A Dutch treat, niks mis mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
We nemen gewoon allemaal zelf iets mee![]()
PeterNB is ook goed bezig.
Astenblaft Blomstquote:Op zondag 1 juni 2008 22:21 schreef blomst het volgende:
ik zoek me rot naar dit nummer maar dan acappella.
Heidi kan het fietsend afquote:Op zondag 1 juni 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
A Dutch treat, niks mis mee.![]()
Heidi is boos.....mag je alleen koffie of zoek je een BOB?
Jemig gaan we allemaal high worden, wie verzorgt de witte sloper?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heidi kan het fietsend af![]()
Akveor verzorgt de wietjes, Ziet de XTC, ik nodig dennix uit, het wordt een KNALfuif!!![]()
![]()
Ik regel wel een aanhanger bierquote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We nemen gewoon allemaal zelf iets mee![]()
PeterNB is ook goed bezig.
Jemig, goed gevonden mooieschoenenmevrouw.quote:[b]Op zondag 1 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:[/]
Astenblaft Blomst![]()
Joe Jackson - Is she really going out with him? A capella
dankjequote:Op zondag 1 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft Blomst![]()
Joe Jackson - Is she really going out with him? A capella
Ik weet nog steeds niet waar jij woont, wel dat we bij elkaar in de buurt zitten.quote:
Geinig.quote:
Klonk te gek. Erg stoer.quote:
Volgens mij in het zelfde dorp als Tipschquote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar jij woont, wel dat we bij elkaar in de buurt zitten.
Tipsch regelt de tuinstoelen, toch Tipsch?
Skagen was het toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Heidi kan het fietsend af![]()
Akveor verzorgt de wietjes, Ziet de XTC, ik nodig dennix uit, het wordt een KNALfuif!!![]()
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar jij woont, wel dat we bij elkaar in de buurt zitten.
Als liefhebber zorg ik graag voor de witte wijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jemig gaan we allemaal high worden, wie verzorgt de witte sloper?
En dan bedoel ik natuurlijk de witte wijn
Ik heb nieuwe, mooi hequote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, goed gevonden mooieschoenenmevrouw.
We kunnen toch gewoon op het gras gaan zitten?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoet...sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als liefhebber zorg ik graag voor de witte wijn.
Droog of zoet?
Droog!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als liefhebber zorg ik graag voor de witte wijn.
Droog of zoet?
Dennix zorgt dus voor de ballonnenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skagen was het toch?![]()
En dat Dennix kan knallen weten we, 100%.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |