegt, dan verziek je ineens een topic. Beetje kortzichtig is dat toch?
En dan erbij, ik heb zelfs iets "normaals" tegen Huub getypt, over dat woordenboek. En kreeg daar ook normaal antwoord op.
Dus ik vind dat er hier door sommigen een beetje kortzichtig wordt gedacht. Vooral al je een mening hebt die niet volgens de massa is.
Lief dat je ernaar vraagt. Vandaag voelt ze zich heel goed en eet ze als een berin die uit haar winterslaap komtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:41 schreef Desii het volgende:
@ Disana........... hoe ist met Diva??
Nou vertel het mij dan eens alsjeblieft. Hoe kan je nu met internetactiesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind jouw niet onderbouwde commentaar op mij ook strontvervelend. En nu?
ja! ik dacht dan 'what the fuck!' gaat huub nu ook op z'n briantilliaans taal lopen te verneuken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
Dat levert toch wel kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
Mensen, niet zo op de persoon aub. Negeren, scrollen, dat werk. Niet schelden. Want dan loopt het hier uit de hand. En dat willen we niet. Toch?![]()
Nee, dat willen we niet.
Ik zou je graag antwoord willen geven, maar in 2005 ben ik al een keer ongelovelijk op mijn bek gegaan met ene Tanja. Dus ik ga hier nu geen informatie verstrekken die mij weer in een kwaad daglicht kunnen stellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou vertel het mij dan eens alsjeblieft. Hoe kan je nu met internetacties
iemand populair maken ?
Ehm, daar zijn toch oplossingen voor?quote:
alleen 'grappenderwijs'quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
Nou, dat is nog eens goed nieuws.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
Lief dat je ernaar vraagt. Vandaag voelt ze zich heel goed en eet ze als een berin die uit haar winterslaap komtNu maar hopen dat het kiezentrekken van volgende week wat langer een positief effect heeft.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tja, die roddel heeft hij dan zélf de wereld in geholpen door te zeggen dat hij zich al aangemeld heeft
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al zou de hoofdprijs 2 miljoen zijn, ik bij voorbaat winnaar zou zijn.....ik ging er niet in. Kijk eens wat er van Bart geworden is.....Hij wil zelfs al nuttige dingen voor de maatschappij gaan doen....
RL programma's doen rare dingen met een mens.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |