Fuck you I won't do what you tell me!quote:
Wat Gaaf!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Belana het volgende:
dutch![]()
zow, ik ben terug van een nachtje geweld in Antwerpen
wij waren naar een concert van Rage against The Machineen het was zooooooooo coooooooolll!!!!!!
er zijn hier vast wel een paar mensen die het kennen, toch?
Ik heb ze op Pinkpop gezien. Heeeeeeeeel veel jaar geledenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik zit te piekeren of ik ze nou ooit live heb gezien... Dacht het niet eigenlijk. Maar nou zijn de jaren '90 sowieso een beetje een zwart gat dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
Je deed me al aan hem denken idd...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag geboren als Bert
Same herequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik zit te piekeren of ik ze nou ooit live heb gezien... Dacht het niet eigenlijk. Maar nou zijn de jaren '90 sowieso een beetje een zwart gat dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
1994 was datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien. Heeeeeeeeel veel jaar geleden
Heel jongquote:
Ik ben geloof ik hele jaren kwijt.quote:
ik had een afspraak om kwart over 1 en om 3 uur was ik pas weer thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef YPPY het volgende:
Kan ik al weer naar buiten pinquit?Hoe ging het? Waar ben je geweest?
Beetje kort voor een datequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had een afspraak om kwart over 1 en om 3 uur was ik pas weer thuis![]()
of dat nou een goed of een slecht teken is? ik weet niet
neehoor, het ging goed! ik vind het echt heel leuk (tot nu toe dan he) en de meneer zei zelfs dat ik het heel goed deed
![]()
we zijn iig over de dijk gereden, toen door vuren geloof ik heb niet écht goed om me heen gekekennaar beneden en toen euhh via oost 2, evenementendinges langs spijk naar hoornaar als ik het goed zeg
Dat heb ik zondagavond ook gemerkt, jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was overigens de uitsmijter uiteraard, het dak ging er af
Zoals een van de Amerikaanse Sesamstraat art directors ooit zei op een seminar: "Everyone loves Bert. Because he suffers."quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zoals een van de Amerikaanse Sesamstraat art directors ooit zei op een seminar: "Everyone loves Bert. Because he suffers."
Agos...dat geconcentreerde koppie op die fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef bixister het volgende:
leuk vivi!ik weet zeker dat piet ook dolgraag eens in die auto zou willen zitten. hij speelt nu al graag 't spelletje 'racen met tommie' op de sesamstraat-website en vindt sowieso alles dat maar met racen te maken heeft geweldig. laatst op de verjaardag van ons neefje stond een grote racebaan opgezet, dat vond ie ook machtig interessant. die grote sesamstraat poppen weet ik zo net nog niet, hoe (eng) ze die zouden vinden. misschien ook maar eens naar madurodam.
Dan ben je mij ook tegengekomen in het boekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]! Da's een leuke ja..ik heb toevallig een heel leuk boek thuis uit de Bieb, met ook heel veel achtergrond info...was een feest der herkenning uit mijn eigen kindertijd was het wel, en wat blijkt, de eerste Tommie is zelfs gemaakt uit een bontjas
.
Toen was ik negen jaar.quote:
Nee, ik ben erg jong, ik gedraag me alleen andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe kan dat nou Troel? Je bent toch een oud wijf?
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben je mij ook tegengekomen in het boek
(Ik heb het hier thuis liggen, heb het voor 5 euro op de kop kunnen tikken bij zo'n boekenvoordeelshop jaren geleden)
Er staat als het goed is een foto van Troel met Sien in (of er zijn meerdere versies van het boek)quote:
Ik was ook 24 en halverwege het jaar zelfs 25quote:
ja klopt, het sportpaleisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef lily het volgende:
[..]
Dat heb ik zondagavond ook gemerkt, ja(als er een dak geweest zou zijn)
Ik woon denk ik hemelsbreed een kilometer of 5 van het pinkpopterrein af. Ik ging tegen 22.45 naar bed en toen ik het raam openzette hoorde ik "Killing in the name" echt supergoed. Ik kon ieder woord verstaan.
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, vanuit mijn bed de muziek zo goed horen.
Waren ze in het sportpaleis, Belana?
Dat deed ik pas in 2001quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:47 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica zucht....
toen zat ik nog elke dag in mn stamkroeggie
Vooral omdat ik in die tijd ongeveer chronisch onder de invloed was van het een of ander en eigenlijk niet zo goed meer weet wat er allemaal gebeurt isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou alles tussen 14 en 22 nog wel een keer over willen doen hoor.
Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Verdomd ja, toen nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef nebelung het volgende:
Jaaaahaaa, in 94 had ik nog wel een stamkroeg, dat dan weer wel!![]()
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jacksonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Ik ben niet jaloers op je Troelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jackson, Dr. Alban, Real2Real, Ace of Base, 4 Non Blondes, Twenty 4 Seven, 2 Brothers on the 4th Floor, Take That
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |