Oh, irritant zijn dat soort dingen altijd... denk je alles voor elkaar te hebben...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Maneki en Viev![]()
BE, dat is leuk geworden![]()
Ik wals ook even binnen hoor![]()
Maandag is de oplevering van de boot en nu is de notaris 'vergeten' de aflosnota van onze hypotheek op te vragen en duurt het dus langer. En dat is zo irritantIk wist gewoon dat het niet zonder problemen zou kunnen gaan
![]()
Mar affijn, het is weekend enzo. Dus nou ja, ook dit zal wel weer goed komen. Maar al dat geregel weer...
Het is onze notaris niet. De koper heeft hem uitgezochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef Belana het volgende:
sjees snoopy, het zit idd niet mee op dat gebied he
ik neem aan dat de rekening wel wat lager wordt nu van de notaris?
daarom heb ik er nooit aan mee gedaan. Heb jij nu niets aan natuurlijk maar het verbaast me niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop en Poppejans, dat is dus ook een beetje het idee dat ik erbij kreeg.
Behalve dan dat ik 2 enveloppen kreeg, 1 voor mij en 1 voor de oud bewoonster van dit huis. Dus toen ging ik twijfelen, maar als er hier niemand verder iets gekregen heeft groeit mijn vermoeden dat ze toch mss wel met zo'n blije dozen adreslijst aan de gang zijn.
Zal ik je vertellen dat ik vandaag ook nog fietstassen heb gekochtquote:
Je Hyve foto's spreken boekdelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:14 schreef m@x het volgende:
Je moest eens weten hoe onttrut ik de laatste tijd ben
Dat is toeval. KWF heeft recent een enorme mailing over kinderen en kanker de deur uit gedaan, naar zowat alle adressen in hun bestand. Hoe je in dat bestand komt is dan de tweede vraag, maar de mailing was niet specifiek gericht op jonge ouders.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje trouwens... zijn er hier meer mensen die post van het KWF hebben gekregen?
Ik vroeg me af of het toeval was dat je, 5 maanden nadat je bevallen bent, post krijgt over kindertjes en babietjes met leukemie.
Dit klinkt vast heel paranoia, en ik vind het een prima zaak uiteraard, maar ik zou het heel kwalijk vinden als het echt een soort van 'direct marketing' zou zijn.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Sinds die internet ontdekt heeft zwerft ze er dag en nacht op rond.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
m@x... hier is je moeder toch niet actief?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:PV!
Tsjonge... het zal idd je werk maar zijn.
Ik heb laatst een heel pissig mailtje gestuurd naar een of ander bijbelgenootschap, of de ja-nee sticker niet geldt voor god en zijn vertegenwoordigers.
Heb ik geen antwoord op gekregen.
Echt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Sinds die internet ontdekt heeft zwerft ze er dag en nacht op rond.
Wat toevallig! Gaat Brent ook mee? Dan kan ik je misschien nog herkennen,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
@poppejansJa tuulk ben ik daar
Snoop,trusten
Dat denk jij maar. Of ben ik heel erg paranoia?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Wat ben ik dan toch blij dat mijn ouders dat niet doen. Of iig komen ze niet daar waar ik kom.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb laatst een heel pissig mailtje gestuurd naar een of ander bijbelgenootschap, of de ja-nee sticker niet geldt voor god en zijn vertegenwoordigers.
Heb ik geen antwoord op gekregen.
Nou, mijn hyves zouden ze mss wel zoeken, maar dan moet ze wel weten waar ze dat kan vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Of ben ik heel erg paranoia?
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen reunie van mijn oude stamkroeg. Gaat vast een latertje worden
Brent gaat ook meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat toevallig! Gaat Brent ook mee? Dan kan ik je misschien nog herkennen,
Ben benieuwd morgen, heb geen idee wat ik me bij zoiets moet voorstellen, heb wel gezien dat er ook kleding te koop is, ook geweldige kinderkleertjes
Daarom had ik ook alleen de blije doos en niet de baby doos. Want dan moet je idd de geboortedatum opgeven, de naam en het geslacht enzo... blabla. Dan kun je er idd donder op zeggen dat je reclame thuis krijgt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef PM-girl het volgende:
BE, je zult er nog verbaasd van staan wat voor een post je het komende jaar krijgt (en wie weet daarna), nav het aanvragen van babydozen (of heb je die niet aangevraagd?)
Echt superveel, een deel kan ik direct herleiden, doordat ik bij een ding na de geboorte een foute naam heb ingevuld - expres - om te zien hoeveel daarop afkwam.
![]()
Als je overigens geld in de staatsloterij wint, beginnen ze ineens van dure creditcards te bellen enzo.
Niet zeuren. Je hebt er net zoveel als SHE. Misschien kunnen jullie gezellig samen een keertje uit etenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:47 schreef m@x het volgende:
[..]
Niet zeuren. Je hebt er net zoveel als SHE. Misschien kunnen jullie gezellig samen een keertje uit eten
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef PM-girl het volgende:
Als je overigens geld in de staatsloterij wint, beginnen ze ineens van dure creditcards te bellen enzo.
Is die fles rose nou nog steeds niet uitgewerkt snoop?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:56 schreef snoopy het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?
Had ik je al eens verteld dat ik je echt erg leuk vindt?
Ik hoorde dat het de hele week niet zou rijden. Maar ze kwamen er ook weer achter dat er MTS examens waren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:00 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm weet iemand ofdat maandag de bussen gewoon rijden?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:24 schreef Rottdog het volgende:
Sinds wij de sticker "ik geef bloed" op de deur hebben geplakt nooit weer een jehova aan de deur gehad. We zien ze gewoon ons huis voorbij lopen
quote:Uw antwoorden sluiten het beste aan bij de blauwe wereld.
Mensen in de 'blauwe wereld' zijn over het algemeen vrij ambitieus en streven een succesvolle carričre na. Dit wordt bereikt door middel van een grote inzet, gebruikmakend van analytische capaciteiten, assertiviteit en intelligentie, maar ook door bedachtzaamheid en het maken van weloverwogen beslissingen.
Mensen in de 'blauwe wereld' houden graag de touwtjes in eigen handen en hebben behoefte aan overzicht. Ook houdt men van luxe en mooie dingen: dat men succesvol is in de carričre mag best gezien worden.
Veel mensen in de blauwe wereld wonen graag in een woning met een luxe uitstraling. Dit kan, afhankelijk van de levensfase, in een stedelijke of suburbane omgeving zijn. Zowel woning als woonomgeving dienen hoogwaardig te zijn. De buren zijn bij voorkeur 'ons soort mensen'.
een vriendin van me had de blije doos voor mij aangevraagd en perongeluk mijn naam niet goed geschreven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef PM-girl het volgende:
Echt superveel, een deel kan ik direct herleiden, doordat ik bij een ding na de geboorte een foute naam heb ingevuld - expres - om te zien hoeveel daarop afkwam.
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben blijkbaar bedachtzaam en maak weloverwogen beslissingen... hoe is het met die poll
Vertel mij watquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef m@x het volgende:
[..]We staan gelijk. Je bent net zo'n saaie muts als ik
En drinken is sowieso een goed tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef m@x het volgende:
Ik ga mijn issues even wegdrinken in mijn oude stamkroeg. Eigenlijk haat ik reunies maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat er van al die oude barhangers is geworden.
Jehova`s getuigen mogen geen bloedtransfusie ontvangen dacht ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Rottdog, hihi! Heb je die sticker juist daarvoor opgehangen? (ik snap eigenlijk het doel niet zo goed van die sticker?)
wat goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
Had ik al verteld dat mij een baan als manager aangeboden is
Ja! Maar dan wel met een verkeerde naam, dus van een doos zullen ze hem niet hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje trouwens... zijn er hier meer mensen die post van het KWF hebben gekregen?
Ik vroeg me af of het toeval was dat je, 5 maanden nadat je bevallen bent, post krijgt over kindertjes en babietjes met leukemie.
Dit klinkt vast heel paranoia, en ik vind het een prima zaak uiteraard, maar ik zou het heel kwalijk vinden als het echt een soort van 'direct marketing' zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |