Hoi lieve Cossers, nog steeds leuk om mee te lurken.
Wie was er ook alweer zo gek op Nicolaas?
Maribelle in ondertrouw
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Maribelle en haar geliefde Nicolaas Streefkerk laten er geen gras over groeien! Het stel gaat zich aankomende week verloven. „Wat goed voelt, hoeft niet te wachten”, zegt de 48-jarige zangeres verliefd.
De Volendamse leerde Nicolaas, die deelnam aan De Gouden Kooi, driekwart jaar geleden kennen. „De eerste keer dat ik in zijn blauwe ogen keek, was ik verkocht”, herinnert Maribelle zich. „En gelukkig was het wederzijds. Tijdens onze wintersportvakantie begin februari vroeg Nicolaas me ten huwelijk. Ik hoefde geen seconde na te denken en zei ’ja’.”
Het stel woont sinds kort samen in Alkmaar. „En dat bevalt heel erg goed”, zegt Maribelle. „Eerst was is bang dat onze trouwdag door de verhuizing langer op zich zou laten wachten. Maar Nicolaas zit er achteraan. Omdat hij me nog vóór het einde van dit jaar tot zijn wettige echtgenote wil nemen, gaan we nu al in ondertrouw.”
Wanneer de grote dag precies plaats gaat hebben, weet Maribelle nog niet. „We hebben drie datums. En welke het wordt, hangt af van de beschikbaarheid van de trouwlocatie die we op het oog hebben.”