only real losers say they never get caught.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:07 schreef MullahPunani het volgende:
fuck strafblad, only losers get caught
Laat me raden, kerkelanden of de riet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Almelovakr het volgende:
1x meermalige doodbedreiging.
1x zware mishandeling tegen het leven gericht.
1x Wapen wet en munitie
1x verkoop van slagwapens
genoeg ellende mee gehad, 6x rechtbank Almelo en 1x in Arnhem en 10 sept weer naar Arnhem
Dan nog ben ik een 'vrije man 'quote:Op zondag 21 september 2008 23:43 schreef kraaksandaal het volgende:
Het strafblad is afgeschaft, tegenwoordig wordt alles opgeslagen.
Had je broertje southpark gekeken ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
dont kick the baby.quote:Op zondag 21 september 2008 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je broertje southpark gekeken ofzo.
Dat blijft 5 jaar staan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is niet meer terug te vinden, als het goed is...
Geen van beiden: Goossenmaatquote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Laat me raden, kerkelanden of de riet?
1300 euro voor graffiti spuiten?quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Op heterdaad gepakt met Graffiti --> 1300 euro + een voor mij nog onbekende taakstraf![]()
En 1x 60 euro vanwege het verblijven op verboden terrein
we zaten in een nieuw gebouwd gemeentehuis die nog niet in gebruik was
het bleek dat er al wel een stil alarm hing![]()
![]()
Allebei de keren een nacht in de cel, waarvan de 2e keer met TV
Heb me ooit ook eens verheugd op Discovery. Kom net binnen uit de groep, installeer me lekker... Komt er 3 uur lang sportvissen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Op heterdaad gepakt met Graffiti --> 1300 euro + een voor mij nog onbekende taakstraf![]()
En 1x 60 euro vanwege het verblijven op verboden terrein
we zaten in een nieuw gebouwd gemeentehuis die nog niet in gebruik was
het bleek dat er al wel een stil alarm hing![]()
![]()
Allebei de keren een nacht in de cel, waarvan de 2e keer met TV
Die 1300 lijkt me niet de boete, maar de schadevergoeding.quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
1300 euro voor graffiti spuiten?Da's best wel veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |