Ok, tegen die tijd wil ik er wel even een bericht op de FP aan wijden, met jouw site als bron dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die blijft wel doorgaan, de bodem zakt in rap tempo, maar dat komt binnenkort wel weer.. eerst deze rel eens bekijken.
Daar heb je wel gelijk in, maar het blijft een lelijk ding...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe zit jij in die auto om dat boeiend te vinden. Dat anderen 'm lelijk vinden /care, het scheelt mij geld. Geld waarmee ik andere leuke dingen kan doen. Alsof autorijden in dit dichtgeslipte land met kutverkeersbeleid nog leuk kan zijn
Ik ga ook niet zeggen dat ie mooi is. Maar ik zit er in, dus ik zie het zelf niet. En van binnen vind ik het prima, lederen bekleding, en wat tech stuff erin. Als ik dan toch moet gaan filerijden (wat gaat gebeuren, want dit land is verrot), dan maar enigszins comfortabel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het blijft een lelijk ding...
een heel fotoboek vol, van vorig jaar september. Heb nog geen nieuwe foto's gemaakt. Wil dat wel doen volgende maand, maar zeker is dat nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 200811:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, tegen die tijd wil ik er wel even een bericht op de FP aan wijden, met jouw site als bron dan. [afbeelding] Heb je er ook wat foto's van?
Dat is ook zo, ja! Een beetje comfort is nooit weg!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat ie mooi is. Maar ik zit er in, dus ik zie het zelf niet. En van binnen vind ik het prima, lederen bekleding, en wat tech stuff erin. Als ik dan toch moet gaan filerijden (wat gaat gebeuren, want dit land is verrot), dan maar enigszins comfortabel.
Het maakt gewoon niet uit... Regen, laagstaande zon, sneeuw, harde wind... er is altijd wel een reden voor de onkundige Nederlandse automobilist om te remmen en files te veroorzaken...quote:vandaag, een beetje regen (laagste standje ruitenwissres) en ik sta meteen 30 minuten vast bij fucking barneveldOver een jaar rijden we gewoon niet meer
Omdat ze stiekem slecht zijn voor het milieu en de portemonnee van de fabrikant. Door ze lelijk te maken hopen ze de verkoopcijfers iets te drukkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag er vanochtend zoeen rijden:
Honda Civic Hybride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moeten ze die dingen zo lelijk maken?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was een uitzonderlijke situatie, en ik heb zachtjes gepraat hoor.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het blijft een lelijk ding...
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 200811:51 schreef Pheno het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
het heeft een style deze auto ,maar GVD ik zou er niet dood in willen worden gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag er vanochtend zoeen rijden:
Honda Civic Hybride
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moeten ze die dingen zo lelijk maken?
Hehe, goede redenatie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze stiekem slecht zijn voor het milieu en de portemonnee van de fabrikant. Door ze lelijk te maken hopen ze de verkoopcijfers iets te drukken.
quote:[..]
Eensch.
rickroll?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:04 schreef JortK het volgende:
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2574784&utm_campaign=rss&utm_source=rss&utm_medium=rss [afbeelding]
Ja.quote:
ik heb gekeken... en dan?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk eens naar de link knuppel [afbeelding]
Het IS 2008, lutserquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |