Ik dacht altijd dat het typisch een gevalletje "waar je mee omgaat word je mee besmet" was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
jaaaaaaa, gezellig.......in pmquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij gezellig met T-lex kan babbelen hier?
Relativeren....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
Ja wat was dat woord ook weer wat Pappa Theo gebruikte? .Brian ging dat woord toen ook steeds gebruiken.
Huub zei ook nog dat ze het mooi deden.Was mooier voor de streamers geweest als hij had gezegd stop ermee,het is niet om aan te horen.Huub was een beetje te lief voor die twee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef Verida het volgende:
@Huub,
Heb je niet regelmatig met kromme tenen gezeten als Brian weer eens zijn "geweldige" gitaarspel ten gehore gaf, of als Amanda je piano zat te "verkrachten"?
En ooit zijn geweldige gedichtenbundel gelezen??!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef Verida het volgende:
@Huub,
Heb je niet regelmatig met kromme tenen gezeten als Brian weer eens zijn "geweldige" gitaarspel ten gehore gaf, of als Amanda je piano zat te "verkrachten"?
Polo was hier vaak ,dat waren vast de wandelgangenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahah ja, kan me hier nog wel hilariteit herinneren toen je dat gebruikte volgens mij. Volgens mij waren er wel meer dingen waarvan we zeiden 'hé, hij heeft iets gelezen of gehoord'.
Dat weet ik niet meer, Anybody? WHEEEELP!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wat was dat woord ook weer wat Pappa Theo gebruikte? .Brian ging dat woord toen ook steeds gebruiken.
Ooooh, wat heb ik me toen geergerd aan Jaap met zijn "kaboutah". Ik had Jaap allang voor zijn kutschjmoel geslagen, grrrr.quote:
Dan zie ik toch liever DGKDennis posten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub? Hoe is het om met deze persoon samen te werken?
En dan met haar meest intelligente hoofd er bijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En Amanda begreep dat woord natuurlijk niet en dan zei ze maar: owkeeeeeeejjj
Verstandig besluit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Ze kregen toen instructie voor het spel 2 Live ( of zoiets) Een soort Sims.quote:
Geeft niet hoor. Dan doen wij het welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga niet echt op internet posten over ex miljonairs, dat brian en amanda dat wel doen wil niet zeggen dat ik dat wel doe
Check en nu ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef Huubdgk het volgende:
check rocketmiljonairs.nl trailer van jaap en huub
relativerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, Anybody? WHEEEELP!
Topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
Bijna goed. Het was in Second Life.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kregen toen instructie voor het spel 2 Live ( of zoiets) Een soort Sims.
Nee, natuurlijk niet, dat doen wij wel, geef maar een voorzetje af en toe, wij hebben aan een half woord wel genoeg hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
Dat wilde ik ook net vragen Stap.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ooit zijn geweldige gedichtenbundel gelezen??!!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
re·la·ti·ve·renquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
zeer netjes..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
Ja, nogal. Eentje die nooit zijn gezicht heeft durven laten zien had zelfs mijn nick gebruikt om zich daar aan te melden. Op dit plaatje staat BSOL als vrouw rechts van de heg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:27 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar er waren daar ook fokkers aktief.
nog steeds hetzelfde filmje ??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
wat vinden jullie van de trailer die jaap en huub hebben laten maken? kunnen dat net zo mooi als in de kooi
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
wat vinden jullie van de trailer die jaap en huub hebben laten maken? kunnen dat net zo mooi als in de kooi
Mazaru vind dat je eng praat zo. Dat vind mazaru een beetje eng.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
Iedere keer weer die trailer... Ik begin me bijna af te vragen of Huub de enige is die onder zijn account postquote:
Ik vind de trailer focking niet normaal. Goed gedaan jochie, zeggen we in Utrecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
Kahaarin vermoed dat Claire soms post onder hetzelfde account.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru vind dat je eng praat zo. Dat vind mazaru een beetje eng.
Doe mazaru een plezier en noem Huub gewoon ik of mij, dan wordt mazaru weer een beetje blij.
Mazaru wordt erg ongerust zo
Whaha, het betere plakwerk. Nee serieus, ziet er wel ok uit. Nu nog een database met uitgaanstenten, mooie e-mailing in elkaar knutselen en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:
Dees: http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=3quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef Huubdgk het volgende:
nee, jaap en huub trailer van optreden na de gouden kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |