Ik wilde het net zeggen. Hier (Oirsbeek) niks regen en onweer. Momenteel zelfs een stralend zonnetjequote:Op zondag 1 juni 2008 07:55 schreef lily het volgende:
Ik woon een kilometer of 5 van Landgraaf en het heeft hier gisteren en vannacht niet geregend (en al helemaal niet geonweerd)![]()
Het was wel de hele dag bewolkt maar verder niks.
Nu is het zonnig.
Dus op pinkpop valt het wel mee..
vrijdagnacht wel trouwens
Ja, dan heb ik altijd nog liever nu en dan een buitje. Met motregen wordt je buiten altijd zo smerig nat... klam en koud. En als het dan zomers warm is, is het net de tropen.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:37 schreef E.T. het volgende:
Hier zo'n heerlijk fijn miezerig motregentje
Van dat saaie grijze weer dus
Awwww, wat jammer dat je je niet effe hebt voorgesteld!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:50 schreef Poppejans het volgende:
Rockabella: Ik heb jullie vandaag gezien hoor! Wat een stoer wit hemd met doodskop had Brent aan, en wat een reuzenvader heeft ie![]()
Wij stonden binnen een uurtje weer buiten, vonden het wel leuk maar die entreeprijs eigenlijk echt niet normaal.
Ja! Jammer!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:12 schreef snoopy het volgende:
Jammer dat ik geen tijd had Rocka, ik had jou en Brent wel eens willen ontmoeten![]()
Was het leuk? De locatie leek me nogal saai
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Awwww, wat jammer dat je je niet effe hebt voorgesteld!![]()
Heb je Brent nog wel Hawaiaans zien dansen? Zo enorm schattig dat ie met zijn kontje gaat schudden![]()
(Ik ben trouwens pas net terug...![]()
)
Uhmmm juist ik bedoelde de taxiquote:Op maandag 2 juni 2008 08:55 schreef livelink het volgende:
Bedoel je niet met de taxi, Bar? Of rijden de bussen bij jullie wel?
Whaha.. nee hoor BE, je bent geen watje..quote:Op maandag 2 juni 2008 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik ben echt een watje aan het worden!![]()
F. zat vandaag in Engeland en zou om ong. 21.30 weer hier landen. Nu wist ik al wel dat ze vertraging hadden, maar ik ben toch wel heel blij dat hij daarstraks sms-te dat ze veilig geland waren. Enge onweer enzo.
Nu moet hij eerst nog een vriend thuisbrengen dus het duurt nog wel eventjes voor hij thuis is, maar ik kan de slaap niet vatten.![]()
Vroeger deed ik niet zo moeilijk, maar het is denk ik een combi van 'soft-na-zwangerschap' en nog die inbraken enzo. Hij moet van mij ook sms-en als hij op ene bepaald punt is, dan weet ik dat ik niet stijf in mijn bed hoef te liggen bij geluiden beneden.
Ik ben op dezelfde dag geboren als Bertquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:09 schreef Vivi het volgende:
Oh! Oh! En we zijn er achter gekomen dat Dean op dezelfde dag jarig is als Ernie.
Fuck you I won't do what you tell me!quote:
Wat Gaaf!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Belana het volgende:
dutch![]()
zow, ik ben terug van een nachtje geweld in Antwerpen
wij waren naar een concert van Rage against The Machineen het was zooooooooo coooooooolll!!!!!!
er zijn hier vast wel een paar mensen die het kennen, toch?
Ik heb ze op Pinkpop gezien. Heeeeeeeeel veel jaar geledenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik zit te piekeren of ik ze nou ooit live heb gezien... Dacht het niet eigenlijk. Maar nou zijn de jaren '90 sowieso een beetje een zwart gat dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
Je deed me al aan hem denken idd...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ben op dezelfde dag geboren als Bert
Same herequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik zit te piekeren of ik ze nou ooit live heb gezien... Dacht het niet eigenlijk. Maar nou zijn de jaren '90 sowieso een beetje een zwart gat dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
1994 was datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien. Heeeeeeeeel veel jaar geleden
Heel jongquote:
Ik ben geloof ik hele jaren kwijt.quote:
ik had een afspraak om kwart over 1 en om 3 uur was ik pas weer thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef YPPY het volgende:
Kan ik al weer naar buiten pinquit?Hoe ging het? Waar ben je geweest?
Beetje kort voor een datequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had een afspraak om kwart over 1 en om 3 uur was ik pas weer thuis![]()
of dat nou een goed of een slecht teken is? ik weet niet
neehoor, het ging goed! ik vind het echt heel leuk (tot nu toe dan he) en de meneer zei zelfs dat ik het heel goed deed
![]()
we zijn iig over de dijk gereden, toen door vuren geloof ik heb niet écht goed om me heen gekekennaar beneden en toen euhh via oost 2, evenementendinges langs spijk naar hoornaar als ik het goed zeg
Dat heb ik zondagavond ook gemerkt, jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was overigens de uitsmijter uiteraard, het dak ging er af
Zoals een van de Amerikaanse Sesamstraat art directors ooit zei op een seminar: "Everyone loves Bert. Because he suffers."quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zoals een van de Amerikaanse Sesamstraat art directors ooit zei op een seminar: "Everyone loves Bert. Because he suffers."
Agos...dat geconcentreerde koppie op die fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef bixister het volgende:
leuk vivi!ik weet zeker dat piet ook dolgraag eens in die auto zou willen zitten. hij speelt nu al graag 't spelletje 'racen met tommie' op de sesamstraat-website en vindt sowieso alles dat maar met racen te maken heeft geweldig. laatst op de verjaardag van ons neefje stond een grote racebaan opgezet, dat vond ie ook machtig interessant. die grote sesamstraat poppen weet ik zo net nog niet, hoe (eng) ze die zouden vinden. misschien ook maar eens naar madurodam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |