quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn zussen echt helemaal in tranen uitbarstten toen Take That uit elkaar ging. Ik was toen iets van tien/elf jaar. Ik had echt zoiets van:kóm óp!
Of die vriendinnetjes van me die overal 'I *hartje* BSB 4-ever' opkalkten.
Aaaahhh die lieve kleine blikkies soep!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb daar behoorlijk om zitten lachenMet een vriendin die TV show kijken. En dan vooral de Unox soupie reclame die erbij hoorde "We've decided to split up"
Heerlijk
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Vivi het volgende:
Ik was 20 in '94 en ook voornamelijk te vinden op Pinkpop, Parkpop, Bospop, en alles wat maar op "Pop" eindigde...weet nog dat ik zo stoned in mijn tentje lag dat ik dacht dat iemand een CDtje van Lou Reed had opgezet...maar het was hem toch echt zelf.
Verder had ik een ring door mijn neus, legerkistjes en luisterde voornamelijk naar dingen als The Cult, Marillion (en Fish, oh wat was ik daar weg van) Pink Floyd, Aztec Camera en Die Toten Hosen enzo
.
Oh ja, en veel Ska. De meeste avonden bracht ik al triktrakkend door in het meest vage blowhol van Utrecht, werfkelder "Sarasani"
.
Tegen mijn 22e begon ik weer normaal te worden.
Hehe, er komt me nog iets bekend voor in dit topicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
De dolly dots roeleren de pan uit jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:48 schreef Belana het volgende:
ach, ik was op mijn 12e/13e fan van de dolly dotsook niet iets om trots op te zijn, maar wel errug 80's
zoals ik al zei, ik ben er niet trots opquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De dolly dots roeleren de pan uit ja
ik ook, dolverliefd was ik op die manquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Vivi het volgende:
Marillion (en Fish, oh wat was ik daar weg van)
Ik van Michael Jacksonquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:48 schreef Belana het volgende:
ach, ik was op mijn 12e/13e fan van de dolly dotsook niet iets om trots op te zijn, maar wel errug 80's
Ik naar Prince en dat was een blijvertjequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik van Michael Jackson. Je had toen 3 groepen, MJ, George Michael en Prince. En je kon niet van alledrie fan zijn
. Later ben ik overgeswitched naar George Michael
.
*kuch* direct *kuchquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Middelbare school.... Dan denk ik meteen Spice girls... Oh heel mn kamer hing vol met posters en plaatjes. We hadden zelfs een groepje met meiden en dan gingen we ze nadoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |