abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 12:40:01 #51
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58916932
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Dat is vrij makkelijk op te zoeken...
Eindredacteur begrijp ik....

Als ik de TV uitzendingen van de laatste maanden terugkijk dan heb ik daar een enorm naar gevoel bij. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er alles aan gedaan is om de Huubfanbase niet te laten groeien.
Huub heeft vaak gezegd dat 'zij' niet de winnaar bepalen maar wel bepalen wie er niet kan winnen.

Maar ik begrijp niet precies wat een eindredacteur doet. Had jij er niet toezicht op moeten houden dat iedereen evenveel kansen had?
schandalig wat er allemaal binnenkwam...zulk soort mensen hoef ik niet te zien
pi_58916959
Wat krijgen we deze week nog in de uitzendingen te zien.
  maandag 26 mei 2008 @ 12:40:49 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58916961
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

ik vind het aan de vier finalisten om daar zelf op te reageren. Ik wordt toch niet geloofd.
Jij schreef voor VV?
En je durft met droge ogen te beweren dat er geen voor en tegencampagne werd gevoerd? De filmpjes van Huub in de finale waren allemaal negatief voor hem en de negatieve dingen in de filmpjes van Brian waren allemaal reacties op de gemene acties van vuige Huub. Hoe je het ook bekijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58917001
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

we zijn regelmatig verrast, maar nooit de grip kwijt geweest.
Hoeveel dagen in het voren lagen de draaiboeken klaar? Ik kan mij voorstellen dat het lastig is om weken in het voren te werken (behalve dan de rustpunten zoals sporten, paardrijden ed). Maar regelmatig had ik het idee dat er ad-hoc een andere richting ingeslagen werd, klopt dat?

En is het correct dat jullie bewoners soms op het verkeerde been hebben gezet door bijvoorbeeld speler x bewust andere info over een onderwerp te verstrekken dan speler y?
pi_58917009
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hoe staan Brian en Amanda daadwerkelijk tegenover Huub eigenlijk? De momenten dat ze dachten dat er een SL was, leken ze bijzonder vriendelijk tegen elkaar..

Ben je het eigenlijk na zoveel maanden (ik ga er vanuit dat je er vanaf het begin bij bent) niet ontzettend zat?
Ben het inderdaad ff zat om 6 á 7 dagen in de week 12 tot 14 uur te moeten werken ja...

Ik denk dat brian daar beter zelf antwoord op kan geven, wil hem geen woorden in de mond leggen.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_58917029
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

ik vind het aan de vier finalisten om daar zelf op te reageren. Ik wordt toch niet geloofd.
terecht word je niet geloofd, want er werd duidelijk constant met meerdere maten gemeten.

Simpel voorbeelden: rijbewijsstemming Amanda. Niet gekozen, Stampvoetend naar achter en mag dan toch rijbewijs halen.

Alcoholverbod alleen voor Huub,,,, als er twee meerhet ook verdiend had, waren dat Amanda en Brian.

Waarom altijd stemmingen voor dingen voor Brian en Amanda en zelden voor Huub en Jaap?

Waarom golfles en nooit beelden ervan. Nog vele voorbeelden meer zijn te noemen.

Mijn conclusie.... ga eens een goede opleiding rollenspel leren, wat jullie neergezet hebben, is in feite een ziek lachertje.
pi_58917043
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij schreef voor VV?

nee
  maandag 26 mei 2008 @ 12:45:44 #59
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58917069
1.) Hoe staat het nu met Bart? sinds zijn vertrek uit DGK is er helemaal niks meer vernomen van die jongen.
2.) Waarom is Eveline helemaal niet aan bod geweest in de finale uitzending? zelfs bij de vertrekfilmpjes van de miljonairs kwam zij niet voorbij! (lullig, aangezien ze wel de moeite had gedaan om te komen)
3.) komen er nog specials, In de trant van, "Hoe is het nu met?"

En, waar ik ook wel benieuwd naar ben,..
Mocht je een baan ambieren bij de eventuele productie van DGK2, waar kan ik vinden of er mensen gezocht worden? Gezien Talpa geen eigen site meer heeft (voor zover ik heb kunnen nagaan).
Dit aangezien de productie DGK voor mij meerdere onderdelen bevat van wat ik zoek in een toekomstige baan.
pi_58917093
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef MargrietV het volgende:

[..]

terecht word je niet geloofd, want er werd duidelijk constant met meerdere maten gemeten.

Simpel voorbeelden: rijbewijsstemming Amanda. Niet gekozen, Stampvoetend naar achter en mag dan toch rijbewijs halen.

Alcoholverbod alleen voor Huub,,,, als er twee meerhet ook verdiend had, waren dat Amanda en Brian.

Waarom altijd stemmingen voor dingen voor Brian en Amanda en zelden voor Huub en Jaap?

Waarom golfles en nooit beelden ervan. Nog vele voorbeelden meer zijn te noemen.

Mijn conclusie.... ga eens een goede opleiding rollenspel leren, wat jullie neergezet hebben, is in feite een ziek lachertje.
ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.
Als we huub geen alcoholverbod hadden gegeven dan had hij de finale nooit gehaald. Maar dit zal je ook wel weer verkeerd interpreteren.
pi_58917095
ben nu echt ff weg
pi_58917119
wat vonden jullie van de manier waarop de familie van brian met het verlies van de finale omging??

niet t makkelijke antwoord "begrijpelijk" alsjeblieft:D
pi_58917126
quote:

Godver de godver, nu heb je kans om in ieder geval een paar antwoorden te kunnen krijgen en schiet je in de verwijtende rol......

Dat helpt niet echt, die gast deed ook gewoon z'n werk.....
pi_58917131
dat heeft de hele dgk om zeep ge.holpen....
en daarom zijn er vragen...waarom was dit,,,wat steekt hier achter.........
ook de bezoekers waren op de hand van het stel...waarom
  maandag 26 mei 2008 @ 12:48:30 #65
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58917136
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ben het inderdaad ff zat om 6 á 7 dagen in de week 12 tot 14 uur te moeten werken ja...
Oei, mooie bankrekening lijkt me. (tenzij je een verkwistende vriend/vriendin thuis had zitten uiteraard.
quote:
Ik denk dat brian daar beter zelf antwoord op kan geven, wil hem geen woorden in de mond leggen.
Doe niet zo politiek correct zeg!
pi_58917146
quote:

[..]

en toch was dat alcoholverbod er wel voor Huub z'n eigen bestwil. Het is alleen bescherming geweest.

Het zou wel tof zijn als elke fysieke dreiging of geweld gelijk werd afgestraft met een onmiddelijke verwijdering uit de kooi.
Go hard or go home
pi_58917158
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

ondanks dat zelfingenomen aanmatigende toontje van je wil ik op één ding antwoord geven.
Als we huub geen alcoholverbod hadden gegeven dan had hij de finale nooit gehaald. Maar dit zal je ook wel weer verkeerd interpreteren.
Aanmatigend toontje? Lachertje toch,
Alleen wat over Huub zeggen is net zo aanmatigend door de rest niet te beantwoorden en weg te laten!
pi_58917161
quote:

[..]

Dat was velen wel heel duidelijk, dat ook Huub een hand boven het hoofd werd gehouden en beschermd werd...
  maandag 26 mei 2008 @ 12:50:28 #69
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58917184
quote:
Dat was ook wel duidelijk, Huub ging vrijwel altijd de grens over met drank op. Zelfs de regel van max 2 drankjes hielp niet omdat hij zijn cola jenever vervolgens zo mixte dat de jenever net donker genoeg werd door de cola.
pi_58917185
quote:

[..]

eigenlijk hadden Amanda, Brian en Huub allen de finale niet moeten halen.
Maat te beginnen met Amanda, die met de kop hete koffie naar Huub gooide.
Dat werd toen niet beloond met een exit helaas.
Goedemorgen :W
pi_58917187
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat was velen wel heel duidelijk, dat ook Huub een hand boven het hoofd werd gehouden en beschermd werd...
ach ja
pi_58917188
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Aanmatigend toontje? Lachertje toch,
Alleen wat over Huub zeggen is net zo aanmatigend door de rest niet te beantwoorden en weg te laten!
denk dat we blij mogen zijn dat ie een alcohol verbod had, anders zaten we al een paar maanden eerder naar een modderpoel in afrika te turen;)
pi_58917192
weten jullie wel, dat jullie bezig waren met demoniseren en haatzaaien
pi_58917205
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Godver de godver, nu heb je kans om in ieder geval een paar antwoorden te kunnen krijgen en schiet je in de verwijtende rol......

Dat helpt niet echt, die gast deed ook gewoon z'n werk.....
Als je een spel goed wil spelen, moet je goed voorbereid zijn. Daar is de regie totaal niet in geslaagd.
  maandag 26 mei 2008 @ 12:51:28 #75
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58917209
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig was dat er sponsors werden benaderd en bedreigd. Vind je dat ook het gevolg van de slechte communicatie met Streamers/kijker? Hebben jullie je vergist in de de fanatieke achterban?
Zelf voel ik me enorm in de steek gelaten door de redaktie.
  maandag 26 mei 2008 @ 12:51:33 #77
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58917211
quote:
Dat zou best wel eens kunnen kloppen, de avond na de finale toen ie weer lam was, meteen heel anders weer. De volgende dag vroeg hij ook aan Claire of hij niet te erg was geweest, want zij kwam er na zijn alcoholverbod in, als ik het goed heb.

Ik heb geen vraag, alleen nog even een bedankje dat de streams doorliepen na de finale. Vond het heel erg leuk, ook het inpakken de volgende ochtend.
pi_58917214
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef hondjes het volgende:
weten jullie wel, dat jullie bezig waren met demoniseren en haatzaaien
wij? of een aantal fora?
pi_58917252
Simpel voorbeelden: rijbewijsstemming Amanda. Niet gekozen, Stampvoetend naar achter en mag dan toch rijbewijs halen

deze laatste vooral, klopt het wat er gesuggereerd werd dat brian en amanda meer "natgehouden" moesten worden omdat ze dreigde met opstappen?
pi_58917259
het was dus eigenlijk nooit de bedoeling voor een eerlijk spel...
begon al in begin met natas erin...en de 50.000 euro voor brian
pi_58917265
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Als je een spel goed wil spelen, moet je goed voorbereid zijn. Daar is de regie totaal niet in geslaagd.
nee inderdaad, gelukkig hebben we nu jou. Misschien moet je in de tussentijd ook ff de midden oosten crisis oplossen.
pi_58917284
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:47 schreef farscapevr6 het volgende:
wat vonden jullie van de manier waarop de familie van brian met het verlies van de finale omging??

pi_58917289
daarbij zijn stremers en t.v. kijker bedonderd...reality show
nooit geweest.....
pi_58917290
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

nee inderdaad, gelukkig hebben we nu jou. Misschien moet je in de tussentijd ook ff de midden oosten crisis oplossen.
Maar wat zouden jullie nu anders doen?
Go hard or go home
  maandag 26 mei 2008 @ 12:54:53 #85
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58917307
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:47 schreef farscapevr6 het volgende:

Verwacht hier nou geen antwoord op! Ook al heeft DGK_redactie hier een mening over zal hij zijn mening niet op een openbaar forum uit de doeken doen. dit zou respectloos zijn naar familie en miljonairs waar ze toch een kleine 1.5 jaar mee hebben samengewerkt.
Overigens kan ik de reactie van de familie van Brian goed voorstellen. Zoals de Forummers mee hebben geleefd met het programma zo leefde de familie ook mee, alleen dan enkele malen heftiger.
Ik heb hier op het forum ook uitspraken en opmerkingen gelezen dat ik me afvroeg welk niveau de posters hadden, en dat ging vaak verder dan de opmerkingen van een emotioneel aangeslagen Kenneth. (neemt niet weg dat Kenneth wel een "aparte" is)
pi_58917308
het gaat over dgk...niet aankomen met midden oosten.....
pi_58917309
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef hondjes het volgende:
nooit geweest.....
nooit gepretendeerd ook.................
  maandag 26 mei 2008 @ 12:54:57 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58917310
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

wij? of een aantal fora?
zonder dat ik jou of de redactie daadwerkelijk wil aanvallen, vind het al al te mooi dat je uberhaupt bereid bent te reageren. Voor velen leken de uitzendingen bijzonder gekleurd, dat geldt ook voor de finale. Of jullie bezig zijn geweest met haatzaaien, dat denk ik niet, wel met een soort richting/sturing geven naar de kijker over de ROLLEN die de deelnemers speelden. De haatzaaierij kwam imho meer van de fora helaas. (en ook wat van de bewoners op de streams)
pi_58917335
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef RSie het volgende:

[..]

Verwacht hier nou geen antwoord op! Ook al heeft DGK_redactie hier een mening over zal hij zijn mening niet op een openbaar forum uit de doeken doen. dit zou respectloos zijn naar familie en miljonairs waar ze toch een kleine 1.5 jaar mee hebben samengewerkt.
Overigens kan ik de reactie van de familie van Brian goed voorstellen. Zoals de Forummers mee hebben geleefd met het programma zo leefde de familie ook mee, alleen dan enkele malen heftiger.
Ik heb hier op het forum ook uitspraken en opmerkingen gelezen dat ik me afvroeg welk niveau de posters hadden, en dat ging vaak verder dan de opmerkingen van een emotioneel aangeslagen Kenneth. (neemt niet weg dat Kenneth wel een "aparte" is)
hehehehe dat zei mijn vriendin hier ook al lol
pi_58917336
Het toelaten van de regie van constante bedreigingen en ook het demoniseren van Huub door Amanda en Brian, had de eerste beste keer de kop ingedrukt moeten worden.
De regie liet het maar doorgaan en doorgaan en doorgaan.
pi_58917347
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Echt onzinnige stelling Margriet. Je hebt van het begin tot het eind gekeken. De finale meer dan anderhalf miljoen kijkers, de hele periode diverse fora in rep en roer. Honderduizenden die iedere avond de uitzending bekeken, tienduizenden streamers. Noem mij eens een programma van de laatste jaren dat zo goed gescoord heeft.

En ja, fouten zijn er gemaakt, zowel in dat huis, bij de regie, door fans, maar ik vond het succesvol. Het concept "pesten" maakt veel los, daar heeft damage control een grote factor, daar is niet alles te voorzien. Los nog van het feit dat het de eerste keer was.

Ik geef je op een briefje dat de volgende veel minder leuk zal zijn, juist doordat er meer dicht getimmerd zal zijn....
  maandag 26 mei 2008 @ 12:56:22 #92
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58917355
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef hondjes het volgende:
nooit geweest.....
Is ook vanaf het begion aangegeven dat het een mix tussen soap en reality zou worden.
dus verhalen zijn in eerste instantie bedacht in samenspraak met bewoners, en de daaruit vloeiende ruzies, discussies etc. waren allemaal echt.
pi_58917357
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Boven hun eigen hoofd, stel je voor dat Huub allerlei dingen gaat schreeuwen over de buren in zijn dronkenschap!!!
  maandag 26 mei 2008 @ 12:57:04 #94
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58917366
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:52 schreef hondjes het volgende:
het was dus eigenlijk nooit de bedoeling voor een eerlijk spel...
begon al in begin met natas erin...en de 50.000 euro voor brian
Hoezo.. het ging om een villa en miljoenen, eerlijk spel hoef je niet te verwachten. Het naleven van de in eerste instantie opgelegde regels had wel wat strenger gemogen, maar dan was DGK vorig jaar april al opgehouden denk ik.
Natasia erin snap ik niet, wat is daar oneerlijk aan? En die 50.000 euro heeft Brian -dat moet je hem nageven- fantastisch bij elkaar geluld.
pi_58917375
demoniseren en haatzaaien...dat was schandelijk...waarom..
dit kan ernstige gevolgen hebben c.q. krijgen
pi_58917400
klopt het gerucht dat lekkersimpel zich ingeschreven heeft voor dgk2?
  maandag 26 mei 2008 @ 12:59:51 #97
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58917424
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

wij? of een aantal fora?
Spijker Kop
pi_58917435
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef hondjes het volgende:
demoniseren en haatzaaien...dat was schandelijk...waarom..
dit kan ernstige gevolgen hebben c.q. krijgen
Jemig, je doet net of Polo daar alleen verantwoordelijk voor is.
Dat is hij niet. Het was een spel en daarin is veel gebeurd. Ook hele leuke dingen overigens. Om dat op één persoon te schuiven of hem daar alleen in aan te vallen, slaat nergens op.

Ik vind het wel leuk om wat achtergrondinfo te krijgen en vragen te stellen. Meerdere mensen hier dus gaarne daar ook even rekening mee houden.
Go hard or go home
pi_58917436
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef farscapevr6 het volgende:
klopt het gerucht dat lekkersimpel zich ingeschreven heeft voor dgk2?
Nee, want je kunt je nog niet inschrijven
pi_58917441
na 5 jaar voorbereiding, kan je niet zeggen,,,dat de regie..een geweldig produkt heeft afgeleverd
het leek op gegeven moment of ze drijvende waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')