Ah mooi!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen de Oren van NET5 staat eindelijk op NET5 gemist. Fantastisch programma. Allemaal suffe maar grappige psychologische onderzoeken die worden behandeld in quizvorm.
Het was eerst bij de VPRO dacht ik als Onder de Tram.
Ben nu een beetje door alle afleveringen aan het gaan, vaak erg hilarisch.
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik open de volgende als jij mijn verjaardagstopic opent.
Het komt hier nu in elk geval met bakken uit de hemel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk moet de hond worden uitgelaten, maar het lijkt me verstandig daar mee te wachten.
Heel verstandigquote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
We hebben besloten om met verjaardagstopics te stoppen. Helaas.
Vraag het 9 juni rond 22:35 nog eensquote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef DIGGER het volgende:
Iemand nog behoefte aan een paar liter citroensap?
Heeft mijn pa ook gehad, je moet dan de DVD's overnieuw polijsten. Het klinkt vreemd maar het werkt echt, je moet maar even op google zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
Of het regent weet ik niet, maar ik zie regelmatig bliksemquote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het komt hier nu in elk geval met bakken uit de hemel.
Maar 4 juni mag het wel weer hoor.quote:
Jammer ik vond het altijd wel leuk.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef RayMania het volgende:
We hebben besloten om met verjaardagstopics te stoppen. Helaas.
Welke meeting wou SCH verstoren?quote:Jongen gewond aan kont bij moonen
Een 25-jarige Utrechter is gewond
geraakt bij het moonen.Hij liep in zijn
blote kont door een winkelstraat en
drukte zijn kont tegen de ramen van een
horecazaak.Die ruit kon z'n gewicht
niet aan en brak.De jongen hield een
flinke wond aan zijn achterwerk over
aan zijn grap en moet de schade aan de
ruit betalen.
kom je er nu pas achter?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen de Oren van NET5 staat eindelijk op NET5 gemist. Fantastisch programma. Allemaal suffe maar grappige psychologische onderzoeken die worden behandeld in quizvorm.
Het was eerst bij de VPRO dacht ik als Onder de Tram.
Ben nu een beetje door alle afleveringen aan het gaan, vaak erg hilarisch.
Wanneer is je reis afgelopen?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Dankje Mike!
Ik neem de dvd´s ook gewoon mee naar NL en dan hopen dat ik ze daar ergens kan laten maken! Het gaat toch al snel om ongeveer 500 foto´s die op die dvd´s staan...
Het is heel benauwd inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier vies drukkend benauwd en nu hoosbuien en onweer
in je roze zwembroek?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is heel benauwd inderdaad.
Buiten regent en onweert het en ik zit in mn zwembroek binnen
Ik heb geen roze zwembroek!quote:
dan had ik er wel geweestquote:
en dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:16 schreef Bos81 het volgende:
O ja VoreG Gefeliciteerd met je verjaardag
Rood?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Gefeliciteerd rode-polo-boy.
Vandaag is rood, geen roze.quote:
64ste, goed voor $4,08. Iedere keer wisten anderen kun lagere Ax tot een paar te verzilverenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:06 schreef borisz het volgende:
ITM bij een 2$ toernooitje, kijken of we nu een aardig resultaat neer kunnen zetten.
ik zie het probleem niet?quote:
JA gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef VoreG het volgende:
Bedankt
Nee ik eigenlijk ook niet.... biertje erbijquote:
Welke andere coniferen naast Denneboom zijn er dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bekende voetbalconiferen, hee, daar val ik ook onder.
O. van harte VoreG.
Frank van der Struijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke andere coniferen naast Denneboom zijn er dan?
Eddy Bosnar is zijn verzamelnaam.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef tong80 het volgende:
Bossie kun jij het voetballiteratuurtopic vinden ?
DD's pool bedoelde ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ga niet tachtig kolommen invullen als ik niks kan winnen. Doe wel ergens anders mee.
zolang je maar wel aan De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en win mee gaat doen. Hoef je alleen maar een uitslag en een kruisje te voorspellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ga niet tachtig kolommen invullen als ik niks kan winnen. Doe wel ergens anders mee.
Wacko.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mexico.
Zeker, die vul ik voor de eerste wedstrijd in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef borisz het volgende:
[..]
zolang je maar wel aan De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en win mee gaat doen. Hoef je alleen maar een uitslag en een kruisje te voorspellen
Preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toto's waar je niks kan winnen.
Die van FOK gaat ook nergens over met die gele kaarten en rode kaarten.
quote:
Ik zag het maar ik dacht: 'nee, daar zegt níemand wat van'quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zitten niet op MSNis met een apenstaartje
Okeequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik dacht: 'nee, daar zegt níemand wat van'
...
Wat was ere te lachen. Ik kijk één keer in de week naar de uitzendingquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik neger dat programma, maar leg eens uit?
Oud nieuws daarom kijk ik alleen bij toevalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze waren vandaag een beetje erg dom/slecht. Meer ergernis dan lachen bij mij overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |