eensquote:Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef RSie het volgende:
[..]
Verwacht hier nou geen antwoord op! Ook al heeft DGK_redactie hier een mening over zal hij zijn mening niet op een openbaar forum uit de doeken doen. dit zou respectloos zijn naar familie en miljonairs waar ze toch een kleine 1.5 jaar mee hebben samengewerkt.
Overigens kan ik de reactie van de familie van Brian goed voorstellen. Zoals de Forummers mee hebben geleefd met het programma zo leefde de familie ook mee, alleen dan enkele malen heftiger.
Ik heb hier op het forum ook uitspraken en opmerkingen gelezen dat ik me afvroeg welk niveau de posters hadden, en dat ging vaak verder dan de opmerkingen van een emotioneel aangeslagen Kenneth. (neemt niet weg dat Kenneth wel een "aparte" is)
Effe een vakantie er tussendoor flutsen en weer gáán.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Was het een beetje gezellig in het tentenkamp of hoop balende medewerkers?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:Lijkt me een beetje omslachtig om de tent 48 uur af te sluiten.
Heb je ook op in een tentje geslapen?
Zou je dat serieus gewild hebben dan, samen met die bitch van een Fridget?quote:
Je denkt toch niet dat Deborah zich aan de kant laat zetten, nu ze gelezen heeft dat Brian een functie achter de schermen krijgt van JdM.quote:
Omdat ik vermoed dat die nooit gepland stond. Ze konden het echter wel inzetten om de dingen te doen die ze gedaan hebben tijdens al die lange streamlocks. Gewoon twee dagen off-stream die halve finale en die finale repeteren, alles gereed maken, terwijl iedereen dacht dat ze een dropping hadden?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
Oe oe! Waarom is die dropping eigenlijk niet meer doorgegaan?
Brian als coach, laat me niet lachen. Hij kan zijn eigen wijf amper coachen, daar heeft hij de douchecabine en een doucheslang voor nodig. Of zou Flens houden van wat hardhandigheid?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Gert het volgende:
Je denkt toch niet dat Deborah zich aan de kant laat zetten, nu ze gelezen heeft dat Brian een functie achter de schermen krijgt van JdM.
Mwoah, als ze dat als excuus wilden gebruiken, hadden ze op de site wel melding gemaakt van die mock dropping, lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Omdat ik vermoed dat die nooit gepland stond. Ze konden het echter wel inzetten om de dingen te doen die ze gedaan hebben tijdens al die lange streamlocks. Gewoon twee dagen off-stream die halve finale en die finale repeteren, alles gereed maken, terwijl iedereen dacht dat ze een dropping hadden?
Precies! Dat vind ik ook! Vooral de streams de allerlaatste twee dagen (donderdag en vrijdag). Heuuurrrlijk!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:01 schreef AnneLo het volgende:
We hebben allemaal wel heel veel commentaar, maar ik wil wel even zeggen dat ik heb genoten van dit programma.
ik kan het wel op Rutgerquote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je dat serieus gewild hebben dan, samen met die bitch van een Fridget?
Nou ja... Ze komen hier voor de gezelligheid langs in de COS, om gedag te zeggen. Dat er een topic voor vragen wordt geopend is prima, maar ze worden nu wel een beetje ter verantwoording geroepen en daar kwamen ze niet voor.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:28 schreef MargrietV het volgende:
Ze hebben in de gaten, dat we de regie door hebben!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |