quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
Wil de echte Huub nu opstaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account post
Wel jammer.Brian kan dus nog steeds alles maken en wij horen weer niks.Huub kan toch ook wel gewoon zeggen dat die paarderukker van Fries had moeten afblijven,maar ja dat moest weer onder het tapijt.Geen broodje smeren voor Claire was erger dan aan een paard zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat doen wij wel, geef maar een voorzetje af en toe, wij hebben aan een half woord wel genoeg hoor.![]()
Zonder gekheid, je hoeft je niet te verlagen tot hun niveau.![]()
Trouwens, er werd geroepen dat het linkje niet werkt.
Dan wordt het tijd dat Claire zelf ook een account maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kahaarin vermoed dat Claire soms post onder hetzelfde account.....
En wat doe je hier dan? Beetje tegenstrijdig he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Er was nog iemand van FOK! aanwezig. Was dat niet LL?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Ja, nogal. Eentje die nooit zijn gezicht heeft durven laten zien had zelfs mijn nick gebruikt om zich daar aan te melden. Op dit plaatje staat BSOL als vrouw rechts van de heg.
[ afbeelding ]
En dat vond ik dus het leukste van de kooi! De interactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Jouw reactie zegt al genoeg, de streamers weten wel beter, als hij gaat terugschelden wordt het een zandbak wellus-niettus conflict, daar zou ik ook voor passen, ben de zandbak wel ontgroeid inmiddels.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel jammer.Brian kan dus nog steeds alles maken en wij horen weer niks.Huub kan toch ook wel gewoon zeggen dat die paarderukker van Fries had moeten afblijven,maar ja dat moest weer onder het tapijt.Geen broodje smeren voor Claire was erger dan aan een paard zitten
Ik krijg ook wat argwaan, dit is helemaal niet des Huubs of is hij bezopen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account post
Ja die, en nog wel meer, maar ik ben de namen vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er was nog iemand van FOK! aanwezig. Was dat niet LL?
Ja echt je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat doe je hier dan? Beetje tegenstrijdig he?![]()
[..]
Zolang als dat je maar door hebt dat je het doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Huubdgk het volgende:
de site word de komende tijd alleen nog meer interactiever,
@mazaru
huub vind het leuk om af en toe zo te praten
Ik vind hem mooi, goeie kwaliteit ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
wat vinden jullie van de trailer die jaap en huub hebben laten maken? kunnen dat net zo mooi als in de kooi
Er zijn users die je niet al te serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
je naam geeft de inhoud van je topic al weer lol
wat ik bedoel en dan zal ik het ff lekker simpel houden
ik ga niet trash talken over brian en amanda,
voor de rest kan alles gezegd worden, dus wel over zijn gebrekkige kennis van het nederlands terwijl hij deed alsof hij drs in de nederlandse letteren was, maar ga niet in op he huub vond je brian ook zo een *&^&*&^$# snap je?
Ja duhhhhh dat had ik al snel door, ik heb Amanda, Brian en Natasia niet voor niets een junior van Dale gestuurdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
voor de rest kan alles gezegd worden, dus wel over zijn gebrekkige kennis van het nederlands terwijl hij deed alsof hij drs in de nederlandse letteren was, maar ga niet in op he huub vond je brian ook zo een *&^&*&^$# snap je?
Het heeft jou geld gekost?! Had die krent het niet kunnen betalen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
jongens natuurlijk spam ik die trailer heeft mij veel geld gekost samen met japie en zijn er erg trots op,ik ben de enige die onder deze naam post
Volgens mij was dat een briefje waarin zijn nichtje ging klagen over haar ex-vriendje, Brian wilde namelijk ineens die vent 'even spreken' (insert nu een willekeurige enge cap) .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat die rat hier krijgt toestopt
[ afbeelding ]
Dus datte, zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
Hij is ook mooi.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
jongens natuurlijk spam ik die trailer heeft mij veel geld gekost samen met japie en zijn er erg trots op,ik ben de enige die onder deze naam post
LekkerSimpel is MR.D, volgens hem heeft Jaap gewonnen door toedoen van hemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
@lekker simpel
Gaaf die trailer.Alleen als ik jullie twee weer zie,blijf ik het jammer vinden,dat jullie meer tegen elkaar speelde dan met elkaar.Brian en Jaap samen was echt kromme tenen krijgen en Huub en Jaap samen was leuk.Helaas moest het anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
Bummerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een briefje waarin zijn nichtje ging klagen over haar ex-vriendje, Brian wilde namelijk ineens die vent 'even spreken' (insert nu een willekeurige enge cap) .
+1 Jaap en Brian samen was echt zoo gemaakt en Huub en Jaap hadden gewoon pure lol.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaaf die trailer.Alleen als ik jullie twee weer zie,blijf ik het jammer vinden,dat jullie meer tegen elkaar speelde dan met elkaar.Brian en Jaap samen was echt kromme tenen krijgen en Huub en Jaap samen was leuk.Helaas moest het anders.
Wanneer komt Claire hier ook posten??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
Groot gelijk, daar mag je ook best even mee spammen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
[..]
LekkerSimpel is MR.D, volgens hem heeft Jaap gewonnen door toedoen van hem
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
Bewijs maar met een potje poker dat jij het bentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Huubdgk het volgende:
Sorry, het is niet anders.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bummer![]()
Ik dacht minstens een lading pammetjes
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
Daar zit ik ook niet op te wachten hoor.Maar een beetje meer informatie is toch ook leuk voor ons.We hoeven niet meer te weten wat hij drinkt,wat zijn hobby is enzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jouw reactie zegt al genoeg, de streamers weten wel beter, als hij gaat terugschelden wordt het een zandbak wellus-niettus conflict, daar zou ik ook voor passen, ben de zandbak wel ontgroeid inmiddels.
Dat pokerenchatten met de bewoners was top.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bewijs maar met een potje poker dat jij het bent
30k moet kunnen![]()
Ziet er strak en zakelijk uit Huub, mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Huubdgk het volgende:
de site word de komende tijd alleen nog meer interactiever,
@mazaru
huub vind het leuk om af en toe zo te praten
en dat siert je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
* Proestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
[..]
yup en Brian ging ook inene "bruggen bouwen"![]()
Da's waar, maar een vooraankondiging van een vooraankondiging is ook wel cool.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook niet op te wachten hoor.Maar een beetje meer informatie is toch ook leuk voor ons.We hoeven niet meer te weten wat hij drinkt,wat zijn hobby is enzo.
Ze hebben nooit doorgehad dat ze gedisst werden. Amanda kreeg eens een kaartje van iemand die vertelde dat ze haar cavia de naam Amanda heeft gegeven. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha heb jij die junior vna dale gestuurd? (@lekker simpel) humor! ze waren er eerst nog blij mee ook, want hadden het neit eens door dat het een diss was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |