Zelfs al was ik miljonair dan vond ik het nog zonde van het geld...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:16 schreef Webkim het volgende:
Reinhilde, je kan heb beter dit laten zien.![]()
![]()
![]()
[
Een deel van de verzameling van iemand op een groot draagdoekenforum.![]()
![]()
![]()
Ik zou zo met haar ruilen.
Nee, functioneel hoeft niet. Esthetisch is ook fijn. Maar functie wordt wel vaak als smoes gebruikt om excessief koopgedrag te verhullen. En dan bedoel ik dus echt excessief he. Ik heb een hekel aan puur voor de heb, ieder prul kopen waar een pandabeer op staat ofzo. Ik zie liever een verzameling van enkele echt mooie stukken die elkaar versterken ipv het meer van hetzelfde effect geven. (Je wordt zo misselijk als je een zak gemengde drop achter elkaar opeet...) Meestal hou ik mijn ongezouten steviger meningen voor me, maar die foto's van de link vind ik echt obsceen. Dat een ander daar anders over denkt maakt hem of haar in mijn ogen overigens geen slechter mensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:12 schreef Webkim het volgende:
Macka, een collectie hoeft toch niet per se functioneel te zijn? Als je heeeel veel schoenen hebt komen ze toch ook niet allemaal aan de beurt? En als je postzegels verzamelt plak je die toch ook niet op? Of euh, theepottenverzamelaars, die hebben ook gebruiksvoorwerpen puur voor de heb. Maar dit verhaal loopt elders ook al, dus dit lijkt me wel genoeg zo.
![]()
Wat leuk, Maja mee uit feesten. Dat ze het zo lang uithoudt, wat heerlijk lijkt me dat. Ik mag Thomas hooguit een uur ofzo dragen en dan heeft hij kennelijk echt weer even wat ruimte nodig ofzo, want als hij tegen die tijd niet slaapt wordt hij heel jengelig en spartelig. Als ik hem dan uit de doek haal en even in z'n box leg is het gelijk weer goed.
Multi-functioneelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef Webkim het volgende:
Ik moet geloof ik naar de ijzerhandel.
Waarom? Hierom!
Al duurt het nog wel een paar jaar voor Thomas er dan iets mee kan.
Ja, zo klein is ze inmiddels niet meer. Mijn draagdoek.nl is inmiddels tijdelijk verhuisd naar een bv-mama met een heel erg huilbabietje. Ze heet dan wel geen Maud, maar dat maakte niet uit. Kleintje is rustiger en mama ook. Dus een goed doel voor nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:53 schreef Macka66 het volgende:
Wat heeft Maud het naar de zin! En wat een mooi groot meissie is ze geworden![]()
(Ik heb nog steeds dat kleine popje in haar draagdoek.nl doek voor ogen)
Chaca, is jouw Rio net zo flanelzacht als die van p_iglet? Ik ben nog niet eerder zo'n zachte Hopp tegengekomen, en vraag me af of het aan de kleurstelling ligt.
toch welquote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, je had best nog wel wat over.
Dat klopt ook wel omdat hij ook bijna aan de voorkant kon bij jou.
Dit is niet echt behulpzaam he?
Nienke is wakker gebleven tot 13.15.. Toen viel ze in slaap in de doek onderweg naar school. Thuis dacht ik haar zo over te leggen, slapend en wel.. Maar mevrouw blieft inbakerdoeken. Sindsdien niet meer gehoord. Om 15.00 met doeken en al in de reiswieg gelegd om Sskia te halen en zo ligt ze nog steedsquote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van dat blauwe is idd wel zo.Ik vind hem wel erg mooi hoor, jouw hopp.
Ik ben eigenlijk nog steeds wel blij dat ik als een blok voor de La Rae viel, anders had ik het ook een lastige keuze gevonden hoor!
Sasha ligt al sinds 2 uur te slapen.![]()
![]()
Op hun website stond ineens een draagmethode voor kindjes vanaf 3 maanden die niet in de bijgeleverder folder staat, de buik-zit...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:30 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb tegenwoordig nog een prachtig draag-doek exemplaar (lees met het nodige sarcasme...) in mijn (kleine) verzameling, een mini-monkey...
Prachtig wel, maar handig is anders...
Ik zal me wel hebben laten verleiden door mooie plaatjes enzo, en een super-aanbiedings-prijs, maar ik snap dat ding niet :S...
Je hebt 3 draagmethoden, een voor babies, die snap ik...
Een voor peuters (zoals ringsling e.d.) die snap ik ook...
Maar die voor "Floortjes"...Zo krijg ik haar dus écht niet erin... "de kangaroe-zit"
Ik gooi m wel in de kast, en haal hem er weer eens uit als mijn kangaroetje, een peutertje geworden is
Doe een Ellaroo meet! Kun je meteen de andere Ellaroo's zien, want in het echt zijn ze mooier dan op de foto.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Hihi, nog even een we kunnen een LaRae meet houden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
MaijaMacka bedankt! Tis echt een supermooie doek
Daar had ik nog naar willen vragen, naar je woonplaats, toen ik over die vreselijke temperatuur las.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:41 schreef Saeramir het volgende:
ik heb ook mijn eerste doek binnen, een tricot van draagdoek.nl. moet hem nog gaan proberen, maar hij is wel erg warm (woon in Egypte, het is op het moment gemiddeld 35 graden).
Webkim, jou ken ik van Dragen en Voeden (ben daar Saartje)
Kwileenfoto!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
MaijaMacka bedankt! Tis echt een supermooie doek
Schommelen met de EllaRoo zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef E.T. het volgende:
Fijn DeLiedje![]()
Ik ga trouwens volgende keer in ons vakantiehuisje eens kijken of ik de draagdoek multi-functioneel kan inzetten. Dit nav het filmpje van Webkim laatst![]()
Doek tussen de schoren van de verandapalen knopen en spelen maar(misschien ook wel een mooie hoogte om als hangmatje te dienen voor Nienke nog, maar dan moet het wel mooi weer zijn)
E.T. heeft een Hopp.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:48 schreef Webkim het volgende:
[..]
Schommelen met de EllaRoo zou ik niet doen.
In de handleiding die de dame van het filmpje op het Amerikaanse doekenforum schreef, benadrukte ze dat ze alleen haar stevigste doeken gebruikt. Valt Ellaroo denk ik niet onder. Als babyangmatje moet dan wel weer kunnen denk ik. Ik heb ook nog wel een boxhangmatje liggen, mocht je interesse hebben.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen hebben E.T. en ik even geswitcht, zij mijn Ellaroo, ik haar Hopp.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dan krijg je dus zoiets?
Jammer dat het niet jullie soort doek blijkt, goed dat je daar zo snel achter bent gekomen en heel leuk dat we toch een foto van Pepijn krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef p_iglet het volgende:
Nog ff fotootje van Pepijn in de Lifter...
De kleurtjes vind ik wel echt helemaal superIs er geen doek ofzo met die kleur combi
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef p_iglet het volgende:
Troel die is Uni rood zonder werkje....
interesse?? Het is bij ons eigenlijk de minst gebruikte doek...
We hebben 3x dezelfde maat, maar nu heb ik bij macka ontdekt dat met 4.10/4.20 vriendje en ik waarschijnlijk ook alles kunnen knopen. Dus twijfel om de rode ella roo te verkopen en er een kortere doek voor te kopen...
Scheelt die mega staarten, vooral voor vriendlief die qua lente en omvang nog kleiner is als ik.
1 |
Ik vind hem wel mooi.. Maar ben er nog niet helemaal uit of de Tunis echt de mooiste isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef Webkim het volgende:
(Maar de Tunis gaat weg hoor, als ik deze week niet besluit -em te gaan verven. Dus als iemand -em heeel mooi vindt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |