Heb ook echt overal gezocht,maar het is onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef Charmian het volgende:
Zou Huub of één van z'n familieleden misschien het 'thuissssss' filmpje van Briannog hebben. echt zo jammer dat dat nergens te vinden is.
Joh, echt waar?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de opnames van de terugblikuitzendingen
Bang voor een Boete?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe natuurlijk geen uitspraken over wanneer hoe en wat
mundus vult decipi ergo decipiatur
Dat begrijp ik maar als ik dit soort beelden zie en Ome Sjon hoor praten, trekken de gaten in mijn sokken dicht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Huubdgk het volgende:
Dat begrijp ik...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Huubdgk het volgende:
Wij weten heus wel hoe de Febo heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Huubdgk het volgende:
leef en laat leven... altijd dat gezeik van jouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub? Hoe is het om met deze persoon samen te werken?
Hoezo 'werkt' hij met Huub samen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ga Sly lastigvallen ja, dat gezuig hier altijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou precies. Persoonlijke vetes hoor je persoonlijk uit te spreken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
kan jij opzouten svp....... leef en laat leven... altijd dat gezeik
Man mieter toch op met je haat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is dubbelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou precies. Persoonlijke vetes hoor je persoonlijk uit te spreken.
Het is 20:00 PM![]()
linkje is nie goe bqquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ach, deze vond ik ook nog Huub, kijk en huiver. De FEBO in optima forma.
http://nl.youtube.com/watchttp://nl.youtube.com/watch?v=xY4ClTgo1_I&NR=1h?v=xY4ClTgo1_I&NR=1
Da's dus deze:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ach, deze vond ik ook nog Huub, kijk en huiver. De FEBO in optima forma.
http://nl.youtube.com/watchttp://nl.youtube.com/watch?v=xY4ClTgo1_I&NR=1h?v=xY4ClTgo1_I&NR=1
LS, heb je dit al wel eens gezien?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe mij een lol, geen zin op NL in geduvel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga Sly lastigvallen ja, dat gezuig hier altijd.
Miesy, mooi dat je ons ook weer hebt gevonden. Jij hebt het maar druk met al die beessies. Prachtige caps van de luipaard ook weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:03 schreef miesy het volgende:
mooie OP Disana, en lache dat huub zich bij ons Fok! gezelschap gevoegd heeft.
nu claire en japie nog
Misschien komt Brian wel en dan moeten we allemaal onze kutkoppen en schmoellllllllllllllllllllllllllll houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:03 schreef miesy het volgende:
mooie OP Disana, en lache dat huub zich bij ons Fok! gezelschap gevoegd heeft.
nu claire en japie nog
Optiefe met die gozer ratquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien komt Brian wel en dan moeten we allemaal onze kutkoppen en schmoellllllllllllllllllllllllllll houden
Zou wel stoer zijn zo in het hol van de leeuw, ik voorspel enkele bans dan......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien komt Brian wel en dan moeten we allemaal onze kutkoppen en schmoellllllllllllllllllllllllllll houden
ha Rooie....... zie je het ook al voor jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
he gets..ik heb hem maar niet helemaal afgekeken..ik werd weer pissig..quote:
1tje maar denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn zo in het hol van de leeuw, ik voorspel enkele bans dan......![]()
Nu in de hoek ! ga je schamen !quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ha Rooie....... zie je het ook al voor je
HE SWA, HOU JE FOKKING KUTSMOEJL EN AL DIE SHIT MOET JE SCHUILUH ALS IK JE EEN VRAAG VRAAG(ik mis Brian
)
Natasia was goed voor de show,dus moest Japie zogenaamd beslissen dat Natasia niet weg moest.quote:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef mazaru het volgende:
Zou die nou thuis ook zo staan, als del aan de telefoon zit?
[ afbeelding ]
Vast wel
En om in de Latijnse uitdrukkingen te blijven
Vulpes pilum mutat, non mores
Ach, zo bedoelde ik het natuurlijk niet maar ik ben die gast zooooo zat met zijn eeuwige gezuig en gestook, bah.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef Kaat38 het volgende:
Doe mij een lol, geen zin op NL in geduvel hoor
oh, ik hou jullie vaak genoeg in de gaten hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Miesy, mooi dat je ons ook weer hebt gevonden. Jij hebt het maar druk met al die beessies. Prachtige caps van de luipaard ook weer.
*maakt klappertand geluiden*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat staartje ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef mazaru het volgende:
Zou die nou thuis ook zo staan, als del aan de telefoon zit?
[ afbeelding ]
Vast wel
En om in de Latijnse uitdrukkingen te blijven
Vulpes pilum mutat, non mores
Ik zou dubbel liggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ha Rooie....... zie je het ook al voor je
HE SWA, HOU JE FOKKING KUTSMOEJL EN AL DIE SHIT MOET JE SCHUILUH ALS IK JE EEN VRAAG VRAAG ... ECHT WAAR SWA, IK WORD HELEMAAL PARA BROTHER(ik mis Brian
)
Ik moet bekennen dat als hij gaat trollen er ook wel eentje voor mij in zit, dan denk ik niet dat ik me kan inhouden en terug ga mopperen.......quote:
Lachen dan zit Brian hier met een paar fans ,de rest heeft dan een ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als hij gaat trollen er ook wel eentje voor mij in zit, dan denk ik niet dat ik me kan inhouden en terug ga mopperen.......
Je bedoelt dat hij gezellig met T-lex kan babbelen hier?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
Lachen dan zit Brian hier met een paar fans ,de rest heeft dan een ban.
Het Briantilliaans was ons ook wel opgevallen idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
Als hij je vader had gesproken nam ie ook vaak diens woordjes over.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
hoorde in de wandelgangen van de kooi dat er vaak op fok werd gelachen om het bewerkstelligen van brian
heb dat woord daarna ook een paar keer gebruikt in discussies met brian om jullie te laten lachen... ooit opgevallen?
De sneaky rat kan alleen maar afluisterenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
Ja wat was dat woord ook weer wat Pappa Theo gebruikte? .Brian ging dat woord toen ook steeds gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het Briantilliaans was ons ook wel opgevallen idd.![]()
![]()
Leuk om te zien was dat als Brian een nieuw woordje had gehoord hij het te pas en te onpas ging gebruiken.
En Amanda begreep dat woord natuurlijk niet en dan zei ze maar: owkeeeeeeejjjquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het Briantilliaans was ons ook wel opgevallen idd.![]()
![]()
Leuk om te zien was dat als Brian een nieuw woordje had gehoord hij het te pas en te onpas ging gebruiken.
Whahah ja, kan me hier nog wel hilariteit herinneren toen je dat gebruikte volgens mij. Volgens mij waren er wel meer dingen waarvan we zeiden 'hé, hij heeft iets gelezen of gehoord'.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Huubdgk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |