quote:Op zondag 1 juni 2008 21:54 schreef Ziet het volgende:
dat scherm er achter is ook meesterlijk!
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat het de pols van die smerige rat is. Als je goed kijkt, zie je ook zwarte haartjes, en een stukje mouw van zijn colbertquote:Op zondag 1 juni 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, nu ga ik zelf twijfelen.Volgens mij heeft Lobasca gelijk, ik dacht dat het een armband was van Naad voor Dennix....helllup.
Of er zat een stukje eten tussen haar tandenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef Disana het volgende:
Nog een in de categorie intelligente blikken:
[ afbeelding ]
Bij YouTube klik je op de url in de adresbalk zodat hij blauw wordt.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:57 schreef blomst het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik youtube filmpjes hier plaats?
Of gewoon een stukje man. Ze heeft er zeker drie in een jaar versleten.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of er zat een stukje eten tussen haar tanden
Of je klikt met de rechter muisknop op de Youtube url > kopiërenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij YouTube klik je op de url in de adresbalk zodat hij blauw wordt.
Dan tik je Ctrl + c
Dan ga je hierheen en tik je Ctrl + v
Ik denk dat je gelijk hebt, rattenhaar kun je niet missen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet zeker dat het de pols van die smerige rat is. Als je goed kijkt, zie je ook zwarte haartjes, en een stukje mouw van zijn colbert
Hilarischquote:
ik zou het even uitproberen, kom ik niet meer op youtube.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij YouTube klik je op de url in de adresbalk zodat hij blauw wordt.
Dan tik je Ctrl + c
Dan ga je hierheen en tik je Ctrl + v
Die is vandaag zijn deur nog niet uitgeweestquote:
Ik vond die vorige band, Cavalera Conspiracy, wel lachen.quote:
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 1 juni 2008 22:12 schreef mazaru het volgende:
Die is vandaag zijn deur nog niet uitgeweest
En ik verwacht dat die de komende week ook niet naar buiten zal komen.
Zo'n uitbarsting van mij doet altijd wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |