Sorry, maar deze dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
En in de categorie paardenimitaties, first prize goes to
[ afbeelding ]
Kut, ik denk steeds dat je Lobasca bent.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef tipsch het volgende:
Paar baantjes per dag in de poel zullen je goed doen.
Dat zal 'm wel nooit worden, maar ik ben het, Tipsch. Ik heb jullie gemist.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik denk steeds dat je Lobasca bent.Zijn jullie inmiddels één?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Paar baantjes per dag in de poel zullen je goed doen.
Ik jou ook hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 21:03 schreef tipsch het volgende:
Dat zal 'm wel nooit worden, maar ik ben het, Tipsch. Ik heb jullie gemist.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik denk steeds dat je Lobasca bent.Zijn jullie inmiddels één?
Vorige week hebben we de cursus 'spelen met de hond' afgerond. We zijn voor nu even klaar. Doortje is flink aan het puberen en dat kunnen teckels als geen ander ras. :y Heerlijk dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik jou ook hoorHoe is het met Doortje en de training?
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen in ISS.
[ afbeelding ]
Ik ben nog drukker met de streams van HiDiHo en NASA dan DGK.
So much voor het afkickenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zal 'm wel nooit worden, maar ik ben het, Tipsch. Ik heb jullie gemist.![]()
Ah, je handen vol dus aan dat eigenwijze mormelquote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef tipsch het volgende:
Vorige week hebben we de cursus 'spelen met de hond' afgerond. We zijn voor nu even klaar. Doortje is flink aan het puberen en dat kunnen teckels als geen ander ras. :y Heerlijk dus.
Even heel duidelijk gesteld dan. Hij wil niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mocht tie willen
![]()
![]()
![]()
ik pak je terug tipsch
Wat doe je nu lelijk, ik vind Tipsch lievvvvv.quote:
Tuuluk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef Lobasca het volgende:
Queenie, heb jij die link van de NASA voor me?
Je neus is nu groter dan je pielemuisjequote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even heel duidelijk gesteld dan. Hij wil niet.
Ik was zo blij dat dat ijskonijn verdween uit dat hok en niet alleen voor mezelf en de streamers maar zeker voor Huppeltje. Wat een kutverhaallijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Eentje in de categorie 'ik voel me keigoed' blikken:
Ik weet heel zeker dat we dat nooit op echte hondenshows zullen doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je handen vol dus aan dat eigenwijze mormelDenk je dat je met haar gaat showen?
Tipsch is ook hardstikke liefquote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je nu lelijk, ik vind Tipsch lievvvvv.
Maar dat is toch leuk dat mensen dat doen?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat we dat nooit op echte hondenshows zullen doen.![]()
Doortje is al een ster geloof ik, als ik de reacties zo zie wanneer we op straat wandelen.![]()
Al die mensen die het normaal vinden zo'n lief klein doch vreemd hondje aan te halen![]()
Als je je PC maar heel laatquote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat we Rage Against The Machine niet mogen zien op PinkPop.
Heel mooiquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk dat mensen dat doen?
Of heb je liever dat ze jou even aanhalen?
Een soort RasJaap maar dan met Lobasca ipv José?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:17 schreef Lobasca het volgende:
Tipsch is ook hardstikke lief![]()
We hebben samen zelfs een keer alle emoticons nagedaan, en de![]()
![]()
vonden we het leukste.
Zie je het voor je, sta je in de supermarkt, gaat die gek opeens met zijn vinger in zijn keel![]()
Ik had het idee dat ze alles meende op het eind. Dat het de echte Lieke was en geen voorgeschreven verhaal.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat dat ijskonijn verdween uit dat hok en niet alleen voor mezelf en de streamers maar zeker voor Huppeltje. Wat een kutverhaallijn.![]()
Nee hoor, ik doe niet eens alsóf ik aan het afkicken ben. Vind het nog steeds veel te leuk hier.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Maar daar is hij gelukkig niet alleen in.
Oh, dat denk ik ook wel hoor. Daarom had ik ook totaal geen meelij met haar toen Huub zo tegen haar tekeer ging.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
Ik had het idee dat ze alles meende op het eind. Dat het de echte Lieke was en geen voorgeschreven verhaal.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik baal dat we Rage Against The Machine niet mogen zien op PinkPop Live
Dat denk ik ook, dat ze op het laatst helemaal zichzelf was. Verbitterd.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze alles meende op het eind. Dat het de echte Lieke was en geen voorgeschreven verhaal.
Of veel tangen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |