Het is wel duidelijk dat Huub niks mag zeggen, dat weten we toch? JdM kan wel zeggen dat niemand zwijgplicht heeft maar we weten wel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat het voor Huub echt allemaal spel was in de kooi, en dat ligt nu achter hem, dus geen wrok? gevoelens.
Wat ik niet snap is dat hij het niet erg vind hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen tegenover Brian.
En Luc is echt wel een allemansvriendje.
Tegen Claire durfde hij wel lelijk te doen, ws omdat hij niets van haar had te vrezen.
Ik zie nergens staan dat Jaap door mij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef mspoez het volgende:
Is Simpelmans alweer weg? Zit me net het schompes te zoeken naar die post waar hij in zegt dat door hem Jaap heeft gewonnenm gaat ie weg! Wat een sufferd!
Ik snap niet dat jij nog nooit een waarschuwing hebt gehad met je oervervelende gezuig tegen mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, top gedaan, maar denk je nu echt dat hij gaat reageren? Daar is hij te laf voor, geconfronteerd worden met je eigen woorden is net iets teveel voor hem.
Daarnaast geeft ie gewoon toe dat ie goed was in rellen.... Met alle respect voor de mods hier maar ik begrijp niet dat die gast hier nog steeds toegelaten word. Ik vind het een nare achterbakse zuiger. Zonder ook maar enige toegevoegde waarde die keer op keer de sfeer blijft verzieken. Zelfs na DGK....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, top gedaan, maar denk je nu echt dat hij gaat reageren? Daar is hij te laf voor, geconfronteerd worden met je eigen woorden is net iets teveel voor hem.
dankje nog niet gehoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Huub niks mag zeggen, dat weten we toch? JdM kan wel zeggen dat niemand zwijgplicht heeft maar we weten wel beter.
Ilona bij NL.
En meneer vindt dat ik een ban moet krijgen, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef akveor het volgende:
Daarnaast geeft ie gewoon toe dat ie goed was in rellen.... Met alle respect voor de mods hier maar ik begrijp niet dat die gast hier nog steeds toegelaten word. Ik vind het een nare achterbakse zuiger. Zonder ook maar enige toegevoegde waarde die keer op keer de sfeer blijft verzieken. Zelfs na DGK....
quote:
Daar zeg je zowat.quote:
later karinquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, wordt wel duister.![]()
Ik ga er van door, CSI Miami!![]()
Doei schatjes!
Dit Topic was voor mij de druppel.... Amanda's moeder... Maar hoe zit het met Huub???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En meneer vindt dat ik een ban moet krijgen, het moet niet gekker worden.
Scrollen maar weer.
Rare uitspraak dat er bijna 2 week na het einde van DGK Brian nog steeds door het slijk gehaald wordt en dat dat allemaal wel als normaal wordt gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarnaast geeft ie gewoon toe dat ie goed was in rellen.... Met alle respect voor de mods hier maar ik begrijp niet dat die gast hier nog steeds toegelaten word. Ik vind het een nare achterbakse zuiger. Zonder ook maar enige toegevoegde waarde die keer op keer de sfeer blijft verzieken. Zelfs na DGK....
Ik heb het weerbericht maar even van je overgenomen, doei doei.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
Nope, wordt wel duister.![]()
Ik ga er van door, CSI Miami!![]()
Doei schatjes!
Het ging Sjoerd en mij om om Jaap te laten winnen met terror op het internet. Dat waren al die bans zeker waard, want uiteindelijk heeft Jaap gewonnen. En ik voel me toch wel een beetje trots dat ik van het team deel heb mogen uitmaken, Jaap, Sjoerd en MrD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Jaap door mij heeft gewonnen.
komt ook weer hierheen zo te zienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat.![]()
[ afbeelding ]
Er is wel iets onderweg in die richting.
Dat vind ik ook niet te snappen dat hij dat accepteert. Maar ja, wij weten niet alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Huub echt allemaal spel was in de kooi, en dat ligt nu achter hem, dus geen wrok? gevoelens.
Wat ik niet snap is dat hij het niet erg vind hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen tegenover Brian.
En Luc is echt wel een allemansvriendje.
Tegen Claire durfde hij wel lelijk te doen, ws omdat hij niets van haar had te vrezen.
vertel me dan 1 ding, hoe is Jaap aan meer sms-jes gekomen door jou zgn. internetterror want ik zie hem echt nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Jaap door mij heeft gewonnen.
Ik zeg alleen dat ik me trots voel dat ik van het team deel heb mogen uitmaken. Ik eis nergens persoonlijk de overwinning van Jaap op.
En ik blijf het raar vinden dat als ik persoonlijk op iemand reageer, dat ik meteen een moderator op m'n nek heb met een waarschuwing en dat anderen mij continue persoonlijk kunnen aanvallen.
Tja, die roddel heeft hij dan zélf de wereld in geholpen door te zeggen dat hij zich al aangemeld heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
hoe komen de roddels in de wereld.... check dit: Welkom terug DGK_redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |