quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud nieuws daarom kijk ik alleen bij toeval
Geluk!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
ik ga vanavond een fles tequila drinken met 2 anderen... wens me geluk...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
Nee doe eens Bjoroquote:
De meeste mensen in VBL weten veel voor hun leeftijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Bos je onderschat jezelf. Voor je leeftijd weet je veel
Veel wel. Mooiste voetbalforum van Nederlandquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De meeste mensen in VBL weten veel voor hun leeftijd.
Vind ik wel, maar hoeveel andere voetbalfora ken jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel wel. Mooiste voetbalforum van Nederland
Heb vaak gezocht maar niks vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar hoeveel andere voetbalfora ken jij?
Heeft SCH een nieuwe baan?quote:Het tweede vaatje haring was afkomstig van de Wiron 6, SCH 23 van rederij Jaczon. Het werd geveild in restaurant de IJmond in IJmuiden waar sinds 1998 jaarlijks een haringveiling plaats heeft.
Mwa over PSV zal ik denk ik wel boven het gemiddelde weten, maar voor de rest. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Bos je onderschat jezelf. Voor je leeftijd weet je veel
Waar zoek je dan? Op de Fok search vind je weinig hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb vaak gezocht maar niks vergelijkbaars
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar zoek je dan? Op de Fok search vind je weinig hoor.
Dat vind ik ook. Ik ben nu precies (Ja oke een paar uur geleden dan) 5 jaar FOK!-ker en het bevalt me nog steeds prima.quote:
sterktequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
we zijn niet voor niets 's lands grootstequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik ben nu precies (Ja oke een paar uur geleden dan) 5 jaar FOK!-ker en het bevalt me nog steeds prima.
Ben ik de 13de topposter ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
tegenwoordig is fok! het 13de forum vd wereld.
waarschijnlijk nummer 1 zelfsquote:
Ze hadden een item aan me gewijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk nummer 1 zelfsis toch ooit ergens uitgezocht door een magazine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |