Ach jee, je bedoelt je hondje? Arm beest, doet het erg zeer?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een bij heeft Mikey in zijn achterpoot gestoken, nu ligt dat oudje voor apegapen op de bank.
Is er nog meer op FOK! dan de COS ?!?!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best om weer een beetje te integreren in de rest van Fok, maar nog niets kunnen vinden dat de COS overtreft..
Kut, ik heb mijn ogen niet op.....quote:Op zondag 1 juni 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
ZwamWeet ik veel, ik stel me er een luchtvochtigheid bij voor waarbij de zwammen uit de muren schieten.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@Ziet, nog een weekje en dan gaat jouw zonnetje schijnen, waar ga je eigenlijk naartoe?
Vic heeft de angel verwijderd maar hij is bijna 15 dus zo'n steek komt best aan. Hij ligt nu rustig in zijn mand maar ik hou hem goed in de gaten.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
Ach jee, je bedoelt je hondje? Arm beest, doet het erg zeer?
Vertel mij wat... die beestjes kunnen je behoorlijk ongerust maken en bezig houden. Sterkte ermee.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vic heeft de angel verwijderd maar hij is bijna 15 dus zo'n steek komt best aan. Hij ligt nu rustig in zijn mand maar ik hou hem goed in de gaten.
Zijn je kids het huis uit zorgt je hond er wel voor dat je bijna niet kan slapen. Life sucks.
Gek dat jij en Deisyy aan een man denken....quote:Op zondag 1 juni 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
Mayday?
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze aan een man dachten!
[ afbeelding ]
We zijn natuurlijk lichtelijk gedeformeerd na bijna 2 jaar gouden kooiquote:Op zondag 1 juni 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek dat jij en Deisyy aan een man denken....
Nu zeg ik: Sylvia?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
Palma?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
Herma?quote:
En nog een olifantquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
Een neushoorn én een olifant op Africam, uniek.
Dat moet Jaap zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
Wow, een olifant met haar jong...prachtig.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
Een neushoorn én een olifant op Africam, uniek.
Amanda.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Ziet het volgende:ik dacht ook dat het ricardo was
![]()
hier nog eentje,
wie zit hier?
[ afbeelding ]
quote:
Oh, da's dat meisje dat geen hoer isquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
eigenlijk was ie zo simpel dat het komisch was dat niemand het raadde
[ afbeelding ]
Ik zag het meteen aan haar ontevreden smoelwerk en haar diadeemquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is dat nou weer goed voor???quote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Wie krijgt hier een buikmasker van slijmspoor?
[ afbeelding ]
Ok , die siliconensnol die straks in parenclubs gaat optreden.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Ziet het volgende:
[ afbeelding ]
Amandaquote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Quizzzz the night away dear.quote:
Lamlul Lucquote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
dus het is Nadia?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is als je je buik wilt vermommen heel handig
Was een inkopprtje hè, haar tattoo verraadde haar.quote:
Dan moet het Nadia zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is als je je buik wilt vermommen heel handig
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was een inkopprtje hè, haar tattoo verraadde haar.
Ben ik nu in de war.....het is toch Amanda?quote:
Ik dacht dat Amanda een kleinere tattoo had, maar als jij zegt dat het Amanda is dan geloof ik je meteenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik nu in de war.....het is toch Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |