quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Ze kregen toen instructie voor het spel 2 Live ( of zoiets) Een soort Sims.quote:
Geeft niet hoor. Dan doen wij het welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
Check en nu ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef Huubdgk het volgende:
check rocketmiljonairs.nl trailer van jaap en huub
relativerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, Anybody? WHEEEELP!
Topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
Bijna goed. Het was in Second Life.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kregen toen instructie voor het spel 2 Live ( of zoiets) Een soort Sims.
Nee, natuurlijk niet, dat doen wij wel, geef maar een voorzetje af en toe, wij hebben aan een half woord wel genoeg hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
Dat wilde ik ook net vragen Stap.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ooit zijn geweldige gedichtenbundel gelezen??!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
re·la·ti·ve·renquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wat was dat woord ook weer wat Pappa Theo gebruikte? .Brian ging dat woord toen ook steeds gebruiken.
zeer netjes..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
Ja, nogal. Eentje die nooit zijn gezicht heeft durven laten zien had zelfs mijn nick gebruikt om zich daar aan te melden. Op dit plaatje staat BSOL als vrouw rechts van de heg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:27 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar er waren daar ook fokkers aktief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |