Onderaan de pagina, links, staat een knop reageer, als je daar op drukt kun je wel kiezen voor smilies.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe krijgen jullie een smiley erbij als je niet quote? Ik kan dan alleen maar kiezen uit het rijtje hierboven, die andere staan er dan niet bij.
Ik klik dan eerst ff op preview en knal mijn smiley erbij.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe krijgen jullie een smiley erbij als je niet quote? Ik kan dan alleen maar kiezen uit het rijtje hierboven, die andere staan er dan niet bij.
Je doet het nog steedsquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
REAGEER test.... testing 1, 2, 3.
Heeft in Groningen dan alweer de hele dag de zon geschenen?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrrrroem vrrrrroem... Ja inderdaad. He, gelukkig, ik dacht dat ik was gesmolten
ik zal maar niet vertellen dat ik hier met een trui aan zitquote:Op zondag 1 juni 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrrrroem vrrrrroem... Ja inderdaad. He, gelukkig, ik dacht dat ik was gesmolten
Praktisch wel ja. Maar het is meer dat het hier enorm broeierig is. Ik vind dat wel lekker hoor, maar alleen als je niet van alles hoeft te doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft in Groningen dan alweer de hele dag de zon geschenen?
Nope, schoot uit met m'n muiscursor.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij een multiple personality dat je zoveel emoties tegelijk kan hebben?
Ik vind dat echt zielig. Arme Zietquote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik zal maar niet vertellen dat ik hier met een trui aan zit
Psies, nu er wolken ontstaan heb ik het idee dat het alleen maar drukkender wordt........quote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Praktisch wel ja. Maar het is meer dat het hier enorm broeierig is. Ik vind dat wel lekker hoor, maar alleen als je niet van alles hoeft te doen.
En bij jou dan?
Jij gebruikt wrs de silver layout, bagger kent veel meer emoties.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
Ben jij een multiple personality dat je zoveel emoties tegelijk kan hebben?
Dat zeggen ze allemaal. Heel vroeger was het 'oh sorry, ik schoot uit met mijn ganzenveer'. Yeah right.quote:
Zeg dat nou niet, anders begint beequeen weer over pikstaanderig weerquote:Op zondag 1 juni 2008 19:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, nu er wolken ontstaan heb ik het idee dat het alleen maar drukkender wordt........
Recalcitrantje vandaag?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Heel vroeger was het 'oh sorry, ik schoot uit met mijn ganzenveer'. Yeah right.
Nog een weekje en je zit in de zon. FF volhouden met een trui en desdoods dikke sokken.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Ziet het volgende:
ik zal maar niet vertellen dat ik hier met een trui aan zit
Vanmorgen regen, vanmiddag wolken en dan nu eindelijk de zon en inderdaad een beetje benauwd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Praktisch wel ja. Maar het is meer dat het hier enorm broeierig is. Ik vind dat wel lekker hoor, maar alleen als je niet van alles hoeft te doen.
En bij jou dan?
Nou, vanmiddag met zonnetje en beetje wind was beter, bij oma lekker buiten in haar tuintje gezeten, goed te doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, anders begint beequeen weer over pikstaanderig weer![]()
Lekker toch?
Nou, zo warm is het is hier ook niet hoor en zeker niet pikstaanderig.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Zeg dat nou niet, anders begint beequeen weer over pikstaanderig weer![]()
Ik heb er maar twee, dus ik blijf mooi bij de oude layout.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij gebruikt wrs de silver layout, bagger kent veel meer emoties.
Nou, onze buitensensor van het weermeetdinges zegt dit:quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zo warm is het is hier ook niet hoor en zeker niet pikstaanderig.
Aw,quote:Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoornsemeerse Huubfluimenverzamelaarster!
Hé Smash-it, kon je het ook niet missen?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:07 schreef Smash-it het volgende:
Ha! Jullie zijn er nog steeds. Mooie dingen!
Ik las 'zwam is het hier ook niet hoor'. Laat het hier nu toevallig wel heel zwam zijn, maar jij moet ons daar weer om uitlachen he?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zo warm is het is hier ook niet hoor en zeker niet pikstaanderig.
Ik doe hard mijn best om weer een beetje te integreren in de rest van Fok, maar nog niets kunnen vinden dat de COS overtreft..quote:
Is dat een pikstaanderige temperatuur of niet. Er gaat niets boven Groningen!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, onze buitensensor van het weermeetdinges zegt dit:
[ afbeelding ]
Warm genoeg.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat een pikstaanderige temperatuur of niet. Er gaat niets boven Groningen!
Kahaarin en mijn vriend zeggen dat het hier vannacht heeft geregend, het zal dan wel jullie kant uit zijn getrokken. Sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen regen, vanmiddag wolken en dan nu eindelijk de zon en inderdaad een beetje benauwd.
@Ziet, nog een weekje en dan gaat jouw zonnetje schijnen, waar ga je eigenlijk naartoe?
Ik lach heul niemand uit, maar wat is zwarm?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Ik las 'zwam is het hier ook niet hoor'. Laat het hier nu toevallig wel heel zwam zijn, maar jij moet ons daar weer om uitlachen he?
Moeilijk is dat he? Ik kom ook hier het liefstequote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best om weer een beetje te integreren in de rest van Fok, maar nog niets kunnen vinden dat de COS overtreft..
Dag Ka, je hebt het maar druk met familiebezoek, zeker de laatste tijd flink bij ingeschoten he?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga er zo vandoor, koffie drinken bij m'n ouders, tot laters!
Zwamquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach heul niemand uit, maar wat is zwarm?![]()
Een bij heeft Mikey in zijn achterpoot gestoken, nu ligt dat oudje voor apegapen op de bank.
Heet jouw teckeltje Mikey?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach heul niemand uit, maar wat is zwarm?![]()
Een bij heeft Mikey in zijn achterpoot gestoken, nu ligt dat oudje voor apegapen op de bank.
Je hebt het er maar druk mee, eerst je oma en nu je ouders. Heerlijk dat je dat allemaal nog hebt, geniet ervan.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef kahaarin het volgende:
Ga er zo vandoor, koffie drinken bij m'n ouders, tot laters!
Ach jee, je bedoelt je hondje? Arm beest, doet het erg zeer?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er nog meer op FOK! dan de COS ?!?!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best om weer een beetje te integreren in de rest van Fok, maar nog niets kunnen vinden dat de COS overtreft..
Kut, ik heb mijn ogen niet op.....quote:Op zondag 1 juni 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
ZwamWeet ik veel, ik stel me er een luchtvochtigheid bij voor waarbij de zwammen uit de muren schieten.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@Ziet, nog een weekje en dan gaat jouw zonnetje schijnen, waar ga je eigenlijk naartoe?
Vic heeft de angel verwijderd maar hij is bijna 15 dus zo'n steek komt best aan. Hij ligt nu rustig in zijn mand maar ik hou hem goed in de gaten.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
Ach jee, je bedoelt je hondje? Arm beest, doet het erg zeer?
Vertel mij wat... die beestjes kunnen je behoorlijk ongerust maken en bezig houden. Sterkte ermee.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vic heeft de angel verwijderd maar hij is bijna 15 dus zo'n steek komt best aan. Hij ligt nu rustig in zijn mand maar ik hou hem goed in de gaten.
Zijn je kids het huis uit zorgt je hond er wel voor dat je bijna niet kan slapen. Life sucks.
Gek dat jij en Deisyy aan een man denken....quote:Op zondag 1 juni 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
Mayday?
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze aan een man dachten!
[ afbeelding ]
We zijn natuurlijk lichtelijk gedeformeerd na bijna 2 jaar gouden kooiquote:Op zondag 1 juni 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek dat jij en Deisyy aan een man denken....
Nu zeg ik: Sylvia?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
Palma?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
Herma?quote:
En nog een olifantquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
Een neushoorn én een olifant op Africam, uniek.
Dat moet Jaap zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
Wow, een olifant met haar jong...prachtig.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
Een neushoorn én een olifant op Africam, uniek.
Amanda.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
quote:
Oh, da's dat meisje dat geen hoer isquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
eigenlijk was ie zo simpel dat het komisch was dat niemand het raadde
[ afbeelding ]
Ik zag het meteen aan haar ontevreden smoelwerk en haar diadeemquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is dat nou weer goed voor???quote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Wie krijgt hier een buikmasker van slijmspoor?
[ afbeelding ]
Ok , die siliconensnol die straks in parenclubs gaat optreden.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
[ afbeelding ]
Amandaquote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Quizzzz the night away dear.quote:
Lamlul Lucquote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
dus het is Nadia?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is als je je buik wilt vermommen heel handig
Was een inkopprtje hè, haar tattoo verraadde haar.quote:
Dan moet het Nadia zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is als je je buik wilt vermommen heel handig
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was een inkopprtje hè, haar tattoo verraadde haar.
Ben ik nu in de war.....het is toch Amanda?quote:
Ik dacht dat Amanda een kleinere tattoo had, maar als jij zegt dat het Amanda is dan geloof ik je meteenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik nu in de war.....het is toch Amanda?
Hey, ik ook. We vertrekken op 11 juni.quote:
Die is moeiljk!quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef loisie het volgende:
[..]
Hey, ik ook. We vertrekken op 11 juni.
Misschien ziet ik Ziet nog wel ergens op het strand liggen.
Zal een COSbordje omhangen
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is moeiljk!
Is het een miljonair of een aanwaaier?
Het is geen wannabe, kun je een tipje geven?quote:
Nieuwe locatie DGK-COS-meet, Zuid Spanjequote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef loisie het volgende:
[..]
Hey, ik ook. We vertrekken op 11 juni.
Misschien ziet ik Ziet nog wel ergens op het strand liggen.
Zal een COSbordje omhangen
Mooi Disanaquote:
Fuengirolaquote:Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Ziet het volgende:
[..]
echt? waar ga jij ongeveer heen?
deze wil wel héél graag in deze COS:
[ afbeelding ]
quote:
Bitch Charlotte aka slijmspoor?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:12 schreef Ziet het volgende:
nee het is niet ricardo
de naam begint met een B (of C, het is maar net welke naam je aan houdt)
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 1 juni 2008 20:12 schreef Ziet het volgende:
nee het is niet ricardo
de naam begint met een B (of C, het is maar net welke naam je aan houdt)
Ik ben het slijmspoor ook bijster maar Ziet laat ons nog even in spanning.quote:
LOL. Zo is dat.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen is Amanda nog steeds geen hoer.
[ afbeelding ]
Dacht het niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
En in de categorie paardenimitaties, first prize goes to
[ afbeelding ]
Chantal of Bossche Bol...., C of B. Nee, daar was ik nooit opgekomen.quote:
Ik vond vorige week na heel lang zoeken deze en ben er zeer tevreden over:quote:Op zondag 1 juni 2008 20:34 schreef Ziet het volgende:
weten jullie nog een goede picture-dump?
Photobucket is prima, je kunt daar meerdere albums aanmaken. Ik heb er inmiddels 6, alleen al van DGK.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:40 schreef Ziet het volgende:
tnx
dan hoef ik mijn photobucket niet vol te gooien
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Photobucket is prima, je kunt daar meerdere albums aan maken. Ik heb er inmiddels 6, alleen al van DGK.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Zó, buikje weer rondMoet ik nu ook bij de poel staan of mag ik hier blijven?
Blijf maar hier hoor, dat is als je trek hebt in lauwe Cola van Tipsch en voorgedraaide joints van Akveor.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Paar baantjes per dag in de poel zullen je goed doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Cap ik het welquote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Paar baantjes per dag in de poel zullen je goed doen.
Sorry, maar deze dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
En in de categorie paardenimitaties, first prize goes to
[ afbeelding ]
Kut, ik denk steeds dat je Lobasca bent.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef tipsch het volgende:
Dat zal 'm wel nooit worden, maar ik ben het, Tipsch. Ik heb jullie gemist.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik denk steeds dat je Lobasca bent.Zijn jullie inmiddels één?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik jou ook hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 21:03 schreef tipsch het volgende:
Dat zal 'm wel nooit worden, maar ik ben het, Tipsch. Ik heb jullie gemist.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik denk steeds dat je Lobasca bent.Zijn jullie inmiddels één?
Vorige week hebben we de cursus 'spelen met de hond' afgerond. We zijn voor nu even klaar. Doortje is flink aan het puberen en dat kunnen teckels als geen ander ras. :y Heerlijk dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik jou ook hoorHoe is het met Doortje en de training?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen in ISS.
[ afbeelding ]
Ik ben nog drukker met de streams van HiDiHo en NASA dan DGK.
So much voor het afkickenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zal 'm wel nooit worden, maar ik ben het, Tipsch. Ik heb jullie gemist.![]()
Ah, je handen vol dus aan dat eigenwijze mormelquote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef tipsch het volgende:
Vorige week hebben we de cursus 'spelen met de hond' afgerond. We zijn voor nu even klaar. Doortje is flink aan het puberen en dat kunnen teckels als geen ander ras. :y Heerlijk dus.
Even heel duidelijk gesteld dan. Hij wil niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mocht tie willen
![]()
![]()
![]()
ik pak je terug tipsch
Wat doe je nu lelijk, ik vind Tipsch lievvvvv.quote:
Tuuluk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef Lobasca het volgende:
Queenie, heb jij die link van de NASA voor me?
Je neus is nu groter dan je pielemuisjequote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even heel duidelijk gesteld dan. Hij wil niet.
Ik was zo blij dat dat ijskonijn verdween uit dat hok en niet alleen voor mezelf en de streamers maar zeker voor Huppeltje. Wat een kutverhaallijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Eentje in de categorie 'ik voel me keigoed' blikken:
Ik weet heel zeker dat we dat nooit op echte hondenshows zullen doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je handen vol dus aan dat eigenwijze mormelDenk je dat je met haar gaat showen?
Tipsch is ook hardstikke liefquote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je nu lelijk, ik vind Tipsch lievvvvv.
Maar dat is toch leuk dat mensen dat doen?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat we dat nooit op echte hondenshows zullen doen.![]()
Doortje is al een ster geloof ik, als ik de reacties zo zie wanneer we op straat wandelen.![]()
Al die mensen die het normaal vinden zo'n lief klein doch vreemd hondje aan te halen![]()
Als je je PC maar heel laatquote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat we Rage Against The Machine niet mogen zien op PinkPop.
Heel mooiquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk dat mensen dat doen?
Of heb je liever dat ze jou even aanhalen?
Een soort RasJaap maar dan met Lobasca ipv José?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:17 schreef Lobasca het volgende:
Tipsch is ook hardstikke lief![]()
We hebben samen zelfs een keer alle emoticons nagedaan, en de![]()
![]()
vonden we het leukste.
Zie je het voor je, sta je in de supermarkt, gaat die gek opeens met zijn vinger in zijn keel![]()
Ik had het idee dat ze alles meende op het eind. Dat het de echte Lieke was en geen voorgeschreven verhaal.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat dat ijskonijn verdween uit dat hok en niet alleen voor mezelf en de streamers maar zeker voor Huppeltje. Wat een kutverhaallijn.![]()
Nee hoor, ik doe niet eens alsóf ik aan het afkicken ben. Vind het nog steeds veel te leuk hier.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Maar daar is hij gelukkig niet alleen in.
Oh, dat denk ik ook wel hoor. Daarom had ik ook totaal geen meelij met haar toen Huub zo tegen haar tekeer ging.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
Ik had het idee dat ze alles meende op het eind. Dat het de echte Lieke was en geen voorgeschreven verhaal.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat we Rage Against The Machine niet mogen zien op PinkPop Live
Dat denk ik ook, dat ze op het laatst helemaal zichzelf was. Verbitterd.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze alles meende op het eind. Dat het de echte Lieke was en geen voorgeschreven verhaal.
Of veel tangen ?quote:
Neeeheeee, dreads ontwikkel je door je dooie cavia niet te wassen. Wel je neus dichthouden tijdens het.....quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:30 schreef Ziet het volgende:
uit de categorie 'return of the mummies'
[ afbeelding ]
Wel makkelijkquote:
Rage Against The Machinequote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ook
wat hebben die het dan ineens hoog in hun bol zeg
OMG, ik herinner me dit moment nog. Hij moest de tuin en het hok doorlopen en ieder plekje herkennen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:30 schreef Ziet het volgende:
uit de categorie 'return of the mummies'
[ afbeelding ]
Hij speelde vals met alles, dus ook daarmeequote:Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, ik herinner me dit moment nog. Hij moest de tuin en het hok doorlopen en ieder plekje herkennen.
Die rat keek natuurlijk weer onder dat doekie door, engbek.
Nu opnieuw te zienquote:Op zondag 1 juni 2008 21:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb nu geen Metallica, maar ik kijk naar Ned 3
Ze zegt mevrouw tegen hem.quote:
I'm used to it alright.quote:
Van de creep die graag een doucheslang om je nek vouwtquote:Op zondag 1 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: Wiens pols zien we hier en wie heeft deze armband gemaakt?
[ afbeelding ]
O sorry, denk steeds dat je Lobasca bentquote:
Geeft niets. We zijn als 2 handen op een te dikke buik.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O sorry, denk steeds dat je Lobasca bent
Met Mikey gaat het prima, oud en lui...slapen, poepen, piesen en eten. Het lijkt wel een zekere zwerver.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:45 schreef tipsch het volgende:
Hoe gaat het met Mickey eigenlijk? Ons oudje is echt op. Zo oud, zo stijf.
Gezellie!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geeft niets. We zijn als 2 handen op een te dikke buik.
Heeft ie verder geen reactie gekregen op de insectensteek?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Mikey gaat het prima, oud en lui...slapen, poepen, piesen en eten. Het lijkt wel een zekere zwerver.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Mikey gaat het prima, oud en lui...slapen, poepen, piesen en eten. Het lijkt wel een zekere zwerver.
De pols is van Nadia, maar ik weet niet wie de armband heeft gemaakt?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: Wiens pols zien we hier en wie heeft deze armband gemaakt?
[ afbeelding ]
Shit, nu ga ik zelf twijfelen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
De pols is van Nadia, maar ik weet niet wie de armband heeft gemaakt?
Waren er niet een keer twee vrouwen met allemaal spullen waarmee de miljonairs zelf hun sieraden konden maken?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pols is van Nadia, maar ik weet niet wie de armband heeft gemaakt?
Nee, gelukkig niet maar hij is inmiddels wel gewend aan bijensteken. Kan ook niet anders als je baas imker is hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Heeft ie verder geen reactie gekregen op de insectensteek?
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:54 schreef Ziet het volgende:
dat scherm er achter is ook meesterlijk!
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat het de pols van die smerige rat is. Als je goed kijkt, zie je ook zwarte haartjes, en een stukje mouw van zijn colbertquote:Op zondag 1 juni 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, nu ga ik zelf twijfelen.Volgens mij heeft Lobasca gelijk, ik dacht dat het een armband was van Naad voor Dennix....helllup.
Of er zat een stukje eten tussen haar tandenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef Disana het volgende:
Nog een in de categorie intelligente blikken:
[ afbeelding ]
Bij YouTube klik je op de url in de adresbalk zodat hij blauw wordt.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:57 schreef blomst het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik youtube filmpjes hier plaats?
Of gewoon een stukje man. Ze heeft er zeker drie in een jaar versleten.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of er zat een stukje eten tussen haar tanden
Of je klikt met de rechter muisknop op de Youtube url > kopiërenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij YouTube klik je op de url in de adresbalk zodat hij blauw wordt.
Dan tik je Ctrl + c
Dan ga je hierheen en tik je Ctrl + v
Ik denk dat je gelijk hebt, rattenhaar kun je niet missen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet zeker dat het de pols van die smerige rat is. Als je goed kijkt, zie je ook zwarte haartjes, en een stukje mouw van zijn colbert
Hilarischquote:
ik zou het even uitproberen, kom ik niet meer op youtube.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij YouTube klik je op de url in de adresbalk zodat hij blauw wordt.
Dan tik je Ctrl + c
Dan ga je hierheen en tik je Ctrl + v
Die is vandaag zijn deur nog niet uitgeweestquote:
Ik vond die vorige band, Cavalera Conspiracy, wel lachen.quote:
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 1 juni 2008 22:12 schreef mazaru het volgende:
Die is vandaag zijn deur nog niet uitgeweest
En ik verwacht dat die de komende week ook niet naar buiten zal komen.
Zo'n uitbarsting van mij doet altijd wonderen
Zeg, ik heb een groot huis, en een grote tuin, en een verschrikkelijke buurvrouw, jullie mogen je ook wel een keer bij mij komen uitleven hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is vandaag zijn deur nog niet uitgeweest
En ik verwacht dat die de komende week ook niet naar buiten zal komen.
Zo'n uitbarsting van mij doet altijd wonderen
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond die vorige band, Cavalera Conspiracy, wel lachen. [ afbeelding ]
Juist! En bij tijd en wijlen een hele grote mond hebbenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik![]()
Wie niet groot is moet slim zijn.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een mannenarmquote:Op zondag 1 juni 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, nu ga ik zelf twijfelen.Volgens mij heeft Lobasca gelijk, ik dacht dat het een armband was van Naad voor Dennix....helllup.
Je moet ook eerst oefenen in de spiegel wat je meest boze hoofd isquote:Op zondag 1 juni 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een groot huis, en een grote tuin, en een verschrikkelijke buurvrouw, jullie mogen je ook wel een keer bij mij komen uitleven hoor.![]()
Als je buurvrouw niet DBB Flens is vind ik alles best. Ik heb nog wat tentjes in de opstal, liefhebbers voor een logeerpartij bij Lobasca?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
Zeg, ik heb een groot huis, en een grote tuin, en een verschrikkelijke buurvrouw, jullie mogen je ook wel een keer bij mij komen uitleven hoor.![]()
Wederom een nieuwe locatie voor de DGK-COS-meet, bij Lobasca in de tuin, lekker aan de lauwe colaquote:Op zondag 1 juni 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als 'ie een armbandje om zijn kinderarm had gedragen, waren er nu geen twijfelsquote:Op zondag 1 juni 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mannenarm![]()
Ik dacht heel even dat de arm in het blousje zat dat Nadia droeg toen ze voor het eerst met Luc zoende (ik lijk wel gek dat ik nog weet dat ze toen droeg)
Die is goedquote:Op zondag 1 juni 2008 22:21 schreef blomst het volgende:
ik zoek me rot naar dit nummer maar dan acappella.
Ik drink nooit cola, alleen bij Tipsch, die is verslaafd aan die bendequote:Op zondag 1 juni 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom een nieuwe locatie voor de DGK-COS-meet, bij Lobasca in de tuin, lekker aan de lauwe cola
Cola met beerebburg is yammiequote:Op zondag 1 juni 2008 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik drink nooit cola, alleen bij Tipsch, die is verslaafd aan die bende
We nemen gewoon allemaal zelf iets meequote:Op zondag 1 juni 2008 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik drink nooit cola, alleen bij Tipsch, die is verslaafd aan die bende
A Dutch treat, niks mis mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
We nemen gewoon allemaal zelf iets mee![]()
PeterNB is ook goed bezig.
Astenblaft Blomstquote:Op zondag 1 juni 2008 22:21 schreef blomst het volgende:
ik zoek me rot naar dit nummer maar dan acappella.
Heidi kan het fietsend afquote:Op zondag 1 juni 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
A Dutch treat, niks mis mee.![]()
Heidi is boos.....mag je alleen koffie of zoek je een BOB?
Jemig gaan we allemaal high worden, wie verzorgt de witte sloper?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heidi kan het fietsend af![]()
Akveor verzorgt de wietjes, Ziet de XTC, ik nodig dennix uit, het wordt een KNALfuif!!![]()
![]()
Ik regel wel een aanhanger bierquote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We nemen gewoon allemaal zelf iets mee![]()
PeterNB is ook goed bezig.
Jemig, goed gevonden mooieschoenenmevrouw.quote:[b]Op zondag 1 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:[/]
Astenblaft Blomst![]()
Joe Jackson - Is she really going out with him? A capella
dankjequote:Op zondag 1 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft Blomst![]()
Joe Jackson - Is she really going out with him? A capella
Ik weet nog steeds niet waar jij woont, wel dat we bij elkaar in de buurt zitten.quote:
Geinig.quote:
Klonk te gek. Erg stoer.quote:
Volgens mij in het zelfde dorp als Tipschquote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar jij woont, wel dat we bij elkaar in de buurt zitten.
Tipsch regelt de tuinstoelen, toch Tipsch?
Skagen was het toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Heidi kan het fietsend af![]()
Akveor verzorgt de wietjes, Ziet de XTC, ik nodig dennix uit, het wordt een KNALfuif!!![]()
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar jij woont, wel dat we bij elkaar in de buurt zitten.
Als liefhebber zorg ik graag voor de witte wijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jemig gaan we allemaal high worden, wie verzorgt de witte sloper?
En dan bedoel ik natuurlijk de witte wijn
Ik heb nieuwe, mooi hequote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, goed gevonden mooieschoenenmevrouw.
We kunnen toch gewoon op het gras gaan zitten?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoet...sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als liefhebber zorg ik graag voor de witte wijn.
Droog of zoet?
Droog!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als liefhebber zorg ik graag voor de witte wijn.
Droog of zoet?
Dennix zorgt dus voor de ballonnenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skagen was het toch?![]()
En dat Dennix kan knallen weten we, 100%.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |