leuk dat aftellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sneldouchen part 1 net gehad, nog even wat eten en drinken, en over kwartiertje weg
hoi! ja weekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef StretchingKoala het volgende:
*stelt voor*
ZzZzZz bijna weekend \o/
was een heel verhaal en daar heb ik geloof ik niks van onthouden!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, waarom gaat het niet door dan?
hoi!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef StretchingKoala het volgende:
*stelt voor*
ZzZzZz bijna weekend \o/
zeg het flesje niet te ver naar binnen duwen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:26 schreef StretchingKoala het volgende:
Ik denk met weemoed aan t koude kratje Jupiler dat al sinds gistern koud staat en mijn lippen om de hals aan het missen zijn
Zal er opletten, thnx for the advicequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg het flesje niet te ver naar binnen duwen hoor
Whaha te technisch of gewoon niet boeiend genoeg?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was een heel verhaal en daar heb ik geloof ik niks van onthouden!
Later man! Spreek je straks wel weerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ik ben ff naar de markt, mn lunch halen, en snacks voor het weekend halen .. tot later
graag gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Zal er opletten, thnx for the advice
ow da's een goeie ik kan wel eens kijken waar er vanmiddag markt is hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ik ben ff naar de markt, mn lunch halen, en snacks voor het weekend halen .. tot later
niet boeiend genoeg, ding doet het niet klaar, ik krijg hem dus nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whaha te technisch of gewoon niet boeiend genoeg?
Kssst ga werken! Werkschuw tuigquote:
Ja daarom, daar hoef je geen lang verhaal van te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet boeiend genoeg, ding doet het niet klaar, ik krijg hem dus niet
simpel toch.... ha ha
Patience telt dus niet mee hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb daarnet wat gedaan!![]()
Heul hard gewerkt![]()
ik heb heul veul dossiers uit een hangkast gepluktquote:
ik mag allemaal stukken lezen over vrijwilligers coordinatorquote:
Werkverschaffingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb heul veul dossiers uit een hangkast geplukt
en als ik geluk heb, mag ik die vanmiddag ook weer terughangen
Doe je het toch niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mag allemaal stukken lezen over vrijwilligers coordinator
maar daar heb ik nu helemaal geen zin in
da's hier ook zo, op de gang zijn praktisch alle deuren dicht,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:48 schreef StretchingKoala het volgende:
Het valt mee op dat er steeds minder mensen werken op vrijdag. Net belrondje gedaan en zeker 60% is vrij op de vrijdag....vandaar die naam zeker
Dat bedoel ik maar even!quote:
Verstandigquote:
I knowquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jaha dat kan ik wel zijn als het mij maar uitkomt!
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
ach... je leert het waarderen, die kleine klote OLO-klusjes
het kan nooit erger dan mijn dagje 'bloemboeketten maken' bij een bloemenveilingquote:
Tjah ze kiezen er zelf voor, heb het ook gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
het kan nooit erger dan mijn dagje 'bloemboeketten maken' bij een bloemenveilingmèn.. en daar werkten mensen fulltime
fabriekswerk is zó mensonterend
als ik niet anders zou kunnen zou ik het wel weer doen, liever daar werken dan een uitkering trekken, maar jemig.. wat een klotewerkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ze kiezen er zelf voor, heb het ook gedaan hoor
Bah ja...als ik kijk in landen zoals China en Pakistan in de massaproductie...dat is pas geestdodend. Maar daar hebben ze geen uitkeringen dus moeten ze wel. Mensen wonen ook bijna complete jaar in fabriekswoningen op het terrein en komen er vaak alleen af voor de vakantie 1x per jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
als ik niet anders zou kunnen zou ik het wel weer doen, liever daar werken dan een uitkering trekken, maar jemig.. wat een klotewerk
Kietel me even, dan kan ik misschien met je mee lachenquote:
Inderdaad ja, maar het is wel waar... Alles beter dan een lurkerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
als ik niet anders zou kunnen zou ik het wel weer doen, liever daar werken dan een uitkering trekken, maar jemig.. wat een klotewerk
.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kietel me even, dan kan ik misschien met je mee lachen
En of zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:22 schreef Faithy het volgende:
zoals mijn mams zou zeggen
'ik ga nog liever paprclipsen tellen dan dat ik werkeloos thuis zit en een uitkering trek'
wijze mams heb ik
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
.
http://www.funnyjunk.com/pages/cat.htm
*proest*quote:
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:23 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
.
http://www.funnyjunk.com/pages/cat.htm
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:33 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
nog 4-5 uur tot weekend doet ook geen lach verschijnen?
Haha als het maar gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:32 schreef WhiteLightning het volgende:
pfff ik ontplof bijna. teveel gegeten gewoon
Hoop doet leven hequote:
Daaromquote:
SAS!quote:
patat met sate. was heerlijkquote:
sorry! balansdagen ken ik nietquote:
Nee Schijt Aan Sonjaquote:
Jum!quote:
Understatementquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nou zou best een uurtje plat willen gaan. bah, ik wordt een oude man
Even een uurtje GTA4 spelen, yes pleasequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nou zou best een uurtje plat willen gaan. bah, ik wordt een oude man
ja wat wil je ik ben moe. maar als vrouw mag je best een man op zn tekortkomingen wijzen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
oude mannen mag je niet meer op hun terkortkomingen wijzen hè?
whehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even een uurtje GTA4 spelen, yes please
Heb je daar geen uber pc voor nodig? Ow wacht... die heb jij ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehemja ik ga eerst eens mass effect proberen
ziet er wel leuk uit. is wel voor de pc . dat dan weer wel
ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je daar geen uber pc voor nodig? Ow wacht... die heb jij ook
Dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee![]()
maar met mn pc zit het idd wel goed
heb even grid met mn ps3 vergeleken, en ja mn pc wint het.
hehequote:
kijken of ik mn pc games kan streamen naar mn ps3quote:
Heeej Sevenquote:
ik zou gewoon heeeeel erg graag nu mario kart willen spelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even een uurtje GTA4 spelen, yes please
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijken of ik mn pc games kan streamen naar mn ps3
moet ik hem downloaden en branden voor je ??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou gewoon heeeeel erg graag nu mario kart willen spelen
Voor jou of voor de hond?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
owkee 2x bijna een half uur lopen is teveel
Gaat zo lastig als je de cd niet hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou gewoon heeeeel erg graag nu mario kart willen spelen
dan zit er niets anders op!quote:
ah goed zo. heb je alsnog weekend, voordat je dat ook mislooptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:31 schreef Seventees het volgende:
Enge mensen. Brrrr (in dat topic, dus. Jullie niet)
Het lijkt iets beter te gaan. Broodje gehad, drinkontbijt gehad, genoeg gedronken, Dracu
Enne, doe je wel rustig aan met lopen!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaat zo lastig als je de cd niet hebt
neuj dank je welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik hem downloaden en branden voor je ??
ik weet alleen niet of ik hem goed brand dan, want die van mij is niet omgebouwd!
Sorryquote:
je roept maarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj dank je wel
gister alweer iemand anders gebeld en die dacht hem gevonden te hebben maar dat was een versie die ze bezig waren erop te zetten
ik wacht nog even geduldig af en anders gil ik hier wel
NOES! THEH HORRERSquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zit er niets anders op!
[ afbeelding ]
klinkt idd alsof je wel aan de beterende hand bent! Gelukkig maar weer, wat WL zegt heb je in ieder geval nog weekend!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:31 schreef Seventees het volgende:
Enge mensen. Brrrr (in dat topic, dus. Jullie niet)
Het lijkt iets beter te gaan. Broodje gehad, drinkontbijt gehad, genoeg gedronken, Dracu
Enne, doe je wel rustig aan met lopen!
Een 9,9!! Boem!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm mgs4 review op ignhttp://uk.ps3.ign.com/articles/877/877611p1.html
kan er alleen niet op. wat voor cijfer geven ze hem beller ?
Mwah jawel hoorquote:
De reactie was, beter dan dit gaan Stealth games niet wordenquote:
\quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De reactie was, beter dan dit gaan Stealth games niet worden
Nou overal zijn al pre-orders, dus denk over een paar weken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
\
ohhh jaa .... pff fkutzooi...
wanneer kunnen wij hem halen dan ??
ik ben een mgs fan
lekker tomaat of mosterd eropquote:
Ja wilde net de link plaatsenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
alles geblocked natuurlijk hier.
maar ik vind dit wel beller, misschien handig dus
Bluetooth MGS 4 headset / komt tijdens de release van MGS4 game
ah
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 12.06.2008
Brood, plakken tomaat, kaas, Italiaanse kruiden. Even in de oven/grill en smullen maar!quote:
da's toch niet zo raar, hier thuis zit er 1 die lust geen tomaatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef Faithy het volgende:
ik ben raar, ik lust geen komkommer...
nou ja, niet lusten, niet lusten.. líever niet
Komkommer kan heel smakeloos zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef Faithy het volgende:
ik ben raar, ik lust geen komkommer...
nou ja, niet lusten, niet lusten.. líever niet
ik heb geen idee, ik kom net kijken op de ps3 hehquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wilde net de link plaatsen
http://www.consoleshop.nl(...)CVzpMCFQ0NuwodvmKZmg
Maar was die headset niet alleen bij een bepaalde pre-order actie?
ik dacht echt serieus dat je grasparkiet had getyptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Komkommer kan heel smakeloos zijn.
Dat heb ik met groene paprika. Niet te eten. Of ik op een grasspiet sta te kauwen.
ik doe altijd zout op mn komkommer om het goed te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat heb ik met groene paprika. Niet te eten. Of ik op een grasspiet sta te kauwen.
das niet echt fijn met kauwen denk ik. al die veren enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht echt serieus dat je grasparkiet had getypt
Oops. De r vergeten. Ik pas het aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht echt serieus dat je grasparkiet had getypt
jaja , je kan nu niet meer terugquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Oops. De r vergeten. Ik pas het aan.
En nee zeg, parkietjes zijn liefffff
Kaasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Brood, plakken tomaat, kaas, Italiaanse kruiden. Even in de oven/grill en smullen maar!
ik van die knorr uit zo'n geel busjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe altijd zout op mn komkommer om het goed te makenennuh rooie paprika heh
lekker pittig
ik vond het al zo apartquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das niet echt fijn met kauwen denk ik. al die veren enzo
aromat ?>quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik van die knorr uit zo'n geel busje
Ehr ff zoeken hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik kom net kijken op de ps3 heh
quote:Er werden veel geruchten vertelt over het MGS4 Headset, dat het niet gemaakt ging worden of het helemaal niet zou komen. Het tegendeel is nu bewezen, de MGS4 Headset is echt en er zijn heel wat handige functies en dingen inbegrepen zoals: 8 uur tijd om te praten, 30ft range, auto off functie en een leuke meeneem case dit allemaal voor de prijs van 60 dollar. De MGS4 Bluetooth Headset zal op 12 juni verschijnen.
ok beller goed gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ff zoeken hoor
Gevonden:
http://ps3-sense.nl/showthread.php/mgs4-bluetooth-headset-45.html?s=748d4e990bf7720e6d4c5c374356ca19&t=45
[..]
Ja daarom, en wel een ontzettend blits dingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok beller goed gedaan![]()
werelds ook 12 juni. nog 2 weken w00t roflcopter einz zwei polizei!
Altijd zo, he, als je maar wat doet, dan gaat de tijd snel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ kom even snell kijken
ze hebben me aan het werk gezet
ren al anderhalve dag de poten onder mn lichaam vandaan
moet wel eerlijk zeggen de dagen gingen nog nooit zo snel voorbij![]()
oja bijna weekend
Mogguh!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ kom even snell kijken
ze hebben me aan het werk gezet
ren al anderhalve dag de poten onder mn lichaam vandaan
moet wel eerlijk zeggen de dagen gingen nog nooit zo snel voorbij![]()
oja bijna weekend
Ontkenning... maakt niet uitquote:
ah slaapse en alvast prettig weekend!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ga nog eens verstandig doen en gooi mezelf ff op de bank!
voor als ik jullie allemaal niet meer spreek: FIJN WEEKEND
paprika's lust ik sowieso alleen gebakken, en als het écht moet alleen rode, in een salade verwerkt ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat heb ik met groene paprika. Niet te eten. Of ik op een grasspriet sta te kauwen.
Fase 2 - Verdrietquote:
Fijn weekend draakjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Jullie zijn lekkerquote:
Ik nog maar 3 kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah slaapse en alvast prettig weekend!
pff moet zelf nog gewoon 3 uur bah!
Inkoppertje maken? Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker
Ik houd van parkietjes.
En niet op mijn bord
Wie had er gisteren nog maar een haan, btw? Is die al... opgeknabbeld?
Tijd voor een laptop en draadloos internetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
ja met die haan dat was ik, en nee hij leeft nog. klote beest was er weer vroeg bij, ik begin er al aan te wennen zelfs. en ga er om 6 uur maar uit sochtends, ipv 7 uur.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker
Ik houd van parkietjes.
En niet op mijn bord
Wie had er gisteren nog maar een haan, btw? Is die al... opgeknabbeld?
Die rode vind ik ook het lekkerst.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
paprika's lust ik sowieso alleen gebakken, en als het écht moet alleen rode, in een salade verwerkt ofzo
Ach, een kippetje op z'n tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met die haan dat was ik, en nee hij leeft nog. klote beest was er weer vroeg bij, ik begin er al aan te wennen zelfs. en ga er om 6 uur maar uit sochtends, ipv 7 uur.
maar als je honger hebt kan ik best wel wat voor je regelen hoor, sind je nu zo van gevogelte houdt
idd net een kg kippekluifjes gehaald op de marktquote:
Dat is een mooie prijs hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd net een kg kippekluifjes gehaald op de markt2 euro. goed te doen
idd onweerstaanbare aanbieding. als je te lang aan de kraam staat, kom je ook met meer spullen thuis dan je lief isquote:
Vleesproducten zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd onweerstaanbare aanbieding. als je te lang aan de kraam staat, kom je ook met meer spullen thuis dan je lief isik kon me gelukkig inhouden deze keer
een maat van mij was vegetarier geworden, en hij had het 2 jaar volgehouden, totdat we een keer kipkluifjes hadden gehaald voor in de frituurquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een maat van mij was vegetarier geworden, en hij had het 2 jaar volgehouden, totdat we een keer kipkluifjes hadden gehaald voor in de frituur
nou idd, hij had dan altijd van die vleesvervangende producten bij hem, ook met bbqen enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaOk ik heb wel af en toe een dag dat ik geen vleesproducten neem, maar gewoon helemaal niet meer... Nee dat zou ik te erg missen
Na twee jaar kan ik me dat wel voorstellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, hij had dan altijd van die vleesvervangende producten bij hem, ook met bbqen enzo.
net karton was het.
wij hebben ook ons rot gelachen toen hij weer voor het eerst die kluifjes ging eten.
net een hond die blij is met een nieuw bot
Vork wat is dat ? en waarom neem je zelf de salade mee ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef Faithy het volgende:
vanavond eet ik bij Vork
ben benieuwd wat voor vega-shizzle ik voorgeschoteld krijg
zelf neem ik lekker slalade mee: rucola met geitenkaas, honing-azijndressing en walnoten
Vork is een FOK!kerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vork wat is dat ? en waarom neem je zelf de salade mee ?
Hahaha geweldig gezicht moet dat zijn geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, hij had dan altijd van die vleesvervangende producten bij hem, ook met bbqen enzo.
net karton was het.
wij hebben ook ons rot gelachen toen hij weer voor het eerst die kluifjes ging eten.
net een hond die blij is met een nieuw bot
Vorkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Allergie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En ondertussen is het nog steeds wachten tot deze kliek is wat gaat drinken samenquote:
nou het weer is er niet echt voor vindt ik nu . t wordt hier ineens een stuk koeler zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ondertussen is het nog steeds wachten tot deze kliek is wat gaat drinken samen
The Creator ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
en niet zomaar een Fok!ker
een van het eerste uur!
ja maak ons even lekker met je bier!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:46 schreef Faithy het volgende:
bier!
Gelukkig is het warm en droog in een kroegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het weer is er niet echt voor vindt ik nu . t wordt hier ineens een stuk koeler zeg
jammer dat we niet even bij droxz kunnen crashen nuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig is het warm en droog in een kroeg
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat we niet even bij droxz kunnen crashen nuhad ik wel leuk gevonden
ja dan ben je echt beperkt tot "werk"quote:
ja daggg ik tot 17:20quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:voor de mensen die al weekend hebben
mag nog ff door tot 17:00 ....
ik ga zo nog even wat dossiers in een hangkast pleur'n en dan het laatste uurtje mn opdrachten voor een vak makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan ben je echt beperkt tot "werk"
aargh![]()
bah heb echt geen zin meer zeg.
whehequote:
mn bed ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef draculettetje het volgende:
zo de bank lag goed!
hihi da's wel heel stil danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Stil op het werk.![]()
Zo stil dat ik al in drie topics heb gepost dat ik aan het werk ben.
Jij ook goeie morgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's wel heel stil dan
goede morgen trouwens
nu niet aan het werkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook goeie morgen.![]()
Ben je ook aan het werk of is het je hobby om mensen van hun werk te houden?
quote:
gecondoleerd lynda, sterkte voor jou en je familie in deze moeilijke tijd!quote:
We hebben goed gepraat jaquote:Op maandag 2 juni 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
hai beller
betekend dus dat vrijdag oke was?! idd jammer dat je droxa niet kon bereiken, maar die snapt het vast wel
trouwens sinds gister hier een tot nu toe werkende mario kart!
belangrijkste is dat met hoeveel knorrige momenten ook jullie een goed weekend hebben gehad!quote:Op maandag 2 juni 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hebben goed gepraat jaNog wel even een knorrig moment gehad, maar dat komt omdat ik dingen soms zo recht-toe recht-aan kan zeggen, en dan is mijn vriendin licht ontvlambaar, dus dat wilt dan nog wel is botsen. En wat ook meespeelt is dat er voor haar een ontzettende verandering zit aan te komen, samenwonen e.d.
Dus ik begrijp het allemaal welMaar heb een ontzettend fijn weekend gehad ja
Kijk! Goed nieuws dat hij het nu eindelijk doet
Ja heb echt een heerlijk weekend gehadquote:Op maandag 2 juni 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
belangrijkste is dat met hoeveel knorrige momenten ook jullie een goed weekend hebben gehad!
Ken dat hier ook, ik ben juist iemand die alles wil uitpraten terwijl hij dan zoiets heeft van ja maar dat hebben we net toch al gedaan? Alleen ben ik dan niet tevreden met de antwoorden omdat ik het dan nog niet snap.
Ja! Eindelijk een versie die het doet! alhoewel in het begin ook ergens midden in het spel kwam te staan dat het spel niet gelezen kon worden. Maar dat heeft ie erna niet meer gedaan!
Ook even op internet gereden maar dan zal ik toch even moeten oefenen nog!
niks veranderd in 1 keer toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heb echt een heerlijk weekend gehadBen zo gelukkig met haar
![]()
En ik bedoel het vaak geeneens bot, maar zo komt het dan wel over wat ik zeg. En als het haar allemaal even te veel wordt, dan kan ze zoiets er niet bij hebben. Maar dat weet ik, dus daar probeer ik al ontzettend aan te werken![]()
Lukt mij al wel een beetje hoor, maar zoiets heeft gewoon tijd nodig.
Mwah dat heb ik ook nog wel is met spellen hoor, dat hij de cd niet kan lezen. Kan mij daar nooit zo druk om maken
Nee dat is ook zo, maar soms mag het wel iets sneller gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niks veranderd in 1 keer toch?
ha ha op zich maak ik me ook nooit zo druk om die spelletjes maar met mario kart lag het nu even anders! ha ha
snap wel wat je bedoeld, maar ja als we alles meteen perfect konden werd het ook zo saaiquote:Op maandag 2 juni 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, maar soms mag het wel iets sneller gaan
Haha ja dat spel moet het nu gewoon is een keertje doen
Ruzie is een heel groot woord, het is meer even knorrig op elkaar zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap wel wat je bedoeld, maar ja als we alles meteen perfect konden werd het ook zo saai
en ik vind ruzie niet leuk hoor maar soms is het gewoon nodig ook al lijkt het wel onnodig!
en nu doet ie het! heb je trouwens echt een ander nummer met mario kart als je wii friends nummer?
hihi ik ben vooral knorrig als ik chagerijnig benquote:Op maandag 2 juni 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ruzie is een heel groot woord, het is meer even knorrig op elkaar zijn.
Ja, je Mario Kart nummer is een ander nummer dan je Wii friends nummer
Verschilt natuurlijk ook weer per persoon hequote:Op maandag 2 juni 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik ben vooral knorrig als ik chagerijnig ben
ow dan moet ik daar maar eens op zoek naar
alhoewel jullie allemaal drukker zijn met GTA natuurlijk
Haha ja daaromquote:Op maandag 2 juni 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ja da's ook weer zO!
Ha ha geeft mij alleen maar tijd om nog meer te oefenen zodat ik straks nog een beetje kan mee doen!
ha ha mij oko!quote:Op maandag 2 juni 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja daaromLijkt mij wel is leuk om Mario Kart ook met z'n allen te spelen
ben jij de nieuwe uitzendkracht ??quote:
Bwehehe, die altijd de koffie gaat halen tochquote:Op maandag 2 juni 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij de nieuwe uitzendkracht ??
mogguh
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha mij oko!
net weer rondje met ronja gelopen
tis al aardig warm buiten
werd ze ook nog aangerand zowat door de buurhond!
arme ronja
Bitch... wrijf het nog maar even inquote:Op maandag 2 juni 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Mensen!!![]()
Vakantie was prima3 weken lang heerlijk weer, een halve dag regen gehad geloof ik. Prima vermaakt, veel zon, drank en rust
Ja niet he, dat is alleen voor mensen die het verdienen!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n oranje geval op m'n naam?
Ik heb keihard m'n best gedaan vakantie te vieren.... dus heb ik het verdiend ja..quote:Op maandag 2 juni 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja niet he, dat is alleen voor mensen die het verdienen!
Que ?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
@ Wl had ik bijna voor niks gegilt trouwens
hahahahahaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja niet he, dat is alleen voor mensen die het verdienen!
F*ck you manquote:Op maandag 2 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb keihard m'n best gedaan vakantie te vieren.... dus heb ik het verdiend ja..
oh ja ? beterquote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat mn mario kart het niet deed
maar nu wel!
Wat zijn we meteen weer vriendelijk voor elkaar hequote:
een andere!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja ? beterhetzelfde schijfje of een andere ?
2xquote:Op maandag 2 juni 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een andere!
op welke snelheid branden jullie eigenlijk?
ik heb geen omgebouwde wiiquote:Op maandag 2 juni 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een andere!
op welke snelheid branden jullie eigenlijk?
idd ongekendquote:Op maandag 2 juni 2008 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn we meteen weer vriendelijk voor elkaar he
Ik ook van jou jongenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
F*ck you manF*ck you
Keihard je best doen met niks doen bedoel je?
2x? Man dan is ze net opgewarmtquote:
dat is die versie die ik nu heb ook! zal de andere idd gewoon op de verkeerde snelheid zijn geweest maar dat hadden we al gedacht!quote:
Had ook niet anders verwacht van onsquote:
Tripack! Goeiesmorgensquote:
I knowquote:Op maandag 2 juni 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ook van jou jongen![]()
Heel veel niks doen is ook een kunst hoor
dat moet je ook niet doen hequote:Op maandag 2 juni 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah hele weekend zowat dat grid zitten spelen. ik bak er dus niets van hahahah
ik rij veels te snel de autos in de prak
ik vergeet gewoon te remmen en knal overal doorheenquote:
zou ook iets voor mij zijn hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vergeet gewoon te remmen en knal overal doorheen![]()
veels te moeilijk gewoon haha
Één goed begin is het halve werk!quote:
Dat zeker weten jaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Één goed begin is het halve werk!
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
zo al weer de helft van mn werkzaamheden zitten erop
Altijd gezellig he?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
Mja ik mag over een kwartier ook weer vergaderen
owkee want de lettertjes dansen nu weer voor mn ogenquote:
Toch maar is een bril proberen anders?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee want de lettertjes dansen nu weer voor mn ogen
eerst maar eens mn begeleidster opzoeken nu
idd , lijkt me niet prettig. krijg je ook hoofdpijn ?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch maar is een bril proberen anders?
Sterkte Lynda, ik leef met je meequote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef lynda het volgende:
En we gaan na het werk weer verder met dingen regelen..
Proefdruk van kaart + advertentie zagen er in 1x goed uit dus die kunnen we zo ophalen..
Op naar de volgende 300 dingen..
Bwahahahaquote:
Shut upquote:
Ik moet nog tot 1 augustusquote:
Da's kut ja...quote:
dank voor de tip maar die heb ik al! en ja ik heb hem ook nog gevonden dus staat nu op mn neusquote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch maar is een bril proberen anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |