de prijsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smart - invalidewagen.... wat is het verschil?
quote:
ben je bang dat je smiley wegrold?quote:
beerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:35 schreef Muck het volgende:
Mensen die hun kinderen naar dieren noemen
wólf?!
Zonder dat stootjuk blijft die smiley ook wel staan hoorquote:
ik weets, was te lui om te edittenquote:
Luiaardquote:Op maandag 2 juni 2008 22:35 schreef Muck het volgende:
Mensen die hun kinderen naar dieren noemen
wólf?!
Vroeg voor jouw doenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Net terug van hardlopen, 4,21 km![]()
Nu lekker de mand in, eerst douchen lmFd
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil melk in de koffie!![]()
En daar bedoel ik geen sluierstaart mee.
Is ook best zwaar, lopen met deze warmte.quote:
nope want dat gaat geheel geautomatiseerdquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een edit is sneller gezet dan dat je een baksteen achter je smileys legt.
Dank je lieverdquote:
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ook best zwaar, lopen met deze warmte.
Musje, vlieg s even naar de bakker!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Muck het volgende:
Luiaard! Oorwurm! Eten!!!!
weet ik tochquote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank je lieverd![]()
Was eigenlijk een reactie op de TT
Geelgerande Watertor, het is nu echt bedtijd hoor!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Musje, vlieg s even naar de bakker!
didamquote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik toch
Ik ben speciaal voor jou een koe gaan vangen
er breekt er altijd wel eentje uit hier in Didam
Dat Didam ja, kwartetverpesterquote:
ik ken iemand die verhuist er binnekort naartoe, ik vroeg me wat iemand daar nu te zoeken heeftquote:
kwartetten -> polen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Muck het volgende:
kwartet?
toevallig!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken iemand die verhuist er binnekort naartoe, ik vroeg me wat iemand daar nu te zoeken heeft
Naar de zoetstof?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef Muck het volgende:
het kan erger trouwens hoor...
Iemand bij mijn ouders in de straat heet Candida
arnhem is dan ook een pisstadquote:Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
toevallig!
Nou, ik heb 2,5 jaar in Arnhem in een studentenhuis gewoond, maar dat was ik echt ontzettend zat. Toen ik voor niet al teveel geld een kamer met eigen keuken en big ass badkamer kon huren, hoefde ik daar geen twee keer over na te denken
candarelquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik toch
Ik ben speciaal voor jou een koe gaan vangen
er breekt er altijd wel eentje uit hier in Didam
Losgeslagen koeienquote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken iemand die verhuist er binnekort naartoe, ik vroeg me wat iemand daar nu te zoeken heeft
oehquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
Volgons de buienradar komt er over een ketiertje ongeveer een té leipe onweersbui hier overheen
Wind wordt al ruiger nu, zal over niet al te lange tijd wel stilvallen...
* hoopt op ruige donders en mieterse bliksems
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
tvp tussen dit stelletje spammers!
dit is topic nr drie alweer vandaag geloof ik he?
Hier maar een laf buitjequote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie bliksem, nog geen regen en nog geen donders.
Aah, ze beschouwen het kind als een SOAquote:
ja :f@quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
tvp tussen dit stelletje spammers!
dit is topic nr drie alweer vandaag geloof ik he?
slaap lekker Oquote:
Eenschquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
mijn lippen vriezen bijna vast aan het blikquote:
wacht maar jochie, wacht maarquote:Op maandag 2 juni 2008 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier helemaal niks... alleen wat wind.
Dan hoef je ook geen _ achter de smiley te zettenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn lippen vriezen bijna vast aan het blik_!
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen _ achter de smiley te zetten
Ja, dat hoeft nou dus nietquote:
is voor de stormquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
Laboratroiumtests bewijzen trouwens dat die streepjes je smiley heus niet tegenhouden hoor, PeZu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
Laboratroiumtests bewijzen trouwens dat die streepjes je smiley heus niet tegenhouden hoor, PeZu.
[ afbeelding ]
lijkt me wel een strak plan jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef MPG het volgende:
Ook voor ons bedtijd Muck?
Oeh. Slaaapen dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me wel een strak plan ja
naar het onweer kijken/luisteren
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:01 schreef OA het volgende:
Zo, naar de bijzaak.
quote:01. 279 JortK
02. 263 Pheno
05. 135 indahnesia.com
08. 112 Muck
13. 086 eer-ik
20. 072 MPG
20. 072 OA
23. 071 Dark_Angelus
26. 067 Sjowhan
41. 055 marcb1974
50. 049 Papierversnipperaar
81. 040 DaMart
87. 038 Tha_Erik
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Totaal geen trots hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
Waar je trots op kan zijn hè.
Waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee. Daarom spam je zoveel.
Kwaliteitsposts. Me reet.
/serieuze post.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt
Ik spam niet, dat jij alleen serieuze discussies wil voeren moet jij weten, dan ga je lekker naar POL.
En in plaats van mij iedere keer tergen, zou je ook eens iemand anders kunnen aanspreken, want ik ben lang niet de enige!
Geen serieuze post, ik kan niet tegen dat lompe gedoe van hem.quote:
Rustig maar Jort.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen serieuze post, ik kan niet tegen dat lompe gedoe van hem.
Altijd loopt die te tergen en te doen, als die niet van grappige / loze discussies houd dan moet die lekker naar de serieuzere subforums.
Hehe eindelijk iemand die het snaptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:30 schreef Aarti het volgende:
een slowchat is toch juist voor niet-serieus geklets?
mag ik toch hopen ja, anders kan ik ook wel inpakken.quote:Op dinsdag 3 juni 200809:30 schreef Aarti het volgende:
een slowchat is toch juist voor niet-serieus geklets?
Adserver is overleden, maar iteejer staat in de file op weg naar het datacenterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Zolang fok! zichzelf niet serieus neemt (zie de tergende snelheid, 16G ram heeft zich nu echt wel gevuld na een nachtje)... oh fuck it, het is gewoon prutswerk.
En niet eens reageren op mijn post met zorgvuldig geselecteerde picsquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Rustig maar Jort.![]()
Hier, om even bij te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
En niet eens reageren op mijn post met zorgvuldig geselecteerde pics
quote:
hee, anders opper je het aan de mensen die ermee te maken hebben... ooh wacht, die willen er niets van weten. Ze kunnen beter ergens op de pagina vermelden dat het een Beta is, kunnen ze daar naar verwijzen, want versie 0.3.5 snapt ook niemand.quote:Op dinsdag 3 juni 200809:32 schreef Pheno het volgende:
Zolang fok! zichzelf niet serieus neemt (zie de tergende snelheid, 16G ram heeft zich nu echt wel gevuld na een nachtje)... oh fuck it, het is gewoon prutswerk.
ik snap het ook hoor Jortquote:Op dinsdag 3 juni 200809:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het snapt [afbeelding]
En vooral omdat het de bedoeling was dat er iedere 2 maanden een nieuwe versie op moest komenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, anders opper je het aan de mensen die ermee te maken hebben... ooh wacht, die willen er niets van weten. Ze kunnen beter ergens op de pagina vermelden dat het een Beta is, kunnen ze daar naar verwijzen, want versie 0.3.5 snapt ook niemand.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:06 schreef Danny het volgende:
[..]
de server waarvan deze geserveerd worden lijkt te zijn overleden. Evenals de andere adserver trouwens, waardoor er een aantal ads momenteel niet getoond worden. Iteejer is zojuist in de auto gestapt op weg naar Amsterdam op ter plaatse de servers na te kijken. In de spits kan dat echter wel even duren. Ik ga even de kinderen naar school brengen en dan kijken of ik de header kan hardcoden in de html. Daar zit dan wel geen rotatie in, maar het is beter dan niets. Ik ga ook meteen naar een andere oplossing zoeken. De adsoftware (en hardware) is niet betrouwbaar genoeg om de headers mee weer te geven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef Danny het volgende:
Ik heb de ek header er nu statisch in staan. Kan zijn dat, net als bij de wijziging van gisteren, het even duurt voor alle servers de wijzigingen meenemen. Bij de meeste views zou je nu echter gewoon een header moeten zien. Zoniet, probeer dan een keer CTRL+F5.
Dat zeg ik, zolang fok! zichzelf niet serieus neemt. Er overlijdt steeds een server, er gaat steeds iets kapot. Mijn god, waar halen ze die troep, derdehands uit afrika?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Adserver is overleden, maar iteejer staat in de file op weg naar het datacenter
[jortk-pragmatische-mode]
Dan even hard een header locatie coden, zodat de layout intakt blijft.
[/jortk-pragmatische-mode]
jah, nutteloos gewoon.quote:Op dinsdag 3 juni 200809:41 schreef JortK het volgende:
[..]
En vooral omdat het de bedoeling was dat er iedere 2 maanden een nieuwe versie op moest komen [afbeelding]
al die lekkere wijven, kun je niet ook wat mooie mannen posten?!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
En niet eens reageren op mijn post met zorgvuldig geselecteerde pics
Ik wilde net zeggen, als je eens iets zegt wordt het meteen afgeschoten, want dan weet je niet hoe het in elkaar steekt, blablabla. Nee, dat weet alleen Breuls en Iteejer, de rest loopt er ook voor spek en bonen bij. Ik zeg daar niets, ze nemen je niet serieus. Ik kan mijn tijd beter verdoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, anders opper je het aan de mensen die ermee te maken hebben... ooh wacht, die willen er niets van weten. Ze kunnen beter ergens op de pagina vermelden dat het een Beta is, kunnen ze daar naar verwijzen, want versie 0.3.5 snapt ook niemand.
Wanneer komt er een werkende versie? Die niet om een serverscheet in elkaar zakt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef JortK het volgende:
[..]
En vooral omdat het de bedoeling was dat er iedere 2 maanden een nieuwe versie op moest komen
Ik hoop voor je dat ze het niet op buitenlanders gemunt hebben...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Geruchten zijn dat er witjurken op weg zijn naar hier om hun kantoor te beschermen tegen een eventuele nieuwe 'aanval' van omwonenden en andere tegenstanders. Hopelijk weet de politie dit inmiddels ook, want vanochtend stonden er drie agenten.
Dan kun je beter vragen wanneer er een tweede DB server bijkomt zodat ze eindelijk replicatie/clustering in werking kunnen gaan stellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer komt er een werkende versie? Die niet om een serverscheet in elkaar zakt?
precies, het is toch voor niets, enige moeite die je doet. Jammer, want er zijn best mensen met ideeen (en mogelijk met geld ook)... maar ja...quote:Op dinsdag 3 juni 200809:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als je eens iets zegt wordt het meteen afgeschoten, want dan weet je niet hoe het in elkaar steekt, blablabla. Nee, dat weet alleen Breuls en Iteejer, de rest loopt er ook voor spek en bonen bij. Ik zeg daar niets, ze nemen je niet serieus. Ik kan mijn tijd beter verdoen.
Neuh, ze gaan wellicht op de vuist met mensen hier die nu de FPI weg willen hebben, ze weten niet eens hoe een buitenlander eruit ziet, zo achterlijk zijn ze. Die tulbanden hebben ze veel te strak aangetrokken volgens mij. Dit soort untermensch is nog te stom om voor vuil varken uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 3 juni 200809:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze het niet op buitenlanders gemunt hebben...
wat is het?quote:Op dinsdag 3 juni 200810:08 schreef JortK het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat!quote:
da's ook wel eens lekker, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 200810:12 schreef Aarti het volgende:
mwah. zit wel op kantoor,maar geen klant, dus een beetje rondhangen en koffie drinken [afbeelding]
et toi?
Met werken natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 200810:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De 23ste krijg ik een kroon.
Je had hem bij mij goedkoop kunnen laten maken, mijn vriendin doet dat dagelijks op dr werkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met werken natuurlijk!
alles is pureerbaar, heb je een staafmixer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met werken natuurlijk!
Nee hij flikt me streken waar ik niet van houquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend altijd ja, zeker als je zit te fokken.
Je was me voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend altijd ja, zeker als je zit te fokken.
ook dat moet niet kunnenquote:Op dinsdag 3 juni 200810:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hij flikt me streken waar ik niet van hou [afbeelding]
fok! zit nog niet achter de firewall, dus maak je niet drukdrukdrukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hij flikt me streken waar ik niet van hou
whehe... nog niet... maar daarna is het werkwerkwerkquote:Op dinsdag 3 juni 200810:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok! zit nog niet achter de firewall, dus maak je niet drukdrukdruk
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok! zit nog niet achter de firewall, dus maak je niet drukdrukdruk
goed, doe mij maar een Big Mac Menu, upsized met ijsthee zonder ijs en extra zakjes tomatensaus.quote:Op dinsdag 3 juni 200810:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik mag nu officieel bestellen.
Ijsthee bij de Macquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed, doe mij maar een Big Mac Menu, upsized met ijsthee zonder ijs en extra zakjes tomatensaus.
Niet dat soort posts maken, anders begint Sjowhan zo weer!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:
Going down to the swamp
Gonna watch me a hound dog catch a coon!
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
alles is pureerbaar, heb je een staafmixer?
Dat is echt chillquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet in Nederland? Jammer. hier wel
koop er eenquote:
ja, best wel, want altijd Cola is ook niet alles. Ze hebben ook rode Fanta trouwens.. e Sprite natuurlijk.quote:
Wat is er mee dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet dat soort posts maken, anders begint Sjowhan zo weer!
Hebben jullie daar ook een Wilders?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Och, de witjurken dreigen kantoren van diverse media te bezetten als er geen excuses aangeboden worden. (Er is een foto gepubliceerd van 1 van de witjurken, die is daar niet blij mee)... tja.. ik denk dat meneertje toch aan het kortste eind trekt, niet wetende dat het sentiment geheel is omgeslagen in de afgelopen twee dagen
Luts0r is het...
Fijngemalen stooflapje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
koop er een
er gaat niks boven een bakje fijngemalen aardappeltjes,sperziebonen en een stooflapje
Die heeft zijn dag niet en wenst alleen serieuze posts te lezenquote:
of leen die van de burenquote:Op dinsdag 3 juni 200810:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
koop er een
er gaat niks boven een bakje fijngemalen aardappeltjes,sperziebonen en een stooflapje
[afbeelding]
het meest smerig uitziende prutje wat je ooit zult zien.quote:
die smileyquote:Op dinsdag 3 juni 200810:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijngemalen stooflapje? [afbeelding]
moah, iemand die voor de trein is gesprongen ziet er ook niet geheel fris meer uit kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 3 juni 200810:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
het meest smerig uitziende prutje wat je ooit zult zien.
Mogge Mquote:
Ik heb toch liever pap denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
het meest smerig uitziende prutje wat je ooit zult zien.
dat gaat ook vervelen na een paar dagen!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb toch liever pap denk ik
Nee, maar het volk is hier niet vies om zelf wat dingen aan kant te vegen... handig!quote:Op dinsdag 3 juni 200810:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook een Wilders?
Maar dat hoef je niet te etenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, iemand die voor de trein is gesprongen ziet er ook niet geheel fris meer uit kan ik je vertellen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat we met kerst weer naar tokyo gaan.
we als in "de KSC"quote:Op dinsdag 3 juni 200810:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 200810:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat hoef je niet te eten [afbeelding]
gelukkig niet, maar daarna goulash eten is een beetje vreemd ...quote:Op dinsdag 3 juni 200810:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat hoef je niet te eten [afbeelding]
2 uur vertraging maar? Dat valt hier nog in de rubriek 'aanvaardbaar' (4 uur ook.. 6 uur ook nog wel)quote:Op dinsdag 3 juni 200810:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben nu al op mijn werk! [afbeelding]
Altijd leuk zo'n seinstoring, als je trein halverwege Leiden en Alphen een rood sein krijgt en van de treindienstleiding maar terug moet naar Leiden, waar je 70 minuten na vertrek aankomt, om vervolgens via nog eens 2 overstappen om te reizen en 2 uur later dan gepland aan te komen [afbeelding].
1 pluspunt: die verbouwde intercities rijden wel lekker [afbeelding].
Mogge Pquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat hoef je niet te eten
Alweer? Geld over?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef Pheno het volgende:
OVquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben nu al op mijn werk!![]()
Altijd leuk zo'n seinstoring, als je trein halverwege Leiden en Alphen een rood sein krijgt en van de treindienstleiding maar terug moet naar Leiden, waar je 70 minuten na vertrek aankomt, om vervolgens via nog eens 2 overstappen om te reizen en 2 uur later dan gepland aan te komen.
1 pluspunt: die verbouwde intercities rijden wel lekker.
Met de auto was ik nog later geweest met filesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
OV
Welke verbouwde ICs bedoel je? De koploperts? Of dat getrokken materieel met die gele stoelen in de 2e klas?
da's een echte idd.quote:Op dinsdag 3 juni 200811:05 schreef MPG het volgende:
OAiaans Multiquoten (r) FTW
Whehe...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de auto was ik nog later geweest met files.
En ja, ik bedoel de Koplopers.
Lekkere stoelen en erg stil!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Randstad he
Ik heb nog niet in de nieuwe koploper gezeten, maar kan me niet voorstellen dat t beter is dan de oude koploper, want die was/is echt über
Dus je hebt het druk vandaag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, nu zou de overheid ineens bezig zijn te bekijken of die radicale organisatie gewoon verboden kan worden. Normaliter is dat voor de rest van het land reden om alles kort en klein te meppen van de 'veroordeelde' groepering.. ben benieuwd... wel veel nieuws vandaag.
Jeps, vierde bericht al...quote:Op dinsdag 3 juni 200811:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus je hebt het druk vandaag? [afbeelding]
Hij steekt toch elke maand 235e in z'n zak, vanwege dat afzichtelijke hybrideding....quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:05 schreef MPG het volgende:
OAiaans Multiquoten (r) FTW
je mag zoveel nietquote:Op dinsdag 3 juni 200811:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mocht helemaal niet... ik zat in een stiltecoupé [afbeelding].
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:15 schreef OA het volgende:
Jort, kan die Piles ook aan je persoonlijke stats komen?
Ach ja, vanuit de eerste trein die terugkeerde naar Leiden heb ik ook gebeld naar werk hoor... zat ik ook in stiltecoupé...quote:
Heb je nog wat nieuws over die moddervulkaan?quote:
Damn... die zou ik wel weer eens willen zien!quote:
Hybridequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hij steekt toch elke maand 235e in z'n zak, vanwege dat afzichtelijke hybrideding....![]()
quote:[..]
Foeiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, vanuit de eerste trein die terugkeerde naar Leiden heb ik ook gebeld naar werk hoor... zat ik ook in stiltecoupé....
Uitzonderlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Aarti het volgende:
in Amsterdam zijn we al de hele week behoorlijk vrij van files sochtends
Ik zag er vanochtend zoeen rijden:quote:
die blijft wel doorgaan, de bodem zakt in rap tempo, maar dat komt binnenkort wel weer.. eerst deze rel eens bekijken.quote:Op dinsdag 3 juni 200811:17 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nog wat nieuws over die moddervulkaan? [afbeelding]
Hoe zit jij in die auto om dat boeiend te vinden. Dat anderen 'm lelijk vinden /care, het scheelt mij geld. Geld waarmee ik andere leuke dingen kan doen. Alsof autorijden in dit dichtgeslipte land met kutverkeersbeleid nog leuk kan zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag er vanochtend zoeen rijden:
Honda Civic Hybride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moeten ze die dingen zo lelijk maken?
Ok, tegen die tijd wil ik er wel even een bericht op de FP aan wijden, met jouw site als bron dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die blijft wel doorgaan, de bodem zakt in rap tempo, maar dat komt binnenkort wel weer.. eerst deze rel eens bekijken.
Daar heb je wel gelijk in, maar het blijft een lelijk ding...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zit jij in die auto om dat boeiend te vinden. Dat anderen 'm lelijk vinden /care, het scheelt mij geld. Geld waarmee ik andere leuke dingen kan doen. Alsof autorijden in dit dichtgeslipte land met kutverkeersbeleid nog leuk kan zijn
Ik ga ook niet zeggen dat ie mooi is. Maar ik zit er in, dus ik zie het zelf niet. En van binnen vind ik het prima, lederen bekleding, en wat tech stuff erin. Als ik dan toch moet gaan filerijden (wat gaat gebeuren, want dit land is verrot), dan maar enigszins comfortabel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het blijft een lelijk ding...
een heel fotoboek vol, van vorig jaar september. Heb nog geen nieuwe foto's gemaakt. Wil dat wel doen volgende maand, maar zeker is dat nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 200811:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, tegen die tijd wil ik er wel even een bericht op de FP aan wijden, met jouw site als bron dan. [afbeelding] Heb je er ook wat foto's van?
Dat is ook zo, ja! Een beetje comfort is nooit weg!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat ie mooi is. Maar ik zit er in, dus ik zie het zelf niet. En van binnen vind ik het prima, lederen bekleding, en wat tech stuff erin. Als ik dan toch moet gaan filerijden (wat gaat gebeuren, want dit land is verrot), dan maar enigszins comfortabel.
Het maakt gewoon niet uit... Regen, laagstaande zon, sneeuw, harde wind... er is altijd wel een reden voor de onkundige Nederlandse automobilist om te remmen en files te veroorzaken...quote:vandaag, een beetje regen (laagste standje ruitenwissres) en ik sta meteen 30 minuten vast bij fucking barneveldOver een jaar rijden we gewoon niet meer
Omdat ze stiekem slecht zijn voor het milieu en de portemonnee van de fabrikant. Door ze lelijk te maken hopen ze de verkoopcijfers iets te drukkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Honda Civic Hybride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was een uitzonderlijke situatie, en ik heb zachtjes gepraat hoor.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het blijft een lelijk ding...
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 200811:51 schreef Pheno het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
het heeft een style deze auto ,maar GVD ik zou er niet dood in willen worden gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Honda Civic Hybride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, goede redenatie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze stiekem slecht zijn voor het milieu en de portemonnee van de fabrikant. Door ze lelijk te maken hopen ze de verkoopcijfers iets te drukken.
quote:[..]
Eensch.
rickroll?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:04 schreef JortK het volgende:
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2574784&utm_campaign=rss&utm_source=rss&utm_medium=rss [afbeelding]
Ja.quote:
ik heb gekeken... en dan?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk eens naar de link knuppel [afbeelding]
Het IS 2008, lutserquote:
quote:
kijkt naar kalender...quote:Op dinsdag 3 juni 200812:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Rickroll is zo 2008 [afbeelding]
Tuig is hetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, want bijna iedereen was aan het bellen.
Neequote:
OMGquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef OA het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)5-AF7C-C3896437DF50}
rickroll?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:25 schreef OA het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)5-AF7C-C3896437DF50}
[afbeelding]
quote:
quote:
Wielrennen idd... je ziet duidelijk fietsen vliegen...quote:
Die zijn niet goed wijsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wielrennen idd... je ziet duidelijk fietsen vliegen...![]()
Wat schrijft Trouw? http://www.trouw.nl/laats(...)_motorrace_in_Mexico
rickroll!!!!!einzneinzn!!!!!111!!quote:Op dinsdag 3 juni 200812:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je dat nou bij elk linkje vragen [afbeelding] ?
DIT is een rickroll
verschil tussen een fiets en motor is in ieder geval niet de twee wielen...quote:Op dinsdag 3 juni 200812:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wielrennen idd... je ziet duidelijk fietsen vliegen... [afbeelding]
Wat schrijft Trouw? http://www.trouw.nl/laats(...)_motorrace_in_Mexico
[afbeelding]
BAN!!!!``1!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rickroll!!!!!einzneinzn!!!!!111!!
Die krijg je alleen voor de browserverneukende variant. De youtube wordt zelfs door FA's geplaatst:quote:
quote:
het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 3 juni 200812:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die krijg je alleen voor de browserverneukende variant.
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 200812:34 schreef JortK het volgende:
Wel vaak bekeken dat filmpje: 13,897,854
Nee, voor mensen die hun geld liever aan leuke dingen willen uitgeven. Of weet jij nog een plek in nederland waar je in de spits met 300 kan rijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het heeft een style deze auto ,maar GVD ik zou er niet dood in willen worden gevonden.
waar is papa gestorven?
in een honda civic hybride![]()
![]()
![]()
Voor ouwelullen is zo'n auto
weet jij waar dat kan buiten de spits?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die hun geld liever aan leuke dingen willen uitgeven. Of weet jij nog een plek in nederland waar je in de spits met 300 kan rijden [afbeelding]
In twee leasebakken geleden kreeg ik nog wel eens snelheidsboetes, nu kan het niet eens meer [afbeelding]
Oh, tegen een uur of 3 's avonds. Of zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet jij waar dat kan buiten de spits?
dan nog, 300.. dan hang je in 1 minuut in de berm omdat je vergeten was aan je stuur te trekken op die Nederlandse bochtensnelwegen.quote:Op dinsdag 3 juni 200812:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, tegen een uur of 3 's avonds. Of zo [afbeelding] Dan zijn die voorzichtige jankzakken van de weg. maar dan lig ik in mijn nest.
Mwoa, de A1 of A12 zijn goed te doen richting het oostenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan nog, 300.. dan hang je in 1 minuut in de berm omdat je vergeten was aan je stuur te trekken op die Nederlandse bochtensnelwegen.
Zitten toch vage schepsels bij...quote:
maar diezelfde snelwegen de andere kant op niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 200812:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de A1 of A12 zijn goed te doen richting het oosten [afbeelding]
behoorlijk he..quote:Op dinsdag 3 juni 200813:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zitten toch vage schepsels bij... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |