Ik vind hem wel mooi.. Maar ben er nog niet helemaal uit of de Tunis echt de mooiste isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef Webkim het volgende:
(Maar de Tunis gaat weg hoor, als ik deze week niet besluit -em te gaan verven. Dus als iemand -em heeel mooi vindt?)
Na dat filpje vandeweek ben ik ook wat gaan zoeken naar Girasol (er kwam er een voor in dat filmpje) Maar dat zijn ook mooie doeken zeg!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet jullie soort doek blijkt, goed dat je daar zo snel achter bent gekomen en heel leuk dat we toch een foto van Pepijn krijgen![]()
Ik heb nog nooit een doek in deze kleuren gezien, maar misschien is er iets tussen de Girasols hier wat knallend genoeg voor jullie is?
Nee. Ik wacht nog steeds in spanning af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef owlet het volgende:
Kim! Ik zie nu pas dat jouw pacifica waarschijnlijk van dezelfde verkoopster komt als mijn ergo. Is jouw pakje ook al binnen? Ik was helemaal verbaasd maar de ergo werd gister al bezorgd. Zonder extra douanekosten dus ik denk dat hij mooi overal doorgeen geglipt is.
(verkapte ik wil foto's van pacifica zien - post)
Ohhhhquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben benieuwd hoe je het vindt Mammietje! Ik vind het een uitkomst!
Vandaag bij het naar school brengen van de kinders zat ik met de draagdoek omgeknoopt in de auto en toen we bij school waren ging Saar in de auto in de draagdoek en stapten we samen uit, met paraplu tegen de regen. 10 keer sneller dan de maxi-cosi losmaken, onderstel pakken, cosi er op klikken enz.
Saar zelf vind het ook heerlijk! Ik moet nog wel ff wennen aan het stugge van de doen ten opzichte van de slen..maar dat zal snel genoeg wennen. Gewoon veel oefenen en een paar knoopmanieren uitproberen
[ afbeelding ]
Ben je bang dat hij valt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Kersjes het volgende:
Webkim, ligt hij nou nog steeds te slapen?![]()
Hier is de foto voor in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij valt?(Ik hou Thomas ook vaak vast als ik -em in een doek heb.
)
Ik ben meer van de vrolijke kleurtjes geloof ik, maar chocoladebruin klinkt óók wel erg leuk en iets neutraals qua kleur is ook wel fijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Troel het volgende:
Freecell, ik weet niet welke kleuren tricot je mooi zou vinden, maar ik heb hier nog voldoende tricot liggen in de kleur chocoladebruin voor een doek van 5 meter. Biaisband eromheen en je bent klaar
Ik heb er geloof ik 100% katoen omheen, dus dat zal slecht een heel klein beetje rekken. Het draagt primaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef owlet het volgende:
Troel, heb je er dan rekkend biaisband omheen? Zo niet, draagt dat dan nog steeds lekker als de randen niet mee rekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |