Recalcitrantje vandaag?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Heel vroeger was het 'oh sorry, ik schoot uit met mijn ganzenveer'. Yeah right.
Nog een weekje en je zit in de zon. FF volhouden met een trui en desdoods dikke sokken.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Ziet het volgende:
ik zal maar niet vertellen dat ik hier met een trui aan zit
Vanmorgen regen, vanmiddag wolken en dan nu eindelijk de zon en inderdaad een beetje benauwd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Praktisch wel ja. Maar het is meer dat het hier enorm broeierig is. Ik vind dat wel lekker hoor, maar alleen als je niet van alles hoeft te doen.
En bij jou dan?
Nou, vanmiddag met zonnetje en beetje wind was beter, bij oma lekker buiten in haar tuintje gezeten, goed te doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, anders begint beequeen weer over pikstaanderig weer![]()
Lekker toch?
Nou, zo warm is het is hier ook niet hoor en zeker niet pikstaanderig.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Zeg dat nou niet, anders begint beequeen weer over pikstaanderig weer![]()
Ik heb er maar twee, dus ik blijf mooi bij de oude layout.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij gebruikt wrs de silver layout, bagger kent veel meer emoties.
Nou, onze buitensensor van het weermeetdinges zegt dit:quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zo warm is het is hier ook niet hoor en zeker niet pikstaanderig.
Aw,quote:Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoornsemeerse Huubfluimenverzamelaarster!
Hé Smash-it, kon je het ook niet missen?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:07 schreef Smash-it het volgende:
Ha! Jullie zijn er nog steeds. Mooie dingen!
Ik las 'zwam is het hier ook niet hoor'. Laat het hier nu toevallig wel heel zwam zijn, maar jij moet ons daar weer om uitlachen he?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zo warm is het is hier ook niet hoor en zeker niet pikstaanderig.
Ik doe hard mijn best om weer een beetje te integreren in de rest van Fok, maar nog niets kunnen vinden dat de COS overtreft..quote:
Is dat een pikstaanderige temperatuur of niet. Er gaat niets boven Groningen!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, onze buitensensor van het weermeetdinges zegt dit:
[ afbeelding ]
Warm genoeg.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat een pikstaanderige temperatuur of niet. Er gaat niets boven Groningen!
Kahaarin en mijn vriend zeggen dat het hier vannacht heeft geregend, het zal dan wel jullie kant uit zijn getrokken. Sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen regen, vanmiddag wolken en dan nu eindelijk de zon en inderdaad een beetje benauwd.
@Ziet, nog een weekje en dan gaat jouw zonnetje schijnen, waar ga je eigenlijk naartoe?
Ik lach heul niemand uit, maar wat is zwarm?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Ik las 'zwam is het hier ook niet hoor'. Laat het hier nu toevallig wel heel zwam zijn, maar jij moet ons daar weer om uitlachen he?
Moeilijk is dat he? Ik kom ook hier het liefstequote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best om weer een beetje te integreren in de rest van Fok, maar nog niets kunnen vinden dat de COS overtreft..
Dag Ka, je hebt het maar druk met familiebezoek, zeker de laatste tijd flink bij ingeschoten he?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga er zo vandoor, koffie drinken bij m'n ouders, tot laters!
Zwamquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach heul niemand uit, maar wat is zwarm?![]()
Een bij heeft Mikey in zijn achterpoot gestoken, nu ligt dat oudje voor apegapen op de bank.
Heet jouw teckeltje Mikey?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach heul niemand uit, maar wat is zwarm?![]()
Een bij heeft Mikey in zijn achterpoot gestoken, nu ligt dat oudje voor apegapen op de bank.
Je hebt het er maar druk mee, eerst je oma en nu je ouders. Heerlijk dat je dat allemaal nog hebt, geniet ervan.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef kahaarin het volgende:
Ga er zo vandoor, koffie drinken bij m'n ouders, tot laters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |