Met de auto was ik nog later geweest met filesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
OV
Welke verbouwde ICs bedoel je? De koploperts? Of dat getrokken materieel met die gele stoelen in de 2e klas?
da's een echte idd.quote:Op dinsdag 3 juni 200811:05 schreef MPG het volgende:
OAiaans Multiquoten (r) FTW
Whehe...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de auto was ik nog later geweest met files.
En ja, ik bedoel de Koplopers.
Lekkere stoelen en erg stil!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Randstad he
Ik heb nog niet in de nieuwe koploper gezeten, maar kan me niet voorstellen dat t beter is dan de oude koploper, want die was/is echt über
Dus je hebt het druk vandaag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, nu zou de overheid ineens bezig zijn te bekijken of die radicale organisatie gewoon verboden kan worden. Normaliter is dat voor de rest van het land reden om alles kort en klein te meppen van de 'veroordeelde' groepering.. ben benieuwd... wel veel nieuws vandaag.
Jeps, vierde bericht al...quote:Op dinsdag 3 juni 200811:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus je hebt het druk vandaag? [afbeelding]
Hij steekt toch elke maand 235e in z'n zak, vanwege dat afzichtelijke hybrideding....quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:05 schreef MPG het volgende:
OAiaans Multiquoten (r) FTW
je mag zoveel nietquote:Op dinsdag 3 juni 200811:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mocht helemaal niet... ik zat in een stiltecoupé [afbeelding].
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:15 schreef OA het volgende:
Jort, kan die Piles ook aan je persoonlijke stats komen?
Ach ja, vanuit de eerste trein die terugkeerde naar Leiden heb ik ook gebeld naar werk hoor... zat ik ook in stiltecoupé...quote:
Heb je nog wat nieuws over die moddervulkaan?quote:
Damn... die zou ik wel weer eens willen zien!quote:
Hybridequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hij steekt toch elke maand 235e in z'n zak, vanwege dat afzichtelijke hybrideding....![]()
quote:[..]
Foeiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, vanuit de eerste trein die terugkeerde naar Leiden heb ik ook gebeld naar werk hoor... zat ik ook in stiltecoupé....
Uitzonderlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Aarti het volgende:
in Amsterdam zijn we al de hele week behoorlijk vrij van files sochtends
Ik zag er vanochtend zoeen rijden:quote:
die blijft wel doorgaan, de bodem zakt in rap tempo, maar dat komt binnenkort wel weer.. eerst deze rel eens bekijken.quote:Op dinsdag 3 juni 200811:17 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nog wat nieuws over die moddervulkaan? [afbeelding]
Hoe zit jij in die auto om dat boeiend te vinden. Dat anderen 'm lelijk vinden /care, het scheelt mij geld. Geld waarmee ik andere leuke dingen kan doen. Alsof autorijden in dit dichtgeslipte land met kutverkeersbeleid nog leuk kan zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag er vanochtend zoeen rijden:
Honda Civic Hybride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moeten ze die dingen zo lelijk maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |