En hier sluit ik mij bij aan, behalve dan die laatste zin....quote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik kan het wel op Rutger![]()
Lachen toch, dat M de moeite neemt om even langs te komen en vragen te beantwoorden! Dat hoefde je van Hummie niet te verwachten natuurlijk. En ook bij BB zijn fouten gemaakt, maar daar wilde niemand verantwoording dragen. Nu gebeurt dat hier wel, en nog vinden sommige streamers het nodig om verantwoording te eisen.
Jongens, is het niet genoeg zo? Ruim anderhalf jaar vermaak, 100% 99%bereikbaarheid; feedback; een terechte winnaar; kans op een tweede serie.
Wat is er mis in jullie leven, dat de enige die de moeite neemt om te reageren, door jullie wordt afgekraakt en afgefakkeld? Geen leven, geen kinderen, geen huisdieren, geen beschikking over een rollator vandaag, borderline, manisch-depressief, van nature een sukkel of in-en-in triest?
Ik sta zelf een beetje van het programma af en ik kan heel goed zien dat de boel redelijk eerlijk is gegaan. En als je de Redaktie en mij allebei niet wilt geloven (met andere woorden: niet openstaat voor uitleg, argumenten en discussie) zet dan vooral je oogkleppen niet af.
Voor de rest: vergelijk de reacties op de B&A site met de reacties op FOK en Vol. Ze staan LIJNRECHT tegen over elkaar. Lijkt mij dat de waarheid dan ergens in het midden moet liggen (gegevens, oordeel, conclusie, evaluatie, hernieuwde conclusie).
En nu allemaal weer iets nuttigs gaan doen voor de maatschappij. Hup, vort!
Mijn favo was ook Huppeltje en ik was jullie heul dankbaar voor het alcoholverbodquote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.
Als we huub geen alcoholverbod hadden gegeven dan had hij de finale nooit gehaald. Maar dit zal je ook wel weer verkeerd interpreteren.
't Komt goed zussie...ik heb mij al opgegeven....quote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Hoop wel dat jullie weer zo'n grappig, adrem, heerlijk jong kunnen vinden voor DGK II
Wat!!?? Kun jij het ook op Rutger???quote:Op maandag 26 mei 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hier sluit ik mij bij aan, behalve dan die laatste zin....
Prop zo z'n bek vol......quote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat!!?? Kun jij het ook op Rutger???
Jij durft zeg, wat een aanmatigend toontje of bedoel je het grappenderwijs?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef dieenebart het volgende:
Wat is er mis in jullie leven, dat de enige die de moeite neemt om te reageren, door jullie wordt afgekraakt en afgefakkeld? Geen leven, geen kinderen, geen huisdieren, geen beschikking over een rollator vandaag, borderline, manisch-depressief, van nature een sukkel of in-en-in triest?
En nu allemaal weer iets nuttigs gaan doen voor de maatschappij. Hup, vort!
"Door jullie wordt afgekraakt?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef dieenebart het volgende:
Wat is er mis in jullie leven, dat de enige die de moeite neemt om te reageren, door jullie wordt afgekraakt en afgefakkeld?
Gelukkig, ik was even bang dat we alleen nog maar in awe mochten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
Dat dat daar ook kritische vragen bij zitten, is logisch.
Hij is bloedserieus, we hebben hierover overleg gehad en ik sta pal achter hem...quote:Op maandag 26 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij durft zeg, wat een aanmatigend toontje of bedoel je het grappenderwijs?
Wat is dat nu toch voor inpertinente vraag.....quote:BTW, wat doe jij voor nuttigs voor de maatschappij?
draaf niet zo door Margriet .......... ze hoeven niet te reageren en doen het wel ....quote:Op maandag 26 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ze hebben in de gaten, dat we de regie door hebben!
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef JohnDope het volgende:
Serieus, ontevreden streamers zijn echt het meest kansloze en verwende volk van Nederland.
NMNS ......... ik word jou groupiequote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Komt goed zussie...ik heb mij al opgegeven....![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS ......... ik wordt jou groupie![]()
cupmaat C..... ist voldoende
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik kan het wel op Rutger![]()
Lachen toch, dat M de moeite neemt om even langs te komen en vragen te beantwoorden! Dat hoefde je van Hummie niet te verwachten natuurlijk. En ook bij BB zijn fouten gemaakt, maar daar wilde niemand verantwoording dragen. Nu gebeurt dat hier wel, en nog vinden sommige streamers het nodig om verantwoording te eisen.
Jongens, is het niet genoeg zo? Ruim anderhalf jaar vermaak, 100% 99%bereikbaarheid; feedback; een terechte winnaar; kans op een tweede serie.
Ik sta zelf een beetje van het programma af en ik kan heel goed zien dat de boel redelijk eerlijk is gegaan. En als je de Redaktie en mij allebei niet wilt geloven (met andere woorden: niet openstaat voor uitleg, argumenten en discussie) zet dan vooral je oogkleppen niet af.
Voor de rest: vergelijk de reacties op de B&A site met de reacties op FOK en Vol. Ze staan LIJNRECHT tegen over elkaar. Lijkt mij dat de waarheid dan ergens in het midden moet liggen (gegevens, oordeel, conclusie, evaluatie, hernieuwde conclusie).
Gert, ik kan er hartelijk om lachen als streamer en DGK addict, hij heeft ergens wel een punt. Kom op, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.......quote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Hr Dope:
fliikker toch een op man met je off topic uit de hoogte gedoe in al die DGK-topics.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
hallo dgk_redactie.. hebben jullie ook zo gelachen om de nowlive sekte? of vonden jullie het toch ook wel een beetje eng? en is de grote boze buurvrouw nog vrijgezel? ik val namelijk op dominante vrouwen
[ afbeelding ]
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert, ik kan er hartelijk om lachen als streamer en DGK addict, hij heeft ergens wel een punt. Kom op, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.......
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.![]()
Dit heeft geen fuck met zelfreflectie te maken gek![]()
Maar met een toontje dat in allerlei DGK-topics wordt aangeslagen.
Maar goed, fijn dat iemand het zulke kostelijke humor om te lachen vond. En de boel gaat hier toch over niet al te lange tijd op slot, dus écht druk ga ik me niet meer maken. Tijdf om wat nuttigs te gaan doen voor de maatschappij.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.![]()
Maar goed, fijn dat iemand het zulke kostelijke humor om te lachen vond. En de boel gaat hier toch over niet al te lange tijd op slot, dus écht druk ga ik me niet meer maken. Tijdf om wat nuttigs te gaan doen voor de maatschappij.
Laat BQ eens met rust johquote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Is Beequeen niets voor je ?
Ach, als het je niet bevalt ..............................................quote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laat BQ eens met rust joh![]()
Zeg, wat lees ik, heb jij je opgegeven voor DGK2?
Dus geen commentaar van jou op de COS en overal elders? Jammer
Gert!!!!!!! neuhjjjjjjjj............. hoe moet dat nou met ons, de mensen, die willen afkicken, maar het lukt niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
mij welquote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.
Dat dus!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Ach, als het je niet bevalt ..............................................
Gevangen in de luxe van oneindige CP's?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef Ziet het volgende:
en zo ja: hoe kan het dan dat ze oneindig veel punten hadden?
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
Ja!![]()
Daar zaten toch echt wel goede vragen en opmerkingen bij.
Diep maar dan ook echt diep teleurgesteld ben ik.
Zout op met dat op de user spelen, ook DGK_redactie is een user overigens.
En die vraag brengt mij op de vraag waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef Ziet het volgende:
leuk dat DGK redaktie ff langskomt nog!
ik heb nog wel een vraag:
Hoe zit het nou met die contactpunten?
We zagen jaap, claire, huub altijd betalen
maar Brian en Amanda haast nooit.
Ze zeiden zelf ook altijd dat punten nooit een probleem waren
en volgens berekeningen van verschillende fora klopte het ook niet.
waren ze nu wel of niet betaald?
en zo ja: hoe kan het dan dat ze oneindig veel punten hadden?
Daar ben ik ook heeeel benieuwd naar!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef mazaru het volgende:
waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
Je moet, denk ik, een beetje boven die incidentele dingetjes gaan staan. Iedereen daar kreeg wel eens wat of zeurde wel eens om iets.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die vraag brengt mij op de vraag waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
Verliezen doen we allemaal, kwestie van tijd voordat je weg gedragen wordt.....quote:Op maandag 26 mei 2008 14:20 schreef MargrietV het volgende:
Niets is wat het lijkt......... Jaap de winnaar.... maar tevens de grootste verliezer. Mark my words!
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet, denk ik, een beetje boven die incidentele dingetjes gaan staan. Iedereen daar kreeg wel eens wat of zeurde wel eens om iets.
Jaap heb ik dat maar zelden horen doen, die kreeg ook het minst. Maar uiteindelijk liep hij met de dikste prijs de deur uit. De anderen hebben noppes, nada....ze verloren zich te dikwijls in geneuzel om een contactpunt of een uitje....
Nergens niet om, maar Huub vroeg ook om weinig. en als hij al iets vroeg kreeg hij het niet.
Wat mij betreft, eind goed, al goed...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |