En drinken is sowieso een goed tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef m@x het volgende:
Ik ga mijn issues even wegdrinken in mijn oude stamkroeg. Eigenlijk haat ik reunies maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat er van al die oude barhangers is geworden.
Jehova`s getuigen mogen geen bloedtransfusie ontvangen dacht ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Rottdog, hihi! Heb je die sticker juist daarvoor opgehangen? (ik snap eigenlijk het doel niet zo goed van die sticker?)
wat goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
Had ik al verteld dat mij een baan als manager aangeboden is
Ja! Maar dan wel met een verkeerde naam, dus van een doos zullen ze hem niet hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje trouwens... zijn er hier meer mensen die post van het KWF hebben gekregen?
Ik vroeg me af of het toeval was dat je, 5 maanden nadat je bevallen bent, post krijgt over kindertjes en babietjes met leukemie.
Dit klinkt vast heel paranoia, en ik vind het een prima zaak uiteraard, maar ik zou het heel kwalijk vinden als het echt een soort van 'direct marketing' zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |