Gert, ik kan er hartelijk om lachen als streamer en DGK addict, hij heeft ergens wel een punt. Kom op, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.......quote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Hr Dope:
fliikker toch een op man met je off topic uit de hoogte gedoe in al die DGK-topics.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
hallo dgk_redactie.. hebben jullie ook zo gelachen om de nowlive sekte? of vonden jullie het toch ook wel een beetje eng? en is de grote boze buurvrouw nog vrijgezel? ik val namelijk op dominante vrouwen
[ afbeelding ]
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert, ik kan er hartelijk om lachen als streamer en DGK addict, hij heeft ergens wel een punt. Kom op, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.......
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.![]()
Dit heeft geen fuck met zelfreflectie te maken gek![]()
Maar met een toontje dat in allerlei DGK-topics wordt aangeslagen.
Maar goed, fijn dat iemand het zulke kostelijke humor om te lachen vond. En de boel gaat hier toch over niet al te lange tijd op slot, dus écht druk ga ik me niet meer maken. Tijdf om wat nuttigs te gaan doen voor de maatschappij.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelkukkig is daar altijd weer de redelijke NMNS, met een verzoenend woordje.![]()
Maar goed, fijn dat iemand het zulke kostelijke humor om te lachen vond. En de boel gaat hier toch over niet al te lange tijd op slot, dus écht druk ga ik me niet meer maken. Tijdf om wat nuttigs te gaan doen voor de maatschappij.
Laat BQ eens met rust johquote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Is Beequeen niets voor je ?
Ach, als het je niet bevalt ..............................................quote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laat BQ eens met rust joh![]()
Zeg, wat lees ik, heb jij je opgegeven voor DGK2?
Dus geen commentaar van jou op de COS en overal elders? Jammer
Gert!!!!!!! neuhjjjjjjjj............. hoe moet dat nou met ons, de mensen, die willen afkicken, maar het lukt niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
mij welquote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het is Gert, de vele negatieve boventoontjes die tegen Brian en tegen de makers van de GK worden gevoerd staan mij weer niet aan.
Dat dus!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef mazaru het volgende:
Ach, als het je niet bevalt ..............................................
Gevangen in de luxe van oneindige CP's?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef Ziet het volgende:
en zo ja: hoe kan het dan dat ze oneindig veel punten hadden?
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
Ja!![]()
Daar zaten toch echt wel goede vragen en opmerkingen bij.
Diep maar dan ook echt diep teleurgesteld ben ik.
Zout op met dat op de user spelen, ook DGK_redactie is een user overigens.
En die vraag brengt mij op de vraag waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:10 schreef Ziet het volgende:
leuk dat DGK redaktie ff langskomt nog!
ik heb nog wel een vraag:
Hoe zit het nou met die contactpunten?
We zagen jaap, claire, huub altijd betalen
maar Brian en Amanda haast nooit.
Ze zeiden zelf ook altijd dat punten nooit een probleem waren
en volgens berekeningen van verschillende fora klopte het ook niet.
waren ze nu wel of niet betaald?
en zo ja: hoe kan het dan dat ze oneindig veel punten hadden?
Daar ben ik ook heeeel benieuwd naar!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef mazaru het volgende:
waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
Je moet, denk ik, een beetje boven die incidentele dingetjes gaan staan. Iedereen daar kreeg wel eens wat of zeurde wel eens om iets.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die vraag brengt mij op de vraag waarom het wel toegestaan was voor Brian en Amanda om CP's te delen. Maar niet voor Huub en Claire?
Verliezen doen we allemaal, kwestie van tijd voordat je weg gedragen wordt.....quote:Op maandag 26 mei 2008 14:20 schreef MargrietV het volgende:
Niets is wat het lijkt......... Jaap de winnaar.... maar tevens de grootste verliezer. Mark my words!
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet, denk ik, een beetje boven die incidentele dingetjes gaan staan. Iedereen daar kreeg wel eens wat of zeurde wel eens om iets.
Jaap heb ik dat maar zelden horen doen, die kreeg ook het minst. Maar uiteindelijk liep hij met de dikste prijs de deur uit. De anderen hebben noppes, nada....ze verloren zich te dikwijls in geneuzel om een contactpunt of een uitje....
Nergens niet om, maar Huub vroeg ook om weinig. en als hij al iets vroeg kreeg hij het niet.
Wat mij betreft, eind goed, al goed...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |