Eindredacteur begrijp ik....quote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is vrij makkelijk op te zoeken...
Jij schreef voor VV?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ik vind het aan de vier finalisten om daar zelf op te reageren. Ik wordt toch niet geloofd.
Hoeveel dagen in het voren lagen de draaiboeken klaar? Ik kan mij voorstellen dat het lastig is om weken in het voren te werken (behalve dan de rustpunten zoals sporten, paardrijden ed). Maar regelmatig had ik het idee dat er ad-hoc een andere richting ingeslagen werd, klopt dat?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
we zijn regelmatig verrast, maar nooit de grip kwijt geweest.
Ben het inderdaad ff zat om 6 á 7 dagen in de week 12 tot 14 uur te moeten werken ja...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Hoe staan Brian en Amanda daadwerkelijk tegenover Huub eigenlijk? De momenten dat ze dachten dat er een SL was, leken ze bijzonder vriendelijk tegen elkaar..
Ben je het eigenlijk na zoveel maanden (ik ga er vanuit dat je er vanaf het begin bij bent) niet ontzettend zat?
terecht word je niet geloofd, want er werd duidelijk constant met meerdere maten gemeten.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik vind het aan de vier finalisten om daar zelf op te reageren. Ik wordt toch niet geloofd.
ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
terecht word je niet geloofd, want er werd duidelijk constant met meerdere maten gemeten.
Simpel voorbeelden: rijbewijsstemming Amanda. Niet gekozen, Stampvoetend naar achter en mag dan toch rijbewijs halen.
Alcoholverbod alleen voor Huub,,,, als er twee meerhet ook verdiend had, waren dat Amanda en Brian.
Waarom altijd stemmingen voor dingen voor Brian en Amanda en zelden voor Huub en Jaap?
Waarom golfles en nooit beelden ervan. Nog vele voorbeelden meer zijn te noemen.
Mijn conclusie.... ga eens een goede opleiding rollenspel leren, wat jullie neergezet hebben, is in feite een ziek lachertje.
Godver de godver, nu heb je kans om in ieder geval een paar antwoorden te kunnen krijgen en schiet je in de verwijtende rol......quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef MargrietV het volgende:
Mijn conclusie.... ga eens een goede opleiding rollenspel leren, wat jullie neergezet hebben, is in feite een ziek lachertje.
Oei, mooie bankrekening lijkt me. (tenzij je een verkwistende vriend/vriendin thuis had zitten uiteraard.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ben het inderdaad ff zat om 6 á 7 dagen in de week 12 tot 14 uur te moeten werken ja...![]()
Doe niet zo politiek correct zeg!quote:Ik denk dat brian daar beter zelf antwoord op kan geven, wil hem geen woorden in de mond leggen.
en toch was dat alcoholverbod er wel voor Huub z'n eigen bestwil. Het is alleen bescherming geweest.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Alcoholverbod alleen voor Huub,,,, als er twee meerhet ook verdiend had, waren dat Amanda en Brian.
Aanmatigend toontje? Lachertje toch,quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.
Als we huub geen alcoholverbod hadden gegeven dan had hij de finale nooit gehaald. Maar dit zal je ook wel weer verkeerd interpreteren.
Dat was velen wel heel duidelijk, dat ook Huub een hand boven het hoofd werd gehouden en beschermd werd...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.
Als we huub geen alcoholverbod hadden gegeven dan had hij de finale nooit gehaald. Maar dit zal je ook wel weer verkeerd interpreteren.
Dat was ook wel duidelijk, Huub ging vrijwel altijd de grens over met drank op. Zelfs de regel van max 2 drankjes hielp niet omdat hij zijn cola jenever vervolgens zo mixte dat de jenever net donker genoeg werd door de cola.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
eigenlijk hadden Amanda, Brian en Huub allen de finale niet moeten halen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ach jaquote:Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was velen wel heel duidelijk, dat ook Huub een hand boven het hoofd werd gehouden en beschermd werd...
denk dat we blij mogen zijn dat ie een alcohol verbod had, anders zaten we al een paar maanden eerder naar een modderpoel in afrika te turen;)quote:Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Aanmatigend toontje? Lachertje toch,
Alleen wat over Huub zeggen is net zo aanmatigend door de rest niet te beantwoorden en weg te laten!
Als je een spel goed wil spelen, moet je goed voorbereid zijn. Daar is de regie totaal niet in geslaagd.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver de godver, nu heb je kans om in ieder geval een paar antwoorden te kunnen krijgen en schiet je in de verwijtende rol......![]()
Dat helpt niet echt, die gast deed ook gewoon z'n werk.....
Dat zou best wel eens kunnen kloppen, de avond na de finale toen ie weer lam was, meteen heel anders weer. De volgende dag vroeg hij ook aan Claire of hij niet te erg was geweest, want zij kwam er na zijn alcoholverbod in, als ik het goed heb.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
wij? of een aantal fora?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef hondjes het volgende:
weten jullie wel, dat jullie bezig waren met demoniseren en haatzaaien
nee inderdaad, gelukkig hebben we nu jou. Misschien moet je in de tussentijd ook ff de midden oosten crisis oplossen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als je een spel goed wil spelen, moet je goed voorbereid zijn. Daar is de regie totaal niet in geslaagd.
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:47 schreef farscapevr6 het volgende:
wat vonden jullie van de manier waarop de familie van brian met het verlies van de finale omging??
niet t makkelijke antwoord "begrijpelijk" alsjeblieft:D
Maar wat zouden jullie nu anders doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee inderdaad, gelukkig hebben we nu jou. Misschien moet je in de tussentijd ook ff de midden oosten crisis oplossen.
Verwacht hier nou geen antwoord op! Ook al heeft DGK_redactie hier een mening over zal hij zijn mening niet op een openbaar forum uit de doeken doen. dit zou respectloos zijn naar familie en miljonairs waar ze toch een kleine 1.5 jaar mee hebben samengewerkt.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:47 schreef farscapevr6 het volgende:
wat vonden jullie van de manier waarop de familie van brian met het verlies van de finale omging??
niet t makkelijke antwoord "begrijpelijk" alsjeblieft:D
nooit gepretendeerd ook.................quote:Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef hondjes het volgende:
daarbij zijn stremers en t.v. kijker bedonderd...reality show
nooit geweest.....
zonder dat ik jou of de redactie daadwerkelijk wil aanvallen, vind het al al te mooi dat je uberhaupt bereid bent te reageren. Voor velen leken de uitzendingen bijzonder gekleurd, dat geldt ook voor de finale. Of jullie bezig zijn geweest met haatzaaien, dat denk ik niet, wel met een soort richting/sturing geven naar de kijker over de ROLLEN die de deelnemers speelden. De haatzaaierij kwam imho meer van de fora helaas. (en ook wat van de bewoners op de streams)quote:
hehehehe dat zei mijn vriendin hier ook al lolquote:Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Verwacht hier nou geen antwoord op! Ook al heeft DGK_redactie hier een mening over zal hij zijn mening niet op een openbaar forum uit de doeken doen. dit zou respectloos zijn naar familie en miljonairs waar ze toch een kleine 1.5 jaar mee hebben samengewerkt.
Overigens kan ik de reactie van de familie van Brian goed voorstellen. Zoals de Forummers mee hebben geleefd met het programma zo leefde de familie ook mee, alleen dan enkele malen heftiger.
Ik heb hier op het forum ook uitspraken en opmerkingen gelezen dat ik me afvroeg welk niveau de posters hadden, en dat ging vaak verder dan de opmerkingen van een emotioneel aangeslagen Kenneth. (neemt niet weg dat Kenneth wel een "aparte" is)
Echt onzinnige stelling Margriet. Je hebt van het begin tot het eind gekeken. De finale meer dan anderhalf miljoen kijkers, de hele periode diverse fora in rep en roer. Honderduizenden die iedere avond de uitzending bekeken, tienduizenden streamers. Noem mij eens een programma van de laatste jaren dat zo goed gescoord heeft.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als je een spel goed wil spelen, moet je goed voorbereid zijn. Daar is de regie totaal niet in geslaagd.
Is ook vanaf het begion aangegeven dat het een mix tussen soap en reality zou worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef hondjes het volgende:
daarbij zijn stremers en t.v. kijker bedonderd...reality show
nooit geweest.....
Boven hun eigen hoofd, stel je voor dat Huub allerlei dingen gaat schreeuwen over de buren in zijn dronkenschap!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was velen wel heel duidelijk, dat ook Huub een hand boven het hoofd werd gehouden en beschermd werd...
Hoezo.. het ging om een villa en miljoenen, eerlijk spel hoef je niet te verwachten. Het naleven van de in eerste instantie opgelegde regels had wel wat strenger gemogen, maar dan was DGK vorig jaar april al opgehouden denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:52 schreef hondjes het volgende:
het was dus eigenlijk nooit de bedoeling voor een eerlijk spel...
begon al in begin met natas erin...en de 50.000 euro voor brian
Jemig, je doet net of Polo daar alleen verantwoordelijk voor is.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef hondjes het volgende:
demoniseren en haatzaaien...dat was schandelijk...waarom..
dit kan ernstige gevolgen hebben c.q. krijgen
Nee, want je kunt je nog niet inschrijvenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef farscapevr6 het volgende:
klopt het gerucht dat lekkersimpel zich ingeschreven heeft voor dgk2?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |