SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:36 schreef Placenta het volgende:
http://i63.photobucket.co(...)ngens-fopje-toch.gif
ja precies. dat is het juiste woord.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:54 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb wel baldadigheid op mijn naam staan.
Relnicht!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
Ook baldadigheid. Trappen tegen een metropoortje terwijl dat heul niet gebeurd was.
Toch vervelend dat die auto werd gestolen toen jullie aangehouden werden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:06 schreef Triptamine het volgende:
Keertje opgepakt na een vechtpartijtje. En een keer met een vriend in zijn auto gezeten, die gestolen bleek toen we aangehouden werden
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch vervelend dat die auto werd gestolen toen jullie aangehouden werden.
en dat staat op je strafblad? wie heeft jou al die jaren zo bang gemaakt?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef oceanic6 het volgende:
Openbaar dronkenschap op m'n 17e. [ afbeelding ]
is niet meer terug te vinden, als het goed is...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:24 schreef oceanic6 het volgende:
Ik heb dus in de cel overnacht. Krijg je daar in ieder geval geen aantekening voor ofzo? Of is het helemaal niet meer terug te vinden?
Ik wel, reed ooit 105 op de snelweg i.p.v. 100! Crimineel dat ik benquote:Op zondag 1 juni 2008 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
nergens voor. er staat zelfs nog geen een bekeuring op m'n naam
Zelfde hier xD. Ik was 10.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:02 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben wel een op het politiebureau geweest voor vandalisme, maar ik was gelukkig nog minderjarig
Ik vond dingen slopen leukerquote:Op zondag 15 juni 2008 18:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan behoor je je bezig te houden met kattekwaad, beetje belletje lellen enzo.
Voor met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.quote:Waar heb jij een strafblad voor?
kom maar op schoot bij ome zahi.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef pirlo444 het volgende:
openbaar allochtoon zijn !!
Te hard varen? is er een snelheidslimiet op het water?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Stigma het volgende:
Nog geen strafblad... Wel heel veel bekeuringen.
Als het goed is krijg ik binnenkort een boete binnen voor 88 km/u te hard varen (door een motoragent gemeten, circa 100km/u waar je 12 mag). Die is echt enorm ben ik bang
en of.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Te hard varen? is er een snelheidslimiet op het water?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef hotbryan het volgende:
Ik wil iemand (in elkaar slaan alleen om) zijn telefoon (te) jatten... daar zit een telefoonnummer in die ik MOET hebben! Die telefoonnummer is een bewijs voor mij en anderen!! Wie kan mij helpen? Haha!
Ik weet waar hij woont en werkt. Het gaat om een Indiaase jongeman die woon in Zeist aan de Prinses Margrietlaan en rijdt in een witte Opel Corsa en werkt bij IKEA te Utrecht en hij heet Sanjeevan!
Ik ben toch niet illegaal en strafbaar bezig? Hij krijgt zijn telefoon weer terug nadat ik bepaalde nummers heb gevonden... haha!
Email: hotbryan4u@hotmail.com
again: pm ffquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef hotbryan het volgende:
Ik wil iemand (in elkaar slaan alleen om) zijn telefoon (te) jatten... daar zit een telefoonnummer in die ik MOET hebben! Die telefoonnummer is een bewijs voor mij en anderen!! Wie kan mij helpen? Haha!
Ik weet waar hij woont en werkt. Het gaat om een Indiaase jongeman die woon in Zeist aan de Prinses Margrietlaan en rijdt in een witte Opel Corsa en werkt bij IKEA te Utrecht en hij heet Sanjeevan!
Ik ben toch niet illegaal en strafbaar bezig? Hij krijgt zijn telefoon weer terug nadat ik bepaalde nummers heb gevonden... haha!
Email: hotbryan4u@hotmail.com
Nu hoor ik te zeggen : FOEI !!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:47 schreef GizartFRL het volgende:
Schenden van staatsgeheim.
Tijdje moeten zitten met mijn collega.
Onder schenden van staatgeheim valt trouwens het plaatsen in kranten/internet van wat je op een memorystick vind.
strafblad...quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:57 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Oever de stoep gefietst
7km/u te hard gereden
Fout geparkeerd
* 1-of-6Billion is zwaar Gangsta
Inmiddels niet meer, tis alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nu hoor ik te zeggen : FOEI !!
Ik doe het niet; moeten ze maar beter opletten wat ze met hun vertrouwelijke materiaal doen.
edit: Schenden van staatsgeheim?? OMG ..... moet je daar nog voor zitten ??![]()
ik denk dat we op elkaar lijken qua karakter.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:23 schreef thewhiteguy het volgende:
-Mishandeling met ernstig letsel tot gevolg ( 3 dagen taakstraf + 1200 euro boete)
-Doodsbedreiging (aantekening + waarschuwing)
-Te vroeg wegrijden bij overweg (100 euro boete)
-Zonder licht rijden
-Dronken rondjes rennen bij een snelweg (waarschuwing)
Dat was toen toch alleen zo'n stadswacht (zo iemand die denkt dat-ie pliesie is zeg maar) die daar over viel?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik herinner me een fokker die vast had gezeten en daar vrij openlijk over vertelde, maar weet zijn naam niet meer.
Mijn ergste misdaad is over de stoep fietsen.
vrouwen hebben het makkelijker met bekeuringen omdat de meeste pennelikkers mannen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was toen toch alleen zo'n stadswacht (zo iemand die denkt dat-ie pliesie is zeg maar) die daar over viel?Op de stoep fietsen doe ik ook wel eens, maar als ik een kudde stadswachten tegen kom 'vragen' ze eigenlijk hooguit of ik wil gaan lopen.
Fietsen zonder licht is denk ik het enige waarvoor ik ben gestraft.
Oh, en natuurlijk zwartrijden in de metro terwijl ik geen meter heb gereden met dat ding.
Bij geplande controles helpt dat niet. In andere gevallen heb ik altijd het geluk dat ik word aangehouden door een mevrouw.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen hebben het makkelijker met bekeuringen omdat de meeste pennelikkers mannen zijn.![]()
ja, feminisme is een drama...quote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij geplande controles helpt dat niet. In andere gevallen heb ik altijd het geluk dat ik wordt aangehouden door een mevrouw.
Dus omdat het zeeuwse korps in het nieuws is moet jij hier even interessant komen doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef duikkie het volgende:
te eerlijk zijn, dat kunnen ze niet hebben bij de politie, hier in zeeland zijn ze allemaal corrupt dat ze niemand meer geloven , dus eerlijkheid is hier strafbaar
gedraag je eens modwaardig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef zarGon het volgende:
Necrofilie. Nu we toch al bezig zijn, Bizz.
hahaha wat ben jij voor asociale zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef PDOA het volgende:
Geen strafblad, maar ik heb jaren geleden toen ik net mijn rijbewijs had iemand van zijn sokken gereden. Ik was uit geweest en ik had een biertje te veel op, en ik nam een shortcut naar huis over een vrij slecht verlicht en stil landweggetje. Dat zou me zeker 10 minuten schelen en ik was moe en wilde naar bed dus zo snel mogelijk naar huis. Toen heb ik met mijn fiat panda per ongeluk een gozer op een fiets de berm ingedrukt. Maa ja, die eikel had geen licht ofzo en ik zag aardig dubbel, maar volgens mij reed ie midden op de weg! Ik ben daarna nog uitgestapt om te kijken maar ik zag alleen die fiets maar die gozer was nergens te bekennen. Bovendien was ik misselijk dus toen ben ik maar weer ingestapt en naar huis gereden. Gelukkig zat er alleen een kras op mijn lak van de rechterdeur dus heb ik tegen mijn (ex)vriendin gezegd dat iemand zijn sleutel langs de lak had gehaald. Heb er nu wel spijt van dat ik niet wat langer ben blijven zoeken, maar ergens is het ook wel zijn eigen schuld want als je op een stil en slecht verlicht landweggetje gaat rijden dan doe je je licht toch aan??
fuck. en ik maar denken dat je 120 mocht op de snelwegquote:Op maandag 2 juni 2008 07:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik wel, reed ooit 105 op de snelweg i.p.v. 100! Crimineel dat ik ben
only real losers say they never get caught.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:07 schreef MullahPunani het volgende:
fuck strafblad, only losers get caught
Laat me raden, kerkelanden of de riet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Almelovakr het volgende:
1x meermalige doodbedreiging.
1x zware mishandeling tegen het leven gericht.
1x Wapen wet en munitie
1x verkoop van slagwapens
genoeg ellende mee gehad, 6x rechtbank Almelo en 1x in Arnhem en 10 sept weer naar Arnhem
Dan nog ben ik een 'vrije man 'quote:Op zondag 21 september 2008 23:43 schreef kraaksandaal het volgende:
Het strafblad is afgeschaft, tegenwoordig wordt alles opgeslagen.
Had je broertje southpark gekeken ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
dont kick the baby.quote:Op zondag 21 september 2008 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je broertje southpark gekeken ofzo.
Dat blijft 5 jaar staan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is niet meer terug te vinden, als het goed is...
Geen van beiden: Goossenmaatquote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Laat me raden, kerkelanden of de riet?
1300 euro voor graffiti spuiten?quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Op heterdaad gepakt met Graffiti --> 1300 euro + een voor mij nog onbekende taakstraf![]()
En 1x 60 euro vanwege het verblijven op verboden terrein
we zaten in een nieuw gebouwd gemeentehuis die nog niet in gebruik was
het bleek dat er al wel een stil alarm hing![]()
![]()
Allebei de keren een nacht in de cel, waarvan de 2e keer met TV
Heb me ooit ook eens verheugd op Discovery. Kom net binnen uit de groep, installeer me lekker... Komt er 3 uur lang sportvissen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Op heterdaad gepakt met Graffiti --> 1300 euro + een voor mij nog onbekende taakstraf![]()
En 1x 60 euro vanwege het verblijven op verboden terrein
we zaten in een nieuw gebouwd gemeentehuis die nog niet in gebruik was
het bleek dat er al wel een stil alarm hing![]()
![]()
Allebei de keren een nacht in de cel, waarvan de 2e keer met TV
Die 1300 lijkt me niet de boete, maar de schadevergoeding.quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
1300 euro voor graffiti spuiten?Da's best wel veel.
Misschien was het een erg grote muur, was het niet het goedkoopste schoonmaakbedrijf, zitten er ook andere kosten bij of is er gewoon een flink stuk boete bij.quote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik weet het, ik laat het regelmatig doen bij mijn complexen, maar zo'n hoge rekening heb ik er nog nooit voor gehad. Paar honderd euro meestal.
Misschien voortaan geen tags meer gebruiken en alleen anoniem werken.quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
het waren 10 mensen/bedrijven die aangifte hadden gedaan![]()
en het was idd de schadevergoeding
ik was ook al anderhalf jaar bezig met "verven"
toen ik verhoord werd werden mij fotos laten zien van Tags en Pieces..
waarvan bijna alles van mij was![]()
mja als je op heterdaad gepakt word is het een beetje moeilijk ontkennen
overgens moet ik as vrijdag naar officier van justitie voor me taakstraf![]()
Ook iedere keer iets anders spuiten. En natuurlijk goed trainen met hardlopen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien voortaan geen tags meer gebruiken en alleen anoniem werken.
Praktisch zat je dus gewoon pal voor hun neus te tekenen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ik hoefde nooit te rennen hoor
de laatste keer ook niet want toen stonden ze met ze 2en achter me..
had die straat in gekeken en er was helemaal niks..
ik zet me tags...binnen 5 sec 2 man achter me..
dan hoef je niet meer te rennen hor
Tjeempie, wat een overkill. 3 busjes voor 1 graffitispuiter.quote:3 politie busjes, 2 keer gefouileerd, daarna pas haalde ik me mes uit me zak![]()
wiet en mes beide terug gekregen, alleen me spuitbussen en stiften niet
Hahaha nee ze kwamen op hoge snelheid uit een zijstraat fietsen en stopten recht achter mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 06:54 schreef Alicey het volgende:
Praktisch zat je dus gewoon pal voor hun neus te tekenen?![]()
tsja ze hadden niks te doenquote:Tjeempie, wat een overkill. 3 busjes voor 1 graffitispuiter.Fouilleren is dus ook iets wat ze moeten leren. Het Amsterdamse politiekorps meent daar echter een oplossing voor gevonden te hebben.
Oei, smerissen op de fiets is het moeilijk voor wegkomen. Als ze in een auto zitten wil het soms nog wel gedeeltelijk lukken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Hahaha nee ze kwamen op hoge snelheid uit een zijstraat fietsen en stopten recht achter mij
Was je dan niet heel ergquote:tsja ze hadden niks te doen![]()
Oh, da's dan nog wel knus.quote:2e keer dat ik opgepakt werd was leuker
toen stonden er 5 politie busjes en we waren met z'n 3en![]()
en toen bleek ook nog dat de cellen in het politie bureau vol waren, dus moesten wij in de langere verblijfcellen![]()
die hebben dus TV en een wasbakje en radio![]()
Kom je uit 020?quote:hetgeen wat niet klopte was de kompas roos die op het dak stond, voor islamitise mensen..
dat was namelijk Noord, West, Zuid, Oost
ik liep daar stronken over straat dus het had me zoiezo niet geluktquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef Alicey het volgende:
Oei, smerissen op de fiets is het moeilijk voor wegkomen. Als ze in een auto zitten wil het soms nog wel gedeeltelijk lukken.(Als ze op de fiets zitten ook wel, maar dan moet je zelf ook een fiets hebben, het moet een beetje druk zijn op straat en je moet het blok goed kennen. Dan kun je wel wegkomen).
neej uit 078quote:Kom je uit 020?
Nee, vrij kansloos dan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:08 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ik liep daar stronken over straat dus het had me zoiezo niet gelukt
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren dat in 020 de kompasrozen verkeerd waren geschilderd, vandaar.quote:neej uit 078
hoezo is in 020 de kompasroos anders ??
Hahahah nou dan hebbe ze dat in 078 ook verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:20 schreef Alicey het volgende:
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren dat in 020 de kompasrozen verkeerd waren geschilderd, vandaar.
Nee, ik ben heel erg braaf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Hahahah nou dan hebbe ze dat in 078 ook verkeerd gedaan![]()
heb jij overgens iets misdadigs gepleegd ??
hoezo vanaf? de aantekening zal altijd blijven bestaan. volgens mij kent je strafdossier geen verjaring.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef Puala het volgende:
Mooie verhalen hier..
Ik heb ook een strafblad, maar als het goed is ben ik daar binnenkort vanaf. Diefstal en heling was de veroordeling. 600 euro terugbetalen en 60 uur taakstraf (schoonmaken in het bejaarden tehuis).
Sommige dingen worden niet meer in beschouwing genomen bij bijvoorbeeld een aanvraag voor een VOG, maar alles blijft wel geregistreerd staan en is ook inzichtelijk voor justitie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet ook niet meer precies hoe het zit, want ook ik had die ijdele hoop. ik geloof dat het op een gegeven moment niet meer zichtbaar is voor derden, maar dat de rechter het wel kan zien bij een nieuwe rechtzaak.
Werk je bij justitiie dat je dit zoo goed weet ??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen worden niet meer in beschouwing genomen bij bijvoorbeeld een aanvraag voor een VOG, maar alles blijft wel geregistreerd staan en is ook inzichtelijk voor justitie.
dat dacht ik ook idd. volgens mij verwoordde ik dat ook redelijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen worden niet meer in beschouwing genomen bij bijvoorbeeld een aanvraag voor een VOG, maar alles blijft wel geregistreerd staan en is ook inzichtelijk voor justitie.
Nee, ik werk niet bij of voor justitie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Werk je bij justitiie dat je dit zoo goed weet ??
Voor de feitelijke uitwerking wel, maar voor derden is een strafblad sowieso niet zichtbaar. Voor de rest blijft alles dus wel zichtbaar, maar wordt het na een bepaalde tijd niet meer altijd in beschouwing genomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat dacht ik ook idd. volgens mij verwoordde ik dat ook redelijk?
Dat was al zo, de archieven werden vroeger ook langer bewaard dan 5 jaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voelde je je toen gepwnt of viel dat mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:57 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat was al zo, de archieven werden vroeger ook langer bewaard dan 5 jaar.![]()
Kwam ik bij de verhoren ergens in 1983 achter toen ze met dingen aankwamen die al ruim langer dan 5 jaar geleden waren op dat moment.
Ze kwamen met dingen aanzetten van een blow roken ergens tegenover een kroeg en dat was toen wat uit de hand gelopen, ik pwnde hun op dat moment meer door alles wat ze niet wisten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voelde je je toen gepwnt of viel dat mee?
Wat voor taakstraf had je?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:45 schreef EHV-stienos het volgende:
ik heb een jeugdstrafblad voor graffiti en een rookbom in 'n supermarkt...op dat moment was het wel spannend![]()
ik heb er nu niet veel last meer van want het gaat op je 18e weg, alleen taakstraf is k*t
Niks gaat op je 18e meer wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:45 schreef EHV-stienos het volgende:
ik heb een jeugdstrafblad voor graffiti en een rookbom in 'n supermarkt...op dat moment was het wel spannend![]()
ik heb er nu niet veel last meer van want het gaat op je 18e weg, alleen taakstraf is k*t
Klopt, voor een VOG kijken ze 4 jaar terug in je verleden. Tenzij je hem nodig hebt voor de schietsport, dan gaan ze 8 jaar terug.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:12 schreef JJH het volgende:
Nog even gevraagd naar de gevolgen, voor je taxipas heb je namelijk een verklaring van goed gedrag nodig. Volgens de agent kwam het alleen boven als je bij de Koningin op bezoek ging.
wtfquote:Op donderdag 6 november 2008 12:50 schreef PDOA het volgende:
1. Illegale wietplantage op zolder (ook al was het voor eigen gebruik)
2. Mishandelen van een ex-vriendin (ze vroeg er zelf om met d'r grote bek)
3. Bedreigen van een minister op internet (hoe ze dat hebben kunnen natrekken...ben nog wel in de bibliotheek gaan zitten!)
4. Winkeldiefstal bij de Vroom & Dreesman
5. Graffiti spuiten op dure auto's zoals Mercedessen en BMW's.
6. Aan de noodrem trekken in de trein.
7. Conducteur bedreigen omdat hij 2 snolletjes die geen plaatsbewijs hadden liet gaan en mij wel een boete gaf.
Dat was het wel zo'n beetje.
Tja. Ik heb van sommige dingen nu ook wel spijt hoor. Zoals het in elkaar trimmen van mijn vriendin. Maar ja, ik was net ontslagen en ik moest mijn woede ergens op kwijt... Ik had haar beter niet door het raam van de keukendeur kunnen duwen want ik had eigenlijk helemaal geen geld voor een nieuw raam op dat moment, en ze heeft er een paar lelijke snijwonden en littekens aan over gehouden. Dus als je dit leest Yvonne: sorry!quote:
En...., ben je er gelukkiger door geworden?quote:Op maandag 10 november 2008 01:46 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wel mensen een strafblad bezorgd
Ja hoor ik werd er ook gewoon voor betaaldquote:Op maandag 10 november 2008 01:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En...., ben je er gelukkiger door geworden?
Dat was de vraag niet, het lijkt nu alsof je geld belangrijker vind.quote:Op maandag 10 november 2008 01:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hoor ik werd er ook gewoon voor betaald
Nicequote:Op maandag 10 november 2008 03:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Weet niet of ik een strafblad heb, maar toen ik een jaar of 14 was werd de deur ingeramd en stonden er opeens 6 agenten en 2 opsporingsambtenaren binnen om een 27mc zendbakje in beslag te nemen.
De dag erop stond het zelfs op de voorpagina van het Utrechts Nieuwsblad: "ZENDPIRAAT UIT DE ETHER GEHAALD".![]()
Ah, we hebben een medewerkster van Justitie (of de beveiliging).quote:Op zondag 30 november 2008 12:30 schreef Mapani het volgende:
Ik ben te braaf.
Met een strafblad zou ik trouwens ook geen werk meer hebben, dus hou ik me maar bij braaf zijn.
En dat maakt Nederland (en elk ander land) zo vreemd.quote:Op zondag 30 november 2008 12:37 schreef Mikkie het volgende:Al moet ik zeggen dat het ook bij Justitie niet heilig is: zijn zat mensen in dienst met een notitie.
Wel handig van die Amerikanen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef fyah het volgende:Formulier voor visum aanvraag:
"are you seeking entry to engage in criminal or immoral activities?"
quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef bolsena het volgende:
[..]
Wel handig van die Amerikanen.
Kunnen ze gelijk de rotte appels (moslim-erroristen etc.) er uitvissen.![]()
Best slim toch die Yanks.
Woonde je destijds in Amerika?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:43 schreef EHV-stienos het volgende:
(...)kwamen ze me met 3 man sterk thuis ophalen,, leggen ze me op de grond in de boeien zeggen ze: je hebt het recht op zwijgen...(...)
Het lijkt me meer een juridische kwestie dat ze je gewoon zonder gezeur het land uit kunnen zetten omdat je immigratie-aanvraag niet klopt wanneer je een strafbaar feit pleegt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef fyah het volgende:
Je mag de USA ook niet meer binnen als je criminele dingen van plan bent lijkt het
Formulier voor visum aanvraag:
"are you seeking entry to engage in criminal or immoral activities?"
"yes"
Het zijn criteria waarmee ze gaan beslissen of je mag binnenkomen voor max. 90 dagen (visum) of niet binnen mag, dit zat in de reeks vragen samen met ""of je al ooit vastgezeten hebt", "strafblad hebt", "drugsverlsaafd bent", etc. Als je een wall mart gaat overvallen en ze pakken je met je visum dan zetten ze je sowieso het land uit als ze willen. Maar iets zegt me dat ze je dan nog wel even een paar jaar in de bak willen houdenquote:Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me meer een juridische kwestie dat ze je gewoon zonder gezeur het land uit kunnen zetten omdat je immigratie-aanvraag niet klopt wanneer je een strafbaar feit pleegt.
Het was ook sarcastisch bedoelt.quote:
Ik heb zo'n grandioze hekel aan lui als jij. 'Tags'quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ik hoefde nooit te rennen hoor
de laatste keer ook niet want toen stonden ze met ze 2en achter me..
had die straat in gekeken en er was helemaal niks..
ik zet me tags...binnen 5 sec 2 man achter me..
dan hoef je niet meer te rennen hor
3 politie busjes, 2 keer gefouileerd, daarna pas haalde ik me mes uit me zak![]()
wiet en mes beide terug gekregen, alleen me spuitbussen en stiften niet
Ligt er aan, 99% maakt rommel, 1% maakt kunst om maar een beroemd voorbeeld te noemen, Banksy, zijn dingen vind ik mooi en niets mis mee. Maarja 99% kan het niet of is niet creatief genoeg en dus maken ze rommel.quote:Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grandioze hekel aan lui als jij. 'Tags'. Net hondjes die hun urine op elke straathoek achter laten. In ieder geval niet iets op trots op te zijn.
OT: geen strafblad.
En die 1% die wél dingen maakt om aan te zien doet dit over het algemeen nog steeds op plekken waar dit niet is toegestaan, met als gevolg dat het op kosten van de belastingbetaler weer verwijderd wordt. Er zijn zat plekken waar graffiti spuiten is toegestaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ligt er aan, 99% maakt rommel, 1% maakt kunst om maar een beroemd voorbeeld te noemen, Banksy, zijn dingen vind ik mooi en niets mis mee. Maarja 99% kan het niet of is niet creatief genoeg en dus maken ze rommel.
goede spuiters waren ooit slechte spuiters.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
Die lelijke tags overal vind ik ook. Ik zou het best okay vinden als een paar goede spuiters (
) wat muren mogen kleuren, maar die waardeloze tags overal, nee dank je.
Je snapt het niet. Het gaat er juist om dat het niet is toegestaan. Als je alleen gaat spuiten op plekken waar dat is toegestaan waar is dan de spanning en de kick? Hoeveel mensen zien jouw naam staan op een plek waar al 100 andere namen staan? Graffiti is illegaal en op de muur. Zodra het legaal en/of op canvas gaat is het geen graffiti meer. Het is trappen en afzetten tegen de maatschappij. Natuurlijk vindt de belastingbetaler dat niet leuk.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En die 1% die wél dingen maakt om aan te zien doet dit over het algemeen nog steeds op plekken waar dit niet is toegestaan, met als gevolg dat het op kosten van de belastingbetaler weer verwijderd wordt. Er zijn zat plekken waar graffiti spuiten is toegestaan.
Ik snap het prima. Volgens mij snap jij mijn redenering niet. Iedereen die 'tags' achterlaat mag wat mij betreft gekielhaald worden, daar zit geen esthetische waarde aan vast. Mensen die wél kunst maken, doen dit meer om de kunst dan om het 'illegale', en zullen dit zodoende liever doen op een plek waar het is toegestaan en waar niemand het verwijderd. Je gaat toch geen tientallen/honderden euros in verf stoppen als het de volgende dag weer wordt weggespoten? Je wil dat mensen het zien en er bewondering voor hebben. Een voorbeeld is die tunnel in Delft waar de meest prachtige kunstwerken zijn gespoten, en waar niemand uit respect zijn naam overheen spuit. Eens in het half jaar ofzo verft men de hele boel wit en verschijnen er nieuwe kunstwerken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het gaat er juist om dat het niet is toegestaan. Als je alleen gaat spuiten op plekken waar dat is toegestaan waar is dan de spanning en de kick? Hoeveel mensen zien jouw naam staan op een plek waar al 100 andere namen staan? Graffiti is illegaal en op de muur. Zodra het legaal en/of op canvas gaat is het geen graffiti meer. Het is trappen en afzetten tegen de maatschappij. Natuurlijk vindt de belastingbetaler dat niet leuk.
Ik kan me enkele stukken herinneren die daar maanden stonden, toen ik daar nog regelmatig langs kwam. Tegenwoordig kom ik er niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Er staat elke dag wat anders hoor, niks respect
Graffiti is geen kunst. Niet in de traditionele zin. Je stopt honderden euros in verf om uit de anonimiteit te treden en naamsbekendheid krijgen. Natuurlijk wil je dat zo mooi mogelijk doen. Maar het is en blijft territorium afbakenen. Als ik naar Arnhem ga zie ik VS, ga ik naar Apeldoorn zie ik GP, ga ik meer naar het oosten (Zwolle) zie ik SAME. Bekendheid in een anoniemer wordende wereld. De rauwe randjes van urbanisatie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Volgens mij snap jij mijn redenering niet. Iedereen die 'tags' achterlaat mag wat mij betreft gekielhaald worden, daar zit geen esthetische waarde aan vast. Mensen die wél kunst maken, doen dit meer om de kunst dan om het 'illegale', en zullen dit zodoende liever doen op een plek waar het is toegestaan en waar niemand het verwijderd. Je gaat toch geen tientallen/honderden euros in verf stoppen als het de volgende dag weer wordt weggespoten? Je wil dat mensen het zien en er bewondering voor hebben. Een voorbeeld is die tunnel in Delft waar de meest prachtige kunstwerken zijn gespoten, en waar niemand uit respect zijn naam overheen spuit. Eens in het half jaar ofzo verft men de hele boel wit en verschijnen er nieuwe kunstwerken.
OMG wat belachelijke geluk heb jij gehad.. Ik had een matras een plee en DUITSE kut radio en een zingende neger in de cel naast me om gek van te worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:18 schreef eleusis het volgende:
Nee, wel 1 nacht, vrij luxe, Donald Duckjes lezen + spa blauw + lekker magnetron maaltijdje met aardappeltjes en vleeslapje eind volgende middag. Degene die bijdehand was geweest kreeg niets
Anyway moet je een keer meegemaakt hebben.
Moet je maar geen geweld plegen en brand stichten, lutser.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef Jude88 het volgende:
[..]
OMG wat belachelijke geluk heb jij gehad.. Ik had een matras een plee en DUITSE kut radio en een zingende neger in de cel naast me om gek van te worden.
Ik zat al op zo`n idioot als jouw te wachten met zo`n reactiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Moet je maar geen geweld plegen en brand stichten, lutser.
Dan moet je je verhaal helemaal posten of niet. Dit is FOK, hier krijg je reactiesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:41 schreef Jude88 het volgende:
[..]
Ik zat al op zo`n idioot als jouw te wachten met zo`n reactiekijk tuurlijk is het niet oke wat ik heb gedaan. maar jij hebt totaal geen inzicht in de zaak en weet dus niet eens wat er is gebeurt en waarom dus hou alsjeblieft je mond. Balledraaier
Ik reageer op de informatie die jij mij geeft. Als mijn reactie je niet bevalt, ligt dat aan je eigen informatie of het gebrek daaraan. Jij bent hier dus de idioot want jij geeft mij geen inzicht in jouw zaak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:41 schreef Jude88 het volgende:
[..]
Ik zat al op zo`n idioot als jouw te wachten met zo`n reactiekijk tuurlijk is het niet oke wat ik heb gedaan. maar jij hebt totaal geen inzicht in de zaak en weet dus niet eens wat er is gebeurt en waarom dus hou alsjeblieft je mond. Balledraaier
WE HEBBEN ALLEMAAL WEL EENS DINGEN GEDAAN WAAR WE LATER MINDER TROTS OP WAREN, OOK AL VOELDE HET NOG ZO EUFORISCH OP HET MOMENT ZELF.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Moet je maar geen geweld plegen en brand stichten, lutser.
Haha precies dankuwel ^^quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WE HEBBEN ALLEMAAL WEL EENS DINGEN GEDAAN WAAR WE LATER MINDER TROTS OP WAREN, OOK AL VOELDE HET NOG ZO EUFORISCH OP HET MOMENT ZELF.
Precies. Maar ga achteraf niet zeggen dat een ander 'geluk' heeft gehad omdat hij meer luxe had in de cel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WE HEBBEN ALLEMAAL WEL EENS DINGEN GEDAAN WAAR WE LATER MINDER TROTS OP WAREN, OOK AL VOELDE HET NOG ZO EUFORISCH OP HET MOMENT ZELF.
Inderdaad. Je bent nog steeds zo dom geweest om aangehouden te worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Precies. Maar ga achteraf niet zeggen dat een ander 'geluk' heeft gehad omdat hij meer luxe had in de cel.
ik heb een tijdje in voorarrest gezeten. het enige dat ik had was een paar keer per dag een paar minuten ondervragen en dan wat kunnen roken en voor de rest kreeg je 's avonds pas je matrasje en zat je de rest van de dag op je brits wat duimen te draaien, beetje rukken en wat namen/teksten krassen of aanpassen in de muur met het ijzertje van je spijkerbroekrits.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Precies. Maar ga achteraf niet zeggen dat een ander 'geluk' heeft gehad omdat hij meer luxe had in de cel.
ach stellen jullie je is ff niet zo vreselijk aan joh, et was toch niet zo serieus bedoelt man.. Jullie moeten echt wat te zeuren hebben ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Inderdaad. Je bent nog steeds zo dom geweest om aangehouden te worden.
laat ze lekker. of ben je onzeker of zo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:19 schreef Jude88 het volgende:
[..]
ach stellen jullie je is ff niet zo vreselijk aan joh, et was toch niet zo serieus bedoelt man.. Jullie moeten echt wat te zeuren hebben ofzo
bij deze laat ik jou lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat ze lekker. of ben je onzeker of zo?
Wat een domme reactiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:19 schreef Jude88 het volgende:
[..]
ach stellen jullie je is ff niet zo vreselijk aan joh, et was toch niet zo serieus bedoelt man.. Jullie moeten echt wat te zeuren hebben ofzo
En wat was niet serieus bedoeld dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Jude88 het volgende:
Hahahahaha grappemaker het is grappig hoe jij een aantal dingetjes er willekeurig uithaalt die je vervolgens aan de verkeerde dingen koppelt om daar vervolgens je mening op baseert. En hij noemt mij idioot. MUAHAHAAHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |