abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58918205
Heb de afgelopen twee dagen ook zo genoten van de Poort hahaha! en dan nog dat bericht erbij om de streams te verlengen. Humor!
pi_58918254
de bedoeling hiervan ontgaat me...zal wel zijn...je hebt betaald....
dan maar een hek...hahaha
weer wat anders als zwembad
pi_58918265
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef dieenebart het volgende:

[..]

ik kan het wel op Rutger

Lachen toch, dat M de moeite neemt om even langs te komen en vragen te beantwoorden! Dat hoefde je van Hummie niet te verwachten natuurlijk. En ook bij BB zijn fouten gemaakt, maar daar wilde niemand verantwoording dragen. Nu gebeurt dat hier wel, en nog vinden sommige streamers het nodig om verantwoording te eisen.

Jongens, is het niet genoeg zo? Ruim anderhalf jaar vermaak, 100% 99%bereikbaarheid; feedback; een terechte winnaar; kans op een tweede serie.

Wat is er mis in jullie leven, dat de enige die de moeite neemt om te reageren, door jullie wordt afgekraakt en afgefakkeld? Geen leven, geen kinderen, geen huisdieren, geen beschikking over een rollator vandaag, borderline, manisch-depressief, van nature een sukkel of in-en-in triest?

Ik sta zelf een beetje van het programma af en ik kan heel goed zien dat de boel redelijk eerlijk is gegaan. En als je de Redaktie en mij allebei niet wilt geloven (met andere woorden: niet openstaat voor uitleg, argumenten en discussie) zet dan vooral je oogkleppen niet af.

Voor de rest: vergelijk de reacties op de B&A site met de reacties op FOK en Vol. Ze staan LIJNRECHT tegen over elkaar. Lijkt mij dat de waarheid dan ergens in het midden moet liggen (gegevens, oordeel, conclusie, evaluatie, hernieuwde conclusie).

En nu allemaal weer iets nuttigs gaan doen voor de maatschappij. Hup, vort!
En hier sluit ik mij bij aan, behalve dan die laatste zin....
pi_58918266
DGK_redactie, ik ben erg trots op jullie, de eerste 2 weken was ik wel even teleurgesteld omdat jullie de regels steeds wijzigden (de zure media had ons namelijk beloofd dat de bewoners slagvelden moesten afstruinen en dat de ambulances en politie af en aan zouden rijden, maar dat ik en velen met mij dat beeld hadden van de GK valt jullie natuurlijk niet aan te rekenen).
Een weekje later besefte ik ook wel dat de regels gedurende het programma gewijzigd moesten worden omdat het een nieuw complex programma was en dan kan het niet allemaal in 1 keer goed gaan.

De ontknoping tussen Brian en Jaap vond ik ook echt geniaal. Ik denk dat veel mensen zich achteraf wel goed konden vinden in het feit dat Jaap gewonnen heeft.
En doordat Jaap gewonnen heeft zullen er waarschijnlijk de volgende GK nog meer van die spraakmakende types als Jaap gaan mee doen.

Het enige minpuntje vond ik wel de streamlocks, want dit soort incidenten horen bij de gouden kooi, en die leveren ook weer kijkcijfers op.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 26-05-2008 13:44:47 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2008 @ 13:36:50 #155
137949 Disana
pi_58918273
Margriet en hondjes... kijk nou toch nog eens naar de TT van dit topic?
pi_58918294
De regie is van harte welkom!
pi_58918308
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.
Als we huub geen alcoholverbod hadden gegeven dan had hij de finale nooit gehaald. Maar dit zal je ook wel weer verkeerd interpreteren.
Mijn favo was ook Huppeltje en ik was jullie heul dankbaar voor het alcoholverbod
Een juiste beslissing, want hij trok het op het laatst echt niet goed meer (voordat de einddatum bekend was)

Hoop wel dat jullie weer zo'n grappig, adrem, heerlijk jong kunnen vinden voor DGK II
pi_58918330
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Desii het volgende:

[..]

Hoop wel dat jullie weer zo'n grappig, adrem, heerlijk jong kunnen vinden voor DGK II
't Komt goed zussie...ik heb mij al opgegeven....
  maandag 26 mei 2008 @ 13:39:17 #159
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58918331
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En hier sluit ik mij bij aan, behalve dan die laatste zin....
Wat!!?? Kun jij het ook op Rutger???
pi_58918335
had gewoon wat vragen...
  maandag 26 mei 2008 @ 13:39:59 #161
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58918353
Was dit programma gewoon geregiseerd?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58918354
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Wat!!?? Kun jij het ook op Rutger???
Prop zo z'n bek vol......
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2008 @ 13:41:56 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_58918399
quote:

Wat is er mis in jullie leven, dat de enige die de moeite neemt om te reageren, door jullie wordt afgekraakt en afgefakkeld? Geen leven, geen kinderen, geen huisdieren, geen beschikking over een rollator vandaag, borderline, manisch-depressief, van nature een sukkel of in-en-in triest?

En nu allemaal weer iets nuttigs gaan doen voor de maatschappij. Hup, vort!
Jij durft zeg, wat een aanmatigend toontje of bedoel je het grappenderwijs?

BTW, wat doe jij voor nuttigs voor de maatschappij?

On Topic: DGK_REDACTIE, waar blijven jullie?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 13:42:04 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58918401
quote:

Wat is er mis in jullie leven, dat de enige die de moeite neemt om te reageren, door jullie wordt afgekraakt en afgefakkeld?
"Door jullie wordt afgekraakt? "
Maak je de rol van één of twee users nu niet wat te groot?

Ik zie de meeste users hier, op een fatsoenlijke manier vragen stellen. Dat dat daar ook kritische vragen bij zitten, is logisch.

Op naar # 2, met veel goede vragen en antwoorden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 26 mei 2008 @ 13:43:27 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58918434
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
Dat dat daar ook kritische vragen bij zitten, is logisch.
Gelukkig, ik was even bang dat we alleen nog maar in awe mochten zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58918439
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij durft zeg, wat een aanmatigend toontje of bedoel je het grappenderwijs?
Hij is bloedserieus, we hebben hierover overleg gehad en ik sta pal achter hem...
quote:
BTW, wat doe jij voor nuttigs voor de maatschappij?
Wat is dat nu toch voor inpertinente vraag.....
pi_58918441
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ze hebben in de gaten, dat we de regie door hebben!
draaf niet zo door Margriet .......... ze hoeven niet te reageren en doen het wel ....

ik vind jullie lievvvv
pi_58918497
Serieus, ontevreden streamers zijn echt het meest kansloze en verwende volk van Nederland.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58918507
Ow kudt....maandagmorgen, niet eens een DGK meer, maar de tranen van de lol biggelen weer over m'n wangen........
pi_58918519
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef JohnDope het volgende:
Serieus, ontevreden streamers zijn echt het meest kansloze en verwende volk van Nederland.
pi_58918526
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Komt goed zussie...ik heb mij al opgegeven....
NMNS ......... ik word jou groupie

cupmaat C..... ist voldoende

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 26-05-2008 13:58:56 ]
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 13:47:25 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58918534
Hr Dope:

fliikker toch een op man met je off topic uit de hoogte gedoe in al die DGK-topics.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58918591
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef Desii het volgende:

[..]

NMNS ......... ik wordt jou groupie

cupmaat C..... ist voldoende
Skattie, wat kan mij tieten boeien, 't zijn immers maar functionele dingen die eigenlijk spontaan zouden kunnen afvallen, vanwege niet meer noodzakelijk zijn, nadat kinderen groot gebracht zijn

Ik ga voor het karakter en jij bent om te zoenen....
  maandag 26 mei 2008 @ 13:50:57 #174
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_58918606
hallo dgk_redactie.. hebben jullie ook zo gelachen om de nowlive sekte? of vonden jullie het toch ook wel een beetje eng? en is de grote boze buurvrouw nog vrijgezel? ik val namelijk op dominante vrouwen

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 26 mei 2008 @ 13:52:08 #175
58921 Day
You can fly!
pi_58918639
quote:

[..]

ik kan het wel op Rutger

Lachen toch, dat M de moeite neemt om even langs te komen en vragen te beantwoorden! Dat hoefde je van Hummie niet te verwachten natuurlijk. En ook bij BB zijn fouten gemaakt, maar daar wilde niemand verantwoording dragen. Nu gebeurt dat hier wel, en nog vinden sommige streamers het nodig om verantwoording te eisen.

Jongens, is het niet genoeg zo? Ruim anderhalf jaar vermaak, 100% 99%bereikbaarheid; feedback; een terechte winnaar; kans op een tweede serie.

Ik sta zelf een beetje van het programma af en ik kan heel goed zien dat de boel redelijk eerlijk is gegaan. En als je de Redaktie en mij allebei niet wilt geloven (met andere woorden: niet openstaat voor uitleg, argumenten en discussie) zet dan vooral je oogkleppen niet af.

Voor de rest: vergelijk de reacties op de B&A site met de reacties op FOK en Vol. Ze staan LIJNRECHT tegen over elkaar. Lijkt mij dat de waarheid dan ergens in het midden moet liggen (gegevens, oordeel, conclusie, evaluatie, hernieuwde conclusie).

[ Bericht 2% gewijzigd door Day op 26-05-2008 14:20:55 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_58918641
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Hr Dope:

fliikker toch een op man met je off topic uit de hoogte gedoe in al die DGK-topics.
Gert, ik kan er hartelijk om lachen als streamer en DGK addict, hij heeft ergens wel een punt. Kom op, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.......
pi_58918654
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
hallo dgk_redactie.. hebben jullie ook zo gelachen om de nowlive sekte? of vonden jullie het toch ook wel een beetje eng? en is de grote boze buurvrouw nog vrijgezel? ik val namelijk op dominante vrouwen

[ afbeelding ]
Is Beequeen niets voor je ?
  maandag 26 mei 2008 @ 13:54:00 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58918680
Wordt de Gouden Kooi 2 met hetzelfde concept gemaakt?
Daarmee doel ik op de sturing van de verhaallijnen. (soap)
Het lijkt mij juist veel leuker om de bewoners gewoon zelf hen verhaallijnen te laten maken, zonder aansporing van de redactie.
Door het naar binnen brengen van bepaalde mensen als gast krijg je vanzelf wel verhaallijnen als het te saai wordt.

Gaan voor de Gouden Kooi 2 dezelfde regels gelden?
Die regel van persoonlijk bezit vind ik namelijk het programma niet ten goede komen.
Die boete voor het gebruik van een oogpotloodje van Amanda kan ik echt niet begrijpen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 13:56:07 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58918738
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gert, ik kan er hartelijk om lachen als streamer en DGK addict, hij heeft ergens wel een punt. Kom op, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.......
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.

Dit heeft geen fuck met zelfreflectie te maken gek
Maar met een toontje dat in allerlei DGK-topics wordt aangeslagen.

Maar goed, fijn dat iemand het zulke kostelijke humor om te lachen vond. En de boel gaat hier toch over niet al te lange tijd op slot, dus écht druk ga ik me niet meer maken. Tijdf om wat nuttigs te gaan doen voor de maatschappij.
pi_58918803
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar goed, fijn dat iemand het zulke kostelijke humor om te lachen vond. En de boel gaat hier toch over niet al te lange tijd op slot, dus écht druk ga ik me niet meer maken. Tijdf om wat nuttigs te gaan doen voor de maatschappij.
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.
pi_58918811
quote:

[..]

Ik zal vast gek zijn, maar ik pis bijna in m'n broek van 't lachen door allerlei malloten hier.

Edit: als malloot zal ik vermoedelijk in vele rijtjes staan......nah, mooi toch....niets is wat het lijkt...en soms ook weer wel....
pi_58918884
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is Beequeen niets voor je ?
Laat BQ eens met rust joh

Zeg, wat lees ik, heb jij je opgegeven voor DGK2?
Dus geen commentaar van jou op de COS en overal elders? Jammer
  maandag 26 mei 2008 @ 14:03:58 #183
38396 mazaru
pi_58918912
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.
Ach, als het je niet bevalt ..............................................
pi_58919004
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Laat BQ eens met rust joh

Zeg, wat lees ik, heb jij je opgegeven voor DGK2?
Dus geen commentaar van jou op de COS en overal elders? Jammer
Al zou de hoofdprijs 2 miljoen zijn, ik bij voorbaat winnaar zou zijn.....ik ging er niet in. Kijk eens wat er van Bart geworden is.....Hij wil zelfs al nuttige dingen voor de maatschappij gaan doen....

RL programma's doen rare dingen met een mens.....
pi_58919042
quote:

[..]

Gert!!!!!!! neuhjjjjjjjj............. hoe moet dat nou met ons, de mensen, die willen afkicken, maar het lukt niet...
en al zouden we het proberen, toch niet zonder de cos-users kunnen.

IK HEB THERAPIE NODIG EN SNEL

Kut, ben weer volledig off topic....... Ban me en snel
pi_58919064
Ja!
Daar zaten toch echt wel goede vragen en opmerkingen bij.
Diep maar dan ook echt diep teleurgesteld ben ik.

Zout op met dat op de user spelen, ook DGK_redactie is een user overigens.
Go hard or go home
pi_58919074
leuk dat DGK redaktie ff langskomt nog!

ik heb nog wel een vraag:
Hoe zit het nou met die contactpunten?
We zagen jaap, claire, huub altijd betalen
maar Brian en Amanda haast nooit.
Ze zeiden zelf ook altijd dat punten nooit een probleem waren
en volgens berekeningen van verschillende fora klopte het ook niet.

waren ze nu wel of niet betaald?
en zo ja: hoe kan het dan dat ze oneindig veel punten hadden?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58919089
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

mij wel

Maar DGK-redactie... heb je al enig idee of het concept voor DGK II ook met ontslagrondes is....
Het lijkt mij mooier zonder....... tv-technisch misschien niet, maar als de noodzakelijke backups wegvallen zullen de bewoners veel meer voor zichzelf spelen... (het hoe en wat laat ik aan de profs over )

De aspirant-miljonairs weten nu dat bij het einde het publiek mee gaat stemmen, zijn jullie niet bang dat je spelers zich allemaal politiek-correct gaan opstellen........

[ Bericht 14% gewijzigd door Desii op 26-05-2008 14:29:09 ]
  maandag 26 mei 2008 @ 14:11:57 #189
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58919107
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Ach, als het je niet bevalt ..............................................
Dat dus!
  maandag 26 mei 2008 @ 14:11:57 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58919108
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef Ziet het volgende:

Gevangen in de luxe van oneindige CP's?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58919115
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
Ja!
Daar zaten toch echt wel goede vragen en opmerkingen bij.
Diep maar dan ook echt diep teleurgesteld ben ik.

Zout op met dat op de user spelen, ook DGK_redactie is een user overigens.
  maandag 26 mei 2008 @ 14:12:44 #192
38396 mazaru
pi_58919124
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef Ziet het volgende:
leuk dat DGK redaktie ff langskomt nog!

ik heb nog wel een vraag:
Hoe zit het nou met die contactpunten?
We zagen jaap, claire, huub altijd betalen
maar Brian en Amanda haast nooit.
Ze zeiden zelf ook altijd dat punten nooit een probleem waren
en volgens berekeningen van verschillende fora klopte het ook niet.

waren ze nu wel of niet betaald?
En die vraag brengt mij op de vraag waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
  maandag 26 mei 2008 @ 14:15:30 #193
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58919186
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef mazaru het volgende:
waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
Daar ben ik ook heeeel benieuwd naar!
pi_58919213
Oké, redactie. Als je nog terug durft te komen.

- vraag over de contactpunten
- vraag over het interactieve deel
- wat zouden jullie nu anders doen in dgk II?
- iets minder sturing van de regie en de verhaallijn vanuit zichzelf laten ontstaan
- regels handhaven
Go hard or go home
pi_58919231
Wacht rustig af, want er komt vast nog wel materiaal, wat we niet mochten zien naar buiten! Zal niet voor eerste keer zijn;)
pi_58919259
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

En die vraag brengt mij op de vraag waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
Je moet, denk ik, een beetje boven die incidentele dingetjes gaan staan. Iedereen daar kreeg wel eens wat of zeurde wel eens om iets.

Jaap heb ik dat maar zelden horen doen, die kreeg ook het minst. Maar uiteindelijk liep hij met de dikste prijs de deur uit. De anderen hebben noppes, nada....ze verloren zich te dikwijls in geneuzel om een contactpunt of een uitje....

Wat mij betreft, eind goed, al goed...
pi_58919289
Niets is wat het lijkt......... Jaap de winnaar.... maar tevens de grootste verliezer. Mark my words!
pi_58919368
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:20 schreef MargrietV het volgende:
Niets is wat het lijkt......... Jaap de winnaar.... maar tevens de grootste verliezer. Mark my words!
Verliezen doen we allemaal, kwestie van tijd voordat je weg gedragen wordt.....
pi_58919590
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je moet, denk ik, een beetje boven die incidentele dingetjes gaan staan. Iedereen daar kreeg wel eens wat of zeurde wel eens om iets.

Jaap heb ik dat maar zelden horen doen, die kreeg ook het minst. Maar uiteindelijk liep hij met de dikste prijs de deur uit. De anderen hebben noppes, nada....ze verloren zich te dikwijls in geneuzel om een contactpunt of een uitje....

Nergens niet om, maar Huub vroeg ook om weinig. en als hij al iets vroeg kreeg hij het niet.

Wat mij betreft, eind goed, al goed...
Goedemorgen :W
pi_58919872
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:34 schreef blomst het volgende:

[..]

Precies, Huub kreeg niks, ja, alleen een drankverbod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')