I'm used to it alright.quote:
Van de creep die graag een doucheslang om je nek vouwtquote:Op zondag 1 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: Wiens pols zien we hier en wie heeft deze armband gemaakt?
[ afbeelding ]
O sorry, denk steeds dat je Lobasca bentquote:
Geeft niets. We zijn als 2 handen op een te dikke buik.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O sorry, denk steeds dat je Lobasca bent
Met Mikey gaat het prima, oud en lui...slapen, poepen, piesen en eten. Het lijkt wel een zekere zwerver.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:45 schreef tipsch het volgende:
Hoe gaat het met Mickey eigenlijk? Ons oudje is echt op. Zo oud, zo stijf.
Gezellie!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geeft niets. We zijn als 2 handen op een te dikke buik.
Heeft ie verder geen reactie gekregen op de insectensteek?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Mikey gaat het prima, oud en lui...slapen, poepen, piesen en eten. Het lijkt wel een zekere zwerver.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Mikey gaat het prima, oud en lui...slapen, poepen, piesen en eten. Het lijkt wel een zekere zwerver.
De pols is van Nadia, maar ik weet niet wie de armband heeft gemaakt?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: Wiens pols zien we hier en wie heeft deze armband gemaakt?
[ afbeelding ]
Shit, nu ga ik zelf twijfelen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
De pols is van Nadia, maar ik weet niet wie de armband heeft gemaakt?
Waren er niet een keer twee vrouwen met allemaal spullen waarmee de miljonairs zelf hun sieraden konden maken?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pols is van Nadia, maar ik weet niet wie de armband heeft gemaakt?
Nee, gelukkig niet maar hij is inmiddels wel gewend aan bijensteken. Kan ook niet anders als je baas imker is hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Heeft ie verder geen reactie gekregen op de insectensteek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |