Zelfs al was ik miljonair dan vond ik het nog zonde van het geld...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:16 schreef Webkim het volgende:
Reinhilde, je kan heb beter dit laten zien.![]()
![]()
![]()
[
Een deel van de verzameling van iemand op een groot draagdoekenforum.![]()
![]()
![]()
Ik zou zo met haar ruilen.
Nee, functioneel hoeft niet. Esthetisch is ook fijn. Maar functie wordt wel vaak als smoes gebruikt om excessief koopgedrag te verhullen. En dan bedoel ik dus echt excessief he. Ik heb een hekel aan puur voor de heb, ieder prul kopen waar een pandabeer op staat ofzo. Ik zie liever een verzameling van enkele echt mooie stukken die elkaar versterken ipv het meer van hetzelfde effect geven. (Je wordt zo misselijk als je een zak gemengde drop achter elkaar opeet...) Meestal hou ik mijn ongezouten steviger meningen voor me, maar die foto's van de link vind ik echt obsceen. Dat een ander daar anders over denkt maakt hem of haar in mijn ogen overigens geen slechter mensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:12 schreef Webkim het volgende:
Macka, een collectie hoeft toch niet per se functioneel te zijn? Als je heeeel veel schoenen hebt komen ze toch ook niet allemaal aan de beurt? En als je postzegels verzamelt plak je die toch ook niet op? Of euh, theepottenverzamelaars, die hebben ook gebruiksvoorwerpen puur voor de heb. Maar dit verhaal loopt elders ook al, dus dit lijkt me wel genoeg zo.
![]()
Wat leuk, Maja mee uit feesten. Dat ze het zo lang uithoudt, wat heerlijk lijkt me dat. Ik mag Thomas hooguit een uur ofzo dragen en dan heeft hij kennelijk echt weer even wat ruimte nodig ofzo, want als hij tegen die tijd niet slaapt wordt hij heel jengelig en spartelig. Als ik hem dan uit de doek haal en even in z'n box leg is het gelijk weer goed.
Multi-functioneelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef Webkim het volgende:
Ik moet geloof ik naar de ijzerhandel.
Waarom? Hierom!
Al duurt het nog wel een paar jaar voor Thomas er dan iets mee kan.
Ja, zo klein is ze inmiddels niet meer. Mijn draagdoek.nl is inmiddels tijdelijk verhuisd naar een bv-mama met een heel erg huilbabietje. Ze heet dan wel geen Maud, maar dat maakte niet uit. Kleintje is rustiger en mama ook. Dus een goed doel voor nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:53 schreef Macka66 het volgende:
Wat heeft Maud het naar de zin! En wat een mooi groot meissie is ze geworden![]()
(Ik heb nog steeds dat kleine popje in haar draagdoek.nl doek voor ogen)
Chaca, is jouw Rio net zo flanelzacht als die van p_iglet? Ik ben nog niet eerder zo'n zachte Hopp tegengekomen, en vraag me af of het aan de kleurstelling ligt.
toch welquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, je had best nog wel wat over.
Dat klopt ook wel omdat hij ook bijna aan de voorkant kon bij jou.
Dit is niet echt behulpzaam he?
Nienke is wakker gebleven tot 13.15.. Toen viel ze in slaap in de doek onderweg naar school. Thuis dacht ik haar zo over te leggen, slapend en wel.. Maar mevrouw blieft inbakerdoeken. Sindsdien niet meer gehoord. Om 15.00 met doeken en al in de reiswieg gelegd om Sskia te halen en zo ligt ze nog steedsquote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van dat blauwe is idd wel zo.Ik vind hem wel erg mooi hoor, jouw hopp.
Ik ben eigenlijk nog steeds wel blij dat ik als een blok voor de La Rae viel, anders had ik het ook een lastige keuze gevonden hoor!
Sasha ligt al sinds 2 uur te slapen.![]()
![]()
Op hun website stond ineens een draagmethode voor kindjes vanaf 3 maanden die niet in de bijgeleverder folder staat, de buik-zit...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:30 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb tegenwoordig nog een prachtig draag-doek exemplaar (lees met het nodige sarcasme...) in mijn (kleine) verzameling, een mini-monkey...
Prachtig wel, maar handig is anders...
Ik zal me wel hebben laten verleiden door mooie plaatjes enzo, en een super-aanbiedings-prijs, maar ik snap dat ding niet :S...
Je hebt 3 draagmethoden, een voor babies, die snap ik...
Een voor peuters (zoals ringsling e.d.) die snap ik ook...
Maar die voor "Floortjes"...Zo krijg ik haar dus écht niet erin... "de kangaroe-zit"
Ik gooi m wel in de kast, en haal hem er weer eens uit als mijn kangaroetje, een peutertje geworden is
Doe een Ellaroo meet! Kun je meteen de andere Ellaroo's zien, want in het echt zijn ze mooier dan op de foto.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Hihi, nog even een we kunnen een LaRae meet houden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
MaijaMacka bedankt! Tis echt een supermooie doek
Daar had ik nog naar willen vragen, naar je woonplaats, toen ik over die vreselijke temperatuur las.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:41 schreef Saeramir het volgende:
ik heb ook mijn eerste doek binnen, een tricot van draagdoek.nl. moet hem nog gaan proberen, maar hij is wel erg warm (woon in Egypte, het is op het moment gemiddeld 35 graden).
Webkim, jou ken ik van Dragen en Voeden (ben daar Saartje)
Kwileenfoto!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
MaijaMacka bedankt! Tis echt een supermooie doek
Schommelen met de EllaRoo zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef E.T. het volgende:
Fijn DeLiedje![]()
Ik ga trouwens volgende keer in ons vakantiehuisje eens kijken of ik de draagdoek multi-functioneel kan inzetten. Dit nav het filmpje van Webkim laatst![]()
Doek tussen de schoren van de verandapalen knopen en spelen maar(misschien ook wel een mooie hoogte om als hangmatje te dienen voor Nienke nog, maar dan moet het wel mooi weer zijn)
E.T. heeft een Hopp.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:48 schreef Webkim het volgende:
[..]
Schommelen met de EllaRoo zou ik niet doen.
In de handleiding die de dame van het filmpje op het Amerikaanse doekenforum schreef, benadrukte ze dat ze alleen haar stevigste doeken gebruikt. Valt Ellaroo denk ik niet onder. Als babyangmatje moet dan wel weer kunnen denk ik. Ik heb ook nog wel een boxhangmatje liggen, mocht je interesse hebben.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen hebben E.T. en ik even geswitcht, zij mijn Ellaroo, ik haar Hopp.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dan krijg je dus zoiets?
Jammer dat het niet jullie soort doek blijkt, goed dat je daar zo snel achter bent gekomen en heel leuk dat we toch een foto van Pepijn krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef p_iglet het volgende:
Nog ff fotootje van Pepijn in de Lifter...
De kleurtjes vind ik wel echt helemaal superIs er geen doek ofzo met die kleur combi
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef p_iglet het volgende:
Troel die is Uni rood zonder werkje....
interesse?? Het is bij ons eigenlijk de minst gebruikte doek...
We hebben 3x dezelfde maat, maar nu heb ik bij macka ontdekt dat met 4.10/4.20 vriendje en ik waarschijnlijk ook alles kunnen knopen. Dus twijfel om de rode ella roo te verkopen en er een kortere doek voor te kopen...
Scheelt die mega staarten, vooral voor vriendlief die qua lente en omvang nog kleiner is als ik.
1 |
Ik vind hem wel mooi.. Maar ben er nog niet helemaal uit of de Tunis echt de mooiste isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef Webkim het volgende:
(Maar de Tunis gaat weg hoor, als ik deze week niet besluit -em te gaan verven. Dus als iemand -em heeel mooi vindt?)
Na dat filpje vandeweek ben ik ook wat gaan zoeken naar Girasol (er kwam er een voor in dat filmpje) Maar dat zijn ook mooie doeken zeg!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet jullie soort doek blijkt, goed dat je daar zo snel achter bent gekomen en heel leuk dat we toch een foto van Pepijn krijgen![]()
Ik heb nog nooit een doek in deze kleuren gezien, maar misschien is er iets tussen de Girasols hier wat knallend genoeg voor jullie is?
Nee. Ik wacht nog steeds in spanning af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef owlet het volgende:
Kim! Ik zie nu pas dat jouw pacifica waarschijnlijk van dezelfde verkoopster komt als mijn ergo. Is jouw pakje ook al binnen? Ik was helemaal verbaasd maar de ergo werd gister al bezorgd. Zonder extra douanekosten dus ik denk dat hij mooi overal doorgeen geglipt is.
(verkapte ik wil foto's van pacifica zien - post)
Ohhhhquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben benieuwd hoe je het vindt Mammietje! Ik vind het een uitkomst!
Vandaag bij het naar school brengen van de kinders zat ik met de draagdoek omgeknoopt in de auto en toen we bij school waren ging Saar in de auto in de draagdoek en stapten we samen uit, met paraplu tegen de regen. 10 keer sneller dan de maxi-cosi losmaken, onderstel pakken, cosi er op klikken enz.
Saar zelf vind het ook heerlijk! Ik moet nog wel ff wennen aan het stugge van de doen ten opzichte van de slen..maar dat zal snel genoeg wennen. Gewoon veel oefenen en een paar knoopmanieren uitproberen
[ afbeelding ]
Ben je bang dat hij valt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Kersjes het volgende:
Webkim, ligt hij nou nog steeds te slapen?![]()
Hier is de foto voor in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij valt?(Ik hou Thomas ook vaak vast als ik -em in een doek heb.
)
Ik ben meer van de vrolijke kleurtjes geloof ik, maar chocoladebruin klinkt óók wel erg leuk en iets neutraals qua kleur is ook wel fijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Troel het volgende:
Freecell, ik weet niet welke kleuren tricot je mooi zou vinden, maar ik heb hier nog voldoende tricot liggen in de kleur chocoladebruin voor een doek van 5 meter. Biaisband eromheen en je bent klaar
Ik heb er geloof ik 100% katoen omheen, dus dat zal slecht een heel klein beetje rekken. Het draagt primaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef owlet het volgende:
Troel, heb je er dan rekkend biaisband omheen? Zo niet, draagt dat dan nog steeds lekker als de randen niet mee rekken?
Ik heb ze nog niet irl gezien. Maar ik lees vaak dat ze net zo luchtig zijn als de Didymos jacquards. En daarvan weet ik sinds gisteren dat ze minder luchtig dragen dan de Ellaroo, maar wel luchtiger dan (gewone) Hoppediz en Storchenwiege. (Mijn Didy is ook dunner en soepeler dan Storch en zeker Hopp.)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef p_iglet het volgende:
wat mooi macka!!
wat staat dat 2 verschillende kanten toch mooi!
Webkim, leuk!! man/vriendlief gaat wel met de bloemetjes lopen??
gezocht: dunne luchtige doek van rond de 4 meter, "stoere" kleurcombi, maar niet saai. Doek wordt min of meer voor vriendlief. die is maar 1,63m en smal en heeft bij 4,60m dus mega staarten over. Verder vind ie mijn hopp echt te dik en zweterig.
Macka, ik kom vanatai en girasol tegen als luchtig, weet jij of dat klopt??
Ha, klaversquote:Op maandag 9 juni 2008 23:54 schreef Webkim het volgende:
Beetje onderweg![]()
[ afbeelding ]
Vaderdag he. hier hoeft niks aan geknoopt.
hier Calin Bleu doeken, let op als je op fabrikant zoekt: je moet voor de zomer de Cool Wraps hebben en niet de rekbare micro fleece doeken! (Calin Bleu gauze kom je ook vaak tegen, dat zijn ook de zomerdoeken)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef TearSong het volgende:
Die 2 of de Calin bleu, ik hoor van zoveel kanten dat de Calin bleu een geweldige doek is voor de zomer!
Oh en hopp heeft nu ook een 'lichte', en dus dunnere versie maar die heb ik ook niet in handen gehad...
Ja. Wel diagonale rek, maar dunner en soepeler dan de streepjes. Iets minder stevig ook, maar stevig genoeg voor normaal dagelijks gebruik. Met een Hopp zou ik nog durven bergbeklimmen, met de Didy jacquard nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:24 schreef p_iglet het volgende:
hmm die calin bleu net op gezocht, maar die is in maat S alsnog 4.30m... en dus te lang...
zoek echt max 4.20, liefst 4.m.
didimos jaquards, is dat dan weer andere stof als hun streepjes motiefjes?
Daar heeft p_iglet er al twee vanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Webkim het volgende:
What about een hier al zoveel aanwezige ellaroo? Die zijn er in 3.6 en zelfs in 2.6. En ze hebben een bruin gestreepte versie.
bergbeklimmen was ik niet van plan... vertrouw die doek wel... Pepijn wat minderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja. Wel diagonale rek, maar dunner en soepeler dan de streepjes. Iets minder stevig ook, maar stevig genoeg voor normaal dagelijks gebruik. Met een Hopp zou ik nog durven bergbeklimmen, met de Didy jacquard niet
Tie dyen! Met Pepijn's favoriete voedsel- en drankkleurtjes;)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:43 schreef p_iglet het volgende:
merk maakt ook niet uit... 4.0 ella roo was dus ook prima geweest...
maar vind verschillende merkjes toch ook wel leuk
ja die vind ik wel stoer! Zal de girasol website eens doorspitten
macka, die linnen/hemp doeken zag ik op de didymos site, maar die zijn dus weer saai ecru/beige... dat blijft hier NOOOIT toonbaar.
Geldt iig wel voor Didymos en Vatanai, ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:48 schreef p_iglet het volgende:
macka weet jij of jaquards altijd dunner zijn als stiped doeken? Vatanai heeft namelijk ook die 2 soorten...
Verftechniek met afknopen van de stof. wikipedia uitlegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:50 schreef p_iglet het volgende:
watuuh??? soms heb ik ondertiteling nodig hoor
Leuk! Wat voor doek is dat?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Macka66 het volgende:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De kleuren van Tut-ankh-Maja wijken iets af door de flits
Volgens mij hebben babywinkels ze ook welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Kun je een draagdoek ook ergens in een winkel kopen, ipv op internet? Ik heb totaal geen idee welke maat ik nodig heb. Het lijkt me zo lekker voor straks in frankrijk om de kleine zo mee te nemen...
Het voordeel is dat je wél alle voordelen hebt van een goede zit voor je kindje (in tegenstelling tot het rechtop-dragen van bijvoorbeeld de babybjorn) en het comfort van zachte stof/brede banden, maar dat het wat makkelijker knopen is dan een doek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:14 schreef freecell het volgende:
En wat is eigenlijk het voordeel van zo'n mei-thai ding?
Het kunnen er verschillende zijn geweest. Je hebt "doeken" die wat meer op een schoudertas lijken, vaak hebben die een sluiting en je legt je kindje in een soort hangmatje. Over het algemeen worden die niet echt als comfortabel gezien. Voorbeelden hiervan zijn de babybag en de minimonkey.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij hebben babywinkels ze ook wel
Mijn zus heb ik trouwens nog even gevraagd wat voor één zij nu had (waar ik dus een aantal jaren geleden veel mee heb gelopen) Maar dat was één zonder uiteinden. Helemaal rond zeg maar. Op zich droeg dat wel lekker, maar heeft iemand enig idee wat dat nu precies was?
het is niet echt een meet, in die zin dat het wel alleen gericht is op draagmethodes. Maar als je zwanger bent en iets uit wil proberen dan is dit echt een mooie kans want als ik het zo zie dan zal er een behoorlijke collectie stoffen, maten, kleuren en methodes aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:28 schreef freecell het volgende:
Is het een OUD meet of ook al geschikt voor zwangere vrouwen?
Ik denk dat ik eerst inderdaad maar voor een tricot-Slen ga en later verder kijk wat er eventueel ter vervanging of aanvulling moet komen.
Op marktplaats zijn die slens trouwens bijna net zo duur als nieuw trouwens. Of kijk ik nu niet goed?
Volgens mij zit de (nu nog) grootste stapel doeken van dit forum bij haar in de buurtquote:[b]Op dinsdag 10 juni 2008 09:52 schreef Zit je niet bij iemand met een stapel doeken in de buurt toevallig?
Dan zeg ik: draagdoekenmeeting!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Nu gaan we ook niet elke dag iets doen, en het heetste van de dag zoeken we de schaduw op (sowieso), maar als we een boulevardtje pikken 's avonds lijkt mij een draagdoek fijner dan de kinder wagen. Ik wil gewoon een draagdoek, het lijkt mij heerlijk om Jen zo dicht bij me te hebben. De buikdrager vind ze al heerlijk..
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef owlet het volgende:Mooi!
Kom je naar de meeting? Ik wil wel een Girasl in het echt voelen
Ik begrijp hieruit dat de doeken niet in de droger kunnen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja.
En ze voelen leuk.
De stof is veel dikker dan van een Ellaroo, want heel anders geweven. Maar ze zijn wel heel luchtig; je kijkt er zo doorheen. En zacht, zo lekker zacht.Ik ben het wasprogramma echt uit aan het zitten. En er hangt al een droogrekje aan de schutting. Ik wil testen!
Sommige wel, maar ik ben een voorzichtige miep en ik zet sowieso de droger niet aan voor 2 dingen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat de doeken niet in de droger kunnen?
Webkim, aan jou de eer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef chacama het volgende:
Mag ik ook in het lijstje...
1x tricot doek van draagdoek.nl (uitgeleend)
1x hoppediz Rio (zelfde als Piglet)
en is er al een datum bekend voor een evt. meet?
da's een donderdag of bedoel je zaterdag 12 juli? Dan moet ik vervanging gaan regelen... of F. heel lief aankijken of hij de winkel alleen kan doen...... en nemen jullie de 'inhoud' van de doeken dan ook mee???quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef YPPY het volgende:
Wat zijn die doeken leuk Webkim!
Die meet was de 12e toch?
Ja, ik kijk ja...quote:Green Tea
This colorway was an instant hit. The first batch had lightblue, dark green and lightgreen in three stripes. Batch 2 had dark green, lightgreen and lightblue. The current and last batch has dark green, light blue and light green. They are all done with a medium green weft and all the colors are the same just the stripes are switched. The current batch will be the last Green Tea batch so this will be a true collector item.
2,60 mquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef p_iglet het volgende:
mooi dan heb ik nog 1 vraagje, voor ik een girasol ga zoeken om te kopen ergens....
hoe lang zijn ze?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Deze zijn ook mooi qua kleuren trouwens, Bara Barns: http://store.metrominis.net/catalog.php?item=66
Je kunt 'm het best voor rebozo draagwijzes gebruiken. Ik draag Maja zo in de BaraBarn, maar voor Lucie pak ik liever toch wat grotere doeken (om 'r beter in te kunnen snoerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
2,60 m
4,20 m
4,60 m en
5,20 m
www.girasol.de
Sinds ik die Lampo (#22) heb gezien ben ik verkocht.. Is een 2.60 te doen voor alleen een simpele ruck en/of heupdragen?
Klinkt fijn!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:38 schreef TearSong het volgende:
Oh ik mag ook wel in het lijstje:
2x tricot draagdoek.nl
didymos eva 4.7
didymos indio sonne 4.7
didymos natural hemp 4.7
Mr. Mirko MT wraparound sleepy
De hemp is dus binnen en volgens mij mag ik er de komende week de hele dag op zitten en slapen. Gaat nog een werk worden om deze wat zachter te krijgen. Hij is wel mooi en volgens mij ook super luchtig en toch stevig.
Hij is stukken dunner dan de eva. De eva laat ik deze zomer dus echt op de kapstok liggen want ik vind het echt een vrij warme doek en deze indio is een stuk lichter waardoor het echt een lekkere zomerdoek is. Daarnaast is hij echt superzachtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Klinkt fijn!
En vertel als je wilt eens iets over je indio, hoe verhoudt die zich tot de eva qua rek, dikte en support?
Ik vind hem heel fijn met warm weer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:58 schreef vamperotica het volgende:
Dus uhm....
De Ellroo is over het algemeen gezien een fijne doek voor als het warm weer is?
Oh ja, die 2006 collectie is idd veel mooier!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb daarvan dus (echt een uniek gelukkie) de Chili van Marktplaats gehaald voor Maja, en ze woont er zo ongeveer in. Dit zijn de kleuren uit de collectie van 2006, op de BaraBarn site staan de nieuwe kleuren en die spreken mij minder aan. Van de 2006 vind ik de Salsa, Druvor en Tapenade ook errug. BaraBarns zijn er alleen in 2 m 70 (blijft ongeveer over na wassen), en ze lijken qua structuur en luchtigheid op de EllaRoo maar je kunt er wat meer doorheen kijken.
Jaaaaaaa..quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je kunt 'm het best voor rebozo draagwijzes gebruiken. Ik draag Maja zo in de BaraBarn, maar voor Lucie pak ik liever toch wat grotere doeken (om 'r beter in te kunnen snoeren) Ze kan met de BaraBarn ook alleen nog maar met een simpel kruis op de heup.
BaraBarn is 2m70 ,ik ben klein en rond, breedheupig en met een flinke voorgevel![]()
Wat owlet al zei, maar dan wat pessimistischerquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:12 schreef Noli. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa..
Bij die Rebozo-link staat ook de rucksack-methode die ik bedoelde (beetje hetzelfde idee als bij de BMT qua knopen) en ook hoe ik haar op de heup wil dragen. Ik ben eeeeehhhh... formaatje Webkim maar dan ietsje korter. (1,76 en ongeveer 95 kilo) Oh ja, en een flinke voorgevel, die zit er bij mij ook (80E)
Zou ik het dan met een 2,60 wel redden?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat owlet al zei, maar dan wat pessimistischer![]()
Noli, Webkim was even in de war met haar nieuwe knopjes en had per ongeluk je bericht ge-edit. Ik heb het oorspronkelijke bericht van jou weer terug gezet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
2,60 m
4,20 m
4,60 m en
5,20 m
www.girasol.de
Sinds ik die Lampo (#22) heb gezien ben ik verkocht.. Is een 2.60 te doen voor alleen een simpele ruck en/of heupdragen?
Ah, dankjewel! Ik heb ooit een lekker dikke en zachte Indio in handen gehad maar toen niet gekeken van welk materiaal ' ie was. Ik vermoed dat het er een met wol erin is geweest. Jouw Sonne klinkt ook erg lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hij is stukken dunner dan de eva. De eva laat ik deze zomer dus echt op de kapstok liggen want ik vind het echt een vrij warme doek en deze indio is een stuk lichter waardoor het echt een lekkere zomerdoek is. Daarnaast is hij echt superzachtQua stevigheid en support wint de eva het. Ik zie de eva meer als een doek waar ik Yara echt nog jaren in zou kunnen dragen en dat zie ik bij de indio nog niet zo erg gebeuren. Er zit iets meer rek in dan bij de eva.
Voor nu vind ik de indio echt een heerlijke doek hoor, goed te doen bij warm weer en Yara zit er echt lekker in. Doordat hij zo heerlijk zacht is is het volgens mij ook een lekker doek voor echt hele kleine kindjes. Straks in het najaar komt de Eva wel weer van de plank.
Het is gewoon veeeeeeel handiger dan zo een wagen mee te moeten nemen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef DJMO het volgende:
wat is eigenlijk het voordeel van je kindje in een draagdoek dragen tov een kinderwagen oid?
Pssst...die stond al in deel 7, die met die waterpokkenquote:
Ahhhhquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:36 schreef Webkim het volgende:
p_iglet en ik gaan beide een Girasol bestellen op deze site. Zij de Espresso, ik de Pollka. Als er van jullie ook nog iemand een doek wil meebestellen, pm dan even naar een van ons, dan kunnen we verzendkosten delen. Graag voor morgenavond 19:00.
Zo okee p_iglet?
Aan mij heb je weinig, want ik zou een korte en een lange willenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef Noli. het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit welke lengte ik zal nemen en of ik husb zo ver krijg dat ik er een mag bestellen..![]()
Macka, de bovenbanden en tussenstuk van mijn BMT zijn ongeveer 3,60 en heb ik net wat los omgeslagen voor de ruck zou dat perfect zijn. En voor op de heup kan ik ook altijd nog die hip cross proberen. Maar ik twijfel nu ook weer over een lange doekWat denken jullie? Een lange waar je meer mee kan of toch een korte voor gewoon een ruck en een hip carry?
Ik weet dat de Ploka en de Espresso niet meer via Girasol zelf te krijgen zijn maar de Lampo is bij Mapekka duurder dan bij Girasol zelf..![]()
Hmmmmmmmmmm.........
Valt mee. Op de Girasol site staat dat het gaat om BTW van 19%. Da's een Europese belasting, die niet doorberekend wordt aan klanten buiten Europa.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat vaag dat het voor EU customers duurder is dan voor niet EU customers.
Als dat feest zo groot is valt het vast niet op als jij er opeens niet meer bentquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:59 schreef owlet het volgende:
hm, ik kom er net achter dat ik scheef in mijn agenda heb gekeken en dat de draagdoek-in tegelijk met een groot feest van mijn tante is.
Ik ga nog even dubben over wat ik het leukste vindt want op dit moment kan ik dus echt niet kiezen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Noli. het volgende:
Ik mag niet, hij vind het te duur allemaal..
* Noli. de kinderwagen nog maar ''s een keer op MP flikkert *
Verzendkosten vanuit Duitsland zo tussen de 10 en 17 euro. Hangt er ook van af of je verzekerd laat verzenden. Maar ook hierbij is samen bestellen voordeliger. Als je via zwerge.de een Girasol koopt bijvoorbeeld, want die hebben een speciale korting op grote bestellingen. Voor bestellingen boven de 100 ero betaal je maar 2 euro verzendkosten naar Nederland.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:22 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat Mapekka een 3,60 Girasol-doek verkoopt en Girasol zelf niet..
Maar voor Hanne maakt het verder eigenlijk niet uit qua dragen?
Dan lijkt een kortere me handigerNu zit ik nog te dubben.. Een 3,60 voor ¤ 65,- bij Mapekka of een 4,20 voor ¤ 69,- bij Girasol zelf. Wat zijn de verzendkosten ongeveer voor zoiets?
(husb heeft net oranje licht gegeven, als ik de kinderwagen dan maar verkoop.)
Ik benquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef p_iglet het volgende:
Macka, kijk ik dan zo kippig, want bij de draagdoeken op die website die je noemt zie ik helemaal geen Girasol staan, alleen andere merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |