Oh, irritant zijn dat soort dingen altijd... denk je alles voor elkaar te hebben...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Maneki en Viev![]()
BE, dat is leuk geworden![]()
Ik wals ook even binnen hoor![]()
Maandag is de oplevering van de boot en nu is de notaris 'vergeten' de aflosnota van onze hypotheek op te vragen en duurt het dus langer. En dat is zo irritantIk wist gewoon dat het niet zonder problemen zou kunnen gaan
![]()
Mar affijn, het is weekend enzo. Dus nou ja, ook dit zal wel weer goed komen. Maar al dat geregel weer...
Het is onze notaris niet. De koper heeft hem uitgezochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef Belana het volgende:
sjees snoopy, het zit idd niet mee op dat gebied he
ik neem aan dat de rekening wel wat lager wordt nu van de notaris?
daarom heb ik er nooit aan mee gedaan. Heb jij nu niets aan natuurlijk maar het verbaast me niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop en Poppejans, dat is dus ook een beetje het idee dat ik erbij kreeg.
Behalve dan dat ik 2 enveloppen kreeg, 1 voor mij en 1 voor de oud bewoonster van dit huis. Dus toen ging ik twijfelen, maar als er hier niemand verder iets gekregen heeft groeit mijn vermoeden dat ze toch mss wel met zo'n blije dozen adreslijst aan de gang zijn.
Zal ik je vertellen dat ik vandaag ook nog fietstassen heb gekochtquote:
Je Hyve foto's spreken boekdelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:14 schreef m@x het volgende:
Je moest eens weten hoe onttrut ik de laatste tijd ben
Dat is toeval. KWF heeft recent een enorme mailing over kinderen en kanker de deur uit gedaan, naar zowat alle adressen in hun bestand. Hoe je in dat bestand komt is dan de tweede vraag, maar de mailing was niet specifiek gericht op jonge ouders.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje trouwens... zijn er hier meer mensen die post van het KWF hebben gekregen?
Ik vroeg me af of het toeval was dat je, 5 maanden nadat je bevallen bent, post krijgt over kindertjes en babietjes met leukemie.
Dit klinkt vast heel paranoia, en ik vind het een prima zaak uiteraard, maar ik zou het heel kwalijk vinden als het echt een soort van 'direct marketing' zou zijn.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Sinds die internet ontdekt heeft zwerft ze er dag en nacht op rond.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
m@x... hier is je moeder toch niet actief?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:PV!
Tsjonge... het zal idd je werk maar zijn.
Ik heb laatst een heel pissig mailtje gestuurd naar een of ander bijbelgenootschap, of de ja-nee sticker niet geldt voor god en zijn vertegenwoordigers.
Heb ik geen antwoord op gekregen.
Echt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Sinds die internet ontdekt heeft zwerft ze er dag en nacht op rond.
Wat toevallig! Gaat Brent ook mee? Dan kan ik je misschien nog herkennen,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
@poppejansJa tuulk ben ik daar
Snoop,trusten
Dat denk jij maar. Of ben ik heel erg paranoia?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Wat ben ik dan toch blij dat mijn ouders dat niet doen. Of iig komen ze niet daar waar ik kom.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb laatst een heel pissig mailtje gestuurd naar een of ander bijbelgenootschap, of de ja-nee sticker niet geldt voor god en zijn vertegenwoordigers.
Heb ik geen antwoord op gekregen.
Nou, mijn hyves zouden ze mss wel zoeken, maar dan moet ze wel weten waar ze dat kan vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Of ben ik heel erg paranoia?
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen reunie van mijn oude stamkroeg. Gaat vast een latertje worden
Brent gaat ook meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat toevallig! Gaat Brent ook mee? Dan kan ik je misschien nog herkennen,
Ben benieuwd morgen, heb geen idee wat ik me bij zoiets moet voorstellen, heb wel gezien dat er ook kleding te koop is, ook geweldige kinderkleertjes
Daarom had ik ook alleen de blije doos en niet de baby doos. Want dan moet je idd de geboortedatum opgeven, de naam en het geslacht enzo... blabla. Dan kun je er idd donder op zeggen dat je reclame thuis krijgt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef PM-girl het volgende:
BE, je zult er nog verbaasd van staan wat voor een post je het komende jaar krijgt (en wie weet daarna), nav het aanvragen van babydozen (of heb je die niet aangevraagd?)
Echt superveel, een deel kan ik direct herleiden, doordat ik bij een ding na de geboorte een foute naam heb ingevuld - expres - om te zien hoeveel daarop afkwam.
![]()
Als je overigens geld in de staatsloterij wint, beginnen ze ineens van dure creditcards te bellen enzo.
Niet zeuren. Je hebt er net zoveel als SHE. Misschien kunnen jullie gezellig samen een keertje uit etenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Niet zeuren. Je hebt er net zoveel als SHE. Misschien kunnen jullie gezellig samen een keertje uit eten
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef PM-girl het volgende:
Als je overigens geld in de staatsloterij wint, beginnen ze ineens van dure creditcards te bellen enzo.
Is die fles rose nou nog steeds niet uitgewerkt snoop?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:56 schreef snoopy het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?
Had ik je al eens verteld dat ik je echt erg leuk vindt?
Ik hoorde dat het de hele week niet zou rijden. Maar ze kwamen er ook weer achter dat er MTS examens waren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:00 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm weet iemand ofdat maandag de bussen gewoon rijden?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:24 schreef Rottdog het volgende:
Sinds wij de sticker "ik geef bloed" op de deur hebben geplakt nooit weer een jehova aan de deur gehad. We zien ze gewoon ons huis voorbij lopen
quote:Uw antwoorden sluiten het beste aan bij de blauwe wereld.
Mensen in de 'blauwe wereld' zijn over het algemeen vrij ambitieus en streven een succesvolle carričre na. Dit wordt bereikt door middel van een grote inzet, gebruikmakend van analytische capaciteiten, assertiviteit en intelligentie, maar ook door bedachtzaamheid en het maken van weloverwogen beslissingen.
Mensen in de 'blauwe wereld' houden graag de touwtjes in eigen handen en hebben behoefte aan overzicht. Ook houdt men van luxe en mooie dingen: dat men succesvol is in de carričre mag best gezien worden.
Veel mensen in de blauwe wereld wonen graag in een woning met een luxe uitstraling. Dit kan, afhankelijk van de levensfase, in een stedelijke of suburbane omgeving zijn. Zowel woning als woonomgeving dienen hoogwaardig te zijn. De buren zijn bij voorkeur 'ons soort mensen'.
een vriendin van me had de blije doos voor mij aangevraagd en perongeluk mijn naam niet goed geschreven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef PM-girl het volgende:
Echt superveel, een deel kan ik direct herleiden, doordat ik bij een ding na de geboorte een foute naam heb ingevuld - expres - om te zien hoeveel daarop afkwam.
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben blijkbaar bedachtzaam en maak weloverwogen beslissingen... hoe is het met die poll
Vertel mij watquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef m@x het volgende:
[..]We staan gelijk. Je bent net zo'n saaie muts als ik
En drinken is sowieso een goed tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef m@x het volgende:
Ik ga mijn issues even wegdrinken in mijn oude stamkroeg. Eigenlijk haat ik reunies maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat er van al die oude barhangers is geworden.
Jehova`s getuigen mogen geen bloedtransfusie ontvangen dacht ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Rottdog, hihi! Heb je die sticker juist daarvoor opgehangen? (ik snap eigenlijk het doel niet zo goed van die sticker?)
wat goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
Had ik al verteld dat mij een baan als manager aangeboden is
Ja! Maar dan wel met een verkeerde naam, dus van een doos zullen ze hem niet hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje trouwens... zijn er hier meer mensen die post van het KWF hebben gekregen?
Ik vroeg me af of het toeval was dat je, 5 maanden nadat je bevallen bent, post krijgt over kindertjes en babietjes met leukemie.
Dit klinkt vast heel paranoia, en ik vind het een prima zaak uiteraard, maar ik zou het heel kwalijk vinden als het echt een soort van 'direct marketing' zou zijn.
Ik wilde het net zeggen. Hier (Oirsbeek) niks regen en onweer. Momenteel zelfs een stralend zonnetjequote:Op zondag 1 juni 2008 07:55 schreef lily het volgende:
Ik woon een kilometer of 5 van Landgraaf en het heeft hier gisteren en vannacht niet geregend (en al helemaal niet geonweerd)![]()
Het was wel de hele dag bewolkt maar verder niks.
Nu is het zonnig.
Dus op pinkpop valt het wel mee..
vrijdagnacht wel trouwens
Ja, dan heb ik altijd nog liever nu en dan een buitje. Met motregen wordt je buiten altijd zo smerig nat... klam en koud. En als het dan zomers warm is, is het net de tropen.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:37 schreef E.T. het volgende:
Hier zo'n heerlijk fijn miezerig motregentje
Van dat saaie grijze weer dus
Awwww, wat jammer dat je je niet effe hebt voorgesteld!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:50 schreef Poppejans het volgende:
Rockabella: Ik heb jullie vandaag gezien hoor! Wat een stoer wit hemd met doodskop had Brent aan, en wat een reuzenvader heeft ie![]()
Wij stonden binnen een uurtje weer buiten, vonden het wel leuk maar die entreeprijs eigenlijk echt niet normaal.
Ja! Jammer!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:12 schreef snoopy het volgende:
Jammer dat ik geen tijd had Rocka, ik had jou en Brent wel eens willen ontmoeten![]()
Was het leuk? De locatie leek me nogal saai
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Awwww, wat jammer dat je je niet effe hebt voorgesteld!![]()
Heb je Brent nog wel Hawaiaans zien dansen? Zo enorm schattig dat ie met zijn kontje gaat schudden![]()
(Ik ben trouwens pas net terug...![]()
)
Uhmmm juist ik bedoelde de taxiquote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef livelink het volgende:
Bedoel je niet met de taxi, Bar? Of rijden de bussen bij jullie wel?
Whaha.. nee hoor BE, je bent geen watje..quote:Op maandag 2 juni 2008 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik ben echt een watje aan het worden!![]()
F. zat vandaag in Engeland en zou om ong. 21.30 weer hier landen. Nu wist ik al wel dat ze vertraging hadden, maar ik ben toch wel heel blij dat hij daarstraks sms-te dat ze veilig geland waren. Enge onweer enzo.
Nu moet hij eerst nog een vriend thuisbrengen dus het duurt nog wel eventjes voor hij thuis is, maar ik kan de slaap niet vatten.![]()
Vroeger deed ik niet zo moeilijk, maar het is denk ik een combi van 'soft-na-zwangerschap' en nog die inbraken enzo. Hij moet van mij ook sms-en als hij op ene bepaald punt is, dan weet ik dat ik niet stijf in mijn bed hoef te liggen bij geluiden beneden.
Ik ben op dezelfde dag geboren als Bertquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:09 schreef Vivi het volgende:
Oh! Oh! En we zijn er achter gekomen dat Dean op dezelfde dag jarig is als Ernie.
Fuck you I won't do what you tell me!quote:
Wat Gaaf!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Belana het volgende:
dutch![]()
zow, ik ben terug van een nachtje geweld in Antwerpen
wij waren naar een concert van Rage against The Machineen het was zooooooooo coooooooolll!!!!!!
er zijn hier vast wel een paar mensen die het kennen, toch?
Ik heb ze op Pinkpop gezien. Heeeeeeeeel veel jaar geledenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik zit te piekeren of ik ze nou ooit live heb gezien... Dacht het niet eigenlijk. Maar nou zijn de jaren '90 sowieso een beetje een zwart gat dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
Je deed me al aan hem denken idd...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag geboren als Bert
Same herequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik zit te piekeren of ik ze nou ooit live heb gezien... Dacht het niet eigenlijk. Maar nou zijn de jaren '90 sowieso een beetje een zwart gat dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
1994 was datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien. Heeeeeeeeel veel jaar geleden
Heel jongquote:
Ik ben geloof ik hele jaren kwijt.quote:
ik had een afspraak om kwart over 1 en om 3 uur was ik pas weer thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef YPPY het volgende:
Kan ik al weer naar buiten pinquit?Hoe ging het? Waar ben je geweest?
Beetje kort voor een datequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had een afspraak om kwart over 1 en om 3 uur was ik pas weer thuis![]()
of dat nou een goed of een slecht teken is? ik weet niet
neehoor, het ging goed! ik vind het echt heel leuk (tot nu toe dan he) en de meneer zei zelfs dat ik het heel goed deed
![]()
we zijn iig over de dijk gereden, toen door vuren geloof ik heb niet écht goed om me heen gekekennaar beneden en toen euhh via oost 2, evenementendinges langs spijk naar hoornaar als ik het goed zeg
Dat heb ik zondagavond ook gemerkt, jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was overigens de uitsmijter uiteraard, het dak ging er af
Zoals een van de Amerikaanse Sesamstraat art directors ooit zei op een seminar: "Everyone loves Bert. Because he suffers."quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zoals een van de Amerikaanse Sesamstraat art directors ooit zei op een seminar: "Everyone loves Bert. Because he suffers."
Agos...dat geconcentreerde koppie op die fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef bixister het volgende:
leuk vivi!ik weet zeker dat piet ook dolgraag eens in die auto zou willen zitten. hij speelt nu al graag 't spelletje 'racen met tommie' op de sesamstraat-website en vindt sowieso alles dat maar met racen te maken heeft geweldig. laatst op de verjaardag van ons neefje stond een grote racebaan opgezet, dat vond ie ook machtig interessant. die grote sesamstraat poppen weet ik zo net nog niet, hoe (eng) ze die zouden vinden. misschien ook maar eens naar madurodam.
Dan ben je mij ook tegengekomen in het boekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]! Da's een leuke ja..ik heb toevallig een heel leuk boek thuis uit de Bieb, met ook heel veel achtergrond info...was een feest der herkenning uit mijn eigen kindertijd was het wel, en wat blijkt, de eerste Tommie is zelfs gemaakt uit een bontjas
.
Toen was ik negen jaar.quote:
Nee, ik ben erg jong, ik gedraag me alleen andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe kan dat nou Troel? Je bent toch een oud wijf?
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben je mij ook tegengekomen in het boek
(Ik heb het hier thuis liggen, heb het voor 5 euro op de kop kunnen tikken bij zo'n boekenvoordeelshop jaren geleden)
Er staat als het goed is een foto van Troel met Sien in (of er zijn meerdere versies van het boek)quote:
Ik was ook 24 en halverwege het jaar zelfs 25quote:
ja klopt, het sportpaleisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef lily het volgende:
[..]
Dat heb ik zondagavond ook gemerkt, ja(als er een dak geweest zou zijn)
Ik woon denk ik hemelsbreed een kilometer of 5 van het pinkpopterrein af. Ik ging tegen 22.45 naar bed en toen ik het raam openzette hoorde ik "Killing in the name" echt supergoed. Ik kon ieder woord verstaan.
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, vanuit mijn bed de muziek zo goed horen.
Waren ze in het sportpaleis, Belana?
Dat deed ik pas in 2001quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:47 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica zucht....
toen zat ik nog elke dag in mn stamkroeggie
Vooral omdat ik in die tijd ongeveer chronisch onder de invloed was van het een of ander en eigenlijk niet zo goed meer weet wat er allemaal gebeurt isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou alles tussen 14 en 22 nog wel een keer over willen doen hoor.
Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Verdomd ja, toen nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef nebelung het volgende:
Jaaaahaaa, in 94 had ik nog wel een stamkroeg, dat dan weer wel!![]()
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jacksonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Ik ben niet jaloers op je Troelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jackson, Dr. Alban, Real2Real, Ace of Base, 4 Non Blondes, Twenty 4 Seven, 2 Brothers on the 4th Floor, Take That
Betere muziek in mijn jeugd had veel uitgemaakt denk ik ja. Ik weet nog dat ik op weg naar tennisles hoorde dat Freddie dood wasquote:
Je vergeet alle boy/girlbands, Swets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.
De 80's zijn natuurlijk per definitie veel tofferder... zelfs onder invloed
Och ja, ik weet nog dat er op een schoolfeest ineens Get Down van de Backstreetboys gedraaid werd. En ons vriendinnengroepje wist het dansje precies. Even later stond iedereen het dansje te doen en ik zou me nu dus echt dood schamen als ik zoiets zou doen, maar toen vonden we dat heel gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Je vergeet alle boy/girlbands, Swets.
Take that, BSB, SpiceGirls, N'sync, Sugababes en meer van die dingen.
Ik weet nog dat mijn zussen echt helemaal in tranen uitbarstten toen Take That uit elkaar ging. Ik was toen iets van tien/elf jaar. Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Och ja, ik weet nog dat er op een schoolfeest ineens Get Down van de Backstreetboys gedraaid werd. En ons vriendinnengroepje wist het dansje precies. Even later stond iedereen het dansje te doen en ik zou me nu dus echt dood schamen als ik zoiets zou doen, maar toen vonden we dat heel gewoon
En dit keer aantekeningen maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral omdat ik in die tijd ongeveer chronisch onder de invloed was van het een of ander en eigenlijk niet zo goed meer weet wat er allemaal gebeurt is
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn zussen echt helemaal in tranen uitbarstten toen Take That uit elkaar ging. Ik was toen iets van tien/elf jaar. Ik had echt zoiets van:kóm óp!
Of die vriendinnetjes van me die overal 'I *hartje* BSB 4-ever' opkalkten.
Aaaahhh die lieve kleine blikkies soep!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb daar behoorlijk om zitten lachenMet een vriendin die TV show kijken. En dan vooral de Unox soupie reclame die erbij hoorde "We've decided to split up"
Heerlijk
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Vivi het volgende:
Ik was 20 in '94 en ook voornamelijk te vinden op Pinkpop, Parkpop, Bospop, en alles wat maar op "Pop" eindigde...weet nog dat ik zo stoned in mijn tentje lag dat ik dacht dat iemand een CDtje van Lou Reed had opgezet...maar het was hem toch echt zelf.
Verder had ik een ring door mijn neus, legerkistjes en luisterde voornamelijk naar dingen als The Cult, Marillion (en Fish, oh wat was ik daar weg van) Pink Floyd, Aztec Camera en Die Toten Hosen enzo
.
Oh ja, en veel Ska. De meeste avonden bracht ik al triktrakkend door in het meest vage blowhol van Utrecht, werfkelder "Sarasani"
.
Tegen mijn 22e begon ik weer normaal te worden.
Hehe, er komt me nog iets bekend voor in dit topicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
De dolly dots roeleren de pan uit jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:48 schreef Belana het volgende:
ach, ik was op mijn 12e/13e fan van de dolly dotsook niet iets om trots op te zijn, maar wel errug 80's
zoals ik al zei, ik ben er niet trots opquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De dolly dots roeleren de pan uit ja
ik ook, dolverliefd was ik op die manquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Vivi het volgende:
Marillion (en Fish, oh wat was ik daar weg van)
Ik van Michael Jacksonquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:48 schreef Belana het volgende:
ach, ik was op mijn 12e/13e fan van de dolly dotsook niet iets om trots op te zijn, maar wel errug 80's
Ik naar Prince en dat was een blijvertjequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik van Michael Jackson. Je had toen 3 groepen, MJ, George Michael en Prince. En je kon niet van alledrie fan zijn
. Later ben ik overgeswitched naar George Michael
.
*kuch* direct *kuchquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Middelbare school.... Dan denk ik meteen Spice girls... Oh heel mn kamer hing vol met posters en plaatjes. We hadden zelfs een groepje met meiden en dan gingen we ze nadoen..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:42 schreef Memmel het volgende:
In '94 stond ik vooraan bij een MC Hammer concert...![]()
en huismoederquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Metalheads en punks zijn gewoon pc-nerds geworden![]()
Bij mij ook een faaaaase... ik luister het nu alleen nog één keer in het jaar uit sentimentaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef Anitra het volgende:
pv jij een kaner?
Hier was alles goed als het maar hard was. En Kane ja dat was een fase
En als ik zeg vooraan, dan bedoel ik ook vooraan he. Go Hammer, go Hammer...quote:
Daar kon ik me pas jaren later overheen zetten dat hij misschien eigenlijk nog wel de coolste was van de driequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik naar Prince en dat was een blijvertje
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik naar Prince en dat was een blijvertje
Ik kwam vanaf Duran Duran hčquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef Belana het volgende:
[..]
dito
maar greenDay vond ik neppunkerds heur
Sitting at the bar while the barman wipes away the warm wet circles...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:21 schreef lily het volgende:
[..]
ik ook, dolverliefd was ik op die man![]()
maar dat was wel in '84 (niet in '94)
Princequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik van Michael Jackson. Je had toen 3 groepen, MJ, George Michael en Prince. En je kon niet van alledrie fan zijn
. Later ben ik overgeswitched naar George Michael
.
quote:
neequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]!
!
Heb/ken je die allereerste plaats van de Kecks ook? Schliessbaum (oid)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |