OMG wat belachelijke geluk heb jij gehad.. Ik had een matras een plee en DUITSE kut radio en een zingende neger in de cel naast me om gek van te worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:18 schreef eleusis het volgende:
Nee, wel 1 nacht, vrij luxe, Donald Duckjes lezen + spa blauw + lekker magnetron maaltijdje met aardappeltjes en vleeslapje eind volgende middag. Degene die bijdehand was geweest kreeg niets
Anyway moet je een keer meegemaakt hebben.
Moet je maar geen geweld plegen en brand stichten, lutser.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef Jude88 het volgende:
[..]
OMG wat belachelijke geluk heb jij gehad.. Ik had een matras een plee en DUITSE kut radio en een zingende neger in de cel naast me om gek van te worden.
Ik zat al op zo`n idioot als jouw te wachten met zo`n reactiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Moet je maar geen geweld plegen en brand stichten, lutser.
Dan moet je je verhaal helemaal posten of niet. Dit is FOK, hier krijg je reactiesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:41 schreef Jude88 het volgende:
[..]
Ik zat al op zo`n idioot als jouw te wachten met zo`n reactiekijk tuurlijk is het niet oke wat ik heb gedaan. maar jij hebt totaal geen inzicht in de zaak en weet dus niet eens wat er is gebeurt en waarom dus hou alsjeblieft je mond. Balledraaier
Ik reageer op de informatie die jij mij geeft. Als mijn reactie je niet bevalt, ligt dat aan je eigen informatie of het gebrek daaraan. Jij bent hier dus de idioot want jij geeft mij geen inzicht in jouw zaak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:41 schreef Jude88 het volgende:
[..]
Ik zat al op zo`n idioot als jouw te wachten met zo`n reactiekijk tuurlijk is het niet oke wat ik heb gedaan. maar jij hebt totaal geen inzicht in de zaak en weet dus niet eens wat er is gebeurt en waarom dus hou alsjeblieft je mond. Balledraaier
WE HEBBEN ALLEMAAL WEL EENS DINGEN GEDAAN WAAR WE LATER MINDER TROTS OP WAREN, OOK AL VOELDE HET NOG ZO EUFORISCH OP HET MOMENT ZELF.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Moet je maar geen geweld plegen en brand stichten, lutser.
Haha precies dankuwel ^^quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WE HEBBEN ALLEMAAL WEL EENS DINGEN GEDAAN WAAR WE LATER MINDER TROTS OP WAREN, OOK AL VOELDE HET NOG ZO EUFORISCH OP HET MOMENT ZELF.
Precies. Maar ga achteraf niet zeggen dat een ander 'geluk' heeft gehad omdat hij meer luxe had in de cel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
WE HEBBEN ALLEMAAL WEL EENS DINGEN GEDAAN WAAR WE LATER MINDER TROTS OP WAREN, OOK AL VOELDE HET NOG ZO EUFORISCH OP HET MOMENT ZELF.
Inderdaad. Je bent nog steeds zo dom geweest om aangehouden te worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Precies. Maar ga achteraf niet zeggen dat een ander 'geluk' heeft gehad omdat hij meer luxe had in de cel.
ik heb een tijdje in voorarrest gezeten. het enige dat ik had was een paar keer per dag een paar minuten ondervragen en dan wat kunnen roken en voor de rest kreeg je 's avonds pas je matrasje en zat je de rest van de dag op je brits wat duimen te draaien, beetje rukken en wat namen/teksten krassen of aanpassen in de muur met het ijzertje van je spijkerbroekrits.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Precies. Maar ga achteraf niet zeggen dat een ander 'geluk' heeft gehad omdat hij meer luxe had in de cel.
ach stellen jullie je is ff niet zo vreselijk aan joh, et was toch niet zo serieus bedoelt man.. Jullie moeten echt wat te zeuren hebben ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Inderdaad. Je bent nog steeds zo dom geweest om aangehouden te worden.
laat ze lekker. of ben je onzeker of zo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:19 schreef Jude88 het volgende:
[..]
ach stellen jullie je is ff niet zo vreselijk aan joh, et was toch niet zo serieus bedoelt man.. Jullie moeten echt wat te zeuren hebben ofzo
bij deze laat ik jou lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat ze lekker. of ben je onzeker of zo?
Wat een domme reactiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:19 schreef Jude88 het volgende:
[..]
ach stellen jullie je is ff niet zo vreselijk aan joh, et was toch niet zo serieus bedoelt man.. Jullie moeten echt wat te zeuren hebben ofzo
En wat was niet serieus bedoeld dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Jude88 het volgende:
Hahahahaha grappemaker het is grappig hoe jij een aantal dingetjes er willekeurig uithaalt die je vervolgens aan de verkeerde dingen koppelt om daar vervolgens je mening op baseert. En hij noemt mij idioot. MUAHAHAAHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |