abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62098409
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 06:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Voelde je je toen gepwnt of viel dat mee?
Ze kwamen met dingen aanzetten van een blow roken ergens tegenover een kroeg en dat was toen wat uit de hand gelopen, ik pwnde hun op dat moment meer door alles wat ze niet wisten.
***** Kraak.....
pi_62153758
Nergens voor, ik ben erg braaf
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:24:26 #156
184154 Drummer-Itchy
Devilstick'd ook
pi_62159977
Ik ben vrijdag bij de Officier van Justitie geweest voor me taakstraf..

en ik heb 50 uur gekregen..dus dat valt aanzienelijk mee
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:45:04 #157
231599 EHV-stienos
Eendracht maakt macht!
pi_62533479
ik heb een jeugdstrafblad voor graffiti en een rookbom in 'n supermarkt...op dat moment was het wel spannend

ik heb er nu niet veel last meer van want het gaat op je 18e weg, alleen taakstraf is k*t
pi_62535173
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:45 schreef EHV-stienos het volgende:
ik heb een jeugdstrafblad voor graffiti en een rookbom in 'n supermarkt...op dat moment was het wel spannend

ik heb er nu niet veel last meer van want het gaat op je 18e weg, alleen taakstraf is k*t
Wat voor taakstraf had je?
Pretentieus geneuzel.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:12:11 #159
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62535453
Doorrijden na een ongeval, ik had met de openzwaaiende deur van een bestelbus een andere auto geraakt, ik was uitgestapt om de deur dicht te gooien en had die schade nooit gezien. Een getuige wel.
Vervolgens gepakt. (Stond om de hoek bij de volgende klant ) en meegenomen naar het bureau. Vervolgens een uurtje of vijf vastgezeten voordat mijn verklaring opgenomen werd, was een drukke avond volgens oom agent. Daarna netjes de boete betaald die de officier vastgesteld had, was best een pittige...

Nog even gevraagd naar de gevolgen, voor je taxipas heb je namelijk een verklaring van goed gedrag nodig. Volgens de agent kwam het alleen boven als je bij de Koningin op bezoek ging.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:11:45 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62538912
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:45 schreef EHV-stienos het volgende:

Niks gaat op je 18e meer weg

Maar je hebt er sowieso weinig last van. Of je moet gewelddadig zijn geweest en in de beveiliging willen of zo, of eerst aan kleuters zitten en dan op een basisschool werken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:43:51 #161
231599 EHV-stienos
Eendracht maakt macht!
pi_62589580
Ik had 25 uur taakstraf in totaal....dozen vouwen op het gemeentehuis

geen boete gekregen voor graffiti omdat het HEMA spuitbus was, maar toch vond ik het geen onverdienstelijke creatie en kan ik er achteraf wel om lachen,,

maar bij die rookbom was wel erg schrikken ...we waren weggerend maar helaas door getuigeverklaringen achterhaald. kwamen ze me met 3 man sterk thuis ophalen,, leggen ze me op de grond in de boeien zeggen ze: je hebt het recht op zwijgen...ik dacht WTF! ik ben geen terrorist...maarja de boete krijg ik over een maand te horen
pi_62996747
1. Illegale wietplantage op zolder (ook al was het voor eigen gebruik)
2. Mishandelen van een ex-vriendin (ze vroeg er zelf om met d'r grote bek)
3. Bedreigen van een minister op internet (hoe ze dat hebben kunnen natrekken...ben nog wel in de bibliotheek gaan zitten!)
4. Winkeldiefstal bij de Vroom & Dreesman
5. Graffiti spuiten op dure auto's zoals Mercedessen en BMW's.
6. Aan de noodrem trekken in de trein.
7. Conducteur bedreigen omdat hij 2 snolletjes die geen plaatsbewijs hadden liet gaan en mij wel een boete gaf.

Dat was het wel zo'n beetje.
  maandag 10 november 2008 @ 00:32:57 #163
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_63092464
Ik heb van de rechter een boete en een schadevergoeding moeten betalen voor vernieling die ik niet zelf gepleegd had . Weet eigenlijk niet of ik daardoor een strafblad heb.

Een agentje die buitendienst was beweerd dat hij mij heeft gezien en omdat ik er ook rond dat tijdstip in de buurt was kon ik me niet verweren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 10 november 2008 @ 00:36:52 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63092543
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:12 schreef JJH het volgende:

Nog even gevraagd naar de gevolgen, voor je taxipas heb je namelijk een verklaring van goed gedrag nodig. Volgens de agent kwam het alleen boven als je bij de Koningin op bezoek ging.
Klopt, voor een VOG kijken ze 4 jaar terug in je verleden. Tenzij je hem nodig hebt voor de schietsport, dan gaan ze 8 jaar terug.
pi_63093021
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:50 schreef PDOA het volgende:
1. Illegale wietplantage op zolder (ook al was het voor eigen gebruik)
2. Mishandelen van een ex-vriendin (ze vroeg er zelf om met d'r grote bek)
3. Bedreigen van een minister op internet (hoe ze dat hebben kunnen natrekken...ben nog wel in de bibliotheek gaan zitten!)
4. Winkeldiefstal bij de Vroom & Dreesman
5. Graffiti spuiten op dure auto's zoals Mercedessen en BMW's.
6. Aan de noodrem trekken in de trein.
7. Conducteur bedreigen omdat hij 2 snolletjes die geen plaatsbewijs hadden liet gaan en mij wel een boete gaf.

Dat was het wel zo'n beetje.
wtf serieus?
pi_63093566
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:59 schreef Niek. het volgende:

[..]

wtf serieus?
Tja. Ik heb van sommige dingen nu ook wel spijt hoor. Zoals het in elkaar trimmen van mijn vriendin. Maar ja, ik was net ontslagen en ik moest mijn woede ergens op kwijt... Ik had haar beter niet door het raam van de keukendeur kunnen duwen want ik had eigenlijk helemaal geen geld voor een nieuw raam op dat moment, en ze heeft er een paar lelijke snijwonden en littekens aan over gehouden. Dus als je dit leest Yvonne: sorry!
pi_63093648
Al die heilige boontjes hier op dit forum, hun mening hebben ze gelijk klaar, dat krijg je met een gezapig leven in het rijtjeshuis.
***** Kraak.....
pi_63093669
Ik heb wel mensen een strafblad bezorgd
pi_63093712
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:46 schreef sjimz het volgende:
Ik heb wel mensen een strafblad bezorgd
En...., ben je er gelukkiger door geworden?
***** Kraak.....
pi_63093729
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:49 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

En...., ben je er gelukkiger door geworden?
Ja hoor ik werd er ook gewoon voor betaald
pi_63093733
Geen. Tweemaal halt gehad
I HATE MUSIC
pi_63093768
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja hoor ik werd er ook gewoon voor betaald
Dat was de vraag niet, het lijkt nu alsof je geld belangrijker vind.
***** Kraak.....
pi_63094175
Ik heb een broer met flink strafblad.
*****Kraak........
  maandag 10 november 2008 @ 03:08:05 #174
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_63094196
Weet niet of ik een strafblad heb, maar toen ik een jaar of 14 was werd de deur ingeramd en stonden er opeens 6 agenten en 2 opsporingsambtenaren binnen om een 27mc zendbakje in beslag te nemen.

De dag erop stond het zelfs op de voorpagina van het Utrechts Nieuwsblad: "ZENDPIRAAT UIT DE ETHER GEHAALD".
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_63095373
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Weet niet of ik een strafblad heb, maar toen ik een jaar of 14 was werd de deur ingeramd en stonden er opeens 6 agenten en 2 opsporingsambtenaren binnen om een 27mc zendbakje in beslag te nemen.

De dag erop stond het zelfs op de voorpagina van het Utrechts Nieuwsblad: "ZENDPIRAAT UIT DE ETHER GEHAALD".
Nice !
Pretentieus geneuzel.
pi_63120971
Geen strafblad, godzijdank, maar als het "goed" is sta ik wel in een of andere database in Frankrijk, iets met een politiescooter waar ik verder niet op in ga omdat het gewoon dom is Maar dat is ook geen strafblad, ze noteren daar gewoon ook de waarschuwingen. Hoe lang ze die bijhouden (was in 2004) weet ik ook niet.. En verder een keer aangehouden hier in Belgie omdat er in de buurt van waar wij liepen iets was gebeurd en wij voldeden aan het signalement. Nog nooit zo'n wantrouwige flik gezien, die man dacht dat echt ie de daders had gevonden
graag verwijderen
pi_63641051
Ik ben te braaf.
Met een strafblad zou ik trouwens ook geen werk meer hebben, dus hou ik me maar bij braaf zijn.
Gutopboale
  zondag 30 november 2008 @ 12:37:09 #178
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63641188
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:30 schreef Mapani het volgende:
Ik ben te braaf.
Met een strafblad zou ik trouwens ook geen werk meer hebben, dus hou ik me maar bij braaf zijn.
Ah, we hebben een medewerkster van Justitie (of de beveiliging).
Al moet ik zeggen dat het ook bij Justitie niet heilig is: zijn zat mensen in dienst met een notitie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63642409
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:37 schreef Mikkie het volgende:Al moet ik zeggen dat het ook bij Justitie niet heilig is: zijn zat mensen in dienst met een notitie.
En dat maakt Nederland (en elk ander land) zo vreemd.

Bij de ene dienst, divisie of regio wordt je als corrupt ambtenaar de hand boven het hoofd gehouden.

Bij de andere wordt je voor het minste of geringste oneervol ontslagen.

Laat ik maar zeggen dat ik uit zéér betrouwbare bron heb vernomen dat er ooit eens bij een overheidsinstantie waar ik werkte iemand ontslagen werd omdat hij een "1" op zijn declaratieformulier had toegevoegd aan dat formulier.

Hij moest 4 euro declareren en schreef met pen een 1 voor die 4: -------> ¤14 euro!

De man is oneervol ontslagen.

(waargebeurd)

En als je je afvraagt waarom. Denk niet dat het om die luttele 10 euro gaat. It's not about the money.

INTEGRITEIT, weetjewel. Als ambtenaar bij politie, justitie, belastingdienst of rechtbank moet je integer zijn.
Ben je dat niet, fuck off.

EDIT: waar ik werkte waren ze heel strikt doch rechtvaardig. Als er iemand ontslagen werd of iemand werd gedurende het onderzoek geschorst, werd dat keurig netjes gemeld aan ALLE medewerkers van die dienst, divisie of regio.

Dat is verplicht. Ter afschrikking, weetjewel.

Er kwam om de paar weken wel zo'n praatje langs dat het afdelingshoofd dan verplicht moest maken.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63667926
Je mag de USA ook niet meer binnen als je criminele dingen van plan bent lijkt het

Formulier voor visum aanvraag:

"are you seeking entry to engage in criminal or immoral activities?"

"yes"
graag verwijderen
pi_63669424
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef fyah het volgende:Formulier voor visum aanvraag:

Wel handig van die Amerikanen.

Kunnen ze gelijk de rotte appels (moslim-erroristen etc.) er uitvissen.

Best slim toch die Yanks.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63670352
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef bolsena het volgende:

[..]

Wel handig van die Amerikanen.

Kunnen ze gelijk de rotte appels (moslim-erroristen etc.) er uitvissen.

Best slim toch die Yanks.
pi_63670399
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:43 schreef EHV-stienos het volgende:
(...)kwamen ze me met 3 man sterk thuis ophalen,, leggen ze me op de grond in de boeien zeggen ze: je hebt het recht op zwijgen...(...)
Woonde je destijds in Amerika?
  maandag 1 december 2008 @ 16:21:42 #184
176555 Tiggerqman
gedoodverfde favoriet :)
pi_63671223
Meerdere malen op kerkplein te Almelo een ruitje doorgekinkeld met voetballen. Oneerbiedig ja, tegen de kerk aan voetballen, dat vond de knecht daar ook. Hij heeft onze bal afgepakt en de politie gebeld. Dus wij het verhaal uitleggen. Toen werd hem gesommeerd de bal terug te geven en ons te laten voetballen --> het was openbaar terrein.

Verder wel 10x boete gehad, wegens fietsen zonder licht. En 1x wegens het fietsen door de stad: Let wel: ongeveer 10 meter (omdat ik er woon) en had een boete van 30euri. Toen was ik pissig op de agent en heb m uitgescholden. Hij boos. Mja, boete van 3 euro per meter vind ik dan ook een beetje overdreven.

Edit: geen strafblad
  maandag 1 december 2008 @ 18:02:28 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_63673994
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef fyah het volgende:
Je mag de USA ook niet meer binnen als je criminele dingen van plan bent lijkt het

Formulier voor visum aanvraag:

"yes"
Het lijkt me meer een juridische kwestie dat ze je gewoon zonder gezeur het land uit kunnen zetten omdat je immigratie-aanvraag niet klopt wanneer je een strafbaar feit pleegt.
pi_63674163
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het lijkt me meer een juridische kwestie dat ze je gewoon zonder gezeur het land uit kunnen zetten omdat je immigratie-aanvraag niet klopt wanneer je een strafbaar feit pleegt.
Het zijn criteria waarmee ze gaan beslissen of je mag binnenkomen voor max. 90 dagen (visum) of niet binnen mag, dit zat in de reeks vragen samen met ""of je al ooit vastgezeten hebt", "strafblad hebt", "drugsverlsaafd bent", etc. Als je een wall mart gaat overvallen en ze pakken je met je visum dan zetten ze je sowieso het land uit als ze willen. Maar iets zegt me dat ze je dan nog wel even een paar jaar in de bak willen houden (volgens mij kunnen ze je zelfs zonder commentaar buitentrappen wanneer ze willen, als je er niet woont).
graag verwijderen
pi_63675336
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef Niek. het volgende:

[..]

Het was ook sarcastisch bedoelt.
pi_63675755
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ik hoefde nooit te rennen hoor
de laatste keer ook niet want toen stonden ze met ze 2en achter me..
had die straat in gekeken en er was helemaal niks..
ik zet me tags...binnen 5 sec 2 man achter me..
dan hoef je niet meer te rennen hor

3 politie busjes, 2 keer gefouileerd, daarna pas haalde ik me mes uit me zak
wiet en mes beide terug gekregen, alleen me spuitbussen en stiften niet
Ik heb zo'n grandioze hekel aan lui als jij. 'Tags' . Net hondjes die hun urine op elke straathoek achter laten. In ieder geval niet iets op trots op te zijn.

OT: geen strafblad.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:11:05 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63932879
Ik ben héél braaf
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63933525
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:23 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Ik heb zo'n grandioze hekel aan lui als jij. 'Tags' . Net hondjes die hun urine op elke straathoek achter laten. In ieder geval niet iets op trots op te zijn.

OT: geen strafblad.
Ligt er aan, 99% maakt rommel, 1% maakt kunst om maar een beroemd voorbeeld te noemen, Banksy, zijn dingen vind ik mooi en niets mis mee. Maarja 99% kan het niet of is niet creatief genoeg en dus maken ze rommel.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:25:00 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63934879
Die lelijke tags overal vind ik ook . Ik zou het best okay vinden als een paar goede spuiters ( ) wat muren mogen kleuren, maar die waardeloze tags overal, nee dank je.
pi_63934952
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ligt er aan, 99% maakt rommel, 1% maakt kunst om maar een beroemd voorbeeld te noemen, Banksy, zijn dingen vind ik mooi en niets mis mee. Maarja 99% kan het niet of is niet creatief genoeg en dus maken ze rommel.
En die 1% die wél dingen maakt om aan te zien doet dit over het algemeen nog steeds op plekken waar dit niet is toegestaan, met als gevolg dat het op kosten van de belastingbetaler weer verwijderd wordt. Er zijn zat plekken waar graffiti spuiten is toegestaan.
pi_63943820
Ik weet niet of ik een strafblad heb of nog heb.

Ben wel eens opgepakt door de politie incl. een nachtje cel. Reden: omdat ik een van de agenten uitschold voor kutjanus.

Moest ik mee (op hardhandige wijze) en dan met de voorkant en zijkant op de foto.
Moest ook mijn veters uit mijn schoenen doen. Lol. Alsof ik mezelf ging ophangen of die kutjanus alsnog wurgen...

Misschien weet iemand of je met zo'n fotosessie een strafblaf oid hebt?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 11 december 2008 @ 21:24:30 #194
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_63944035
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
Die lelijke tags overal vind ik ook . Ik zou het best okay vinden als een paar goede spuiters ( ) wat muren mogen kleuren, maar die waardeloze tags overal, nee dank je.
goede spuiters waren ooit slechte spuiters.
  donderdag 11 december 2008 @ 21:35:21 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63944392
Ja, maar de meesten zijn gewoon knulletjes die zichzelf erg tof vinden met een spuitbus en lelijke 'tag'.
pi_63988737
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

En die 1% die wél dingen maakt om aan te zien doet dit over het algemeen nog steeds op plekken waar dit niet is toegestaan, met als gevolg dat het op kosten van de belastingbetaler weer verwijderd wordt. Er zijn zat plekken waar graffiti spuiten is toegestaan.
Je snapt het niet. Het gaat er juist om dat het niet is toegestaan. Als je alleen gaat spuiten op plekken waar dat is toegestaan waar is dan de spanning en de kick? Hoeveel mensen zien jouw naam staan op een plek waar al 100 andere namen staan? Graffiti is illegaal en op de muur. Zodra het legaal en/of op canvas gaat is het geen graffiti meer. Het is trappen en afzetten tegen de maatschappij. Natuurlijk vindt de belastingbetaler dat niet leuk.
pi_63989206
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:33 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Het gaat er juist om dat het niet is toegestaan. Als je alleen gaat spuiten op plekken waar dat is toegestaan waar is dan de spanning en de kick? Hoeveel mensen zien jouw naam staan op een plek waar al 100 andere namen staan? Graffiti is illegaal en op de muur. Zodra het legaal en/of op canvas gaat is het geen graffiti meer. Het is trappen en afzetten tegen de maatschappij. Natuurlijk vindt de belastingbetaler dat niet leuk.
Ik snap het prima. Volgens mij snap jij mijn redenering niet. Iedereen die 'tags' achterlaat mag wat mij betreft gekielhaald worden, daar zit geen esthetische waarde aan vast. Mensen die wél kunst maken, doen dit meer om de kunst dan om het 'illegale', en zullen dit zodoende liever doen op een plek waar het is toegestaan en waar niemand het verwijderd. Je gaat toch geen tientallen/honderden euros in verf stoppen als het de volgende dag weer wordt weggespoten? Je wil dat mensen het zien en er bewondering voor hebben. Een voorbeeld is die tunnel in Delft waar de meest prachtige kunstwerken zijn gespoten, en waar niemand uit respect zijn naam overheen spuit. Eens in het half jaar ofzo verft men de hele boel wit en verschijnen er nieuwe kunstwerken.
  zaterdag 13 december 2008 @ 18:10:19 #198
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_63989403
Er staat elke dag wat anders hoor, niks respect
pi_63989658
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Er staat elke dag wat anders hoor, niks respect
Ik kan me enkele stukken herinneren die daar maanden stonden, toen ik daar nog regelmatig langs kwam. Tegenwoordig kom ik er niet zoveel meer.
pi_64006997
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:00 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Ik snap het prima. Volgens mij snap jij mijn redenering niet. Iedereen die 'tags' achterlaat mag wat mij betreft gekielhaald worden, daar zit geen esthetische waarde aan vast. Mensen die wél kunst maken, doen dit meer om de kunst dan om het 'illegale', en zullen dit zodoende liever doen op een plek waar het is toegestaan en waar niemand het verwijderd. Je gaat toch geen tientallen/honderden euros in verf stoppen als het de volgende dag weer wordt weggespoten? Je wil dat mensen het zien en er bewondering voor hebben. Een voorbeeld is die tunnel in Delft waar de meest prachtige kunstwerken zijn gespoten, en waar niemand uit respect zijn naam overheen spuit. Eens in het half jaar ofzo verft men de hele boel wit en verschijnen er nieuwe kunstwerken.
Graffiti is geen kunst. Niet in de traditionele zin. Je stopt honderden euros in verf om uit de anonimiteit te treden en naamsbekendheid krijgen. Natuurlijk wil je dat zo mooi mogelijk doen. Maar het is en blijft territorium afbakenen. Als ik naar Arnhem ga zie ik VS, ga ik naar Apeldoorn zie ik GP, ga ik meer naar het oosten (Zwolle) zie ik SAME. Bekendheid in een anoniemer wordende wereld. De rauwe randjes van urbanisatie.

Daarnaast heb je natuurlijk ook de kunstenaars met graffiti invloeden. Als iemand iets kan maken met een spuitbus noemt men het al gauw graffiti. Dit is meer waar jij op doelt met kunstwerken en bewondering en esthetische waarde. Maar het is niet rauw en te gelikt (naar mijn mening).
pi_64363382
Graffiti is wel degelijk kunst !
ok ik geef wel toe Tags vallen [meestal] niet onder Kunst, maar de Full Color pieces zijn zeker wel kunst !
Tags kunnen heel goed kunst zijn als ze goed zijn gecomposeert je hebt vaak gasten die ff snel hun taggie achterlaten en daarna er achter komen dat hij eigenlijk niet klopt.. dit is jammer.. neem dan de tijd om je kunstwerkje goed neer te zetten..
maargoed inmiddels ben ik een andere kant van kunst gaan bestuderen
en dat is de Tattoo Kunst

heb trouwens 28 uur van me taakstraf erop zitten
dus nu nog maar 22 uur en dan ben ik weer klaar
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
pi_65552382
Ik ben een keer opgepakt voor opelijke geweldpleging en een kleine brandstichting.. moest nachtje in de cel en voorkomen uiteindelijk 400 euro boete
s!ck
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:39:19 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65554368
IEMAND WEL EENS 3 NACHTEN IN EEN ARRESTATIECEL GEZETEN?

EN JA! DAAR IS IE WEER HET IS CAPITAL DAY!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:18:23 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65554512
Nee, wel 1 nacht, vrij luxe, Donald Duckjes lezen + spa blauw + lekker magnetron maaltijdje met aardappeltjes en vleeslapje eind volgende middag. Degene die bijdehand was geweest kreeg niets

Anyway moet je een keer meegemaakt hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')