ik zie het probleem niet?quote:
JA gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef VoreG het volgende:
Bedankt
Nee ik eigenlijk ook niet.... biertje erbijquote:
Welke andere coniferen naast Denneboom zijn er dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bekende voetbalconiferen, hee, daar val ik ook onder.
O. van harte VoreG.
Frank van der Struijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke andere coniferen naast Denneboom zijn er dan?
Eddy Bosnar is zijn verzamelnaam.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef tong80 het volgende:
Bossie kun jij het voetballiteratuurtopic vinden ?
DD's pool bedoelde ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ga niet tachtig kolommen invullen als ik niks kan winnen. Doe wel ergens anders mee.
zolang je maar wel aan De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en win mee gaat doen. Hoef je alleen maar een uitslag en een kruisje te voorspellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
Ik ga niet tachtig kolommen invullen als ik niks kan winnen. Doe wel ergens anders mee.
Wacko.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mexico.
Zeker, die vul ik voor de eerste wedstrijd in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef borisz het volgende:
[..]
zolang je maar wel aan De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en win mee gaat doen. Hoef je alleen maar een uitslag en een kruisje te voorspellen
Preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toto's waar je niks kan winnen.
Die van FOK gaat ook nergens over met die gele kaarten en rode kaarten.
quote:
Ik zag het maar ik dacht: 'nee, daar zegt níemand wat van'quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zitten niet op MSNis met een apenstaartje
Okeequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik dacht: 'nee, daar zegt níemand wat van'
...
Wat was ere te lachen. Ik kijk één keer in de week naar de uitzendingquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik neger dat programma, maar leg eens uit?
Oud nieuws daarom kijk ik alleen bij toevalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze waren vandaag een beetje erg dom/slecht. Meer ergernis dan lachen bij mij overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |