Colina, is dat die ex-scheidsrechter mét haar?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft vrijdag een feestje waar ook Wenger, Butragueno, Hitzfield en Colina komen.
Ik ga toch niet voor het voetbalquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef RayMania het volgende:
Ik snap dat niet. Laat de voetbalkenner gewoon naar zo'n wedstrijd gaan, niet iemand die er geen verstand van heeft.
Nou, lekker dan. Geef mij die kaartjes dan maar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor het voetbal.
Welke wedstrijd wordt er vrijdag dan gespeeld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Geef mij die kaartjes dan maar.
Zo'n pre-EK bobofeestje natuurlijk waar iedereen staat met een glas champagne.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd wordt er vrijdag dan gespeeld?
Hmm raar dat ik nog geen uitnodiging gekregen heb ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo'n pre-EK bobofeestje natuurlijk waar iedereen staat met een glas champagne.
Jij zal vast wel gemixed worden daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm raar dat ik nog geen uitnodiging gekregen heb ...
quote:
We zijn gelukkig getrouwd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En bevalt het getrouwde leven je nog een beetje ?
Je doet je award eer aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn gelukkig getrouwd.
Zij is gelukkig, ik ben getrouwd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn gelukkig getrouwd.
Zij is gelukkig, ik ben getrouwd
Wel een verrassende manier om je 10.000e post te vieren. De één zegt "hoera", de ander drinkt een fles tequilla leeg.quote:
Achja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel een verrassende manier om je 10.000e post te vieren. De één zegt "hoera", de ander drinkt een fles tequilla leeg.
Mooie tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Twas voor een dinsdagavond trouwens best leuk. Ik was gewoon om 6.15 thuis
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:oi
wil iemadn mevrouw Clinton even in het kanaal gooien?
En maar niet willen toegeven dat ze verloren heeftquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:oi
wil iemadn mevrouw Clinton even in het kanaal gooien?
Blijven oefenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:26 schreef tha_dark het volgende:
herrineringen (stom woord)
Ik denk toch siliconen, maar ik twijfel..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
World's biggest boob ban
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk toch siliconen, maar ik twijfel..
Ik ga voor skippyballen in huidskleur!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk toch siliconen, maar ik twijfel..
Knevel alleen is voor mij al een reden om niet te kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god... Frits Barend, Verdonk en Prem in een programma bij Knevel...
3 racisten aan tafelquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi toch, weet je zeker dat ze niet apart op een andere zender zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
vd Brink is nog erger.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Knevel alleen is voor mij al een reden om niet te kijken.
Ken ik niet, ik kijk die programma's nooit.quote:
Dat is dan weer een van de voordelen van het tijdsverschil!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ben trouwens zo'n gek die tot 5 uur vannacht naar CNN bleef kijken wegens de verkiezingen
Maandag de 9e om 20.45quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:48 schreef tha_dark het volgende:
Dat is dan weer een van de voordelen van het tijdsverschil!
Hoelaat moet trouwens nl voetballen (maandag?) tegen Italië?![]()
Sorry voor de Bluezz vraag.
dan maar radio 1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:56 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke, dat wordt dus tennis skippen maandag. Ik ga er teminste wel vanuit dat ESPN het gaat uitzenden.... zo niet dan heb ik een probleem
Bluezz die een voetbalvraag beantwoordquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:22 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Wie is de eerste die opstaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |