Dan ben je mij ook tegengekomen in het boekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]! Da's een leuke ja..ik heb toevallig een heel leuk boek thuis uit de Bieb, met ook heel veel achtergrond info...was een feest der herkenning uit mijn eigen kindertijd was het wel, en wat blijkt, de eerste Tommie is zelfs gemaakt uit een bontjas
.
Toen was ik negen jaar.quote:
Nee, ik ben erg jong, ik gedraag me alleen andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe kan dat nou Troel? Je bent toch een oud wijf?
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben je mij ook tegengekomen in het boek
(Ik heb het hier thuis liggen, heb het voor 5 euro op de kop kunnen tikken bij zo'n boekenvoordeelshop jaren geleden)
Er staat als het goed is een foto van Troel met Sien in (of er zijn meerdere versies van het boek)quote:
Ik was ook 24 en halverwege het jaar zelfs 25quote:
ja klopt, het sportpaleisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef lily het volgende:
[..]
Dat heb ik zondagavond ook gemerkt, ja(als er een dak geweest zou zijn)
Ik woon denk ik hemelsbreed een kilometer of 5 van het pinkpopterrein af. Ik ging tegen 22.45 naar bed en toen ik het raam openzette hoorde ik "Killing in the name" echt supergoed. Ik kon ieder woord verstaan.
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, vanuit mijn bed de muziek zo goed horen.
Waren ze in het sportpaleis, Belana?
Dat deed ik pas in 2001quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:47 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica zucht....
toen zat ik nog elke dag in mn stamkroeggie
Vooral omdat ik in die tijd ongeveer chronisch onder de invloed was van het een of ander en eigenlijk niet zo goed meer weet wat er allemaal gebeurt isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou alles tussen 14 en 22 nog wel een keer over willen doen hoor.
Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Verdomd ja, toen nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef nebelung het volgende:
Jaaaahaaa, in 94 had ik nog wel een stamkroeg, dat dan weer wel!![]()
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jacksonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Ik ben niet jaloers op je Troelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jackson, Dr. Alban, Real2Real, Ace of Base, 4 Non Blondes, Twenty 4 Seven, 2 Brothers on the 4th Floor, Take That
Betere muziek in mijn jeugd had veel uitgemaakt denk ik ja. Ik weet nog dat ik op weg naar tennisles hoorde dat Freddie dood wasquote:
Je vergeet alle boy/girlbands, Swets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.
De 80's zijn natuurlijk per definitie veel tofferder... zelfs onder invloed
Och ja, ik weet nog dat er op een schoolfeest ineens Get Down van de Backstreetboys gedraaid werd. En ons vriendinnengroepje wist het dansje precies. Even later stond iedereen het dansje te doen en ik zou me nu dus echt dood schamen als ik zoiets zou doen, maar toen vonden we dat heel gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Je vergeet alle boy/girlbands, Swets.
Take that, BSB, SpiceGirls, N'sync, Sugababes en meer van die dingen.
Ik weet nog dat mijn zussen echt helemaal in tranen uitbarstten toen Take That uit elkaar ging. Ik was toen iets van tien/elf jaar. Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Och ja, ik weet nog dat er op een schoolfeest ineens Get Down van de Backstreetboys gedraaid werd. En ons vriendinnengroepje wist het dansje precies. Even later stond iedereen het dansje te doen en ik zou me nu dus echt dood schamen als ik zoiets zou doen, maar toen vonden we dat heel gewoon
En dit keer aantekeningen maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral omdat ik in die tijd ongeveer chronisch onder de invloed was van het een of ander en eigenlijk niet zo goed meer weet wat er allemaal gebeurt is
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn zussen echt helemaal in tranen uitbarstten toen Take That uit elkaar ging. Ik was toen iets van tien/elf jaar. Ik had echt zoiets van:kóm óp!
Of die vriendinnetjes van me die overal 'I *hartje* BSB 4-ever' opkalkten.
Aaaahhh die lieve kleine blikkies soep!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb daar behoorlijk om zitten lachenMet een vriendin die TV show kijken. En dan vooral de Unox soupie reclame die erbij hoorde "We've decided to split up"
Heerlijk
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Vivi het volgende:
Ik was 20 in '94 en ook voornamelijk te vinden op Pinkpop, Parkpop, Bospop, en alles wat maar op "Pop" eindigde...weet nog dat ik zo stoned in mijn tentje lag dat ik dacht dat iemand een CDtje van Lou Reed had opgezet...maar het was hem toch echt zelf.
Verder had ik een ring door mijn neus, legerkistjes en luisterde voornamelijk naar dingen als The Cult, Marillion (en Fish, oh wat was ik daar weg van) Pink Floyd, Aztec Camera en Die Toten Hosen enzo
.
Oh ja, en veel Ska. De meeste avonden bracht ik al triktrakkend door in het meest vage blowhol van Utrecht, werfkelder "Sarasani"
.
Tegen mijn 22e begon ik weer normaal te worden.
Hehe, er komt me nog iets bekend voor in dit topicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
De dolly dots roeleren de pan uit jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:48 schreef Belana het volgende:
ach, ik was op mijn 12e/13e fan van de dolly dotsook niet iets om trots op te zijn, maar wel errug 80's
zoals ik al zei, ik ben er niet trots opquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De dolly dots roeleren de pan uit ja
ik ook, dolverliefd was ik op die manquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Vivi het volgende:
Marillion (en Fish, oh wat was ik daar weg van)
Ik van Michael Jacksonquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:48 schreef Belana het volgende:
ach, ik was op mijn 12e/13e fan van de dolly dotsook niet iets om trots op te zijn, maar wel errug 80's
Ik naar Prince en dat was een blijvertjequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik van Michael Jackson. Je had toen 3 groepen, MJ, George Michael en Prince. En je kon niet van alledrie fan zijn
. Later ben ik overgeswitched naar George Michael
.
*kuch* direct *kuchquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Middelbare school.... Dan denk ik meteen Spice girls... Oh heel mn kamer hing vol met posters en plaatjes. We hadden zelfs een groepje met meiden en dan gingen we ze nadoen..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:42 schreef Memmel het volgende:
In '94 stond ik vooraan bij een MC Hammer concert...![]()
en huismoederquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Metalheads en punks zijn gewoon pc-nerds geworden![]()
Bij mij ook een faaaaase... ik luister het nu alleen nog één keer in het jaar uit sentimentaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef Anitra het volgende:
pv jij een kaner?
Hier was alles goed als het maar hard was. En Kane ja dat was een fase
En als ik zeg vooraan, dan bedoel ik ook vooraan he. Go Hammer, go Hammer...quote:
Daar kon ik me pas jaren later overheen zetten dat hij misschien eigenlijk nog wel de coolste was van de driequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik naar Prince en dat was een blijvertje
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik naar Prince en dat was een blijvertje
Ik kwam vanaf Duran Duran hčquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef Belana het volgende:
[..]
dito
maar greenDay vond ik neppunkerds heur
Sitting at the bar while the barman wipes away the warm wet circles...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:21 schreef lily het volgende:
[..]
ik ook, dolverliefd was ik op die man![]()
maar dat was wel in '84 (niet in '94)
Princequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik van Michael Jackson. Je had toen 3 groepen, MJ, George Michael en Prince. En je kon niet van alledrie fan zijn
. Later ben ik overgeswitched naar George Michael
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |