Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef owlet het volgende:Mooi!
Kom je naar de meeting? Ik wil wel een Girasl in het echt voelen
Ik begrijp hieruit dat de doeken niet in de droger kunnen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja.
En ze voelen leuk.
De stof is veel dikker dan van een Ellaroo, want heel anders geweven. Maar ze zijn wel heel luchtig; je kijkt er zo doorheen. En zacht, zo lekker zacht.Ik ben het wasprogramma echt uit aan het zitten. En er hangt al een droogrekje aan de schutting. Ik wil testen!
Sommige wel, maar ik ben een voorzichtige miep en ik zet sowieso de droger niet aan voor 2 dingen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat de doeken niet in de droger kunnen?
Webkim, aan jou de eer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:28 schreef chacama het volgende:
Mag ik ook in het lijstje...
1x tricot doek van draagdoek.nl (uitgeleend)
1x hoppediz Rio (zelfde als Piglet)
en is er al een datum bekend voor een evt. meet?
da's een donderdag of bedoel je zaterdag 12 juli? Dan moet ik vervanging gaan regelen... of F. heel lief aankijken of hij de winkel alleen kan doen...... en nemen jullie de 'inhoud' van de doeken dan ook mee???quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:30 schreef YPPY het volgende:
Wat zijn die doeken leuk Webkim!
Die meet was de 12e toch?
Ja, ik kijk ja...quote:Green Tea
This colorway was an instant hit. The first batch had lightblue, dark green and lightgreen in three stripes. Batch 2 had dark green, lightgreen and lightblue. The current and last batch has dark green, light blue and light green. They are all done with a medium green weft and all the colors are the same just the stripes are switched. The current batch will be the last Green Tea batch so this will be a true collector item.
2,60 mquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef p_iglet het volgende:
mooi dan heb ik nog 1 vraagje, voor ik een girasol ga zoeken om te kopen ergens....
hoe lang zijn ze?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Deze zijn ook mooi qua kleuren trouwens, Bara Barns: http://store.metrominis.net/catalog.php?item=66
Je kunt 'm het best voor rebozo draagwijzes gebruiken. Ik draag Maja zo in de BaraBarn, maar voor Lucie pak ik liever toch wat grotere doeken (om 'r beter in te kunnen snoerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
2,60 m
4,20 m
4,60 m en
5,20 m
www.girasol.de
Sinds ik die Lampo (#22) heb gezien ben ik verkocht.. Is een 2.60 te doen voor alleen een simpele ruck en/of heupdragen?
Klinkt fijn!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:38 schreef TearSong het volgende:
Oh ik mag ook wel in het lijstje:
2x tricot draagdoek.nl
didymos eva 4.7
didymos indio sonne 4.7
didymos natural hemp 4.7
Mr. Mirko MT wraparound sleepy
De hemp is dus binnen en volgens mij mag ik er de komende week de hele dag op zitten en slapen. Gaat nog een werk worden om deze wat zachter te krijgen. Hij is wel mooi en volgens mij ook super luchtig en toch stevig.
Hij is stukken dunner dan de eva. De eva laat ik deze zomer dus echt op de kapstok liggen want ik vind het echt een vrij warme doek en deze indio is een stuk lichter waardoor het echt een lekkere zomerdoek is. Daarnaast is hij echt superzachtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Klinkt fijn!
En vertel als je wilt eens iets over je indio, hoe verhoudt die zich tot de eva qua rek, dikte en support?
Ik vind hem heel fijn met warm weer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:58 schreef vamperotica het volgende:
Dus uhm....
De Ellroo is over het algemeen gezien een fijne doek voor als het warm weer is?
Oh ja, die 2006 collectie is idd veel mooier!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:03 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb daarvan dus (echt een uniek gelukkie) de Chili van Marktplaats gehaald voor Maja, en ze woont er zo ongeveer in. Dit zijn de kleuren uit de collectie van 2006, op de BaraBarn site staan de nieuwe kleuren en die spreken mij minder aan. Van de 2006 vind ik de Salsa, Druvor en Tapenade ook errug. BaraBarns zijn er alleen in 2 m 70 (blijft ongeveer over na wassen), en ze lijken qua structuur en luchtigheid op de EllaRoo maar je kunt er wat meer doorheen kijken.
Jaaaaaaa..quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je kunt 'm het best voor rebozo draagwijzes gebruiken. Ik draag Maja zo in de BaraBarn, maar voor Lucie pak ik liever toch wat grotere doeken (om 'r beter in te kunnen snoeren) Ze kan met de BaraBarn ook alleen nog maar met een simpel kruis op de heup.
BaraBarn is 2m70 ,ik ben klein en rond, breedheupig en met een flinke voorgevel![]()
Wat owlet al zei, maar dan wat pessimistischerquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:12 schreef Noli. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa..
Bij die Rebozo-link staat ook de rucksack-methode die ik bedoelde (beetje hetzelfde idee als bij de BMT qua knopen) en ook hoe ik haar op de heup wil dragen. Ik ben eeeeehhhh... formaatje Webkim maar dan ietsje korter. (1,76 en ongeveer 95 kilo) Oh ja, en een flinke voorgevel, die zit er bij mij ook (80E)
Zou ik het dan met een 2,60 wel redden?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat owlet al zei, maar dan wat pessimistischer![]()
Noli, Webkim was even in de war met haar nieuwe knopjes en had per ongeluk je bericht ge-edit. Ik heb het oorspronkelijke bericht van jou weer terug gezet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
2,60 m
4,20 m
4,60 m en
5,20 m
www.girasol.de
Sinds ik die Lampo (#22) heb gezien ben ik verkocht.. Is een 2.60 te doen voor alleen een simpele ruck en/of heupdragen?
Ah, dankjewel! Ik heb ooit een lekker dikke en zachte Indio in handen gehad maar toen niet gekeken van welk materiaal ' ie was. Ik vermoed dat het er een met wol erin is geweest. Jouw Sonne klinkt ook erg lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hij is stukken dunner dan de eva. De eva laat ik deze zomer dus echt op de kapstok liggen want ik vind het echt een vrij warme doek en deze indio is een stuk lichter waardoor het echt een lekkere zomerdoek is. Daarnaast is hij echt superzachtQua stevigheid en support wint de eva het. Ik zie de eva meer als een doek waar ik Yara echt nog jaren in zou kunnen dragen en dat zie ik bij de indio nog niet zo erg gebeuren. Er zit iets meer rek in dan bij de eva.
Voor nu vind ik de indio echt een heerlijke doek hoor, goed te doen bij warm weer en Yara zit er echt lekker in. Doordat hij zo heerlijk zacht is is het volgens mij ook een lekker doek voor echt hele kleine kindjes. Straks in het najaar komt de Eva wel weer van de plank.
Het is gewoon veeeeeeel handiger dan zo een wagen mee te moeten nemen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef DJMO het volgende:
wat is eigenlijk het voordeel van je kindje in een draagdoek dragen tov een kinderwagen oid?
Pssst...die stond al in deel 7, die met die waterpokkenquote:
Ahhhhquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:36 schreef Webkim het volgende:
p_iglet en ik gaan beide een Girasol bestellen op deze site. Zij de Espresso, ik de Pollka. Als er van jullie ook nog iemand een doek wil meebestellen, pm dan even naar een van ons, dan kunnen we verzendkosten delen. Graag voor morgenavond 19:00.
Zo okee p_iglet?
Aan mij heb je weinig, want ik zou een korte en een lange willenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef Noli. het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit welke lengte ik zal nemen en of ik husb zo ver krijg dat ik er een mag bestellen..![]()
Macka, de bovenbanden en tussenstuk van mijn BMT zijn ongeveer 3,60 en heb ik net wat los omgeslagen voor de ruck zou dat perfect zijn. En voor op de heup kan ik ook altijd nog die hip cross proberen. Maar ik twijfel nu ook weer over een lange doekWat denken jullie? Een lange waar je meer mee kan of toch een korte voor gewoon een ruck en een hip carry?
Ik weet dat de Ploka en de Espresso niet meer via Girasol zelf te krijgen zijn maar de Lampo is bij Mapekka duurder dan bij Girasol zelf..![]()
Hmmmmmmmmmm.........
Valt mee. Op de Girasol site staat dat het gaat om BTW van 19%. Da's een Europese belasting, die niet doorberekend wordt aan klanten buiten Europa.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat vaag dat het voor EU customers duurder is dan voor niet EU customers.
Als dat feest zo groot is valt het vast niet op als jij er opeens niet meer bentquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:59 schreef owlet het volgende:
hm, ik kom er net achter dat ik scheef in mijn agenda heb gekeken en dat de draagdoek-in tegelijk met een groot feest van mijn tante is.
Ik ga nog even dubben over wat ik het leukste vindt want op dit moment kan ik dus echt niet kiezen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef Noli. het volgende:
Ik mag niet, hij vind het te duur allemaal..
* Noli. de kinderwagen nog maar ''s een keer op MP flikkert *
Verzendkosten vanuit Duitsland zo tussen de 10 en 17 euro. Hangt er ook van af of je verzekerd laat verzenden. Maar ook hierbij is samen bestellen voordeliger. Als je via zwerge.de een Girasol koopt bijvoorbeeld, want die hebben een speciale korting op grote bestellingen. Voor bestellingen boven de 100 ero betaal je maar 2 euro verzendkosten naar Nederland.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:22 schreef Noli. het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat Mapekka een 3,60 Girasol-doek verkoopt en Girasol zelf niet..
Maar voor Hanne maakt het verder eigenlijk niet uit qua dragen?
Dan lijkt een kortere me handigerNu zit ik nog te dubben.. Een 3,60 voor ¤ 65,- bij Mapekka of een 4,20 voor ¤ 69,- bij Girasol zelf. Wat zijn de verzendkosten ongeveer voor zoiets?
(husb heeft net oranje licht gegeven, als ik de kinderwagen dan maar verkoop.)
Ik benquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef p_iglet het volgende:
Macka, kijk ik dan zo kippig, want bij de draagdoeken op die website die je noemt zie ik helemaal geen Girasol staan, alleen andere merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |