pffff echt ik zeg je het was Jellequote:
ooooooooooooooooooooooooh ja,quote:
nee, maar ik weet wel welke je bedoel........... Amanda had ineens een andere ketting om, als tijdens de ontslagrondequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat ik stuitend vond is dat er toen een hele scene tussen gefabriekt werd om Huub nog maar eens naar beneden te trappen, heeft iemand die scene bewaard?
spreek uit berrie of zo toch, vanaf daar ging het fout in de cosquote:
Streams genoeg hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef SIRA het volgende:
ooooooooooooooooooooooooh ja,
thanx
Wat zijn die uiltjes trouwens aandoenlijk he.
Enne die NASA streams.. echt gaaaaf !!!
Precies...en daarom ben ik nog steeds pissig dat Huub niet heeft gewonnen..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef happyme28 het volgende:
Ja, je denkt af en toe dat ze denken dat de streamers gek zijn. Maar de kijkers van de reguliere valt dat niet op en trappen fijn in de soap (om ze vervolgens de winnaar te laten kiezen.....)
Ik vond de opmerking van Huub wel treffend: 'de FEBO bepaalt niet wie er wint, maar wel wie niet wint' en zo is het geweest.
Omdat het offtopic isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of Berry, zo sprak men het uit toch?
Waarom fluisteren we?![]()
Geen idee, misschien luistert Barry mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef kahaarin het volgende:
Of Berry, zo sprak men het uit toch?
Waarom fluisteren we?![]()
Ja, hidiho rules..quote:
Die ja, kan ik niet vinden, deze is ook ergquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, maar ik weet wel welke je bedoel........... Amanda had ineens een andere ketting om, als tijdens de ontslagronde
SSSST Niet zo hard!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien luistert Barry mee?
8 uur toch? Of is dat een teaser?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe natuurlijk geen uitspraken over wanneer hoe en wat
mundus vult decipi ergo decipiatur
Gelukkig zijn wij ook niet dom.Doe vooral dezelfde kleren aan als in de kooi en de pruik van Amanda was nog even smerigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe natuurlijk geen uitspraken over wanneer hoe en wat
mundus vult decipi ergo decipiatur
Hij bedoelt waarschijnlijk de opnames van de terugblikuitzendingenquote:
Dat van die pruik van Amanda zegt niets natuurlijk, die ziet er waarschijnlijk nu nog zo uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij ook niet dom.Doe vooral dezelfde kleren aan als in de kooi en de pruik van Amanda was nog even smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |