pffffffffffffff ik wou al wat tomaten gaan kopen, zodat ze over een paar weken precies de juiste substantie zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej Dat is Bryan kamphuis geloof ik. HIj zit bij mijn middelste op school, hij heeft in de musical Pietje Bel gespeeld. Schijnt wel aardig te kunnen zingen.
Jammer, ik had het hem zo gegund......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
pffffffffffffff ik wou al wat tomaten gaan kopen, zodat ze over een paar weken precies de juiste substantie zijn
Doe Claire de groetjes en geniet van je vrije avond.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
jongens double l is mijn vriend, what can i say, ik ken hem en ken hem goed, heb hem buiten al gesproken en gezien en al mee uitgeweest,
uiteraard gaat dit filmpje naar alle discotheek eigenaren etc maar als iemand nog een leuk festival of tent weet, stuur ze de link van onze site, ik ga of, lekker even met claire knuffelen, was weer een lange dag,
check jullie later!
Dan was ik zeker met je meegegaan! Maar ik weet zeker dat dit de RAT niet is!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
pffffffffffffff ik wou al wat tomaten gaan kopen, zodat ze over een paar weken precies de juiste substantie zijn
Luc is vrienden met iedereen waar hij voordeel uit kan halen denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
jongens double l is mijn vriend, what can i say, ik ken hem en ken hem goed, heb hem buiten al gesproken en gezien en al mee uitgeweest,
uiteraard gaat dit filmpje naar alle discotheek eigenaren etc maar als iemand nog een leuk festival of tent weet, stuur ze de link van onze site, ik ga of, lekker even met claire knuffelen, was weer een lange dag,
check jullie later!
Ow, en maak dan ook het logo clickable naar de homepage.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:02 schreef happyme28 het volgende:
@Huub, laat nog even het plaatje bij de Agenda fixen, staat 'n beetje slordig.
Verder fijne avond gewenst
Lief hè? Kun jij dat filmpje met die kikker wel bekijken, @ Kahaarin lukte dat vanmiddag niet?quote:
Nou leuk acteren dan.Krijg echt een nare bijsmaak van die hele kooi.Streamers en kijkers alles laten geloven en die gaan meeleven.Maar ondertussen worden ze goed belazerd,maar ach dat geeft niet,bellen met die hap.Vind het echt sneu voor al die mensen die zelfs hun vakantiegeld hebben opgebeld of hun zuur verdiende centen.En dan hier zeggen de trailer heeft veel geld gekost.Nou Jaap heeft zat,dankzij de gewone mensjes die hebben gebeld.En waarvoor,voor acteurs.Ben echt een beetje boos nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Luc is vrienden met iedereen waar hij voordeel uit kan halen denk ik.
In de kooi zag hij meer voordelen in Brian, of het moet echt allemaal acteer werk zijn geweest.
rustig maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk acteren dan.Krijg echt een nare bijsmaak van die hele kooi.Streamers en kijkers alles laten geloven en die gaan meeleven.Maar ondertussen worden ze goed belazerd,maar ach dat geeft niet,bellen met die hap.Vind het echt sneu voor al die mensen die zelfs hun vakantiegeld hebben opgebeld of hun zuur verdiende centen.En dan hier zeggen de trailer heeft veel geld gekost.Nou Jaap heeft zat,dankzij de gewone mensjes die hebben gebeld.En waarvoor,voor acteurs.Ben echt een beetje boos nu.
Het wordt alsmaar gezelliger, Huub is net weg en streams genoeg om te bekijken. Eigenlijk too muchi streams.quote:
Mooi en niet smssen dit keerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
we kicken af met Huppeltje en bereiden ons voor op DKG II
een weetje: NMNS gaat erin![]()
Echt waar? Gaat NMNS erin?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze Tommy hadden gevraagd.Ben alleen bang dat die zwerver erin komtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
rooie..... pas op je bloeddruk...... en denk het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk acteren dan.Krijg echt een nare bijsmaak van die hele kooi.Streamers en kijkers alles laten geloven en die gaan meeleven.Maar ondertussen worden ze goed belazerd,maar ach dat geeft niet,bellen met die hap.Vind het echt sneu voor al die mensen die zelfs hun vakantiegeld hebben opgebeld of hun zuur verdiende centen.En dan hier zeggen de trailer heeft veel geld gekost.Nou Jaap heeft zat,dankzij de gewone mensjes die hebben gebeld.En waarvoor,voor acteurs.Ben echt een beetje boos nu.
Het was een spel, een soap, geen BB waar men het met elkaar moet zien uit te houden maar een geregisseerde opzet, degene die zich het beste kon conformeren heeft dan ook gewonnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap jij het dan nog.Ik snap het echt niet meer.
Is ook dom,maar vind het wel zielig omdat ze er echt in geloven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef Desii het volgende:
[..]
rooie..... pas op je bloeddruk...... en denk het is maar een spelletje![]()
Mensen die enorme bedragen sms-en zijn zelf dom bezig (tenminste zo zie ik het)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |