only real losers say they never get caught.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:07 schreef MullahPunani het volgende:
fuck strafblad, only losers get caught
Laat me raden, kerkelanden of de riet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Almelovakr het volgende:
1x meermalige doodbedreiging.
1x zware mishandeling tegen het leven gericht.
1x Wapen wet en munitie
1x verkoop van slagwapens
genoeg ellende mee gehad, 6x rechtbank Almelo en 1x in Arnhem en 10 sept weer naar Arnhem
Dan nog ben ik een 'vrije man 'quote:Op zondag 21 september 2008 23:43 schreef kraaksandaal het volgende:
Het strafblad is afgeschaft, tegenwoordig wordt alles opgeslagen.
Had je broertje southpark gekeken ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
dont kick the baby.quote:Op zondag 21 september 2008 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je broertje southpark gekeken ofzo.
Dat blijft 5 jaar staan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is niet meer terug te vinden, als het goed is...
Geen van beiden: Goossenmaatquote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Laat me raden, kerkelanden of de riet?
1300 euro voor graffiti spuiten?quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Op heterdaad gepakt met Graffiti --> 1300 euro + een voor mij nog onbekende taakstraf![]()
En 1x 60 euro vanwege het verblijven op verboden terrein
we zaten in een nieuw gebouwd gemeentehuis die nog niet in gebruik was
het bleek dat er al wel een stil alarm hing![]()
![]()
Allebei de keren een nacht in de cel, waarvan de 2e keer met TV
Heb me ooit ook eens verheugd op Discovery. Kom net binnen uit de groep, installeer me lekker... Komt er 3 uur lang sportvissen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Op heterdaad gepakt met Graffiti --> 1300 euro + een voor mij nog onbekende taakstraf![]()
En 1x 60 euro vanwege het verblijven op verboden terrein
we zaten in een nieuw gebouwd gemeentehuis die nog niet in gebruik was
het bleek dat er al wel een stil alarm hing![]()
![]()
Allebei de keren een nacht in de cel, waarvan de 2e keer met TV
Die 1300 lijkt me niet de boete, maar de schadevergoeding.quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
1300 euro voor graffiti spuiten?Da's best wel veel.
Misschien was het een erg grote muur, was het niet het goedkoopste schoonmaakbedrijf, zitten er ook andere kosten bij of is er gewoon een flink stuk boete bij.quote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik weet het, ik laat het regelmatig doen bij mijn complexen, maar zo'n hoge rekening heb ik er nog nooit voor gehad. Paar honderd euro meestal.
Misschien voortaan geen tags meer gebruiken en alleen anoniem werken.quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
het waren 10 mensen/bedrijven die aangifte hadden gedaan![]()
en het was idd de schadevergoeding
ik was ook al anderhalf jaar bezig met "verven"
toen ik verhoord werd werden mij fotos laten zien van Tags en Pieces..
waarvan bijna alles van mij was![]()
mja als je op heterdaad gepakt word is het een beetje moeilijk ontkennen
overgens moet ik as vrijdag naar officier van justitie voor me taakstraf![]()
Ook iedere keer iets anders spuiten. En natuurlijk goed trainen met hardlopen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien voortaan geen tags meer gebruiken en alleen anoniem werken.
Praktisch zat je dus gewoon pal voor hun neus te tekenen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ik hoefde nooit te rennen hoor
de laatste keer ook niet want toen stonden ze met ze 2en achter me..
had die straat in gekeken en er was helemaal niks..
ik zet me tags...binnen 5 sec 2 man achter me..
dan hoef je niet meer te rennen hor
Tjeempie, wat een overkill. 3 busjes voor 1 graffitispuiter.quote:3 politie busjes, 2 keer gefouileerd, daarna pas haalde ik me mes uit me zak![]()
wiet en mes beide terug gekregen, alleen me spuitbussen en stiften niet
Hahaha nee ze kwamen op hoge snelheid uit een zijstraat fietsen en stopten recht achter mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 06:54 schreef Alicey het volgende:
Praktisch zat je dus gewoon pal voor hun neus te tekenen?![]()
tsja ze hadden niks te doenquote:Tjeempie, wat een overkill. 3 busjes voor 1 graffitispuiter.Fouilleren is dus ook iets wat ze moeten leren. Het Amsterdamse politiekorps meent daar echter een oplossing voor gevonden te hebben.
Oei, smerissen op de fiets is het moeilijk voor wegkomen. Als ze in een auto zitten wil het soms nog wel gedeeltelijk lukken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Hahaha nee ze kwamen op hoge snelheid uit een zijstraat fietsen en stopten recht achter mij
Was je dan niet heel ergquote:tsja ze hadden niks te doen![]()
Oh, da's dan nog wel knus.quote:2e keer dat ik opgepakt werd was leuker
toen stonden er 5 politie busjes en we waren met z'n 3en![]()
en toen bleek ook nog dat de cellen in het politie bureau vol waren, dus moesten wij in de langere verblijfcellen![]()
die hebben dus TV en een wasbakje en radio![]()
Kom je uit 020?quote:hetgeen wat niet klopte was de kompas roos die op het dak stond, voor islamitise mensen..
dat was namelijk Noord, West, Zuid, Oost
ik liep daar stronken over straat dus het had me zoiezo niet geluktquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef Alicey het volgende:
Oei, smerissen op de fiets is het moeilijk voor wegkomen. Als ze in een auto zitten wil het soms nog wel gedeeltelijk lukken.(Als ze op de fiets zitten ook wel, maar dan moet je zelf ook een fiets hebben, het moet een beetje druk zijn op straat en je moet het blok goed kennen. Dan kun je wel wegkomen).
neej uit 078quote:Kom je uit 020?
Nee, vrij kansloos dan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:08 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ik liep daar stronken over straat dus het had me zoiezo niet gelukt
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren dat in 020 de kompasrozen verkeerd waren geschilderd, vandaar.quote:neej uit 078
hoezo is in 020 de kompasroos anders ??
Hahahah nou dan hebbe ze dat in 078 ook verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:20 schreef Alicey het volgende:
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren dat in 020 de kompasrozen verkeerd waren geschilderd, vandaar.
Nee, ik ben heel erg braaf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Hahahah nou dan hebbe ze dat in 078 ook verkeerd gedaan![]()
heb jij overgens iets misdadigs gepleegd ??
hoezo vanaf? de aantekening zal altijd blijven bestaan. volgens mij kent je strafdossier geen verjaring.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef Puala het volgende:
Mooie verhalen hier..
Ik heb ook een strafblad, maar als het goed is ben ik daar binnenkort vanaf. Diefstal en heling was de veroordeling. 600 euro terugbetalen en 60 uur taakstraf (schoonmaken in het bejaarden tehuis).
Sommige dingen worden niet meer in beschouwing genomen bij bijvoorbeeld een aanvraag voor een VOG, maar alles blijft wel geregistreerd staan en is ook inzichtelijk voor justitie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet ook niet meer precies hoe het zit, want ook ik had die ijdele hoop. ik geloof dat het op een gegeven moment niet meer zichtbaar is voor derden, maar dat de rechter het wel kan zien bij een nieuwe rechtzaak.
Werk je bij justitiie dat je dit zoo goed weet ??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen worden niet meer in beschouwing genomen bij bijvoorbeeld een aanvraag voor een VOG, maar alles blijft wel geregistreerd staan en is ook inzichtelijk voor justitie.
dat dacht ik ook idd. volgens mij verwoordde ik dat ook redelijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige dingen worden niet meer in beschouwing genomen bij bijvoorbeeld een aanvraag voor een VOG, maar alles blijft wel geregistreerd staan en is ook inzichtelijk voor justitie.
Nee, ik werk niet bij of voor justitie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Werk je bij justitiie dat je dit zoo goed weet ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |