Ik kreeg deze week nog een uitnodiging in de bus van mijn oude studievereniging voor een studentenfeest (en het is geen reunie), dus ik mag hier gewoon komenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef VoreG het volgende:
Wat doen al die niet-studenten trouwens hier!? Het is de VBL-soos!
Alleen mensen die aan de universiteit een studie volgen vallen onder de categorie student.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week nog een uitnodiging in de bus van mijn oude studievereniging voor een studentenfeest (en het is geen reunie), dus ik mag hier gewoon komen
maar die AH-cassiere zit hem op de hielen !quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef Ole het volgende:
http://www.spunk.nl/comments/comments.php?id=1202756303165&kind=article
\
-edit -
deze is beter http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1202756303165
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen mensen die aan de universiteit een studie volgen vallen onder de categorie student.
De rest zijn scholiertjes.
Alleen ga ik niet. Het komt me niet uit en ik denk dat dit gewoon een vergissing is geweest en alleen geldt voor huidige leden, niet voor mensen die 4 jaar geleden zijn gestopt met de studiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef Ole het volgende:
ook leuk
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen door HBO-ertjes. Die willen zich omhoog praten.
eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen door HBO-ertjes. Die willen zich omhoog praten.
Studenten zijn staan dan ook boven de HBO-ers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, mensen met een plaat van 80000 cm dik voor de kop zoals jij en die zich tevens boven de rest voelen verheven, willen gewoon niet toegeven dat HBO-ers ook studenten zijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Bjoro het volgende:
had ik al weltrusten gezegd ?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Studenten zijn staan dan ook boven de HBO-ers.
oke slaap lekker en bos, geniet nog ff lekker van die laatste 18 minuten !quote:
En telefoontjes afvangen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder is er niets mis met HBO'ers en MBO'ers natuurlijk; iemand moet de koffie halen...
Boeken van MBO: Hoe zet ik koffie voor mijn manager?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel zo hoor, Bos. HBO'ers zeggen altijd dat ze naar school gaan. WO'ers volgen onderwijs op de universiteit.
Boeken van WO: hoe gedraag jij je als manager?
Boeken van HBO: hoe ondersteun jij je manager?
en ze zeggen toch ik ook: "Ik studeer (insert richting) aan de Hoge School in....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel zo hoor, Bos. HBO'ers zeggen altijd dat ze naar school gaan. WO'ers volgen onderwijs op de universiteit.
Boeken van WO: hoe gedraag jij je als manager?
Boeken van HBO: hoe ondersteun jij je manager?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke slaap lekker en bos, geniet nog ff lekker van die laatste 18 minuten !
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:13 schreef RayMania het volgende:
HBO-ers zeggen dat HBO-ers studenten zijn.
WO-ers zeggen dat HBO-ers scholieren zijn.
RayMania zegt dat het allemaal geen moer uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |