Ja, ik kijk ja...quote:Green Tea
This colorway was an instant hit. The first batch had lightblue, dark green and lightgreen in three stripes. Batch 2 had dark green, lightgreen and lightblue. The current and last batch has dark green, light blue and light green. They are all done with a medium green weft and all the colors are the same just the stripes are switched. The current batch will be the last Green Tea batch so this will be a true collector item.
2,60 mquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef p_iglet het volgende:
mooi dan heb ik nog 1 vraagje, voor ik een girasol ga zoeken om te kopen ergens....
hoe lang zijn ze?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Deze zijn ook mooi qua kleuren trouwens, Bara Barns: http://store.metrominis.net/catalog.php?item=66
Je kunt 'm het best voor rebozo draagwijzes gebruiken. Ik draag Maja zo in de BaraBarn, maar voor Lucie pak ik liever toch wat grotere doeken (om 'r beter in te kunnen snoerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
2,60 m
4,20 m
4,60 m en
5,20 m
www.girasol.de
Sinds ik die Lampo (#22) heb gezien ben ik verkocht.. Is een 2.60 te doen voor alleen een simpele ruck en/of heupdragen?
Klinkt fijn!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:38 schreef TearSong het volgende:
Oh ik mag ook wel in het lijstje:
2x tricot draagdoek.nl
didymos eva 4.7
didymos indio sonne 4.7
didymos natural hemp 4.7
Mr. Mirko MT wraparound sleepy
De hemp is dus binnen en volgens mij mag ik er de komende week de hele dag op zitten en slapen. Gaat nog een werk worden om deze wat zachter te krijgen. Hij is wel mooi en volgens mij ook super luchtig en toch stevig.
Hij is stukken dunner dan de eva. De eva laat ik deze zomer dus echt op de kapstok liggen want ik vind het echt een vrij warme doek en deze indio is een stuk lichter waardoor het echt een lekkere zomerdoek is. Daarnaast is hij echt superzachtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Klinkt fijn!
En vertel als je wilt eens iets over je indio, hoe verhoudt die zich tot de eva qua rek, dikte en support?
Ik vind hem heel fijn met warm weer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:58 schreef vamperotica het volgende:
Dus uhm....
De Ellroo is over het algemeen gezien een fijne doek voor als het warm weer is?
Oh ja, die 2006 collectie is idd veel mooier!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb daarvan dus (echt een uniek gelukkie) de Chili van Marktplaats gehaald voor Maja, en ze woont er zo ongeveer in. Dit zijn de kleuren uit de collectie van 2006, op de BaraBarn site staan de nieuwe kleuren en die spreken mij minder aan. Van de 2006 vind ik de Salsa, Druvor en Tapenade ook errug. BaraBarns zijn er alleen in 2 m 70 (blijft ongeveer over na wassen), en ze lijken qua structuur en luchtigheid op de EllaRoo maar je kunt er wat meer doorheen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |