nog steeds hetzelfde filmje ??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
wat vinden jullie van de trailer die jaap en huub hebben laten maken? kunnen dat net zo mooi als in de kooi
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
wat vinden jullie van de trailer die jaap en huub hebben laten maken? kunnen dat net zo mooi als in de kooi
Mazaru vind dat je eng praat zo. Dat vind mazaru een beetje eng.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account postquote:
Ik vind de trailer focking niet normaal. Goed gedaan jochie, zeggen we in Utrecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
Kahaarin vermoed dat Claire soms post onder hetzelfde account.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru vind dat je eng praat zo. Dat vind mazaru een beetje eng.
Doe mazaru een plezier en noem Huub gewoon ik of mij, dan wordt mazaru weer een beetje blij.
Mazaru wordt erg ongerust zo
Whaha, het betere plakwerk. Nee serieus, ziet er wel ok uit. Nu nog een database met uitgaanstenten, mooie e-mailing in elkaar knutselen en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
Dees: http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=3quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
Wil de echte Huub nu opstaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account post
Wel jammer.Brian kan dus nog steeds alles maken en wij horen weer niks.Huub kan toch ook wel gewoon zeggen dat die paarderukker van Fries had moeten afblijven,maar ja dat moest weer onder het tapijt.Geen broodje smeren voor Claire was erger dan aan een paard zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat doen wij wel, geef maar een voorzetje af en toe, wij hebben aan een half woord wel genoeg hoor.![]()
Zonder gekheid, je hoeft je niet te verlagen tot hun niveau.![]()
Trouwens, er werd geroepen dat het linkje niet werkt.
Dan wordt het tijd dat Claire zelf ook een account maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kahaarin vermoed dat Claire soms post onder hetzelfde account.....
En wat doe je hier dan? Beetje tegenstrijdig he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Er was nog iemand van FOK! aanwezig. Was dat niet LL?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Ja, nogal. Eentje die nooit zijn gezicht heeft durven laten zien had zelfs mijn nick gebruikt om zich daar aan te melden. Op dit plaatje staat BSOL als vrouw rechts van de heg.
[ afbeelding ]
En dat vond ik dus het leukste van de kooi! De interactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |