Ah mooi!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen de Oren van NET5 staat eindelijk op NET5 gemist. Fantastisch programma. Allemaal suffe maar grappige psychologische onderzoeken die worden behandeld in quizvorm.
Het was eerst bij de VPRO dacht ik als Onder de Tram.
Ben nu een beetje door alle afleveringen aan het gaan, vaak erg hilarisch.
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik open de volgende als jij mijn verjaardagstopic opent.
Het komt hier nu in elk geval met bakken uit de hemel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk moet de hond worden uitgelaten, maar het lijkt me verstandig daar mee te wachten.
Heel verstandigquote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
We hebben besloten om met verjaardagstopics te stoppen. Helaas.
Vraag het 9 juni rond 22:35 nog eensquote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef DIGGER het volgende:
Iemand nog behoefte aan een paar liter citroensap?
Heeft mijn pa ook gehad, je moet dan de DVD's overnieuw polijsten. Het klinkt vreemd maar het werkt echt, je moet maar even op google zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
Of het regent weet ik niet, maar ik zie regelmatig bliksemquote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het komt hier nu in elk geval met bakken uit de hemel.
Maar 4 juni mag het wel weer hoor.quote:
Jammer ik vond het altijd wel leuk.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
We hebben besloten om met verjaardagstopics te stoppen. Helaas.
Welke meeting wou SCH verstoren?quote:Jongen gewond aan kont bij moonen
Een 25-jarige Utrechter is gewond
geraakt bij het moonen.Hij liep in zijn
blote kont door een winkelstraat en
drukte zijn kont tegen de ramen van een
horecazaak.Die ruit kon z'n gewicht
niet aan en brak.De jongen hield een
flinke wond aan zijn achterwerk over
aan zijn grap en moet de schade aan de
ruit betalen.
kom je er nu pas achter?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen de Oren van NET5 staat eindelijk op NET5 gemist. Fantastisch programma. Allemaal suffe maar grappige psychologische onderzoeken die worden behandeld in quizvorm.
Het was eerst bij de VPRO dacht ik als Onder de Tram.
Ben nu een beetje door alle afleveringen aan het gaan, vaak erg hilarisch.
Wanneer is je reis afgelopen?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Dankje Mike!
Ik neem de dvd´s ook gewoon mee naar NL en dan hopen dat ik ze daar ergens kan laten maken! Het gaat toch al snel om ongeveer 500 foto´s die op die dvd´s staan...
Het is heel benauwd inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier vies drukkend benauwd en nu hoosbuien en onweer
in je roze zwembroek?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is heel benauwd inderdaad.
Buiten regent en onweert het en ik zit in mn zwembroek binnen
Ik heb geen roze zwembroek!quote:
dan had ik er wel geweestquote:
en dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:16 schreef Bos81 het volgende:
O ja VoreG Gefeliciteerd met je verjaardag
Rood?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Gefeliciteerd rode-polo-boy.
Vandaag is rood, geen roze.quote:
64ste, goed voor $4,08. Iedere keer wisten anderen kun lagere Ax tot een paar te verzilverenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:06 schreef borisz het volgende:
ITM bij een 2$ toernooitje, kijken of we nu een aardig resultaat neer kunnen zetten.
ik zie het probleem niet?quote:
JA gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef VoreG het volgende:
Bedankt
Nee ik eigenlijk ook niet.... biertje erbijquote:
Welke andere coniferen naast Denneboom zijn er dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bekende voetbalconiferen, hee, daar val ik ook onder.
O. van harte VoreG.
Frank van der Struijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke andere coniferen naast Denneboom zijn er dan?
Eddy Bosnar is zijn verzamelnaam.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef tong80 het volgende:
Bossie kun jij het voetballiteratuurtopic vinden ?
DD's pool bedoelde ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ga niet tachtig kolommen invullen als ik niks kan winnen. Doe wel ergens anders mee.
zolang je maar wel aan De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en win mee gaat doen. Hoef je alleen maar een uitslag en een kruisje te voorspellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ga niet tachtig kolommen invullen als ik niks kan winnen. Doe wel ergens anders mee.
Wacko.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mexico.
Zeker, die vul ik voor de eerste wedstrijd in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef borisz het volgende:
[..]
zolang je maar wel aan De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en win mee gaat doen. Hoef je alleen maar een uitslag en een kruisje te voorspellen
Preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toto's waar je niks kan winnen.
Die van FOK gaat ook nergens over met die gele kaarten en rode kaarten.
quote:
Ik zag het maar ik dacht: 'nee, daar zegt níemand wat van'quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zitten niet op MSNis met een apenstaartje
Okeequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik dacht: 'nee, daar zegt níemand wat van'
...
Wat was ere te lachen. Ik kijk één keer in de week naar de uitzendingquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik neger dat programma, maar leg eens uit?
Oud nieuws daarom kijk ik alleen bij toevalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze waren vandaag een beetje erg dom/slecht. Meer ergernis dan lachen bij mij overigens.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud nieuws daarom kijk ik alleen bij toeval
Geluk!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
ik ga vanavond een fles tequila drinken met 2 anderen... wens me geluk...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
Nee doe eens Bjoroquote:
De meeste mensen in VBL weten veel voor hun leeftijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Bos je onderschat jezelf. Voor je leeftijd weet je veel
Veel wel. Mooiste voetbalforum van Nederlandquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De meeste mensen in VBL weten veel voor hun leeftijd.
Vind ik wel, maar hoeveel andere voetbalfora ken jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel wel. Mooiste voetbalforum van Nederland
Heb vaak gezocht maar niks vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar hoeveel andere voetbalfora ken jij?
Heeft SCH een nieuwe baan?quote:Het tweede vaatje haring was afkomstig van de Wiron 6, SCH 23 van rederij Jaczon. Het werd geveild in restaurant de IJmond in IJmuiden waar sinds 1998 jaarlijks een haringveiling plaats heeft.
Mwa over PSV zal ik denk ik wel boven het gemiddelde weten, maar voor de rest. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Bos je onderschat jezelf. Voor je leeftijd weet je veel
Waar zoek je dan? Op de Fok search vind je weinig hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb vaak gezocht maar niks vergelijkbaars
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar zoek je dan? Op de Fok search vind je weinig hoor.
Dat vind ik ook. Ik ben nu precies (Ja oke een paar uur geleden dan) 5 jaar FOK!-ker en het bevalt me nog steeds prima.quote:
sterktequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
we zijn niet voor niets 's lands grootstequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik ben nu precies (Ja oke een paar uur geleden dan) 5 jaar FOK!-ker en het bevalt me nog steeds prima.
Ben ik de 13de topposter ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
tegenwoordig is fok! het 13de forum vd wereld.
waarschijnlijk nummer 1 zelfsquote:
Ze hadden een item aan me gewijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk nummer 1 zelfsis toch ooit ergens uitgezocht door een magazine
En borisz had de 54 miljoenste post op Fok. Ook iets op trots op te zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef VoreG het volgende:
Jippie! De meeste onzin op het internet slingeren van de hele wereld, gefeliciteerd.
En ik ben 21 geworden!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En borisz had de 54 miljoenste post op Fok. Ook iets op trots op te zijn.
Het grootste forum ter wereld feliciteert je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ik ben 21 geworden!
Wie heeft dan de grootste prestatie geleverd!
Ik ben een internet-nerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het grootste forum ter wereld feliciteert je.
* Bjoro zegt "Goedenavond"quote:
Goeieavond mein freundquote:
Ik dee echt mijn best. Maar ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:22 schreef borisz het volgende:
tong je wordt zelfs gequoted
http://www.jessour.nl/files/start_foundation_mz_oktober_2007.pdf pagina drie links van de foto
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:22 schreef borisz het volgende:
tong je wordt zelfs gequoted
http://www.jessour.nl/files/start_foundation_mz_oktober_2007.pdf pagina drie links van de foto
Naast de foto van Ron Jans.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dee echt mijn best. Maar ik kan het niet vinden
quote:Over Ron Jans: “Hij heeft
humor, doet normaal en
heeft geen lange trainersjas.
Hij praat niet over
positioneel diagonale
lijnen,
zoals andere
trainers.
Mensen in
Groningen
koester dit
pareltje”
tong80 (pseudoniem) op
Forum.fok.nl
Ik kreeg deze week nog een uitnodiging in de bus van mijn oude studievereniging voor een studentenfeest (en het is geen reunie), dus ik mag hier gewoon komenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef VoreG het volgende:
Wat doen al die niet-studenten trouwens hier!? Het is de VBL-soos!
Alleen mensen die aan de universiteit een studie volgen vallen onder de categorie student.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week nog een uitnodiging in de bus van mijn oude studievereniging voor een studentenfeest (en het is geen reunie), dus ik mag hier gewoon komen
maar die AH-cassiere zit hem op de hielen !quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef Ole het volgende:
http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1202756303165&kind=article
\
-edit -
deze is beter http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1202756303165
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen mensen die aan de universiteit een studie volgen vallen onder de categorie student.
De rest zijn scholiertjes.
Alleen ga ik niet. Het komt me niet uit en ik denk dat dit gewoon een vergissing is geweest en alleen geldt voor huidige leden, niet voor mensen die 4 jaar geleden zijn gestopt met de studiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef Ole het volgende:
ook leuk
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen door HBO-ertjes. Die willen zich omhoog praten.
eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen door HBO-ertjes. Die willen zich omhoog praten.
Studenten zijn staan dan ook boven de HBO-ers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, mensen met een plaat van 80000 cm dik voor de kop zoals jij en die zich tevens boven de rest voelen verheven, willen gewoon niet toegeven dat HBO-ers ook studenten zijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Bjoro het volgende:
had ik al weltrusten gezegd ?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Studenten zijn staan dan ook boven de HBO-ers.
oke slaap lekker en bos, geniet nog ff lekker van die laatste 18 minuten !quote:
En telefoontjes afvangen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder is er niets mis met HBO'ers en MBO'ers natuurlijk; iemand moet de koffie halen...
Boeken van MBO: Hoe zet ik koffie voor mijn manager?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel zo hoor, Bos. HBO'ers zeggen altijd dat ze naar school gaan. WO'ers volgen onderwijs op de universiteit.
Boeken van WO: hoe gedraag jij je als manager?
Boeken van HBO: hoe ondersteun jij je manager?
en ze zeggen toch ik ook: "Ik studeer (insert richting) aan de Hoge School in....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel zo hoor, Bos. HBO'ers zeggen altijd dat ze naar school gaan. WO'ers volgen onderwijs op de universiteit.
Boeken van WO: hoe gedraag jij je als manager?
Boeken van HBO: hoe ondersteun jij je manager?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke slaap lekker en bos, geniet nog ff lekker van die laatste 18 minuten !
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:13 schreef RayMania het volgende:
HBO-ers zeggen dat HBO-ers studenten zijn.
WO-ers zeggen dat HBO-ers scholieren zijn.
RayMania zegt dat het allemaal geen moer uitmaakt.
Ach iedereen is gewoon belangrijk. Zelfs zonder MBO-ers zijn veel bedrijven nergens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef RayMania het volgende:
WO-ers kunnen minder in de praktijk dan HBO-ers. HBO-ers kunnen minder probleemoplossend denken, WO-ers meer. Allemaal voor en nadelen. In de chemie merk ik dat HBO-ers gewilder zijn dan WO-ers. Ergens anders zal het weer anders zijn.
Hoeraquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:32 schreef tha_dark het volgende:
Rondje van mij!
Na veel poetsen en schoonmaken doen mij dvd´s met foto´s het weer!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:32 schreef tha_dark het volgende:
Rondje van mij!
Na veel poetsen en schoonmaken doen mij dvd´s met foto´s het weer!![]()
Dat is niet de nieuwe. Deze behoort tot de categorie "afgekeurd maar wel te zien op internet".quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:21 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Centraal Beheer al gezien?
Colina, is dat die ex-scheidsrechter mét haar?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft vrijdag een feestje waar ook Wenger, Butragueno, Hitzfield en Colina komen.
Ik ga toch niet voor het voetbalquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef RayMania het volgende:
Ik snap dat niet. Laat de voetbalkenner gewoon naar zo'n wedstrijd gaan, niet iemand die er geen verstand van heeft.
Nou, lekker dan. Geef mij die kaartjes dan maar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor het voetbal.
Welke wedstrijd wordt er vrijdag dan gespeeld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Geef mij die kaartjes dan maar.
Zo'n pre-EK bobofeestje natuurlijk waar iedereen staat met een glas champagne.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd wordt er vrijdag dan gespeeld?
Hmm raar dat ik nog geen uitnodiging gekregen heb ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo'n pre-EK bobofeestje natuurlijk waar iedereen staat met een glas champagne.
Jij zal vast wel gemixed worden daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm raar dat ik nog geen uitnodiging gekregen heb ...
quote:
We zijn gelukkig getrouwd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En bevalt het getrouwde leven je nog een beetje ?
Je doet je award eer aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn gelukkig getrouwd.
Zij is gelukkig, ik ben getrouwd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn gelukkig getrouwd.
Zij is gelukkig, ik ben getrouwd
Wel een verrassende manier om je 10.000e post te vieren. De één zegt "hoera", de ander drinkt een fles tequilla leeg.quote:
Achja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel een verrassende manier om je 10.000e post te vieren. De één zegt "hoera", de ander drinkt een fles tequilla leeg.
Mooie tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Twas voor een dinsdagavond trouwens best leuk. Ik was gewoon om 6.15 thuis
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:oi
wil iemadn mevrouw Clinton even in het kanaal gooien?
En maar niet willen toegeven dat ze verloren heeftquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:oi
wil iemadn mevrouw Clinton even in het kanaal gooien?
Blijven oefenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:26 schreef tha_dark het volgende:
herrineringen (stom woord)
Ik denk toch siliconen, maar ik twijfel..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
World's biggest boob ban
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk toch siliconen, maar ik twijfel..
Ik ga voor skippyballen in huidskleur!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk toch siliconen, maar ik twijfel..
Knevel alleen is voor mij al een reden om niet te kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god... Frits Barend, Verdonk en Prem in een programma bij Knevel...
3 racisten aan tafelquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi toch, weet je zeker dat ze niet apart op een andere zender zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
vd Brink is nog erger.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Knevel alleen is voor mij al een reden om niet te kijken.
Ken ik niet, ik kijk die programma's nooit.quote:
Dat is dan weer een van de voordelen van het tijdsverschil!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ben trouwens zo'n gek die tot 5 uur vannacht naar CNN bleef kijken wegens de verkiezingen
Maandag de 9e om 20.45quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:48 schreef tha_dark het volgende:
Dat is dan weer een van de voordelen van het tijdsverschil!
Hoelaat moet trouwens nl voetballen (maandag?) tegen Italië?![]()
Sorry voor de Bluezz vraag.
dan maar radio 1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:56 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke, dat wordt dus tennis skippen maandag. Ik ga er teminste wel vanuit dat ESPN het gaat uitzenden.... zo niet dan heb ik een probleem
Bluezz die een voetbalvraag beantwoordquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:22 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Wie is de eerste die opstaat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |