Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Verdomd ja, toen nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef nebelung het volgende:
Jaaaahaaa, in 94 had ik nog wel een stamkroeg, dat dan weer wel!![]()
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jacksonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef nebelung het volgende:
28 was ik in 1994. Ik heb geen flauw idee meer van muziek in de jaren 90. Dat is totaal aan mij voorbij gegaan. Ik ben gewoon in de jaren 80 blijven hangen qua muziek
Ik ben niet jaloers op je Troelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, Guus Meeuwis begon in de jaren 90. Je had 2 Unlimited, Leila K, Snap, Michael Jackson, Dr. Alban, Real2Real, Ace of Base, 4 Non Blondes, Twenty 4 Seven, 2 Brothers on the 4th Floor, Take That
Betere muziek in mijn jeugd had veel uitgemaakt denk ik ja. Ik weet nog dat ik op weg naar tennisles hoorde dat Freddie dood wasquote:
Je vergeet alle boy/girlbands, Swets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is erg weinig gebeurd in de 90's. Beetje nirvana, limp bizkit, prodigy... Wat Snap, 2Unlimited en wat hardcore geneuzel.
De 80's zijn natuurlijk per definitie veel tofferder... zelfs onder invloed
Och ja, ik weet nog dat er op een schoolfeest ineens Get Down van de Backstreetboys gedraaid werd. En ons vriendinnengroepje wist het dansje precies. Even later stond iedereen het dansje te doen en ik zou me nu dus echt dood schamen als ik zoiets zou doen, maar toen vonden we dat heel gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Je vergeet alle boy/girlbands, Swets.
Take that, BSB, SpiceGirls, N'sync, Sugababes en meer van die dingen.
Ik weet nog dat mijn zussen echt helemaal in tranen uitbarstten toen Take That uit elkaar ging. Ik was toen iets van tien/elf jaar. Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Och ja, ik weet nog dat er op een schoolfeest ineens Get Down van de Backstreetboys gedraaid werd. En ons vriendinnengroepje wist het dansje precies. Even later stond iedereen het dansje te doen en ik zou me nu dus echt dood schamen als ik zoiets zou doen, maar toen vonden we dat heel gewoon
En dit keer aantekeningen maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral omdat ik in die tijd ongeveer chronisch onder de invloed was van het een of ander en eigenlijk niet zo goed meer weet wat er allemaal gebeurt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |